Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін до розпорядження від 03.01.2019 № 7од “Про створення робочих груп щодо здійснення матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць під час підготовки та проведення чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року”
Вт, 19/03/2019 - 12:36 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київська область
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 19.03.2019 № 92 од
Про внесення змін до розпорядження
від 03.01.2019 № 7од “Про створення робочих
груп щодо здійснення матеріально-технічного
забезпечення виборчих дільниць під час
підготовки та проведення чергових виборів
Президента України 31 березня 2019 року”
Для підготовки та проведення чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року з метою забезпечення виконання ч.1 ст.39 Закону України “Про вибори Президента України” з метою створення належних умов для реалізації конституційного права громадян України на вільне волевиявлення, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Внести зміни в додаток 1, 2 до розпорядження від 03.01.2019 № 7од,а саме:
- виключити зі складу робочої групи №4 Папко Оксану Станіславівну- начальника відділу по роботі із зверненнями громадян, та включити до складу робочої групи №4 Змаженко Людмилу Анатоліївну - головного спеціаліста відділу державного архітектурно-будівельного контролю;
- виключити зі складу робочої групи №2 Єриш Наталію Леонідівну- начальника управління освіти, та включити до складу робочої групи №2 Вдовенко Ірину Анатоліївну -заступника начальника управління освіти;
- виключити зі складу робочої групи №2 Швидку Жанну Петрівну — начальника служби у справах дітей та сім’ї, та включити до складу робочої групи №2 Мазуренко Олену Миколаївну — завідувача сектору опіки, піклування та усиновлення.
2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження № ____ «___»_________2019
СКЛАД
робочих груп щодо здійснення матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць під час підготовки та проведення чергових виборів Президента України 31 березня 2019 року на території м. Фастів
Робоча група № 1
|
||
Зикова Олена Борисівна
|
- перший заступник міського голови,
керівник робочої групи
|
|
Члени робочої групи
|
||
Зінченко Ірина Сергіївна
|
- начальник відділу з питань раціонального використання земель;
|
|
Зоренко Олена Аркадіївна
|
- начальник відділу житлово-комунального господарства;
|
|
Рябоконь Анна Сергіївна
|
- начальник управління економіки та міжнародного співробітництва;
|
|
Мельниченко Анна Валеріївна
|
- начальник юридичного управління;
|
|
Скурська Катерина Ігорівна
|
-заступник начальника фінансового управління, начальник бюджетного відділу.
|
|
Робоча група № 2
|
||
Давиденко Олена Павлівна
|
- заступник міського голови з гуманітарних питань, керівник робочої групи
|
|
Члени робочої групи
|
||
Костюк Інна Михайлівна
|
- завідувач сектору охорони здоров’я;
|
|
Швидка Жанна Петрівна
|
- начальник служби у справах дітей та сім’ї;
|
|
Єриш Наталія Леонідівна
|
- начальник управління освіти;
|
|
Кабанець Тетяна Вікторівна
|
- завідувач сектору торгівлі та транспорту;
|
|
Кабанець Олександр Олександрович
|
- начальник управління соціального захисту населення.
|
|
Робоча група № 3
|
||
Ясінський Сергій Анатолійович
|
- секретар міської ради, керівник робочої групи
|
|
Члени робочої групи
|
||
Скиданенко Андрій Володимирович
|
- начальник відділу з питань фізичної культури та спорту;
|
|
Сірченко Лариса Василівна
|
- начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради та її органів;
|
|
Безкровна Ірина Володимирівна
|
- начальник управління культури, молоді та туризму;
|
|
Наливайко Тетяна Федорівна
|
- начальник центру надання адміністративних послуг.
|
|
Болілий Юрій Михайлович
|
- заступник начальника управління соціального захисту населення, начальник відділу з питань праці.
|
|
Робоча група № 4
|
||
Тхоржевська Леся Олександрівна
|
- керуючий справами виконкому,
керівник робочої групи
|
|
Члени робочої групи
|
||
Папко Оксана Станіславівна
|
- начальник відділу по роботі із зверненнями громадян;
|
|
Хімерик Олена Вікторівна
|
- начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
|
|
Алісєєнко
Людмила Миколаївна
|
- начальник загального відділу;
|
|
Почапська
Оксана Володимирівна
|
- начальник архівного відділу;
|
|
Яценко Інна Анатоліївна
|
- начальник відділу управління персоналом.
|
|
Робоча група № 5
|
||
Рудяк Тимофій Ярославович
|
- заступник міського голови з капітального будівництва, керівник робочої групи
|
|
Члени робочої групи
|
||
Юхта Олександр Володимирович
|
- начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю;
|
|
Тягун Олександр Миколайович
|
- завідувач сектору з питань мобілізаційної роботи;
|
|
Бромірський Віталій Олександрович
|
- начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор міста;
|
|
Косович Тетяна Богданівна
|
- начальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології.
|
Міський голова М.В.Нетяжук
Приліпко І.А.
Додаток 2
до розпорядження № ____
«___»_________2019 року
ЗАКРІПЛЕННЯ
робочих груп міськвиконкому за виборчими дільницями,
що діють на постійній основі
Робоча група № 1
|
|||||
№
п/п
|
№ округу
|
№ виборчої
дільниці
|
Адреса та місцезнаходження
|
Відповідальний
заступник
|
Відповідальних працівників за дільницями
|
1
|
91
|
321393
|
вул.Ярослава Мудрого, 44, ЗОШ №2, приміщення початкових класів, вестибюль
|
Зикова О.Б.
|
Зінченко І.С.
|
2
|
91
|
321394
|
вул.Ярослава Мудрого, 44, ЗОШ № 2, музичний клас
|
Зоренко О.А.
|
|
3
|
91
|
321395
|
вул.Ярослава Мудрого, 44, ЗОШ № 2, вестибюль,
2-й поверх
|
Рябоконь А.С.
|
|
4
|
91
|
321376
|
вул.С.Васильченка,19,
ЗОШ № 3, спортивний зал
|
Мельниченко А.В.
|
|
5
|
91
|
321375
|
вул.С.Васильченка, 19, ЗОШ №3, актовий зал
|
Скурська К.І.
|
|
Робоча група № 2
|
|||||
6
|
91
|
321396
|
Фастівська центральна районна лікарня, поліклініка, 1-й поверх (спец.ВД)
|
Давиденко О.П.
|
Костюк І.М.
|
7
|
91
|
321392
|
вул.Льва Толстого, 9,
ЗОШ № 1, вестибюль,
1-й поверх
|
Швидка Ж.П.
|
|
8
|
91
|
321391
|
вул.Льва Толстого, 9,
ЗОШ №1, вестибюль,
2-й поверх
|
Єриш Н.Л.
|
|
9
|
91
|
321378
|
вул.Гетьманська, 79А,
ЗОШ №7 вестибюль,
1-й поверх
|
Кабанець Т.В.
|
|
10
|
91
|
321379
|
вул.Гетьманська, 79А, ЗОШ №7, коридор,
1-й поверх
|
Кабанець О.О.
|
|
Робоча група № 3
|
|||||
11
|
91
|
321387
|
вул.Брандта, 65, відділ з питань фізичної культури та спорту, спортивний зал
|
Ясінський С.А.
|
Скиданенко А.В.
|
12
|
91
|
321388
|
пл.Перемоги, 1, міський Палац культури, фойє, 1-й поверх
|
Сірченко Л.В.
|
|
13
|
91
|
321389
|
пл. Перемоги, 1, міський Палац культури, малий зал
|
Безкровна І.В.
|
|
14
|
91
|
321390
|
вул.Івана Ступака, 10,
ЗОШ №5, вестибюль,
2-й поверх
|
Наливайко Т.Ф.
|
|
15
|
91
|
321380
|
вул.О.Зінченка, ЗОШ № 12
|
Болілий Ю.М.
|
|
Робоча група № 4
|
|||||
16
|
91
|
321382
|
вул.Якубовського, 14, ЗОШ №10, коридор,
1-й поверх
|
Тхоржевська Л.О.
|
Папко О.С.
|
17
|
91
|
321381
|
вул.Якубовського, 14, ЗОШ №10, вестибюль, 2-й поверх
|
Хімерик О.В.
|
|
18
|
91
|
321383
|
вул.Великоснітинська, 63, ліцей-інтернат,
спортивний зал
|
Алісєєнко Л.М.
|
|
19
|
91
|
321384
|
вул.Тітова, 95, ЗОШ №11, спортивний зал
|
Почапська О.В..
|
|
20
|
91
|
321386
|
вул.Шевченка, 51, ЗОШ №9, малий спортивний зал,
2-й поверх
|
Яценко І.А.
|
|
Робоча група № 5
|
|||||
21
|
91
|
321373
|
пров.Європейський, 2, дільниця зрідженого газу, приміщення загального користування
|
Рудяк Т.Я.
|
Юхта О.В.
|
22
|
91
|
321374
|
вул.Бишівська, 2, ТОВ «ФАСТІВ-АВТОТРАНС», актовий зал
|
Тягун О.М.
|
|
23
|
91
|
321385
|
вул.Героїв Прикордонників, 1, виконробська дільниця №3, актовий зал
|
Бромірський В.О.
|
|
24
|
91
|
321377
|
вул.Комарова, 6 ЗОШ № 4, вестибюль,
1-й поверх
|
Косович Т.Б.
|
Міський голова М.В. Нетяжук
Приліпко І.А.
У К Р А Ї Н А
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
4 березня 2014 року № 31
Про вимоги до приміщень окружних і дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування, норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України
З метою забезпечення належних умов роботи окружних та дільничних виборчих комісій з виборів Президента України, відповідно до пункту 4 частини другої статті 25, частин двадцятої, двадцять першої статті 28, частини першої статті 39, статті 74 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись статтями 11 – 13, пунктами 4, 13 статті 17, пунктами 1, 17 статті 18 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:
1. Встановити:
Вимоги до приміщень окружних виборчих комісій з виборів Президента України (додаток 1);
Норми забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями (додаток 2);
Види послуг, які виборчі комісії з виборів Президента України можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України (додаток 3).
2. Встановити, що Вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування, встановлені постановою Центральної виборчої комісії від 19 січня 2012 року № 5, застосовуються до приміщень дільничних виборчих комісій з виборів Президента України та приміщень для голосування.
3. Цю постанову надіслати Міністерству закордонних справ України, Міністерству оборони України, Міністерству освіти і науки України, Міністерству охорони здоров’я України, Державній пенітенціарній службі України, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським радам, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям для використання в роботі та доведення до відома відповідних місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських (у містах, де немає районних у місті рад), районних у містах рад або органів (посадових осіб), які відповідно до закону здійснюють їх повноваження, окружних та дільничних виборчих комісій з виборів Президента України після їх утворення.
4. Цю постанову оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії М. ОХЕНДОВСЬКИ
Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 4 березня 2014 року № 31
ВИМОГИ
до приміщень окружних виборчих комісій
з виборів Президента України
1. Окружні виборчі комісії з виборів Президента України забезпечуються приміщеннями, що складаються не менш як з трьох робочих кімнат, які розміщені в одній будівлі, відповідають встановленим санітарним нормам і технічним вимогам, забезпечені електропостачанням, обладнані засобами протипожежної безпеки.
2. Кімната для проведення засідань комісії повинна мати площу не менше 80 кв. м, інші окремі кімнати – не менше 30 кв. м кожна.
3. Приміщення окружних виборчих комісій з виборів Президента України повинні бути:
– обладнані не менш як чотирма встановленими та підключеними телефонними лініями з окремими телефонними номерами;
– придатні для розміщення в них обладнання (робочих столів, стільців, комп’ютерної та офісної техніки тощо) за встановленими нормами;
– придатні для зберігання виборчих бюлетенів відповідно до вимог закону.
Секретар
Центральної виборчої комісії Т. ЛУКАШ
Додаток 2
до постанови Центральної виборчої комісії
від 4 березня 2014 року № 31
НОРМИ
забезпечення виборчих комісій з виборів Президента України транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями
1. Для забезпечення роботи виборчих комісій органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування надають транспортні засоби, засоби зв’язку, обладнання, інвентар, оргтехніку, інші матеріальні цінності:
1) окружній виборчій комісії:
Державний Прапор України;
легковий автомобіль;
столи (не менше 7);
стільці (не менше 65);
телефонні апарати (не менше 3);
факсовий апарат;
копіювальний апарат (монохромний, придатний для друкування 30 – 40 копій формату А4 за хвилину та до 200 тисяч аркушів на місяць);
комп’ютери з оптичним дисководом та можливістю запису (CD/DVD-RW) (не менше 2);
принтер;
інше обладнання, необхідне для функціонування автоматизованої інформаційної системи;
сейф або металева шафа для зберігання виборчої документації;
аварійне освітлення (ліхтарі, лампи тощо);
медична аптечка;
засоби протипожежної безпеки;
стенд для розміщення офіційних матеріалів комісії;
2) дільничній виборчій комісії:
Державний Прапор України;
легковий автомобіль;
столи (не менше 7);
столи для видачі бюлетенів під час голосування в день виборів (із розрахунку 2 столи на 500 виборців);
стільці (не менше 65);
телефонні апарати (не менше 2);
комп’ютер;
принтер;
сейф або металева шафа для зберігання виборчої документації;
аварійне освітлення (ліхтарі, лампи тощо);
медична аптечка;
засоби протипожежної безпеки;
стенд для розміщення офіційних матеріалів комісії.
2. Виборчі комісії за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України, забезпечуються такими матеріальними цінностями:
1) окружна виборча комісія:
вивіска;
печатка;
виборча документація та примірники Закону України "Про вибори Президента України" (у кількості, переданій Центральною виборчою комісією);
канцелярське приладдя (відповідно до затверджених середніх норм видатків на проведення виборів Президента України);
2) дільнична виборча комісія:
вивіска;
печатка;
штамп "ВИБУВ";
виборча документація та примірники Закону України "Про вибори Президента України" (у кількості, переданій Центральною виборчою комісією);
канцелярське приладдя (відповідно до затверджених середніх норм видатків на проведення виборів Президента України);
кабіни для таємного голосування (для виборчих дільниць із чисельністю виборців: до 500 осіб (малі) – не менше 2, від 500 до 1500 осіб (середні) – не менше 4, понад 1500 осіб (великі) – не менше 6);
виборчі скриньки для голосування (для виборчих дільниць із чисельністю виборців: до 500 осіб (малі) – не менше 2 великих (стаціонарних) та 2 малих (переносних); від 500 до 1500 осіб (середні) – не менше 3 великих (стаціонарних) та 2 малих (переносних); понад 1500 осіб (великі) – не менше 4 великих (стаціонарних) та 3 малих (переносних).
Для забезпечення голосування громадян з обмеженими фізичними можливостями в приміщенні для голосування облаштовується одна кабіна для таємного голосування з шириною входу до неї 110 см, усередині якої встановлюється столик або поличка висотою не більше 75 см з простором знизу не менше 67 см для можливості розташування інвалідного візка.
4. Після припинення повноважень виборчих комісій відповідно до частини другої статті 26 та частини другої статті 27 Закону України "Про вибори Президента України" матеріальні цінності, придбані за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України, передаються на зберігання до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідно до Порядку зберігання матеріальних цінностей, придбаних виборчими комісіями, комісіями з всеукраїнського референдуму за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів Президента України, народних депутатів України та всеукраїнського референдуму, встановленого постановою Центральної виборчої комісії від 20 жовтня 2009 року № 171 (зі змінами, внесеними постановою Комісії від 19 січня 2012 року № 4).
Секретар Центральної виборчої комісії Т. ЛУКАШ
Додаток 3
до постанови Центральної виборчої комісії
від 4 березня 2014 року № 31
ВИДИ
послуг, які виборчі комісії з виборів Президента України
можуть закуповувати за рахунок коштів
Державного бюджету України
можуть закуповувати за рахунок коштів
Державного бюджету України
1. Для забезпечення виконання окружними виборчими комісіями з виборів Президента України визначених законодавством повноважень ними за рахунок коштів Державного бюджету України можуть закуповуватися такі послуги:
1) з транспортного обслуговування;
2) з фіксованого телефонного зв’язку (місцевого, міжміського, факсимільного, абонентної плати), крім встановлення та підключення телефонних ліній;
3) з оренди та утримання приміщень;
4) з передачі виборчої та іншої документації до місцевих державних архівних установ;
5) із залучення відповідних спеціалістів, технічних працівників.
2. Для забезпечення виконання дільничними виборчими комісіями з виборів Президента України визначених законодавством повноважень їм за рахунок коштів Державного бюджету України можуть закуповуватися такі послуги:
1) з транспортного обслуговування;
2) з фіксованого телефонного зв’язку (місцевого, міжміського, факсимільного, абонентної плати), крім встановлення та підключення телефонних ліній;
3) з оренди та утримання приміщень;
4) із залучення відповідних спеціалістів, технічних працівників.
Секретар Центральної виборчої комісії Т. ЛУКАШ