Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:29:\"Illegal string offset \'files\'\";s:5:\"%file\";s:62:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/modules/upload/upload.module\";s:5:\"%line\";i:273;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128
Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:154:\"Declaration of views_handler_filter::options_validate(&$form, &$form_state) should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state)\";s:5:\"%file\";s:91:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc\";s:5:\"%line\";i:589;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128
Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:150:\"Declaration of views_handler_filter::options_submit(&$form, &$form_state) should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state)\";s:5:\"%file\";s:91:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc\";s:5:\"%line\";i:589;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128
Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:149:\"Declaration of views_plugin_row::options_validate($form, &$form_state) should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state)\";s:5:\"%file\";s:86:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc\";s:5:\"%line\";i:135;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128
Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:145:\"Declaration of views_plugin_row::options_submit($form, &$form_state) should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state)\";s:5:\"%file\";s:86:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc\";s:5:\"%line\";i:135;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128
Warning: Table './fastiv_rada2/watchdog' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
query: INSERT INTO watchdog
(uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp)
VALUES
(0, 'php', '%message in %file on line %line.', 'a:4:{s:6:\"%error\";s:7:\"warning\";s:8:\"%message\";s:89:\"preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead\";s:5:\"%file\";s:54:\"/share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/unicode.inc\";s:5:\"%line\";i:345;}', 3, '', 'http://old.fastiv-rada.gov.ua/node/16142', '', '18.221.154.151', 1714349125) in /share/www/old.fastiv-rada.gov.ua/includes/database.mysqli.inc on line 128 Про затвердження нової редакції Положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень | fastiv-rada.gov.ua
Про затвердження нової редакції Положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень
З метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів відділу державної реєстації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень та діючи у відповідності до Закону України від 01.07.2004 року № 1952-VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»», Закону України від 15.05.2003 року N 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», керуючись ст.25 ч. 4, ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада
В И Р І Ш И Л А
1.Затвердити нову редакцію Положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень (додаток ).
2.Попередню редакцію Положення, затверджену рішенням Фастівської міської ради № 10-Х-VІІ від 08. 04.2016 року «Про затвердження Положень про відділи виконавчого комітету» вважати такою, що втратила чинність.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тхоржевську Л.О.
Міський голова Нетяжук М.В.
Додаток
до рішення міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконавчого комітету Фастівської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі-Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, утворюється міською радою.
1.2. Відділ підпорядковується міському голові, координує роботу відділу керуючий справами виконавчого комітету.
1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Цивільним та Господарським кодексами України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про господарські товариства», «Про товариства з обмеженою відповідальнвстю та додатковою відповідальністю», нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юситиції України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють відносини з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та відносини з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, регламентом Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, а також цим Положенням.
1.4. Відділ не є юридичною особою. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Головним розпорядником коштів щодо утримання Відділу є виконавчий комітет Фастівської міської ради. Відділ володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України. Штатний розпис Відділу затверджує міський голова.
2. Завдання і функції Відділу
2.1.Основними завданнями відділу є:
1) Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2) Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3) Вдосконалення системи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
2.2.2. Здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань»;
2.2.3. Формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ на об’єкти нерухомого майна, облікових справ;
2.2.4. Формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
2.2.5. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
2.3. Відділ з метою організації своєї діяльності:
2.3.1. Веде діловодство та облік службової документації відповідно
до наказів та інструкцій.
2.3.2. Приймає участь у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо), проводить стажування працівників у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
2.3.3. Забезпечує розгляд депутатських звернень та депутатських запитів народних депутатів України; звернень громадян, підприємств, установ, організацій всіх форм власності та запитів на публічну інформацію з питань, віднесених до компетенції Відділу, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян.
3. Права Відділу
Відділ має право:
3.1. Залучати у встановленому порядку спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів, центральних органів виконавчої влади, спеціалістів інших відділів виконавчого комітету міської ради, а також спеціалістів підприємств, установ і організацій за погодженням з керівниками цих органів, для розгляду питань, що належать до його компетенції.
3.2. Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали, статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів з метою сприяння здійсненню покладених на нього завдань.
3.4. Брати участь у розробленні пропозицій щодо підготовки кадрів в частині державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
4. Організація роботи Відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу, який здійснює керівництво відділом.
4.2. Начальник Відділу призначається на посаду та звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови.
4.3. На посаду начальника відділу призначається особа, яка є громадянином України, має вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, вільно володіє державною мовою, має стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше трьох років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років, вільно володіє комп’ютерною технікою та державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов'язків.
4.4. Не може бути призначена на посаду начальника Відділу особа, до якої існують обмеження, передбачені законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції».
4.5. Начальник відділу:
4.5.1. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань.
4.5.2.Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, підвищення професійного рівня і ділової кваліфікації працівників, складає та подає на затвердження Положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу.
4.5.3. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету, правил і норм охорони праці.
4.5.4. Представляє відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями та несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності Відділу.
4.5.5. Бере участь у роботі конкурсної комісії з відбору кандидатів для призначення на вакантні посади відділу.
4.5.6. Вносить пропозиції щодо просування по службі працівників відділу, їх заохочення.
4.5.7. Забезпечує підготовку проектів рішень Фастівської міської ради та виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів;
4.5.8. Вносить на розгляд виконавчих органів ради пропозиції щодо формування та реалізації повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
4.5.9. Вносить на розгляд міської ради проекти рішень з питань, що віднесені до компетенції Відділу.
4.5.10. Забезпечує виконання Відділом Конституції та законів України, актів та доручень Президента України, актів та доручень Кабінету Міністрів України, наказів Мін’юсту, Державної міграційної служби, розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради.
4.5.11. Звітує перед Фастівською міською радою, міським головою та керуючим справами виконавчого комітету з питань діяльності відділу та щодо виконання покладених на Відділ завдань та планів роботи.
4.5.12. Вносить пропозиції керуючому справами виконавчого комітету пропозиції щодо штатної чисельності Відділу.
4.5.13. Розробляє посадові інструкції працівників відділу. 2.2.6. Вносить пропозиції міському голові з питань щодо удосконалення роботи Відділу.
4.5.14. Здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також покладених на нього завдань окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
4.6. У разі відсутності начальника Відділу виконання його обов’язків покладається на іншого працівника Відділу у встановленому порядку.
4.7. Працівники Відділу призначаються і звільняються з посади відповідно до законодавства і мають відповідати встановленим кваліфікаційним вимогам.
На посаду державного реєстратора призначається особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту за спеціальністю правознавство, стаж роботи за фахом на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років. Державний реєстратор має посвідчення державного реєстратора та власну печатку.
4.8. Внутрішній розпорядок роботи відділу:
Відділ проводить свою роботу:
Понеділок з 8.00 до 17.15 год.
Вівторок з 8.00 до 17.15 год .
Середа з 8.00 до 17.15 год .
Четвер з 8.00 до 17.15 год.
П’ятниця з 8.00 до 16.00 год.
обідня перерва з 12.00 до 13.00 год.
Субота, неділя - вихідний.
Прийом документів з питань державної реєстрації проводиться:
Понеділок, Вівторок, Середа, П’ятниця з 8.30 до 12.00
Видача документів з питань державної реєстрації та обробка документів проводиться:
Понеділок, Вівторок, Середа, П’ятниця 13.00-15.00
Обробка документів, прийнятих з питань державної реєстрації проводиться:
Понеділок-П’ятниця 13.00-17.00
Кожен четвер тижня - день роботи по формуванню, веденню та упорядкуванню реєстраційних та облікових справ відділу.
4.9. При здійсненні повноважень працівниками Відділу, переважне право на реєстрацію заяв мають мешканці міста Фастів. За відсутності заявників - мешканців міста Фастів, приймаються на реєстрацію заяви мешканців інших адміністративно-територіальних одиниць.
5. Взаємовідносини з іншими структурними підрозділами.
Відділ взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань, віднесених до її компетенції на засадах ділового співробітництва, спрямованого на успішне вирішення поставлених завдань.
6. Відповідальність відділу.
6.1. Начальник Відділу несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності Відділу.
6.2. Працівники Відділу зобов’язані дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, сумлінно і вчасно виконувати доручення начальника відділу та посадові обов’язки згідно з посадовою інструкцією та несуть персональну відповідальність за невиконання своїх обов’язків відповідно до чинного законодавства.
6.3. Начальник та працівники відділу за порушення законодавства у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законодавством.
6.4. Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора Відділу можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
6.5. Покладання на начальника та працівників Відділу обов’язків, що не належать до їх компетенції і тих, які не стосуються забезпечення реалізації повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців не допускається.
6.6. Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об’єднань у діяльність Відділу, пов’язану з проведенням державної реєстрації, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законодавством.
7. Заключні положення
7.1. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться шляхом викладення його у новій редакції та затвердження в установленому порядку.
7.2. Припинення діяльності Відділу здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.