Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Вт, 14/02/2017 - 13:01 | Адміністрація2
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 14.02.2017 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111, тел.5-22-47
14.02.2017 рік
Аналіз регуляторного впливу до
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження нової редакції регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
I. Визначення проблеми
Проект рішення міської ради розроблено Центром надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради відповідно до частини десятої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» (далі-Закон), відповідно до статей 13,31,33,41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись постановами Кабінету Міністрів України, від 1 серпня 2013 року №588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» від 22 вересня 2016 року №652 «Про внесення змін до примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Для отримання адміністративнихт полуг суб’єкти звернення вимушені багаторазово звертатись до різних адміністративних органів, вистоювати черги в очікуванні прийому відповідними праціавникамиадміністративних органів та очікувати результат надання адміністративних послуг невизначений період часу. Розгляд заяв часто затягується, що негативно впливає на розвиток підприємництва та сприяє формуванню в суспільстві негативного іміджу влади.
Необхідність прийняття рішення Фастівської міської ради «Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради «Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»дасть змогу розв’язати проблеми та недоліки об’єктивного та суб’єктивного характерущо створюють значні труднощі для одержувачів адміністративних послуг в місті Фастові:
-відсутність достатньої інформації порядку надання адміністративних послуг;
- необхідність звернення до декількох представників органів, які надають адміністративні послуг;
- одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості представників органів, які надають адміністративні послуги;
- одержувачу послуг необхідно здійснити бaгато погоджувальних дій у значної кількості представників органів, які надають адміністративні послуги, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- відсутність єдиної системи взаємодії представників органів, які надають адміністративні послуги, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- відсутність єдиної системи взаємодії представників органів, які надають адміністративні послуги, щодо надання адміністративних послуг;
- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг.
визначити основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
Так
|
|
Держава
|
Так
|
|
Суб’єкти господарювання,
|
Так
|
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва*
|
Так
|
|
Застосування ринкових механізмів для вирішення даної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Закону України «Про органи місцевого самоврядування в Україні» є повноваженням міської ради.
Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів в зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України Постанови №652 від 22 вересня 2016 року «Про внесення змін до примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», якою значно удосконалено діючий до цього часу регламент роботи центру надання адміністративних послуг, де враховані потреби людей з обмеженими фізичними можливостями, та вдосконаленими формами роботи центру, в зв’язку з розвитком їх мережі та популярністю відвідування населенням.
II. Цілі державного регулювання
Цілі державного регулювання, що мають бути безпосередньо пов’язані із розв’язанням проблеми:
Проект регуляторного акта спрямований на розв»язання проблеми проблем, визначених у попередньому розділі.
Основними цілями регулювання є:
побудова ефективної системи надання адміністративних послуг в місті Фастів
запровадження механізмів більш швидкого обсуговування одержувачів адміністративних послуг, в тому числі суб’єктів господарювання
приведення регламенту роботи центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради у відповідність до діючого законодавства
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення міської ради «Про затвердження нової редакції регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
|
Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку Регламент роботи Центру буде застарілим та не буде відповідати діючому законодавству
|
Альтернатива 2
Прийняти рішення «Про затвердження нової редакції регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
|
Прийняття даного рішення міської ради забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких, прозорих механізмів надання адміністративних послуг у місті Фастів. Забезпечить приведення установчих документів центру у відповідність до діючого законодавства
|
Альтернатива 3
Використовувати в роботі Центру Примірний регламент роботи центру надання адміністративних послуг затверджений постановою КМУ №588 від 01.08.2013 року зі змінами Постанова КМУ №652 від 22.09.2016 року
|
Даний установчий документ не врахує специфіку роботи Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, оскільки є досить загальнодержавним та не враховує специфіку надання адміністративних послуг міста Фастів.
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
|
1. Забезпечить приведення установчих документів Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради у відповідність до чинного законодавства;
2. Завдяки ефективному та прозорому надання адміністративних послуг збільшаться надходження до міського бюджету
3. Створить сприятливі умови для ведення середнього та малого бізнесу
4. Вдосконалить відносини між міською радою та суб’єктами надання адміністративних послуг
|
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур його опублікування
На утримання центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради виділяється в середньому на одну адміністративну послугу-0,6 години, яка складає згідно М-Тесту-16,09 грн.
|
Альтернатива 3
|
Розвиток системи надання адміністративних послуг залишиться на існуючому рівні
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Низький рівень поінформованості громадян про систему надання алміністративних послуг;
Великий процент існування надання посередницьких послуг
Низький рівень прозорості надання адміністративних послуг
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
|
Запровадження нового рівня надання адміністративних послуг
Запровадження більш швидкого та ефективного обслуговування населенняСпряння розвитку середнього та малого підприємництва
|
Витрати на закупівлю нового обланання (інформаційних терміналів, робочих станцій для підключення до ЄДР)
|
Альтернатива 3
|
Інтереси місцевого населення не будуть враховані
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
_
|
19
|
330
|
285
|
634
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
_
|
4%
|
52%
|
44%
|
100%
|
* згідно інформації державної служби статистики за 2015 рік
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
|
Альтернатива 1
|
За наданням багатьох адіністративних послуг суб’єкти господарювання будуть вимушені звертатися до Центрів адміністративних послуг м. Київ
|
Міський бюджет буде отримувати мінімальні надходжень від адміністративних послуг
|
|
Альтернатива 2
|
Зручність для суб»єктів господарювання в можливоті отримувати найбільш популярні адміністративні послуги у місті Фастів
|
Значне наповнення міського бюджету в результаті надходження коштів від адміністративних зборів за надані адміністративні послуги
|
|
Альтернатива 3
|
Не будуть враховані інтереси та специфіка місцевих суб»єктів господарювання
|
Витраті пов»язані з платою за надання консультацій та посередницьких послуг
|
|
Сумарні витрати за альтернативами
|
Сума витрат, гривень
|
||
Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)
|
Пов’язані з оплатою проїзду до ЦНАП М. Києва, оплата проїзду та витрати часу на дорогу. 100-200 грн в залеждності від кількості звернень протягом року та способу.Та витрати на сплату адміністративного збору, які встановлені чинним законодаством України та у процентному вирахуванні від мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року.
|
||
Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)
|
Витрати на сплату адміністративного збору, які встановлені чинним законодаством України та у процентному вирахуванні від мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року.
|
||
Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)
|
Витрати пов’язані з платою за наданням адвокатських послуг та юридичних консультацій. 2000-5000 грн.
Витрати на сплату адміністративного збору, які встановлені чинним законодаством України та у процентному вирахуванні від мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року.
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
|
1-цілі прийняття регуляторного акта не досягнуті(проблема продовжує існувати0
|
Така альтернатива не є прийнятною в зв»язку з тим, що в даному випадку у місті Фастові не буде виконуватись Закон України «Про адміністративні полуги» та всупереч діючому законодавству не запрацює єдина прозора та налагоджена система надання адміністративних послуг».
Міський бюджет буде нести втрати за рахкнок сплати мешканцями міста та суб»єктами господарювання адмінзбору з а отриання адмінпослуг у великих містах (Київ, Ірпінь,Буча). Очікувані втрати бюджету складатимуть близько 180 тисяч гривень
|
Альтернатива 2
|
3-цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)
|
Прийняття даного рішення міської ради забезпечить досягнення встановлених цілей та прозорих механізмів надання адміністративних послуг. Максимальні надходження до місцевого бюджету за рахунок надання адміністративних почлуг через ЦНАП мешканцям міста. Очікувані показники наджходжень до місцевого бюджету будуть становити близько 470 тисяч грн.
|
Альтернатива 3
|
2-цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково(проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними)
|
Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Оскільки специфіка надання адміністративних послуг м. Фастова не буде врахована. Існує ризик надання посередницьких послуг під час отримання адміністративних послуг та переходу в «тінь» частини міського прибутку
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1
|
|
|
|
Альтернатива 2
|
Держава:-Надходження додаткових коштів до міського бюджету; спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально-економічний розвиток міста.
Громадяни:
Можливість отримання великої кількості популярних адмінпослуг у своєму місті без зайвих витрат на дороггу та посередницьких послуг юристів та адвокатів;
Суб»єкти господарювання:
Отримання адміністративних послуг у своєму місті без витрат часу та коштів на дорогу; Зручність та швидкість отримання адміністративних послуг буде сприяти розвитку суб’єктів господарювання та створенню нових робочих місць;
Суб»єкти малого підприємництва:
Отримання адміністративних послуг у своєму місті без витрат часу та коштів на дорогу; Зручність та швидкість отримання адміністративних послуг буде сприяти розвитку суб’єктів малого підприємництва та наповнення міського бюджету
|
|
|
Альтернатива 3
|
Держава:
Відсутні
Громадяни:
Відсутні
Суб»єкти господарювання:
Витрати надорогу до м. Києва та інших міст, де можна отримати дані адмінпослуги
100-200- грн. взалежності від способу проїзду та кількості зверненнь зверненнь та
Суб»єкти малого підприємництва:
Витрати надорогу до м. Києва та інших міст, де можна отримати дані адмінпослуги
100-200- грн. взалежності від способу проїзду та кількості зверненнь зверненнь та
Через малу поінформованість громадян розвиток суб»єктів малого підприємництва залишиться на низькому рівні
|
|
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
Цілі прийняття проекту рішення про затвердження регламенту роботи центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради будуть досягнуті майже у повні й мірі. До міського бюджету надійдуть додаткові кошти від сплати місцевих податків і зборів, будуть сворені умови для розвитку субЇєктів господарювання та суб»єктів підприжємництва малого бізнесу.
Таким чином прийняття вказаного рішення буде досягнуто баланс інтересів міської ради і отримувачів адміністративних послуг
|
|
Альтернатива 2
|
Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Не врахована місцева специфіка. Балансу інтересів досягнути не можливо
|
Х
|
Альтернатива 3
|
У разі неприйняття регуляторного акта, не буде забезпечена прозора система надання адміністративних послуг за принципом Єдиного вікна у місті Фастові
|
Х
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Запропоновані механізми регуляторного акта за допомогою яких можна розв»язати проблему
Прийняття рішення міської ради «Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконачому комітеті Фастівської міської ради» забезпечить створення доступних та зручних умов та захисту прав свобод і законних інтересів фізичних осіб, суб»єктів господарювання та суБ»єктів малого підприємництва.
Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту
Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження нової редакції регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Проведення соціального опитування та анкетуванння відвідувачів.
Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій та зауважень
Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.
Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради.
Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядкуц.
Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішенняя.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органи виконавчої влади, фізичні та юридичні особи не будуть нести додаткові витрати.
Значних бюджетних витрат не очікується, оскільки Центр надання адміністративних послуг не є окремою юридичною особою, окремо коштів на утримання центру не виділялось в тому числі на оплату електроененергіїх та теплопостачання, водовідведення.
На заробітну плату працівникам Центру надання адміністративних послуг 723865 грн. на рік.
Приміщення Виконавчого комітету Фастівської міської ради, в якому знаходиться центр, облаштоване пандусами, необхідними меблями, оргтехнікою.
Розроблено додаток до Методик проведення аналізу впливу регуляторного акта-Тест малого підприємництва.(додається). Суб»єкти малого підприємництва в загальній кількості суб»єктів господарювання на яких поширюється регулювання 100%.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Даний проект регуляторного акта-рішення «Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконачому комітеті Фастівської міської ради»може бути використаний протягом необмеженого терміну. Він запроваджується без встановлення обмежень по часу, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є реальним. тому дія даного є необмежена до моменту настання факторів, на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є реальним.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Прогнозованими значеннями показників результативності регуляторного акта є:
Розмір надходжень до бюджету
|
Прийняття цього рішення збільшить надходження до міськогобюджету
|
Кількість суБ»єктів господарювання та /або фізичних осіб, на яких поширюєтьчя дія розпорядження
|
Дія рішення поширюватиметься на 19 середніх суб’єктів господарювання, 330 малих суб»єктів господарювання та мікропідприємництва-285
|
Час та кошти, витрачені державою та суб»єктами господарювання на реалізацію регуляторного акта
|
На процедуру отримання первинної інформації про вимоги регулювання суб»єкти малого підприєжмництва в середньому витрачають- 0,6годин. На процедуру організації виконання вимог регулювання – 2 години. Бюджетні витрати на отримання адміністративних процедур становлять 16,09 грн за 1 годину, відповідно за 2 год 32,18 грн..
|
Рівень поінформованості
|
Рівень поінформованості суб»єктів господарювання та фізичних осіб із проектом ріешння достатній, оскільки зазначений проект акта розміщений на офіційному веб-сайті міської ради
|
Кількість скарг щодо діяльності робочого органу не передбачається
|
Не передбачається
|
Кількість адміністративних послуг, що надаються через центр та кількість часу, необхідного адміністратору для розгляду справи
|
В середньому за рік Центром надажється 7600 адміністративних послуг. Витрати часу державного органу на процедуру отримання адміністративних послуг в середньому становлять 0,4 години.
|
На підставі порівняння цих прогнозованих показників та отриманих, у подальшому даних (при проведенні повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та цілей регулювання.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься
відстеження результативності дії регуляторного акта
відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись виконавчим комітетом Фастівської міської ради.
Методи відстеження: статистичний та соціологічний
Базове відстеження результативності даного регуляторно акта буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акта.
Для відстеження результативності регуляторного акту будуть використовуватися статистичні дані за результатами надання адміністративних послуг, соціологічні дані (методом опитування населення).
Відстеження результативності буде здійснюватися на основі ангалізу даних, отриманих шляхом моніторингу, який включатиме в себе:
- кількість наданих адміністративних послуг, у тому числі дозвільних (погоджувальних) процедур в розрізі суб»єктів їх надання;
- - кількість суб»єктів звернень в розрізі суб’єктів господарювання. та фізичних осіб;
- витрати часу на отримання адміністративних послуг;
- відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним у стандартах адміністративних послуг, а також шляхом аналізу вивчення громадської думки.
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності., але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися протягом усього терміну його дії, шляхом розгляду пропозицій та зауважень,які надійдуть до виконавчого комітету Фастівської міської ради та за результатами діяльності центру надання адміністративних послуг.
Зазходи з проведення відстеження результативності регуляторного акта будуть проводитись центром надання адміністративнихз послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Додаток 2
до аналізу регуляторного впливу
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і
середнього підприємництва, які виникають
внаслідок дії регуляторного акта
№ п/п
|
Витрати
|
За перший рік
|
За п’ять років
|
1
|
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень
|
0
|
0
|
2
|
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень
|
0
|
0
|
3
|
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень
|
0
|
0
|
4
|
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень
|
0
|
0
|
5
|
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень
|
0
|
0
|
6
|
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень
|
0
|
0
|
7
|
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень
|
0
|
0
|
8
|
Інше (уточнити), гривень
|
0
|
0
|
9
|
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + + 7 + 8), гривень
|
0
|
0
|
10
|
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць
|
0
|
0
|
11
|
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень
|
0
|
0
|
Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання
Вид витрат
|
У перший рік
|
Періодичні (за рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо
|
0
|
0
|
0
|
Вид витрат
|
Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)
|
0
|
0
|
Вид витрат
|
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)
|
Витрати на оплату штрафних санкцій за рік
|
Разом за рік
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).
Вид витрат
|
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)
|
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)
|
Разом за рік
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Вид витрат
|
Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)
|
Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси
(за рік — стартовий) |
Разом за рік (стартовий)
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Вид витрат
|
За рік (стартовий)
|
Періодичні
(за наступний рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)
|
0
|
0
|
0
|
Вид витрат
|
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу
|
0
|
0
|
Додаток 4
до аналізу регуляторного впливу
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 30.01.2017 р. по 13.02.2017 р.
Порядко-вий номер
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Робоча зустріч
|
10
|
Обговорено проект Регламенту в результаті були одержані дані від суб»єктів господарювання щодо вартості втраченого часу на виконання процедури здійснення адміністративних послуг
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 634, у тому числі малого підприємництва 330 та мікропідприємництва 285;
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100%.
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Поряд-ковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва
на виконання регулювання |
||||
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
Формула:
кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
Формула:
прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
-
|
-
|
-
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати — витратні матеріали)
Формула:
оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
-
|
-
|
-
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва
|
-
|
-
|
-
|
5
|
Інші процедури (уточнити)
|
-
|
-
|
-
|
6
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
|
-
|
-
|
-
|
7
|
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
634
|
||
8
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)
|
-
|
-
|
-
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
В середньому витрачається 0,5 годин на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних заяв, (заробітна плата за міссяць 5652 грн 22 робочі дні, за один день 257 гривень (5652:22:8) * 0,5+16,05 грн
|
16,05
|
-
|
80,25
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
- в середньому 2 години (заробітна плата за місяць 5652, 22 робочі дні, 257 грн. зарплата за 1 день (8 годин) або 32, 12 грн за 1 годину):
(5652:22:8)*1=32,12 грн
|
64, 24
|
-
|
321,2
|
11
|
Процедури офіційного звітування
|
-
|
-
|
-
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
|
-
|
-
|
-
|
13
|
Інші процедури
|
-
|
-
|
-
|
14
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + + 13)
|
80,29
|
-
|
401,45
|
15
|
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
634
|
634
|
634
|
16
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
|
50903
|
Х
|
254519
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання
суб’єктів малого підприємництва
Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:
Виконавчий комітет Фастівської міської радм
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва — за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро- підприємництв)
|
Планові витрати часу на процедуру
|
Вартість часу співробіт-ника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулюва-ння
|
Витрати на адміні-стрування регулю-вання* (за рік), гривень
|
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
камеральні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
виїзні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): Розрахунки в середньому на 1 послугу:
-надання консультацій-0,20 год;
-прийняття вхідного пакету документів адміністратором- 0.20 год;
-передача та отримання результатів розгляду надання послуг-0,10 год.;
-передача результату надання адміністративних послуг-010 год
-заробітна плата одного адміністратора ЦНАП за місяць 6455,00 грн 22 робочі дні,, 293 грн за день, (8 год ) або 36,67 за 1 год
0,6*36,67=22,00
|
0,6
|
22,00
|
8
|
634
|
66950,4
|
Разом за рік
|
0,6
|
22,00
|
8
|
634
|
66950,4
|
Сумарно за п’ять років
|
3
|
110,00
|
40
|
634
|
334752
|
Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)
4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Поряд-
ковий
номер
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
За п’ять років
|
1
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
-
|
-
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
50903
|
254519
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
50903
|
254519
|
5. На підставі аналізу витрат, наведених у попередніх таблицях, розроблення корегуючих заходів для суб’єктів малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не потребує.
Начальник-адміністратор центру надання
адміністративних послуг при виконавчому комітеті
Фастівської міської ради Т. Ф. Наливайко
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного
Проект рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження нової редакції Регламенту Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»»
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (далі ЦНАП).
Цілі прийняття акта – створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження – 15 днів (30.01.17 – 13.02.17 р.)
Тип відстеження – базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності - вивчення Постанов Кабінету Міністрів України №588 від 1 серпня 2013 року «Про затвердження Примірного регламенту Центру надання адміністративних послуг» та №652 від 22 вересня 2016 року «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», вивчення досвіду роботи Центрів надання адміністративних послуг у місті Києва та міста Луцьк
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Кількісні значення показників результативності:
1) кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП відповідно до Переліку послуг затвердженого рішенням виконавчого комітету № від 28.10.2016 року;
2) Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг;
3) Кількість адміністративних послуг, наданих через Центр надання адміністративних послуг;
4) Кількість годин роботи та прийому субєктів звернень в Центрі надання адміністративних послуг.
|
2015 рік
|
2016 рік
|
Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
73
|
82
|
Кількість звернень суб’єктів за отриманням адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
10034
|
10500
|
Кількість адміністративних послуг, наданих через ЦНАП
|
7460
|
7679
|
Висновки та рекомендації:
1. Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
2.Проект рішення міської ради розроблений у зв’язку з необхідністю привести сферу надання адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства.
Начальник-адміністратор центру надання
адміністративних послуг при виконавчому комітеті
Фастівської міської ради Т. Ф. Наливайко
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження нової редакції Регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті і Фастівської міської ради
З метою організації ефективної роботи із забезпечення прав громадян під час отримання адміністративних послуг, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», Постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», від 22.09.2016 року № 652 «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити нову нову редакцію Регламенту центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (додаток).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення Фастівської міської ради від 28.11.2013 р. № 19-XLVI-VI «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В.Нетяжук
Наливайко Т.Ф. Тхоржевська Л.О.
Мельниченко А.В.
Додаток до рішення
сесії міської ради
від _________________
№__________________
РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг
Загальна частина
1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові (далі - ЦНАП), порядок дій адміністраторів ЦНАП та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.
3. Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:
· верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
· стабільності;
· рівності перед законом;
· відкритості та прозорості;
· оперативності та своєчасності;
· доступності інформації про надання адміністративних послуг;
· захищеності персональних даних;
· раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
· неупередженості та справедливості;
· доступності та зручності для суб’єктів звернення.
4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про ЦНАП та регламентом ЦНАП.
Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр
5. ЦНАП розміщується в центральній частині міста або іншому зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.
На вході до приміщення (будівлі) розміщується вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графіком роботи.
Графік роботи центру його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення) затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.
Вхід до ЦНАП повинен бути облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями та у разі потреби зручними сходами з поручнями».
У приміщенні центру облаштовується туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.
На прилеглій до ЦНАП території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування ЦНАП.
6. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками ЦНАП. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
Відкрита частина включає:
· сектор прийому;
· сектор інформування;
· сектор очікування;
· сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому або другому поверсі будівлі.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.
7. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення ЦНАП. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи ЦНАП.
8. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також у разі можливості - інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці»
9. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до ЦНАП протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів звернень в центрах утворених привиконавчих органах міських рад міст обласного, республіканськогоАвтономної республіки Крим значення (які є адміністративними центрами областей та Автономної Республіки Крим), а також при Київській та Севастопільській міськдержадміністраціях, - не менше як 30 місць.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
Для оплати адміністративного збору в секторі очікування можуть розміщуватися банкомати та платіжні термінали.
10. Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора ЦНАП.
11. Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить для центрів, утворених при виконавчих органах міських рад та міст обласного республіканського Автономної Республіки Крим значення,- не менш як 70 кв. метрів; Та є достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів ЦНАП.
12. На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:
· найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
· графік роботи центру його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
· перелік адміністративних послуг, які надаються через центр його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення) та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
· строки надання адміністративних послуг;
· бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
· платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
· супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
· прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
· користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
· користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
· положення про центр;
· регламент центру.
13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр його територіальні підрозділи, віддалені місця роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення) повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.
15. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування іншими способами, які є зручними для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
17. Орган, що утворив ЦНАП, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
18. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив ЦНАП, а також керівника ЦНАП, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
Робота інформаційного підрозділу ЦНАП
19. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.
Інформаційний підрозділ центру також:
· інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
· консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
· надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
20. Орган, що утворив ЦНАП, створює та забезпечує роботу веб-сайту ЦНАП або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування центру його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
21. Інформація, яка розміщується в приміщенні ЦНАП (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
Інформація на веб-сайті ЦНАП має бути зручною для пошуку та копіювання.
22. Суб’єктам звернення, які звернулися до ЦНАП з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг ЦНАП у спосіб, аналогічний способу звернення.
Керування чергою в ЦНАП
23. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у ЦНАП вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.
24. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором ЦНАП реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
25. У ЦНАП може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до ЦНАП та/або електронної реєстрації на веб-сайті центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником ЦНАП години.
26. ЦНАП може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
Прийняття заяви та інших документів у ЦНАП
27. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення).
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом
28. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
29. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування».
30. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
31. Адміністратор ЦНАП перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
32. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
33. Адміністратор ЦНАП складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
34. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора ЦНАП, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в ЦНАП електронного документообігу - в електронній формі.
35. Адміністратор ЦНАП під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
36. Адміністратор ЦНАП здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
37. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор ЦНАП не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
38. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор ЦНАП формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
39. Інформацію про вчинені дії адміністратор ЦНАП вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
40. Після вчинення дій, передбачених пунктами 27-39 цього Регламенту, адміністратор ЦНАП зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги», надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
41. Передача справ у паперовій формі від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником ЦНАП, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
42. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
43. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами ЦНАП відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника ЦНАП.
44. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
· своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
· надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора ЦНАП про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор ЦНАП невідкладно інформує про це керівника ЦНАП.
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
45. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.
46. Адміністратор ЦНАП невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
47. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначенному ораном, що утворив центр і зберігається в матеріалах справи.
48. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в ЦНАП протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в ЦНАП, а потім передається для архівного зберігання.
49. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор ЦНАП реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
50. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник ЦНАП.
51. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр, зберігається у ЦНАП.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
Секретар міської ради Н.І. Датко