Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Інтерв’ю з першим заступником міського голови О.О.Нестеренко
«Реалізація завдань Президента України та Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» передбачає сприяння розвитку малого та середнього підприємництва. Чи в Фастові діють Програми, чи відбулися зміни завдяки яким розпочинати приватну справу стало простіше? З цими та іншими запитаннями ми звернулися до першого заступника міського голови О.О.Нестеренка.
- Рішенням Фастівської міської ради від 07.02.2013 року №11-XXXVII-VІ була затверджена «Програма сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в м.Фастові на 2013-2014 р.р.», основною метою якої є забезпечення стійкого розвитку малого та середнього підприємництва й підвищення ролі у соціально-економічному житті міста як одного з найвідповідальніших критеріїв оцінки результатів діяльності місцевої влади. Також реалізація даної Програми передбачає формування сприятливого бізнес-середовища в місті для започаткування і розвитку малого і середнього підприємництва, залучення до підприємницької діяльності незайнятого населення та стимулювання створення нових робочих місць.
Одним з основних заходів даної програми є впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності на території Фастова. Так, відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики» проекти рішень міської ради, що стосуються діяльності суб’єктів малого та середнього бізнесу, оприлюднюються разом з аналізом їх регуляторного впливу з метою отримання зауважень та пропозицій в міськрайонній газеті «Перемога», на офіційному сайті міської ради. Відділом економіки та соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Фастівської міської ради, в межах компетенції, надаються методичні рекомендації з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері підприємництва, як для органів виконавчої влади (місцевого самоврядування), так і суб’єктів підприємницької діяльності.
- Чи налагоджена співпраця, конструктивний діалог між органами виконавчої влади міста та підприємцями?
- Регулярними та офіційними такими зустрічами є засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при Фастівському міськвиконкомі з запрошенням керівників контролюючих та правоохоронних органів, підприємців та членів громадських організацій для розгляду актуальних питань, які зачіпляють права та інтереси підприємців. Також постійно проводяться робочі зустрічі з керівниками закладів торгівлі в місті, щодо питання торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом. Разом з тим проводиться робота з підприємцями щодо впорядкування графіків роботи об’єктів торгівлі та сфери обслуговування. І тут ми враховуємо як інтереси підприємців, так й інтереси мешканців Фастова, особливо тих будинків, які є прилеглими до цих закладів.
- Наразі відбулися зміни у сфері реєстрації – скасовано свідоцтва про державну реєстрацію та обов’язкове засвідчення установчих документів у нотаріуса, встановлено адміністративну відповідальність за порушення у цій сфері, введені модельні статути, скорочено строк державної реєстрації до двох днів, скасована реєстрація декларацій про відповідність. Все це має місце й у нашому місті?
- Так. Забезпечується ефективність діяльності «Єдиного реєстраційного вікна» із застосуванням автоматизованої системи взаємодії державного реєстратора з міськими органами, задіяними у післяреєстраційних процедурах. На виконання Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» в Фастові відкрито Єдиний дозвільний Центр видачі документів дозвільного характеру суб’єктам підприємницької діяльності. Здійснюється це, для зручності, в одному приміщенні, а основним принципом діяльності процесу є захист прав та законних інтересів підприємців та громадян міста, розвиток здорової конкуренції, прозорість видачі документів дозвільного характеру, додержання рівності прав суб’єктів господарювання.
Єдиний дозвільний центр є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг. Всю необхідну інформацію щодо одержання документів дозвільного характеру заявники мають змогу отримати на інформаційних стендах, які розміщенні в приміщенні Єдиного Дозвільного Центру.
- Як відомо, інформація – рушій прогресу. Чи використовуєте Ви медіа-ресурс для підтримки та обізнаності фастівських підприємців? Чи інші форми спілкування?
- На сьогоднішній день на території міста здійснюється ресурсна та інформаційна підтримка малого підприємництва. Вся інформація, що надається Київською ОДА стосовно проведення різних виставок і ярмарок, фестивалів, форумів доводиться до осіб, які можуть бути зацікавлені в тому, щоб взяти участь у цих заходах. Інформація доводиться через міськрайонну газету «Перемога», через факсограми та листи.
Також спеціалісти Фастівської ОДПІ Київської області, УПФ в місті Фастові та Фастівському районі, представники структурних підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради постійно проводять семінари з платниками податків, тематичні зустрічі з майбутніми платниками податків, надаються консультації через інформаційну службу гаряча лінія щодо змін в чинному податковому та пенсійному законодавстві. Цю інформацію подаємо і в регіональні ЗМІ та на сайт міської ради.
Наведу ще один приклад прозорості роботи Фастівської міської ради завдяки співпраці із засобами інформації.На території міста діє програма приватизації об’єктів комунальної власності Фастова. Реєстр об’єктів нерухомого майна, яке пропонується до відчуження, оприлюднюється щорічно, після затвердження його рішенням міської ради, у газеті “Перемога” та на сайті міської ради.
Перелік об’єктів нерухомого майна, які пропонуються до передачі в оренду, на умовах конкурсу для суб’єктів підприємницької діяльності також оприлюднюється у газеті “Перемога” та на сайті міської ради за рішенням конкурсної (орендної) комісії на право оренди комунального майна.
- Чи ведеться в місті робота на предмет потрібності того чи іншого напрямку діяльності? Адже інколи буває, що й послуга якась фастівчанам потрібна, і людям є можливість для заробітку, але малий бізнес про це або не знає, або не бачить, як втілити ідею в життя…
- Це напрямок діяльності фахівців міськрайонного центру зайнятості. Ними постійно проводиться моніторинг потреб роботодавців у робочій силі щодо підготовки та перепідготовки кадрів для малого та середнього підприємництва, надання консультаційної та методичної допомоги громадянам, які виявили бажання займатися підприємницькою діяльністю. Також проводиться удосконалення професійної орієнтації незайнятого населення, в т. числі молоді, для активної трудової діяльності в сфері малого бізнесу, а бажаючим займатися підприємницькою діяльністю, започаткувати та вести власну справу надаються інформаційно-консультаційні послуги, проводяться семінари: “Як розпочати свій бізнес?”, “Від бізнес-ідеї до власної справи”, наприклад, ті ж семінари з питань організації зеленого туризму.
З метою вирішення питання укомплектування підприємств кадрами, підвищення рівня поінформованості роботодавців та визначення шляхів врегулювання районного ринку праці згідно плану систематично проводяться семінари, конференції, “круглі столи”, Дні інформації, Ярмарки вакансій, міні-ярмарки вакансій, масові заходи “Презентація роботодавця” та ін.
- Чи має міська влада можливість підтримати фінансово підприємців-початківців?
- На жаль, фінансово-кредитна та інвестиційна політика підтримки малого підприємництва в місті не проводиться в зв’язку з недостатністю коштів в міському бюджеті. Але представникам малого бізнесу міста забезпечується доступ до інформації щодо банківських та небанківських фінансово-кредитних установ, переліку їх послуг в сфері мікрокредитування.
Загалом же реалізація заходів з підтримки малого та середнього підприємництва сприяє забезпеченню ряду позитивних тенденцій у розвитку підприємництва, в тому числі збільшенню загальної кількості новостворених суб’єктів господарювання, кількості суб’єктів підприємництва, які сплачують податки, та надходжень податків і зборів від них до бюджету, кількості створених нових робочих місць.