Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Повний перелік послуг
Структурний підрозділ при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, підзвітний і підконтрольний Фастівській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами виконавчого комітету міської ради
Начальник Центру надання адміністративних послуг - Наливайко Тетяна Федорівна
Адміністратори:
Пазюк Юлія Олександрівна
Недзвецька Людмила Василівна
Гуріна Світлана Святославівна
Конончук Жанна Юхимівна
Адреса :
08500, Київська обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1, к. 110, 114
Телефон : (045 65) 5-22-47.
08500, Київська обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1, к. 110, 114
Телефон : (045 65) 5-22-47.
5-43-99
Пн з 8.00 до 15.00
Вт з 8.00 до 20.00
Ср з 8.00 до 15.00
Чт з 8.00 до 17.00
Пт з 8.00 до 15.00
Сб з 8.00 до 15.00
Без обідньої перерви
Вихідний день - неділя
Організація роботи у Фастівському Центрі надання адмінстративних послуг
Метою роботи Центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.
Основними завданнями ЦНАП є:
- створення доступних та зручних умов для надання суб'єктам звернень адміністративних послуг;
- надання суб'єктам звернень консультацій та інформації про адміністративні послуги та порядок їх одержання, перелік документів для одержання адміністративних послуг;
- прийом заяв і клопотань для подальшого юридичного оформлення суб'єктам звернень прав, свобод і законних інтересів за їх заявою; реєстрація звернень та направлення у встановленому порядку до суб'єкта надання адміністративних послуг;
- забезпечення безоплатного одержання суб'єктами звернень бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг; спрощення процедур отримання адміністративних послуг та підвищення їх якості;
- ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг;
- електронний документообіг для якісного надання послуг суб'єктам звернень;
- видача результату адміністративної послуги: витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб'єкту звернення, а також об'єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт;
- організація співпраці із місцевими та регіональними органами державної виконавчої влади;
- чіткий контроль за термінами надання адміністративних послуг;
- організація та ведення діловодства за зверненнями суб'єктів звернень у міській раді;
- ЦНАП при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з суб'єктами надання звернень, підприємствами, установами, організаціями міста та об'єднаннями громадян.
Перелік виконавчих органів Фастівської міської ради, які надають адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг згідно рішення міськвиконкому № 307 від 26.09.2014 "Про затвердження оновленогоПереліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг"
Реєстр структурних підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради, які надають адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва структурного підрозділу виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
1.
|
Відділ архітектури та містобудування
|
2.
|
Відділ державного архітектурно – будівельного контролю
|
3.
|
Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
4.
|
Відділ з питань раціонального використання земель
|
5.
|
Сектор раціонального використання майна
|
6.
|
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
7.
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва, сектор торгівлі та транспорту
|
8.
|
Служба у справах дітей та сім’ї
|
9.
|
Сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, та з питань гуртожитків і ОСББ
|
10.
|
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології
|
11.
|
Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
12.
|
КП ФМР “Фастівблагоустрій”
|
Реєстр регіональних суб’єктів державних органів влади, які надають адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
1.
|
Головне територіальне управління юстиції в Київській області
|
2.
|
Державна міграційна служба України в Київській області
|
3.
|
Головне управління Держгеокадастру у Київській області
|
4.
|
Державне агентство водних ресурсів України
|
5.
|
Головне управління ДСНС в Київській області
|
6.
|
Управління патрульної поліції у Київській області
|
7.
|
Управління Держпродспоживслужби в Київській області
|
8.
|
Державного комітету телебачення і радіомовлення України
|
9.
|
Фастівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
|
Перелік адміністративних послуг,
які надаються структурними підрозділами виконавчого комітету Фастівської міської ради через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
Відділ архітектури та містобудування
|
|
1.
|
Підготовка містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
|
2.
|
Виготовлення будівельного паспорту забудови земельної ділянки (внесення змін)
|
3.
|
Виготовлення паспорту прив’язки тимчасової споруди (внесення змін і продовження строку дії)
|
4.
|
Надання висновків про погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність, оренду та інше фізичним та юридичним особам
|
5.
|
Підготовка проектів рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради про переведення садових (дачних) будинків у жилі
|
6.
|
Підготовка проектів рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради про переведення з житлового фонду в нежитловий
|
7.
|
Підготовка проектів рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради про деякі питання щодо присвоєння та/або упорядкування (зміни) адреси
|
8.
|
Підготовка довідок про відсутність капітальної забудови на земельній ділянці
|
9.
|
Підготовка довідок щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм
|
Відділ з питань раціонального використання земель
|
|
10
|
Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування
|
11
|
Передача земельних ділянок у власність, постійне користування або оренду
|
12
|
Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки
|
13
|
Припинення права користування земельною ділянкою на умовах оренди та на праві постійного користування
|
14
|
Поновлення договору оренди землі
|
15
|
Відміна, внесення змін до рішень міської ради та договорів оренди
|
16
|
Розгляд земельних спорів
|
17
|
Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності
|
18
|
Про надання згоди на поділ чи об’єднання земельних ділянок комунальної власності
|
19
|
Про погодження технічної документації щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок комунальної власності
|
20
|
Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду
|
21
|
Про встановлення земельного сервітуту на земельній ділянці комунальної власності
|
22
|
Про зміну цільового призначення земельної ділянки
|
Сектор раціонального використання майна
|
|
23
|
Безоплатна передача до комунальної власності територіальної громади м. Фастів нерухомого майна
|
24
|
Включення до переліку об’єктів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Фастів та підлягають приватизації
|
25
|
Передача в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
26
|
Внесення змін та доповнень до договорів оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
|
27
|
Рішення виконавчого комітету щодо погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери обслуговування населення
|
28
|
Погодження місця здійснення торгівлі
|
29
|
Погодження місця розміщення та порядок облаштування сезонного об’єкту сфери послуг, відпочинку та розваг
|
30
|
Дозвіл на розміщення об'єктів зовнішньої реклами
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва, сектор торгівлі та транспорту
|
|
31
|
Договір про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування
|
32
|
Продовження строку дії Договору про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування
|
Служба у справах дітей та сім’ї
|
|
33
|
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім´ї
|
34
|
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав
|
35
|
Надання висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику до державного закладу
|
36
|
Надання висновку про доцільність побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав
|
37
|
Надання висновку про можливість передачі дитини для подальшого виховання матері чи батькові.
|
38
|
Утворення прийомної сім´ї
|
39
|
Утворення дитячого будинку сімейного типу
|
40
|
Встановлення опіки (піклування) над дитиною
|
41
|
Надання дозволу на вчинення правочину щодо рухомого майна, право власності на яке мають діти.
|
42
|
Надання дозволу на реєстрацію транспортного засобу від імені неповнолітньої ( малолітньої) дитини
|
43
|
Надання висновку для вирішення спору щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто поживає окремо від неї
|
44
|
Надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності
|
45
|
Реєстрація народження дитини, покинутої в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я
|
46
|
Реєстрація народження дитини, мати якої померла чи місце проживання матері встановити неможливо
|
47
|
Реєстрація народження підкинутої, знайденої дитини
|
48
|
Надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з полового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини
|
49
|
Видача дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування, яким мають діти
|
50
|
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
|
51
|
Надання дозволу на розробку технічної документації зі складання державного акту на право приватної власності на земельну ділянку на ім’я малолітньої (неповнолітньої) дитини
|
52
|
Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав
|
53
|
Надання погодження щодо додаткової відпустки одинокій матері (батьку), які виховують дитину без участі одного з батьків
|
54
|
Надання висновку для розв'язання спору, що виник між батьками, щодо визначення місця проживання дитини
|
55
|
Надання висновку для розв'язання спору, що виник між батьками, щодо визначення або зміни прізвища, імені та по батькові дитини
|
56
|
Надання дозволу щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини без згоди батька ( матері)
|
Сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, та з питань гуртожитків і ОСББ
|
|
57
|
Взяття громадян міста на квартирний облік
|
58
|
Зняття громадян міста з квартирного обліку
|
59
|
Оформлення та видача ордерів громадянам на житлову площу
|
60
|
Видача свідоцтва на право власності нерухомого майна
|
61
|
Видача дубліката свідоцтва про право власності на житло
|
62
|
Виправлення відомостей, внесених до відповідних свідоцтв про право власності на нерухоме майно помилково
|
63
|
Внесення змін до облікової справи громадян, що перебувають на квартирному обліку
|
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології
|
|
64
|
Надання дозволу на знесення зелених насаджень
|
Відділ державного архітектурно – будівельного контролю
|
|
65
|
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
66
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
67
|
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
68
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
69
|
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт
|
70
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
|
71
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
|
72
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду
|
73
|
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
|
Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
|
74
|
Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
75
|
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
76
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
|
77
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документу
|
78
|
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
79
|
Державна реєстрація рішення про відділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
80
|
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
81
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
82
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідації комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)
|
83
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації
|
84
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації
|
85
|
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
86
|
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
87
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)
|
88
|
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
|
89
|
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
90
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
91
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця
|
92
|
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
|
93
|
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно
|
94
|
Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна
|
95
|
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
|
96
|
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
97
|
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
|
98
|
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
99
|
Скасування рішення державного реєстратора
|
100
|
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
|
101
|
Реєстрація місця проживання особи
|
102
|
Зняття з реєстрації місця проживання особи
|
КП ФМР “Фастівблагоустрій”
|
|
103
|
Видача дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі
|
104
|
Переоформлення дозволів (ордерів)
|
105
|
Видача дублікатів дозволів (ордерів)
|
106
|
Анулювання дозволів (ордерів)
|
Перелік адміністративних послуг,
які надаються регіональними суб’єктами державних органів влади через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
Головне територіальне управління юстиції в Київській області
|
|
1.
|
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
|
2.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
3.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи
|
4.
|
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання , що не має статусу юридичної особи
|
5.
|
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
|
6.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
7.
|
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
|
8.
|
Державна реєстрація структурних утворень політичних партій, що не мають статусу юридичної особи
|
9.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
10.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи
|
11.
|
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
|
12.
|
Державна реєстрація відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
|
13.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
14.
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації
|
15.
|
Державна реєстрація символіки
|
16.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
|
17.
|
Державна реєстрація втрати чинності символіки
|
18.
|
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
|
19.
|
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
|
20.
|
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостилю, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця)
|
Державна міграційна служба України в Київській області
|
|
21.
|
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
|
Головне управління Держгеокадастру у Київській області
|
|
22.
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
23.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
24.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
|
25.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
|
26.
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
|
27.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
|
28.
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
|
29.
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1. витягу з Державного земельного кадастру про:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель;
- земельну ділянку.
2. довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3. викопіювань з кадастрової основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);
4. копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.
|
30.
|
Видача довідки про:
1. наявність та розмір земельної частки (паю);
2. наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
|
31.
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
|
32.
|
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
|
33.
|
Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки
|
34.
|
Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі
|
35.
|
Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки
|
36.
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою
|
37.
|
Видача рішення про надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
|
Державне агентство водних ресурсів України
|
|
38.
|
Видача дозволу на спеціальне водокористування
|
Головне управління ДСНС в Київській області
|
|
39.
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
|
Управління патрульної поліції у Київській області
|
|
40.
|
Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні
|
41.
|
Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів
|
42.
|
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами
|
Управління Держпродспоживслужби в Київській області
|
|
43.
|
Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів):
1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
|
44.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) оператором ринку, що проводить діяльність,пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
|
45.
|
Видача дозволу (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
|
46.
|
Видача дозволу на проведення будь – яких діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин
|
Державного комітету телебачення і радіомовлення України
|
|
47.
|
Видача дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України
|
48.
|
Анулювання дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України
|
Фастівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
|
|
49.
|
Державна реєстрація народження
|