Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
На Київщині буде завершено систему електронного документообігу дозвільних центрів
В області функціонує 38 дозвільних центрів, в яких працюють 53 державних адміністратори, що забезпечують у повному обсязі виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: проведення консультування суб’єктів господарювання, прийом заяв та видачу документів дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна». Про це повідомив голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк під час круглого столу «Проблеми та перспективи розвитку бізнесу в регіоні».
Також він сказав, що за цей рік до 2013 року до державних адміністраторів надійшло 6550 звернень суб’єктів господарювання, кількість виданих документів дозвільного характеру становить 2985, зареєстровано 284 декларації, 372 відмови у видачі документів дозвільного характеру та 118 відмов у реєстрації декларацій, надано 3803 консультації.
У роботі дозвільних центрів області беруть участь представники від 3 до 17 місцевих (регіональних) дозвільних органів, що представлені в районах і містах обласного значення, які у відповідності із затвердженими графіками проводять прийом та консультування суб’єктів господарювання. Так, у І кварталі поточного року представниками місцевих дозвільних органів надано 1484 таких консультацій, представниками регіональних дозвільних органів – 151.
Водночас залишаються проблеми впровадження системи електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між державними адміністраторами та регіональними (місцевими) дозвільними органами. З цією метою Анатолій Присяжнюк дав доручення щодо внесення змін до обласного бюджету та передбачити 416 тис. грн. на впровадження системи електронного документообігу.