Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Дорожня карта щодо надання соціальних гарантій учасникам бойових дій, які брали безпосередню участь в АТО
Вт, 25/08/2015 - 12:38 | Адміністрація2
Шановний учаснику АТО!
Ви тримаєте в руках Дорожню карту
Виконавчого комітету Фастівської міської ради щодо надання державних соціальних гарантій військовослужбовцям, учасникам антитерористичної операції (АТО) та членам їх сімей.
Щиро дякуємо Вам за проявлений героїзм при захисті незалежності та цілісності нашої Вітчизни, а членам Вашої сім’ї – за мужнє терпіння і підтримку.
ДЕРЖАВНІ ГАРАНТІЇЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ,
ЯКІ БРАЛИ БЕЗПОСЕРЕДНЮ УЧАСТЬ В АНТИТЕРОРИСТИЧНІЙ ОПЕРАЦІЇ
ЯКІ БРАЛИ БЕЗПОСЕРЕДНЮ УЧАСТЬ В АНТИТЕРОРИСТИЧНІЙ ОПЕРАЦІЇ
Гарантії грошового забезпечення:
- Грошове забезпечення мобілізованих на рівні військовослужбовців-контрактників.
- Підвищене грошове забезпечення військовослужбовців за безпосередню участь в АТОв розмірі 100 % місячного грошового забезпечення, але не менш 3000 гривень.
- Грошові виплати резервістам в розмірах до двох мінімальних заробітних плат на місяць на весь час виконання ними обов’язків служби у військовому резерві.
- Збереження місця роботи та середнього заробітку за працівниками, які проходять військову службу за призивом під час мобілізації.
Інші гарантії:
- Звільнення військовослужбовців, які мобілізовані, від штрафних санкцій за фінансовими, податковими зобов’язаннями, а також призупинення нарахування їм процентів за користування кредитом.
- Виплата одноразової грошової допомоги військовослужбовцям, військовозобов’язаним та резервістам чи родичам у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності:
у разі загибелі (смерті)
|
500 прожиткових мінімумів
(609 тис. грн.)
|
у разі інвалідності (в залежності від групи) внаслідок поранення, травми, каліцтва
|
150-250 прожиткових мінімумів
(182,7 -304,5 тис. грн.);
|
у разі інвалідності (в залежності від групи) внаслідок захворювання
у разі часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності
|
70-120 прожиткових мінімумів
(85,3 - 146,2 тис .грн.)
|
|
залежно від ступеня втрати працездатності, який встановлюється медико-соціальними експертними комісіями, у розмірі, що визначається у відсотках від 50-70 прожиткових мінімумів
(60,9 - 85,3 тис. грн.)
|
За даними питаннями у м. Фастів звертатися до:
· Військомат Фастівського ОМВК-
тел.: ( 04565) 5-13-45 ; м. Фастів, вул. Садова, 12.
Військовий комісар- Міщенко Сергій Миколайович
· Управління соціального захисту населення, м. Фастів, вул. 9 Січня, 8;
каб. 4, тел.: (04565) 5-15-04, Зав. сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці Набокова Любов Олександрівна;
тел.: (04565) 6-38-01, 6-04-16; Начальник Управління - Кабанець Олександр Олександрович;
· Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення;
м. Фастів, пров. Горького,4; тел. (04565) 5-43-69;
начальник відділу- Сафьянова Оксана Павлівна
· Виконавчий комітет Фастівської міської ради –
тел.: ( 04565) 6-04-61; м.Фастів, пл. Соборна, 1; каб. № 108
Директор Центра соціальних служб-Бортовська Жанна Петрівна
Для оформлення виплати одноразової грошової допомоги при собі мати копії таких документів:
- документа, що свідчить про причини та обставини загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста, зокрема про те, що смерть не пов’язана з вчиненням ним кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком вчинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження чи самогубства;
- свідоцтва про смерть військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста;
- свідоцтва про народження військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста — для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого);
- свідоцтва про шлюб — для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
- довідки органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім’ї військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста;
- сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я та по батькові і місце реєстрації;
- свідоцтва про народження дитини — для виплати одноразової грошової допомоги дитині;
- ідентифікаційного коду отримувача допомоги;
- рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті, сільської, селищної ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста);
- рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджуватиме факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого) (надають особи, які не були членами сім’ї загиблого (померлого), але перебували на його утриманні).
Документи подаються особисто або уповноваженою особою.
СТАТУС УЧАСНИКА БОЙОВИХ ДІЙ
Рішення про надання статусу учасника бойових приймається міжвідомчою комісією з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій, яка утворюється Державною службою України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.
Статус учасника бойових дій надається:
1. Військовослужбовцям та працівникам Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, особам рядового і начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, ДСНС, ДПтС, військових формувань, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції.
Підставою для надання статусу учасника бойових дій є:
- документи про безпосереднє залучення до виконання завдань, направлення (прибуття) у відрядження, перебування в районах АТО (витяги з наказів, директив, розпоряджень, посвідчень про відрядження, журналів бойових дій, бойових донесень, дислокацій, книг нарядів, графіків несення служби, звітів, зведень, донесень, матеріалів спеціальних (службових) розслідувань, за фактами отриманих поранень);
- довідка встановленого зразка, яку у місячний строк після завершення особами виконання завдань АТО зобов’язані подати командири (начальники) військових частин або інші керівники установ, закладів до комісій утворених при державних органах, у підпорядкуванні яких були військові частини, інші формування в яких проходили службу чи працювали особи.
2. Працівникам підприємств, установ та організацій, які залучалися і брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення.
Підставою для надання статусу учасника бойових дій є:
- документи про безпосереднє залучення до виконання завдань або направлення (прибуття) у відрядження в райони АТО (витяги з наказів, розпоряджень, посвідчень про відрядження, книг нарядів, матеріалів спеціальних (службових) розслідувань, за фактами отриманих поранень інші документи, що були підставою для направлення у відрядження);
- довідка встановленого зразка, яку у місячний строк після завершення особами виконання завдань АТО зобов’язані подати керівники підприємств, установ, організацій до міжвідомчої комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій.
Рішення про надання статусу учасника бойових дій приймається Міжвідомчою комісією в місячний строк та здійснюється відповідне інформування.
Посвідчення учасника бойових та нагрудний знак надається в органах Міноборони, МВС, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Адміністрації Держприкордонслужби, Адміністрації Держспецтрансслужби, Управління державної охорони, Адміністрації Держспецзв’язку, ДСНС, ДПтС
Звертатися до:
· Військомат Фастівського ОМВК-
тел.: ( 04565) 5-13-45 ; м. Фастів, вул. Садова, 12.
Військовий комісар- Міщенко Сергій Миколайович
· військових частин, інших формувань в яких особи проходили службу чи працювали;
ПІЛЬГИ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ
Учасникам бойових дій (у т.ч. учасникам АТО) передбачено пільги:
безплатне одержання ліків за рецептами лікарів;
- безплатне щорічне забезпечення санаторно-курортним лікуванням, а також компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування;
- 75-процентна знижка плати за житлово-комунальні послуги;
- 75-процентна знижка вартості твердого палива і скрапленого газу;
- встановлення на пільгових умовах квартирних телефонів (оплата у розмірі 20 процентів від тарифів вартості основних та 50 процентів - додаткових робіт). Абонентна плата за користування телефоном встановлюється у розмірі 50 процентів від затверджених тарифів;
- безплатний проїзд усіма видами міського та приміського транспорту;
- безплатний проїзд один раз на два роки (туди і назад) всіма видами міжміського транспорту або проїзд один раз на рік (туди і назад) вказаними видами транспорту з 50-процентною знижкою;
- користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;
- щорічне медичне обстеження і диспансеризація;
- виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 процентів середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи;
- використання чергової щорічної відпустки у зручний час, а також одержання додаткової відпустки з збереженням заробітної плати строком до двох тижнів на рік;
- переважне право на збереження робочого місця при скороченні чисельності чи штату працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці та на працевлаштування у разі ліквідації підприємства, установи, організації;
- першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва;
- зі сплати податків, зборів, мита та інших платежів до бюджету відповідно до податкового та митного законодавства.
ПІЛЬГИ ІНВАЛІДАМ ВІЙНИ
Інвалідам війни передбачено пільги:
· безплатне одержання ліків за рецептами лікарів;
· безплатне щорічне забезпечення санаторно-курортним лікуванням, а також компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування;
- 100-процентна знижка плати за житлово-комунальні послуги;
- 100-процентна знижка вартості твердого палива і скрапленого газу;
- встановлення на пільгових умовах квартирних телефонів (оплата у розмірі 20 процентів від тарифів вартості основних та 50 процентів – додаткових робіт). Абонентна плата за користування телефоном встановлюється у розмірі 50 процентів від затверджених тарифів;
- безплатний проїзд усіма видами міського та приміського транспорту;
- інвалідам I і II груп надається право безплатного проїзду один раз на рік (туди і назад) всіма видами міжміського транспорту, а особам, які супроводжують інвалідів I групи (не більше одного супроводжуючого), - 50-процентна знижка вартості проїзду один раз на рік (туди і назад) зазначеними видами транспорту;
- інвалідам III групи надається право безплатного проїзду один раз на два роки (туди і назад) залізничним, водним, повітряним або міжміським автомобільним транспортом незалежно від наявності залізничного сполучення або проїзду один раз на рік (туди і назад) зазначеними видами транспорту з 50-процентною знижкою вартості проїзду;
- позачерговий безплатний капітальний ремонт власних жилих будинків і квартир та першочерговий поточний ремонт жилих будинків і квартир;
- користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;
- позачергове безоплатне забезпечення автомобілем, виплата компенсації на бензин (пальне), ремонт, технічне обслуговування автомобілів або на транспортне обслуговування.
- щорічне медичне обстеження і диспансеризація;
- виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 процентів середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи;
- використання чергової щорічної відпустки у зручний час, а також одержання додаткової відпустки з збереженням заробітної плати строком до двох тижнів на рік;
- переважне право на збереження місця роботи при скороченні чисельності чи штату працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці та на працевлаштування у разі ліквідації підприємства, установи, організації;
- виплата працюючим інвалідам допомоги по тимчасовій непрацездатності до 4 місяців підряд або до 5 місяців протягом календарного року, а також допомоги по державному соціальному страхуванню за весь період перебування в санаторії з урахуванням проїзду туди і назад у разі, коли для лікування не вистачає щорічної і додаткової відпусток;
- першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва;
- зі сплати податків, зборів, мита та інших платежів до бюджету відповідно до податкового та митного законодавства;
- звільнення від орендної плати за нежилі приміщення, що орендуються інвалідами війни під гаражі для спеціальних засобів пересування (автомобілів, мотоколясок, велоколясок тощо), та безплатне надання для цих засобів гаражів-стоянок, незалежно від їх форми власності.
Звертатися до:
· Управління соціального захисту населення, м. Фастів, вул. 9 Січня, 8;
каб. 4, тел.: (04565) 5-15-04, Зав. сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці Набокова Любов Олександрівна
тел.: (04565) 6-38-01, 6-04-16; Начальник Управління - Кабанець Олександр Олександрович;
· Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення;
м. Фастів, пров. Горького,4; тел. (04565) 5-43-69;
начальник відділу- Сафьянова Оксана Павлівна
· Виконавчий комітет Фастівської міської ради –
тел.: ( 04565) 6-04-61; м.Фастів, пл. Соборна, 1; каб. № 108;
Директор Центра соціальних служб -Бортовська Жанна Петрівна
Житлово-комунальні підприємства:
· КП « Фастівська ЖЕК» м. Фастів, вул. Нова, 3;
Розрахунковий відділ – тел. ( 04565) 6-35-58,Плюта Олена Павлівна
· КП ФМР «Фастівводоканал» м. Фастів, вул. Чичеріна, 15а;
Розрахунковий відділ, каб. 5; тел. (04565) 5-35-50; 6-45-51
Сташук Олена Олександрівна
· Фастівський комбінат комунальних підприємств; м. Фастів, вул. Нова,6
Кабінет укладання договорів, тел. (04565) 6-23-62
Анашкіна Олена Олександрівна
· Фастівська дільниця Васильківської філії ЕГГ ПАТ «Київоблгаз»
М.Фастів, Матросова,2; каб. 107; тел. (04565) 6-38-18
Гончар Марія Петрівна
· Фастівське РП ПАТ АЕС «Київобленерго»;
м. Фастів, вул.Радянська, 27; відділ обслуговування споживачів, І поверх, тел.: (04565) 5- 23-36; Корнієнко Надія Борисівна
При собі мати такі документи:
· паспорт;
· ідентифікаційний код;
· посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни.
· довідку про склад сім’ї;
· паспорт, ідентифікаційний код дружини;
· свідоцтво про народження неповнолітніх дітей.
Документи подаються особисто, або уповноваженою особою.
САНАТОРНО-КУРОРТНЕ ЛІКУВАННЯ
Учасники бойових дій мають право на:
· Безоплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
· Одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування.
Забезпечуються:
· чотирма санаторіями сфери Мінсоцполітики:
- «Перемога» (м. Київ)
- «Батьківщина» (м. Трускавець)
- «Слава» (м. Миргород)
- «Салют» (м. Одеса)
· санаторіями, путівки до яких закуповує управління праці та соціального захисту населення.
· Звертатися до:
· Управління соціального захисту населення, м. Фастів, вул. 9 Січня, 8;
каб. 4, тел.: (04565) 5-15-04, Зав. сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці - Набокова Любов Олександрівна
тел.: (04565) 6-38-01, 6-04-16; Начальник Управління - Кабанець Олександр Олександрович;
· Комунальний заклад «Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги» в. Толстого,17; Головний лікар Криворучко Лариса Анатоліївна т.: (04565) 6-40-35
При собі мати такі документи:
- паспорт;
- посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;
- медичну довідку за формою 070-О.
Документи подаються особисто, або уповноваженою особою.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНИМИ ТА ІНШИМИ ЗАСОБАМИ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Держава гарантує безплатне та позачергове забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО, які постраждали внаслідок антитерористичної операції, незалежно від встановлення інвалідності.
Вартість виробу для учасника АТО встановлюється залежно від його потреб та не обмежена в сумі.
До технічних та інших засобів реабілітації належать:
· протезні вироби (включаючи протезно-ортопедичні вироби (ортези,
протези), ортопедичне взуття);
протези), ортопедичне взуття);
· засоби для пересування (крісла колісні);
· спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (допоміжні засоби для особистого догляду та захисту: наколінники, налокітники, рукавиці на протез, чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок,
вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки проти пролежневі та інші);
вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки проти пролежневі та інші);
· допоміжні засоби для особистої гігієни: крісла-стільці, сидіння на унітаз, сидіння-надставки на унітаз, щипці для туалетного паперу, стільці, табурети, сидіння для ванни та душу, східці, підставки для ванни, умивальники);
· допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходуни, поручні);
· меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори).
Перелік необхідних документів
для отримання технічних та інших засобів реабілітації
- паспорт (копія та оригінал);
- ідентифікаційний код (колія та оригінал);
- індивідуальна програма реабілітації (ІПР) або рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу у забезпечення необхідним виробом;
- витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців та працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, яким не встановлено інвалідність).
Звертатися до:
· Управління соціального захисту населення, м. Фастів, вул. 9 Січня, 8;
каб. 4, тел.: (04565) 5-15-04, Зав. сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці Набокова Любов Олександрівна
тел.: (04565) 6-38-01, 6-04-16; Начальник Управління - Кабанець Олександр Олександрович;
Працівники управління праці та соціального захисту населення:
- нададуть ґрунтовну консультацію щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- ознайомлять з каталогами технічних та інших засобів реабілітації;
- ознайомлять з відповідним переліком протезно-ортопедичних підприємств, які виконують індивідуальні заявки на безкоштовне виготовлення технічних та інших засобів реабілітації;
- видадуть направлення на забезпечення необхідними технічними та іншими засобами реабілітації.
Особа обирає протезно-ортопедичне підприємство, на якому буде проведено протезування (ортезування) або ж забезпечено необхідним технічним засобом реабілітації. Відповідно там буде проведено огляд учасника АТО та подальший супровід із надання протезно-ортопедичної допомоги.
Медична допомога
Поступлення осіб на медичну реабілітацію в заклади охорони здоров’я можливе шляхом:
1. Переведення поранених та постраждалих з військових шпиталів на подальше лікування та реабілітацію в цивільні заклади охорони здоров’я.
2. Учасники антитерористичної операції звільнені з лав військових сил для проходження медичного огляду за місцем проживання.
3. По самозверненню.
При необхідності надання медичної допомоги, військові, учасники АТО та члени їх сімей у м. Фастів насамперед звертаються до найближчої за місцем проживання амбулаторії ЗПСМ Центру первинної медико-санітарної допомоги.
· Комунальний заклад «Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги» в. Толстого,17; Головний лікар Криворучко Лариса Анатоліївна. т.: (04565) 6-40-35; Фастівська Центральна Районна лікарня-
Чигирин Валентин Іванович (04565) 6-21-38;
Заступник головного лікаря по медичному обслуговуванню населення та експертизі тимчасової непрацездатності: приймальня т.: 6-40-35
Реєстратура- (04565) 5-43-92
При потребі там буде надано відповідну медичну допомогу первинного рівня, а за необхідності – організовано скерування в установи/заклади охорони здоров’я вищих рівнів надання медичної допомоги, зокрема в Київські обласні Центральні Клінічні Лікарні, де в подальшому буде забезпечено надання кваліфікованої, спеціалізованої медичної допомоги.
У ФастівськійЦРЛ, яка розташована за адресою – вул. Толстого, 17
при реєстратурі поліклінічного відділення для прийому військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей – з метою координації скерування пацієнта до лікарів-спеціалістів необхідних профілів.
Реєстратура- (04565) 5-43-92
За результатами проведеного обстеження видається консультативний висновок із наступним скеруванням пацієнта до закладу, в якому буде проводитись реабілітація.
При зверненні за медичною допомогою необхідно мати наступні документи:
• паспорт, або документ, що посвідчує особу;
• паспорт, або документ, що посвідчує особу;
• документ, що посвідчує участь в антитерористичній операції (АТО);
• бажано медичні документи про попереднє лікування (за наявності) та направлення на консультацію до лікаря-спеціаліста від сімейного лікаря.
Організацію та координацію медичної допомоги здійснюють:
На первинному рівні:
· Головний лікар Комунального закладу «Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги» м. Фастів, в. Толстого,17;
Криворучко Лариса Анатоліївна т.: ( 04565) 6-40-35
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТЛОМ
На забезпечення житлом мають право постраждалі особи, які брали безпосередню участь в АТО і втратили нижні кінцівки, які не здатні до самостійного пересування, і не забезпечені власним житлом, або воно не пристосоване для проживання з урахуванням їх потреб.
Норми забезпечення житлом - не більш як 21 кв. метр загальної площі житла на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю.
Загальна площа однокімнатної квартири для одиноких осіб не може перевищувати 50 кв. метрів.
Звертатися до
· Виконавчий комітет Фастівської міської ради –
тел.: ( 04565) 6-04-61; м.Фастів, пл. Соборна, 1; каб. № 108;
Організацію та координацію роботи щодо забезпечення житлом таких осіб здійснює Державна служба України у справах ветеранів та учасників антитерористичної операції.
При собі мати такі документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни.
Документи подаються особисто або уповноваженою особою.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2014 № 111 «Питання грошового забезпечення військовослужбовців, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період» встановлено, що військовослужбовцям, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період виплачується грошове забезпечення, з якого сплачується єдиний внесок, в тому числі на випадок безробіття.
Отже, період перебування на військовій службі під час мобілізації зараховується до Вашого страхового стажу, що дає Вам право на отримання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю при зверненні до державної служби зайнятості після проходження військової служби.
У центрах зайнятості Вам допоможуть:
· знайти роботу - постійну або тимчасову;
· інформування щодо можливостей відкриття власної справи;
· підвищити кваліфікацію або отримати нову конкурентоспроможну на
сучасному ринку праці професію;
· отримати матеріальну підтримку шляхом участі в громадських роботах;
· отримати статус безробітного та матеріальну допомогу на випадок
безробіття.»
ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗНАЙТИ РОБОТУ
(тимчасову або постійну),
зверніться до будь-якого зручно розташованого до Вас центру зайнятості.
· Фастівський міськрайонний центр зайнятості; м. Фастів, вул. Соборна, 20а, тел.: ( 04565) 6-21-47; 6-10-73; каб. № 9
Провідний фахівець з питань зайнятості населення-Поліщук Наталія Миколаївна
ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
- Розміри пенсії (за наявності права на військову пенсію, у разі встановлення інвалідності):
інваліду І групи
|
100 % грошового забезпечення, яке виплачувалося цьому військовослужбовцю за останньою посадою на день звільнення з військової служби
|
інваліду ІІ групи
|
80 %
|
інваліду ІІІ групи
|
60 %
|
- Гарантії для призначення дострокової пенсії за віком при встановленні пенсії на загальних підставах:
для чоловіків
|
у 55 років та наявності не менш ніж 25 років страхового стажу
|
для жінок
|
у 50 років та наявності не менш ніж 20 років страхового стажу
|
- Надбавки та підвищення до пенсії учасникам АТО:
для інвалідів війни I групи
|
474,5 грн. (50 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)
|
для інвалідів війни II групи
|
379,6 грн. (40 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)
|
для інвалідів війни III групи
|
284,7 грн. (30 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)
|
для учасників бойових
|
237,25 грн. (25 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)
|
Мінімальні пенсійні виплати з урахуванням підвищень, допомоги, доплат та надбавок не можуть бути нижче:
для інвалідів I групи
|
285 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (в 2014 році – 2704, 65 грн.);
|
|
|
для інвалідів II групи
|
255 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (в 2014 році – 2419,95 грн.);
|
для інвалідів III групи
|
225 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (в 2014 році – 2135,25 грн.);
|
для учасників бойових дій
|
165 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (в 2014 році – 1565,85 гривень).
|
З 1 січня 2015 року набувають чинності наступні зміни:
1) пенсії у разі втрати годувальника підвищуються з 40 до 70% грошового забезпечення годувальника на одного члена сім’ї, на двох і більше – 90 %, але не менше 40 % на кожного непрацездатного члена сім’ї (призначаються членам сімей загиблих при виконанні службових обов’язків).
2) мінімальний розмір пенсії у разі втрати годувальника збільшиться з одного прожиткового мінімуму до двох.
Звертатися військовослужбовцям, які звільняються з військової служби та членам їх сімей – до органів за місцем проходження служби, іншим особам звільненим з військової служби - до управлінь Пенсійного фонду.
При собі мати такі документи:
- паспорт,ідентифікацій код;
- довідка МСЕК (для інвалідів);
- свідоцтво про смерть із зазначенням причинного зв’язку смерті (для пенсій по втраті годувальника).
Документи подаються особисто, або уповноваженою особою.
Звертатися до:
· Управління Пенсійного фонду України у м. Фастові та Фастівському районі, м.Фастів, вул. Горького, 10; тел. ( 04565) 6-23-67 громадська приймальня, каб. № 3 ; т.: (04565) 6-48-74 - заступник начальника Блейчик Інна Анатоліївна
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ
Утворена Урядом як центральний орган виконавчої влади.
Служба здійснює:
- організацію роботи з надання статусу учасника бойових дій;
- соціальний захист учасників бойових дій (зокрема, які брали безпосередню участь у антитерористичній операції), ветеранів та інвалідів війни (далі – ветерани війни);
- соціальну та професійну адаптацію військовослужбовців, які звільняються, осіб, звільнених з військової служби, та учасників антитерористичної операції.
За більш детальною інформацією звертатись до:
Державної служби України з питань ветеранів, інвалідів та учасників антитерористичної операції
01601, м. Київ,
Музейний провулок, 12
|
тел.: (044) 281-08-48
(044) 281-08-50,
(044) 281-08-48
|