Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Фастів
Подання:
|
|
В.о.директора
КП ФМР « Фастівводоканал»
|
В.О. Пархоменко
|
Перший заступник міського голови
|
О.Б. Зикова
|
Начальник юридичного управління
|
А.В. Мельниченко
|
де
|
ДКjbo
|
-
|
ДК j-ої забруднюючої речовини в стічних водах перед спорудами біологічного очищення;
|
|
Cj
|
-
|
ДК j-ої забруднюючої речовини в спорудах біологічного очищення, (г/м-3) (приймається за регламентом роботи КОС виробника або з урахуванням допустимих величин показників;
-якості стічних вод та ефективності видалення забруднень на спорудах біологічного очищення;
|
|
-
|
середньодобова витрата стічних вод на вході на КОС (м-3/добу);
|
|
|
-
|
середньодобова витрата стічних вод споживачів, які можуть містити це забруднення (м-3/добу);
|
|
|
-
|
концентрація j-ої забруднюючої речовини в господарсько-побутових стічних водах (г/м-3) приймається за фактичними середніми даними експлуатаційних служб виробника.
|
де
|
ДКjzl
|
-
|
ДК j-ої забруднюючої речовини в стічних водах за величиною загального ліміту на його скид:
|
|
365
|
-
|
кількість днів у році;
|
|
-
|
середньодобова витрата господарсько-побутових стічних вод на вході на КОС (м-3/добу);
|
|
|
-
|
середньодобова витрата стічних вод споживачів, які можуть містити це забруднення м-3/добу;
|
|
|
-
|
концентрація j-ої забруднюючої речовини в господарсько-побутових стічних водах (г/м-3);
|
|
|
-
|
коефіцієнт ефективності видалення j-ої забруднюючої речовини на КОС виробника. Значення коефіцієнта Kj приймають згідно з фактичними даними для конкретних очисних споруд, а за їх відсутності - за додатком 5 до Національних Правил.
|
де
|
ДКjvm
|
-
|
ДК j-ої забруднюючої речовини в стічних водах за допустимим вмістом важких металів в осадах стічних вод;
|
|
-
|
допустима концентрація j-ого важкого металу на вході КОС - розраховується за формулою
|
|
-
|
кількість сирого осаду, що затримується у первинних відстійниках, т/добу;
|
|
|
-
|
кількість активного мулу, що затримується у вторинних відстійниках, т/добу;
|
|
|
-
|
коефіцієнт перерахунку сирого осаду первинних відстійників на суху речовину,
|
де
|
-
|
вологість сирого осаду, %;
|
|
|
-
|
коефіцієнт перерахунку надлишкового активного мулу вторинних відстійників на суху речовину,
|
де
|
-
|
вологість надлишкового активного мулу, %;
|
|
|
-
|
допустимий вміст j-ого важкого металу в осадах, г/т сухої речовини. Приймається за даними додатка 3 до Національних Правил;
|
|
|
-
|
коефіцієнт ефективності видалення j-ого важкого металу на КОС. Приймається за середніми фактичними даними експлуатації КОС, а за їх відсутності - за даними, вказаними у додатку 3 до цих Правил;
|
|
|
-
|
середньодобова витрата стічних вод на вході на КОС (м-3/добу);
|
|
|
-
|
середньодобова витрата стічних вод споживачів, які можуть містити це забруднення (м-3/добу);
|
|
|
-
|
концентрація j-ого важкого металу в господарсько-побутових стічних водах, г/м-3. Приймається за середньорічним вмістом у водопровідній воді м.Фастів.
|
№
п/п
|
Показник якості
|
Од.виміру
|
ДК для усіх підприємств м.Фастів
|
1
|
Завислі речовини
|
мг/дм3
|
189,0
|
2
|
БСК5
|
мг/дм3
|
202,0
|
3
|
ХСК
|
мг/дм3
|
505,0
|
4
|
Сульфати
|
мг/дм3
|
59,25
|
5
|
Хлориди
|
мг/дм3
|
58,6
|
6
|
Азот амонійний
|
мг/дм3
|
4,75
|
7
|
Нітрити
|
мг/дм3
|
0,27
|
8
|
Нітрати
|
мг/дм3
|
0,45
|
9
|
Фосфати
|
мг/дм3
|
2,14
|
10
|
Нафтопродукти
|
мг/дм3
|
0,35
|
11
|
СПАР (аніонні, неоногенні)
|
мг/дм3
|
0,34
|
12
|
Залізо загальне
|
мг/дм3
|
0,1
|
13
|
Цинк
|
мг/дм3
|
0,01
|
14
|
Хром 3+
|
мг/дм3
|
0,01
|
15
|
Мідь
|
мг/дм3
|
0,001
|
16
|
Нікель
|
мг/дм3
|
0,01
|
17
|
рН
|
од.рН
|
6,5-9,0
|
18
|
Температура
|
Гр.Цельсія
|
не ›400
|
де
|
-
|
відшкодування заподіяних збитків і-м споживачем на відновлення зруйнованих мереж і споруд (тис. грн);
|
|
|
-
|
-середньодобова витрата стічних вод, які скидає і-тий споживач (м-3/добу);
|
|
|
-
|
сума платежів за скид понаднормативних забруднень з агресивними властивостями, стягнута виробником за останні три роки з і-го споживача (тис. грн).
|
де
|
-
|
частка вартості робіт з розміщення осадів і мулів, яка має бути відшкодована і-м споживачем;
|
|
|
-
|
загальна кошторисна вартість робіт з розміщення осадів і мулів (тис. грн);
|
|
|
-
|
скиди забруднюючих речовин і-м споживачем, що вимагають утилізації осадів тільки шляхом захоронення на спеціальних полігонах (т);
|
|
|
-
|
сумарні скиди забруднюючих речовин, що вимагають утилізації осадів тільки шляхом захоронення на спеціальних полігонах (т).
Участь споживачів у роботах з розміщення цих осадів визначається цим пунктом.
|
|
|
|
|
|
де
|
Т
|
-
|
тариф, встановлений за надання послуг централізованого водовідведення споживачам, віднесеним до відповідної категорії, грн/м-3;
|
|
Qd
|
-
|
об’єм скинутих споживачем стічних вод у межах, обумовлених договором, м-3;
|
|
Qpd
|
-
|
об’єм скинутих споживачем стічних вод понад обсяги, обумовлені договором, м-3;
|
|
Qpz
|
-
|
об’єм скинутих споживачем стічних вод з понаднормативними забрудненнями, м-3;
|
|
Kk
|
-
|
коефіцієнт кратності, який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень для технологічних процесів очищення стічних вод та екологічного стану водойми.
|
де
|
ХСК
|
-
|
хімічне споживання кисню;
|
|
БСК5
|
-
|
біохімічне споживання кисню протягом п’яти діб.
|
де
|
Cfi
|
-
|
фактична концентрація в стічних водах споживача і-ої речовини;
|
|
ДКі
|
-
|
допустима концентрація і-ої речовини.
|
Назва місця відбору проб
|
Адреса місця відбору проб
|
№ посуду,
№ проби,
обсяг (дм3)
|
Назва та вид проби
|
Час відбору
|
Температура та характеристики, особливості стічних вод
|
|
|
|
1.одноразова*
|
|
t0 -
|
|
|
|
|
|
рН -
|
|
|
|
2.об`єднана*
|
|
|
|
|
|
|
|
№
п/п
|
Найменування показників складу стічних вод
|
Концентрації, мг/дм3
|
Перевищення нормативно-
допустимої концентрації, мг/дм3
|
|
Фактична
|
Нормативно-допустима
|
|||
1
|
БСК5
|
|
|
|
2
|
Завислі речовини
|
|
|
|
3
|
Хлориди
|
|
|
|
4
|
Сульфати
|
|
|
|
5
|
Азот амонійний
|
|
|
|
6
|
Нітрити
|
|
|
|
7
|
Нітрати
|
|
|
|
8
|
Нафтопродукти
|
|
|
|
9
|
СПАР
|
|
|
|
10
|
ХСК
|
|
|
|
11
|
Залізо загальне
|
|
|
|
12
|
Фосфати
|
|
|
|
13
|
Хром 3+
|
|
|
|
14
|
Мідь
|
|
|
|
15
|
Цинк
|
|
|
|
16
|
Нікель
|
|
|
|
17
|
Температура
|
|
|
|
18
|
РН
|
|
|
|
19
|
Нерозчинні масла, смоли, мазут
|
|
|
|
20
|
Кислоти, горючі суміші, токсичні і газоподібні речовини
|
|
|
|
21
|
Концентровані маточні та кубові розчини
|
|
|
|
22
|
Будівельне, промислове, господарсько-побутове сміття, грунт, абразивні речовини
|
|
|
|
23
|
Радіоактивні речовини, епідеміологічного небезпечні бактеріальні та вірусні забруднення
|
|
|
|
Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів та розгляд можливості внесення змін до них. На теперішній час діючий регуляторний акт, який був прийнятий у 2014 році не відповідає нормам чинного законодавтсрва, а одже не врегульовано питання щодо «Правил приймання стічних вод в міську каналізаційну мережу м.Фастова». Тому існуючу проблему можливо розв'язати тільки шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту. Запропоноване рішення спрямоване на встановлення чіткого порядку приймання стічних вод до міської каналізаційної мережі м. Фастова від підприємств, а саме:
Тобто в місті на теперішній час відсутній порядок здійснення контролю за скидом стічних вод у міську каналізаційну мережу.
Нормативно-правова основа прийняття даного рішення ґрунтується на Водному Кодексі України, Законі України «Про охорону навколишнього природного середовища», Законі України «Про питну воду , питне водопостачання та водовідведення», Постанові Кабінету Міністрів України від 25.03.1999р. № 465 «Про затвердження Правил охорони поверхневих вод від забруднення зворотними водами», Правилах користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 жовтня 2008 року за № 936/15627, Правилах приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 56/31508.
Групи
(підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
Так
|
–
|
Держава, у т.ч.:
|
|
|
Орган місцевого самоврядування
|
Так
|
–
|
Суб’єкти господарювання
|
Так
|
–
|
У т.ч. суб’єкти малого підприємництва
|
Так
|
–
|
- Визначення альтернативних способів.
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Ввести в дію запропоновані Правила приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення.
|
Альтернатива 2
|
Залишити наявний стан справ без змін.
|
Альтернатива 3
|
Внесення змін до Водного Кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» та Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України,щодо відміни регулювання стосовно організації порядку скиду стічних вод до систем централізованого водовідведення
|
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
1
|
2
|
3
|
Альтернатива 1
|
Введення в дію запропонованого акту позитивно вплине на:
- забезпечить запобігання порушення технологічного режиму очищення стічних вод внаслідок наднормативного надходження забруднюючих речовин;
- забезпечить безпечну експлуатацію мереж міської системи каналізації;
- попередження забруднення водного об’єкту недостатньо очищеними стічними водами
|
Введення в дію запропонованих Правил не потребує додаткових витрат з державного та/або місцевого бюджету
|
Альтернатива 2
|
У разі неприйняття запропонованого нормативно-правового акту, вигоди відсутні.
|
Витрати відсутні
|
1
|
2
|
3
|
Альтернатива 3
|
При внесенні змін до чинного законодавства (Водного Кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» та Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України)щодо відміни державного регулювання стосовно створення умов стосовно
організації порядку скиду стічних
вод до системи централізованого водовідведення регуляторний акт
приймати не потрібно. Вигоди відсутні.
|
Витрати відсутні
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
1
|
2
|
3
|
Альтернатива 1
|
Вигодою введення в дію запропонованих Правил є прозорість та якість для населення умов діяльності КП ФМР «Фастівводоканал» та контрагентів підприємства, покращення екологічного стану міста, який є візитною карткою кожного населеного пункту та показником рівня участі міської громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку сфери екології міста. Створює єдиний порядок та умови для приймання стічних вод Підприємств до систем централізованого водовідведення, за яких не порушується робота комунальних каналізаційних мереж та споруд, забезпечується безпека їх експлуатації та очищення стічних вод на каналізаційних очисних спорудах, забезпечує єдину процедуру проведення контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються Підприємствами до
|
Витрати відсутні
|
1
|
2
|
3
|
|
систем централізованого водовідведення, виконання вимірювань показників складу та властивостей проб стічних вод.
|
|
Альтернатива 2
|
Стан справ залишиться без змін. Вигоди відсутні.
|
Витрати власних коштів КП ФМР « Фастівводоканал» на відновлення технічного стану очисних споруд через неконтрольований скид стічних вод споживачів зі значним перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин.
Втрати коштів КП ФМР « Фастівводоканал» ,які можливо спрямувати на заходи щодо поліпшення екологічного стану міських очисних споруд.
|
Альтернатива 3
|
Вигоди відсутні.
|
Непередбачені витрати власних коштів КП ФМР « Фастівводоканал» на запобігання виходу з ладу очисних спору каналізації і як наслідок скид неочищеного стоку у рУнава, що спричинить екологічну катастрофу.
|
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць на момент підготовки регуляторного акта
|
20*
|
85*
|
173*
|
–
|
278
|
Питома вага групи у загальній кількості, %
|
7,19
|
30,58
|
62,23
|
–
|
100
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
1
|
2
|
3
|
Альтернатива 1
|
Вигодою введення в дію запропонованих Правил приймання є запобігання порушенням у роботі систем централізованого водовідведення, підвищення
ефективності роботи системи і
|
1.Витрати на встановлення локальної очисної споруди на каналізаційному випуску згідно вимог Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку,
|
|
безпеки її експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод підприємств та житлового сектору. Правилами регулюються відносини між КП ФМР « Фастівводоканал» і споживачами, а також дотримання та виконання нормативів водовідведення по кількості і якості стічних вод, прийнятих від споживачів у систему Вигодою
введення в дію запропонованого регуляторного акту є можливість користуватися врегульованим єдиним для всіх споживачів та прозорим механізмом контролю за якістю та кількістю стічних вод споживачів, що скидаються в міську каналізаційну мережу.
|
будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316.Витрати за скид стічних вод з понаднормативними забрудненнями згідно
визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення та визначаються для кожного випадку окремо. Тобто відповідно до вищевикладеного порядку, розмір плати, що сплачуватимуть суб’єкти господарювання, за скид понаднормативно забруднених стічних вод буде залежати від об’єму стічних вод та перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин.
|
Альтернатива 2
|
Вигоди відсутні.
|
Витрати відсутні
|
Альтернатива 3
|
Вигоди відсутні
|
Витрати відсутні
|
Сумарні витрати за альтернативами
|
Сума витрат, тис. грн.
|
1
|
2
|
Альтернатива 1
|
1.Витрати на встановлення локальної очисної споруди на каналізаційних випусках Підприємств згідно вимог Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-
|
|
комунального господарства України 01.12.2017 № 316
2.Витрати Підприємств за скид стічних вод з понаднормативними забрудненнями згідно з визначенням розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення.
|
|
Розмір плати, що сплачуватимуть суб’єкти господарювання, за скид понаднормативно забруднених стічних вод є диференційованим буде залежати від об’єму стічних вод та перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин.
|
Альтернатива 2
|
-
|
Альтернатива 3
|
-
|
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за 4-бальною системою)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного балу
|
1
|
2
|
3
|
Альтернатива 1
|
3
|
Цілі прийняття регуляторного акту, які можуть бути досягнуті повною мірою. Прийняття регуляторного акту надасть можливість:
- забезпечення єдиного порядку проведення контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються Споживачами до системи централізованого водовідведення.
- приведення у відповідність з діючим законодавством місцевих Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста. - визначення умови приймання стічних вод Споживачів до системи централізованого водовідведення, за яких не порушується робота каналізаційних мереж та споруд. - створення чітких умов для контролю у даній сфері діяльності. - забезпечення утримання території міста у належному санітарному стані. - забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод Споживачів |
Альтернатива 2
|
1
|
Цілі прийняття регуляторного акту, які не можуть бути досягнуті, проблема існуватиме у зв’язку з тим, що на теперішній час в місті відсутній механізм контролю за скидом стічних вод Споживачів.
|
Альтернатива 3
|
1
|
Цілі прийняття регуляторного акту не можуть бути досягнуті у зв’язку з відсутністю підстав його прийняття на законодавчому рівні
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Альтернатива 1
|
Вигодою введення в дію запропонованого регуляторного акту є
- забезпечення єдиних вимог для проведення контролю за якістю стічних вод, що
скидаються Споживачами до системи централізованого водовідведення.
- забезпечення належного санітарного стану території міста.
- забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод Споживачів. |
Витрати
суб’єктів господарювання, пов’язані лише з виконанням договірних зобов’язань щодо визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення.
|
Прийняття даного регуляторного акту дасть можливість користуватися врегульованим, єдиним, зрозумілим для всіх, прозорим порядком контролю за складом та властивостями стічних вод, що скидаються Споживачами до системи централізованого водовідведення,
приведення у відповідність з діючим законодавством місцевих Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста, -визначення умови приймання стічних вод Споживачів до системи централізованого водовідведення, за яких не порушується робота каналізаційних мереж та споруд |
Альтернатива 2
|
–
|
–
|
Альтернатива 2 не вирішує поставлених цілей
|
Альтернатива 3
|
–
|
–
|
Альтернатива 3 не вирішує поставлених цілей
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
Перевагою обраної альтернативи є нормативно-правове врегулювання даного питання на місцевому рівні, можливість користуватися врегульованими правилами приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення та Порядком визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення.
Прийняття цього регуляторного акту дає максимальну можливість додержання норм чинного законодавства з охорони навколишнього середовища, а саме:
- захисту здоров’я персоналу каналізаційних очисних споруд;
- запобігання псуванню обладнання каналізаційних очисних споруд;
- гарантування безперебійної роботи каналізаційних очисних споруд;
- гарантування, що скиди стічних вод з очисних споруд не спричинять згубного впливу на навколишнє середовище;
Саме такий спосіб дозволить досягнути поставлених цілей належним чином.
|
На дію даного регуляторного акту може негативно вплинути нескоординована належним чином робота органів місцевої влади. Також загальна економічна криза може призвести до зменшення кількості суб’єктів господарювання, бажаючих здійснювати підприємницьку діяльність, в тому числі пов’язану зі скидом стічних вод в міську каналізаційну мережу.
|
Альтернатива 2
|
Залишення ситуації, що склалась, без змін, не забезпечить досягнення поставленої цілі.
Отже, така альтернатива є неприйнятною.
|
Х
|
Альтернатива 3
|
При внесені змін до чинного законодавства цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті у зв’язку з відсутністю підстав його прийняття на законодавчому рівні.
Отже, така альтернатива є неприйнятною.
|
Х
|
№ з/п
|
Витрати
|
За перший рік, тис.грн
|
За 5 років, тис.грн
|
1.
|
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/ підвищення кваліфікації персоналу тощо, грн
|
Витрати на встановлення локальної очисної споруди на каналізаційному випуску згідно вимог Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316.
|
Враховуючи диференційовану специфіку роботи підприємств м.Фастів та розгортання інфляційних процесів в Україні об’єктивно розрахувати витрати неможливо
|
2
|
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн
|
Додаткові витрати не передбачаються
|
-
|
3
|
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, грн
|
Виконання
вимог регуляторного акта не передбачатиме додаткових, крім існуючих, витрат коштів та часу. |
-
|
4
|
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), грн
|
Виконання
вимог регуляторного акта не передбачатиме додаткових, крім існуючих, витрат коштів та часу |
-
|
5
|
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн
|
Ведення в дію запропонованого регуляторного акту не передбачає отримання дозволів , ліцензій, тощо.
|
-
|
6
|
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн
|
Додатково, крім існуючих, не передбачається
|
-
|
7
|
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн
|
Не потребує найму додаткового персоналу
|
-
|
8
|
Інше (уточнити), грн
|
-
|
-
|
9
|
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн
|
-
|
-
|
1
|
2
|
3
|
4
|
10
|
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
11
|
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн
|
-
|
-
|
Вид витрат
|
У перший рік
|
Періодичні (за рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, тощо
|
Додаткові витрати не передбачаються
|
Додаткові витрати не передбачаються
|
Додаткові витрати не передбачаються
|
Вид витрат
|
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)
|
-
|
-
|
Вид витрат
|
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)
|
Витрати на оплату штраф-них санкцій за рік
|
Разом за рік
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)
|
Виконання вимог регуляторного акта не передбачатиме додаткових, крім існуючих, витрат коштів
та часу. |
-
|
-
|
Виконання
вимог регуляторного акта не передбачатиме додаткових, крім існуючих, витрат коштів та часу. |
Вид витрат
|
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)
|
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)
|
Разом за рік
|
Витрати за
п’ять років |
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Вид витрат
|
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)
|
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси
(за рік — стартовий) |
Разом за рік (стартовий)
|
Витрати за
п’ять років |
||||
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)
|
Запропонова-ний р/а не передбачає отримання дозволів, ліцензій тощо
|
Запропонований р/а не передбачає отримання дозволів, ліцензій тощо
|
Запропонований р/а не передбачає отримання дозволів, ліцензій тощо
|
Запропонований р/а не передбачає отримання дозволів, ліцензій тощо
|
||||
|
||||||||
Вид витрат
|
За рік (стартовий)
|
Періодичні
(за наступний рік) |
Витрати за
п’ять років |
|
||||
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)
|
Додатково, крім існуючих, не передбачаються
|
Додатково, крім існуючих, не передбачаються
|
Додатково, крім існуючих, не передбачаються
|
|
Вид витрат
|
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)
|
Витрати за
п’ять років |
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу
|
Не потребує найму додаткового персоналу
|
-
|
Порядковий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Опитування суб’єктів господарювання
|
5
|
Надано пропозиції щодо необхідності періодичного виконання робіт по забезпеченню пропускної здатності каналізаційних мереж та проведення замірів ДК, приводити хімічний склад стоків до показників, що не потребують додаткової очистки на загальноміських очисних спорудах не залежно від наявності чи відсутності очисних споруд.
|
Показники
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
20
|
85
|
173
|
-
|
278
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
7,19
|
30,58
|
62,23
|
|
100
|
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п'ять років
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
-
|
-
|
-
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (прочищення каналізаційної мережі (здійснення та відновлення пропускної здатності трубопроводів та колекторів із залученням технічних засобів), гривень *
|
1 500
|
1 500
|
7 500
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (витрати на сервісне обслуговування уловлювачів жиру (у разі наявності), гривень *
|
600
|
600
|
3 000
|
5
|
Інші процедури
|
-
|
-
|
-
|
6
|
Разом, гривень
|
2 100
|
2 100
|
10 500
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
278
|
||
8
|
Сумарно, гривень
|
583800
|
583800
|
29190002
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання, гривень
|
-
|
-
|
-
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
11
|
Процедури офіційного звітування
|
-
|
-
|
-
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок (систематичний аналіз стічних вод щонайменше 1 раз на квартал), гривень *
|
2 400
|
2 400
|
12 000
|
13
|
Інші процедури
|
-
|
-
|
-
|
14
|
Разом, гривень
|
2 400
|
2 400
|
12 000
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
278
|
||
16
|
Сумарно, гривень
|
667200
|
667200
|
3336000
|
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
-
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
-
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (прочищення каналізаційної мережі (здійснення та відновлення пропускної здатності трубопроводів та колекторів із залученням технічних засобів), гривень
|
-
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (витрати на сервісне обслуговування уловлювачів жиру (у разі наявності), гривень
|
-
|
5
|
Інші процедури
|
-
|
6
|
Разом, гривень
|
-
|
7
|
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
278
|
8
|
Сумарно, гривень
|
-
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання, гривень
|
-
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
|
-
|
11
|
Процедури офіційного звітування
|
-
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок (систематичний аналіз стічних вод щонайменше 1 раз на квартал), гривень
|
-
|
13
|
Інші процедури (одержання технічних умов, розроблення та погодження з виробником проектної документації та одержання вимог до скиду стічних вод), гривень*
|
4000
|
14
|
Разом, гривень*
|
4000
|
15
|
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
278
|
16
|
Сумарно, гривень
|
1112000
|
Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництв)
|
Планові витрати часу на процедуру
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта
|
Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
|
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
|
1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
камеральні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
виїзні
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Разом за рік
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Сумарно за п'ять років
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Порядковий номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п'ять років
|
1
|
Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
2 100
|
10 500
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування *
|
2400
|
12000
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
4000
|
20000
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
|
-
|
-
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
8500
|
42500
|
№
|
Найменування показника
|
Рік відстеження
|
Примітки
|
|
2016
|
2017
|
|||
1
|
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта (кількість заключених договорів)
|
32
|
32
|
|
2
|
Кількість підприємств перевірених на дотримання допустимих концентрацій (ДК) забруднюючих речовин у стічних водах , що відводяться до міської каналізації
|
138
|
14
|
Контроль за дотриманням ДК з 1.04.17р. не проводився в зв,язку з скасуванням наказу № 37 від 19.02.2002р.
|
3
|
Кількість відібраних проб по підприємствах
|
138
|
14
|
|
3.1
|
У тому числі кількість відібраних проб, що:
|
|
|
|
3.1.1
|
відповідають ДК;
|
38
|
5
|
|
3.1.2
|
не відповідають ДК;
|
87
|
7
|
|
3.1.3.
|
На момент відбору проб відсутні стоки
|
13
|
2
|
|
4
|
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта
|
100%
|
100%
|
|