Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
«Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»
Пт, 24/02/2017 - 12:21 | Адміністрація2
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 13.02.2017 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111, тел.6-11-81
24.02.2017 рік
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території міста, забезпечення в ньому чистоти та порядку, за порушення яких передбачена адміністративна відповідальність.
Після прийняття чинної редакції Правил благоустрою на території Фастівської міської ради на пленарному засіданні Фастівської міської ради 26 травня 2016 року, пройшов незначний відрізок часу, однак у зв’язку із необхідністю забезпечення належного утримання території міста, написання протоколів, попереджень та реагування на скарги громадян, а також у зв’язку з постійними скаргами громадян на порушення їх сусідами державних будівельних та санітарних норм при розміщення тимчасових споруд, улаштування сміттєзбірників та вигрібних ям постала необхідність законодавчого врегулювання даної проблеми на місцевому рівні, так як органи Державного архітектурно-будівельного нагляду відмовляються впливати на порушників містобудівного законодавства мотивуючи тим, що дані споруди є тимчасовими. Також проектом, зокрема, передбачається змінити механізм для обрахунку розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою, так як попередньо прийнятий механізм був не досить ефективним та ускладненим. Кошти від сплати пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою спрямовуватимуться на благоустрій міста Фастова. Таким чином, підприємці залучатимуться до процесу впорядкування міста. Зважаючи на те, що дані проблемні питання мають системний характер, внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова матиме дієвий результат в знаходженні механізмів впливу на порушників містобудівного законодавства та притягнення їх до адміністративної відповідальності.
Даним регуляторним актом пропонується розв’язати дану проблему, і внести зміни та доповнень до діючих Правил благоустрою.
2. Визначення цілей регулювання.
Цілями запропонованого регулювання є:
- приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері благоустрою Правил благоустрою на території міста Фастова;
- покращення санітарного стану міста;
- врегулювання відносин при розміщенні тимчасових споруд, улаштування сміттєзбірників та вигрібних ям на території міста;
- забезпечення належного утримання території міста, написання протоколів, попереджень та реагування на скарги громадян;
- підвищення прозорості дій органів місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних із визначенням розміру та порядку сплати пайової участі власниками тимчасових споруд, соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою;
- визначення чіткого механізму для обрахунку розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою;
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1.
Відмова від прийняття цього регуляторного акта (залишити без змін діючий порядок)
|
Дія такого способу є неефективною, так як в діючих Правилах благоустрою міста відсутні деякі положення, які можуть забезпечити належне утримання території міста, написання протоколів, попереджень та реагування на скарги громадян, які повинні бути приведені у відповідності з нормативно-правовими актами. Діючий механізм для обрахунку розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою є ускладненим та недієвим, а надходження до місцевого бюджету є досить низькими;
|
Альтернатива 2.
Користування Законом України «Про благоустрій населених пунктів».
|
Не є можливим. Оскільки ст. 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначає, що Правила благоустрою території населеного пункту – нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою. Правила розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.
Також, в законі зазначено, що регулювання питання щодо визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою на території міста Фастова належить до повноважень виконавчих органів міської ради.
Отже, дана альтернатива не прийнятна через те, що в даному Законі є пряма вказівка на затвердження Правил благоустрою території в усіх селах, селищах, містах.
|
Альтернатива 3.
Прийняти запропонований регуляторний акт
|
Рішення міської ради відповідає чинному законодавству України та створює сприятливі умови для життєдіяльності громадян і суб’єктів господарювання, сприятиме покращенню санітарного стану та мікроклімату міста.
|
4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Шляхом застосування змін до Правил благоустрою на території міста Фастів, які передбачені у запропонованому акті, надається достатньо нормативної бази для забезпечення врегульованих прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Можливість досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу, у разі прийняття зазначеного проекту рішення є цілком реальною та обґрунтованою у зв’язку з тим, що метою розробки проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення вищевказаної проблеми. Ефективне досягнення мети проекту можливо за співпраці міської ради та контролюючих органів.
До негативних обставин, які можуть впливати на виконання вимог рішення можна віднести ухилення суб’єктів господарювання та фізичних осіб від відповідальності за невиконання заходів з благоустрою.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Вигоди
|
Витрати
|
Сфера інтересів місцевої влади
|
|
- більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами
|
- витрати на утримання в належному стані об’єктів та елементів благоустрою комунальної форми власності
|
- ефективне використання та збереження об’єктів та елементів благоустрою міста
|
- витрати на оплату послуг суб’єктам господарювання, які обслуговують об’єкти загального користування комунальної форми власності
|
- покращення санітарного стану міста
|
|
- створення умов для сталого розвитку міста
|
|
- надходження до місцевого бюджету коштів у вигляді штрафів за порушення правил благоустрою міста
|
|
- удосконалена робота комунальних служб міста
|
|
- приведення правил благоустрою території міста у відповідність до чинного законодавства
|
|
- підвищення відповідальності посадових осіб органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, фізичних осіб підприємців, а також громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, що знаходяться на території міста за вжиття заходів з відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
|
|
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
|
|
- більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами
|
- витрати на оплату вивезення твердих побутових відходів та сміття;
- витрати на сплату пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою
|
- користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою
|
- витрати на утримання в належному санітарному стані власних або орендованих земельних ділянок та прилеглих до них територій, зелених насаджень, споруд та ін.
|
- покращення санітарного стану міста
|
- витрати на встановлення урн та підтримання у належному стані територій, прилеглих до об’єктів, які належать суб’єктам господарювання
|
- удосконалена робота комунальних служб міста
|
- можливі штрафи за порушення або невиконання правил благоустрою території міста
|
Сфера інтересів громадян
|
|
- більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами
|
- витрати на оплату вивезення твердих побутових відходів та сміття
|
- покращення санітарного стану міста
|
- витрати на утримання в належному санітарному стані власних або орендованих земельних ділянок та прилеглих до них територій, зелених насаджень, споруд та ін..
|
- користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою
|
- витрати на утримання прибудинкових територій
|
- удосконалена робота комунальних служб міста
|
- можливі штрафи за порушення або невиконання правил благоустрою території міста
|
7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта.
Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття. Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений або до моменту внесення змін до Законів України, які можуть суттєво змінювати норми даного регуляторного акту.
До акта можуть вноситися зміни за підсумками відстеження його результативності.
При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до регуляторного акта будуть вноситись відповідні коригування.
8. Показники результативності регуляторного акта.
1. Показником результативності рішення є :
Кількісні значення показників результативності:
– Кількість укладених договорів на вивезення побутових відходів та сміття, (шт.)
– Кількість ліквідованих стихійних звалищ побутового сміття, (шт.)
– Кількість складених адміністративних протоколів за порушення правил благоустрою ст.152 КУаАП (шт.)
– Кількість санітарно очищених сухих і аварійних дерев
– Кількість встановлених урн, (шт.)
– Кількість позовів до суду про стягнення коштів внаслідок порушення Правил, (шт.)
– Кількість укладених договорів на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою, (шт.)
– Надходження до міського бюджету від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою, (грн.)
– Кількість наданих дозволів на тимчасове порушення благоустрою при виконанні робіт, (шт.)
– Кількість скарг громадян на порушення державних будівельних та санітарних норм при розміщення тимчасових споруд, улаштування сміттєзбірників та вигрібних ям;
2. У відповідності до ч.5 ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 №1160-IV рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/ або фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, які:
- прочитають зазначене рішення в офіційних засобах масової інформації, а саме на сайті Фастівської міської ради;
- отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеженнярезультативності регуляторного акта.
Заходи відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом.
Згідно з процедурою, передбаченою чинним законодавством, буде проведено базове відстеження до вступу в дію даного рішення, повторне через рік та періодичне через три роки з моменту закінчення заходів з повторного відстеження.
Відділ містобудування та архітектур,
6-11-81
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення Фастівської міської ради
«Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»»
Виконавець заходів відстеження – Відділ містобудування та архітектури, Фастівський комбінат комунальних підприємств, Управління економіки та міжнародного співробітництва.
Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття даного регуляторного акта є:
- приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері благоустрою Правил благоустрою на території міста Фастова;
- покращення санітарного стану міста;
- врегулювання відносин при розміщенні тимчасових споруд, улаштування сміттєзбірників та вигрібних ям на території міста;
- забезпечення належного утримання території міста, написання протоколів, попереджень та реагування на скарги громадян;
- підвищення прозорості дій органів місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних із визначенням розміру та порядку сплати пайової участі власниками тимчасових споруд, соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою;
- визначення чіткого механізму для обрахунку розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою;
Строк виконання заходів з відстеження – 8 днів (01.02.17–08.02.17 р.)
Тип відстеження заходів– базове.
Заходи які були виконані з відстеження результативності- вивчення чинного законодавства: Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи» та інших документів чинного законодавства України.
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.
Аналіз отримання значень показників результативності
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відділом містобудування та архітектури, Фастівський комбінат комунальних підприємств та управлінням економіки та міжнародного співробітництва шляхом аналізу статистичної інформації.
Кількісні та якісні значення показників результативності
1. Кількісним показником результативності рішення є :
Показники
|
2015 рік
|
2016 рік
|
Кількість укладених договорів на вивезення побутових відходів та сміття, (шт.)
|
5102
|
337
|
Кількість ліквідованих стихійних звалищ побутового сміття, (шт.)
|
36
|
40
|
Кількість складених адміністративних протоколів за порушення правил благоустрою ст.152 КУаАП (шт.)
|
20
|
42
|
2. Кількість санітарно очищених сухих і аварійних дерев:
|
14
|
119
|
Підрізано дерев
|
71
|
96
|
Створено газонів
|
-
|
-
|
Створено квітників
|
-
|
-
|
Кількість встановлених урн, (шт.)
|
10
|
-
|
Кількість позовів до суду про стягнення коштів внаслідок порушення Правил, (шт.)
|
-
|
-
|
Кількість укладених договорів на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою, (шт.)
|
-
|
9
|
Надходження до міського бюджету від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою, (грн.)
|
-
|
1983,95
|
Кількість наданих дозволів на тимчасове порушення благоустрою при виконанні робіт, (шт.)
|
74
|
81
|
Кількість скарг громадян на порушення державних будівельних та санітарних норм при розміщення тимчасових споруд, улаштування сміттєзбірників та вигрібних ям;
|
90
|
110
|
2. У відповідності до ч.5 ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 №1160-IV рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/ або фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, які:
- прочитають зазначене рішення в офіційних засобах масової інформації, а саме на сайті Фастівської міської ради;
- отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування.
Висновки та рекомендації
Прийняття рішення Фастівською міською радою шляхом застосування змін до Правил благоустрою на території міста Фастів, які передбачені у запропонованому акті, надається достатньо нормативної бази для забезпечення врегульованих прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста.
Прийняття рішення Фастівською міською радою «Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»» надасть можливість створити сприятливі умови для життєдіяльності громадян і суб’єктів господарювання та сприятиме покращенню санітарного стану та мікроклімату міста.
З прийняттям даного регуляторного акта будуть врегульовані права та обов’язки суб’єктів господарювання у сфері благоустрою, норми та правила поведінки, що надасть можливість забезпечити належним чином утримання об’єктів та елементів благоустрою у належному санітарному стані.
Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Відділ містобудування та архітектур,
6-11-81
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 року № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження правил благоустрою на території міста Фастів»
У зв’язку з необхідністю додаткового регулювання відносин між суб’єктами господарювання, власниками присадибних земельних ділянок та контролюючими органами на місцевому рівні, з метою створення сприятливого для життєдіяльності людини, довкілля, збереження і охорони навколишнього природного середовища, збереження санітарного благополуччя населення та забезпечення належного контролю за благоустроєм та санітарним станом міста Фастова, утримання територій в належному стані, та врегулювання прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою, враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій міської ради, керуючись ст. 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до додатку № 1 рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 р. №24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження Правил благоустрою на території міста Фастів», а саме:
1.1. Доповнити пункт 2 розділу І, наступними словами:
«прилегла територія – земельні ділянки загального користування, що є суміжними по всьому периметру з приватними садибами, прибудинковими територіями багатоквартирних житлових будинків, територіями під закладами громадського призначення, виробничими територіями та іншими територіями відданих в користування чи у власність певних осіб;
- інженерний захист територій – встановлення чи облаштування інженерно-технічних засобів, що передбачають усунення або зменшення негативних випадків підтоплень, паводків, підняття рівня ґрунтових вод та захищають територію від небезпечних ерозійних та зсувних процесів;
- припис – усне чи письмове попередження про усунення порушень правил благоустрою у чітко встановлені терміни».
1.2. В розділі ІІІ пункт 36,37 та 38 викласти наступним чином:
«36. Заборонено здійснювати стихійну (несанкціоновану) торгівлю у невизначених для цього місцях. Особи, які порушують дані вимоги, підлягають притягненню до адміністративної відповідальності.
37. На території міських кладовищ забороняється:
- Заїзд на транспорті, окрім спеціалізованої техніки, підприємства, яке обслуговує кладовище.
- Руйнувати надмогильні пам’ятники.
- Проводити висадку і пересадку дерев, палити вогнище, видаляти дерева.
- Викидати побутове сміття на території кладовищ та прилеглій території, висипати його в контейнери, розташовані на території кладовища та прилеглій території.
- Проводити вигулювання собак, випасати худобу та птицю на територіях кладовищ.
- Встановлення поминальних вінків, квітів та пам’ятників у межах міста, крім визначених місць.
- Приватні підприємці, які виконують роботи по встановленню надмогильних споруд та огорож на кладовищах м. Фастів повинні звернутися до Фастівського ККП для придбання талонів на вивіз будівельного та великогабаритного сміття.
38. Підприємствам, установам організаціям та фізичним особам, що є власниками, балансоутримувачами, орендарями інженерних мереж, утримувати люки оглядових колодязів і решіток водоприймачів у належному технічному стані, для забезпечення безпеки дорожнього руху та недопущення травмування пішоходів».
1.3. Доповнити розділ V пунктами 10, 11, 12 і 13, які викласти наступним чином:
«10. Дворові вбиральні, майданчики для компосту та сміттєзбірники повинні розміщуватись на відстані не ближче 15 м від вікон житлового будинку, 20 м до питного колодязя та не менше 1 м від межі земельних ділянок. Вигрібні ями дворових вбиралень повинні мати бетоновані стіни та дно, а також виконані з конструкцій, які не пропускають викид фекалій в грунт.
11. При встановленні будь-яких тимчасових споруд – навісу, сараю, літнього душу, вбиральні та інше, що розміщуються на присадибній земельній ділянці, повинні бути витримані протипожежні відстані до сусідніх будівель і споруд згідно додатку 3.1. ДБН 360-92**. Для догляду за будівлями і здійснення їх поточного ремонту відстань до межі сусідньої ділянки від найбільш виступаючої конструкції стіни треба приймати не менше 1,0 м. При цьому повинно бути забезпечене влаштування необхідних інженерно-технічних заходів, що запобігатимуть стіканню атмосферних опадів з покрівель та карнизів будівель на територію суміжних ділянок.
12. Категорично забороняється вивід каналізації (нечистот) по за межі спеціально облаштованих для цього малих очисних споруд (вигрібних ям), потрапляння каналізаційних стоків у прилеглі водойми та сусідні території. Відкачування вигрібних ям потрібно проводити періодично по мірі їх заповнення, здійснювати контроль за їх технічним станом та герметичністю конструкцій.
13. Громадяни, що проживають в індивідуальних будинках або ведуть індивідуальне житлове будівництво, зобов’язані:
- Утримувати свої садиби в належному санітарному стані.
- Підтримувати паркани і огорожі у стані, що не псує вигляд вулиці.
- Не допускати складування на території вулиць і тротуарів, прилеглій до садиб територій побутових відходів, будівельних матеріалів, піску, глини, щебеню та ін. органічних добрив, прибрати їх у 10-денний термін.
- Не спалювати побутове сміття, листя та гілки дерев на своїх садибах або біля них, що призводить до забруднення повітря.
- Виконувати вимоги голів вуличних, будинкових комітетів та комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста, щодо дотримання правил благоустрою».
1.4. Доповнити розділ VIІІ пунктом 29 та 30, який викласти наступним чином:
«29. Проводити обрізку гілля та дерев на територіях вулиць та прилеглих прибудинкових територіях в осінньо-зимовий період (листопад-березень). Над тротуарами, дорогами обрізати гілки на висоті 2,5-3 метри від землі. Не складати обрізані гілки на територіях вулиць, прилеглих до будинків.
30. Прибирання гілля після обрізки дерев на протязі трьох днів виконують організації, власники будинків, які виконували ці роботи».
1.5. Доповнити розділ XIX пунктом 1.32, який викласти в наступним чином:
«Розміщення надвірних тимчасових споруд та інших елементів вказаних у п. 10, п.11 розділу V з порушенням встановлених вимог».
1.6. Доповнити розділ XІV пунктами 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, які викласти наступним чином:
«12. Ордери на планові земельні роботи не видаються на зимовий період з листопада по березень місяць включно.
13. Строк дії дозволу визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.
14. Експлуатаційні та інші організації, що виконують аварійні роботи, мають право розпочати їх без одержання ордера, але зобов’язані його отримати не пізніше 48 годин від початку робіт ( за спрощеним варіантом). Про початок аварійних робіт необхідно відправити телефонограму (за номером телефону: 5-13-34) службі, яка виписує ордери. У випадку, якщо протягом вказаного часу дозвіл не буде отримано, такі роботи будуть вважатися самовільними, що тягне за собою накладання штрафу відповідно до ст. 152 КУпАП України «Порушення правил благоустрою території міст та інших населених пунктів».
15. Протягом 5-ти днів необхідно погодити ордер усіма організаціями та один екземпляр погодженого ордеру передати у Відділення по контролю за благоустроєм міста відділу благоустрою Фастівського ККП, для контролю.
16. У випадку, коли підрядна (виконавча) організація за час, відведення на погодження чи виконання робіт, відмовилась від проведення даних робіт, ордер здається у Відділення по контролю за благоустроєм міста відділу благоустрою Фастівського ККП, для контролю., з відміткою організації, за якою закріплена територія, на якій передбачалось проведення робіт, а плата за його отримання не повертається.
17. У випадку втрати ордера, виданого для погодження, зміни підрядної організації чи порушення встановлених строків для погодження, ордер скасовується, а плата за його отримання не повертається.
18. При недотриманні строків закінчення робіт, вказаних в ордері, чинність документу продовжується на підставі листа організації з поясненням причин зриву, подання графіка закінчення робіт і перевірки стану справ на об’єкті. Ордер, не продовжений за терміном дії, за умови не виконання роботи, вважається недійсним. Несвоєчасне продовження часу дії ордера, тягне за собою адміністративну відповідальність».
1.7. Доповнити п.3 розділуXІV наступним абзацом:
«Після закінчення робіт організація (замовник або підрядник), яка виконувала роботи, повинна закрити ордер у Фастівському ККП протягом 3-х днів. Закриття ордеру проводиться Фастівським ККП після перевірки на місці якості та обсягів відновлення благоустрою.»
1.8. В розділіXІVпункту 5 ч.2 викласти у наступній редакції:
«Після закінчення робіт організація (замовник або підрядник), яка виконувала роботи, повинна закрити ордер у Фастівському ККП протягом 3-х днів. Закриття ордеру проводиться Фастівським ККП після перевірки на місці якості та обсягів відновлення благоустрою».
1.9. Доповнити розділ XVIII пунктом 2.1, який викласти наступним чином:
«2.1. Органи самоорганізації населення у сфері благоустрою здійснюють:
· організацію участі населення у виконанні робіт з благоустрою населених пунктів;
· інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
· спільно з Фастівським ККП, вживають заходів щодо укладання договорів мешканцями мікрорайонів на вивіз ТПВ.
· здійснюють контроль за виконанням правил благоустрою території м. Фастова мешканцями мікрорайонів;
· повідомляють відділення по контролю за благоустроєм міста відділу благоустрою Фастівського ККП, поліції про виявлені на території мікрорайону порушення правил благоустрою, самостійно складують протоколи».
1.10. Замінити в ч.2 п.1 розділуXVIIIзамінити слова «Центр торгівлі та благоустрою» на слова «КП «Фастівський міський ринок»».
1.11. Доповнити розділ XІХ пунктами 11 та 12, які викласти наступним чином:
«11. Громадяни та юридичні особи несуть відповідність за невиконання умов отримання дозволу (ордеру) на тимчасове порушення благоустрою при виконанні земельних робіт на території міста.
12. Громадяни та юридичні особи несуть відповідальність за невиконання умов договору на вивіз ТПВ».
1.12. Розділ ХІІ викласти у новій редакції згідно з додатком.
1.13. Доповнити розділом IV-I «Вимоги до утримання будівель та споруд інженерного захисту територій», який викласти наступним чином:
«1. Утримання в належному стані будівель та споруд інженерного захисту територій здійснюється їх балансоутримувачами відповідно до законодавства, цих Правил та інших нормативно-правових актів.
2. Балансоутримувачі будівель та споруд інженерного захисту територій зобов’язані своєчасно здійснювати обстеження, поточний ремонт, капітальний ремонт вказаних будівель, споруд, забезпечувати їх належну та безпечну роботу.
3. Роботи по утриманню, ремонту, реконструкції будівель, споруд інженерного захисту території виконуються планово або примусово за відповідними приписами інспекторів з благоустрою м. Фастів.
4. Відповідальність за утримання будівель та споруд інженерного захисту територій несуть власники, орендарі, керівники підприємств, установ, організацій та фізичні особи (далі – балансоутримувачі) згідно із законодавством України.
5. Відповідальність за належне утримання дренажних природних систем водовідведення та інженерних споруд захисту території м. Фастів від підтоплень, на землях загального користування покладається на Фастівський ККП.
6. Ливневі канави загального користування та на приватних територіях не підлягають приватизації. При виділенні земельних ділянок для будь-яких потреб враховувати ділянки з обох боків ливневідвідних канав для утримання та обслуговування. Ширина їх не повинна бути меншою 5 м. від краю траншеї.
7. Щороку (березень-листопад включно) проводити роботи з розчистки ливневідвідних канав на території міста.»
2. Вважати такими, що втратили чинність додатки № 2,3,4,5 рішення Фастівської міської ради від 26.05.2016 р. № 24-ХІІІ-VІІ «Про затвердження Правил благоустрою на території міста Фастів».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин та містобудування і першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення Фастівської міської ради
від ______________
№ _______________
XII. Порядок визначення обсягів пайової участі (внеску) власників
пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг в утриманні об’єктів благоустрою
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає обсяг пайової участі (внеску) власників пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання послуг у сфері розваг на території міста Фастів з урахуванням впливу безпосередньо на об’єкти благоустрою.
1.2. Для цілей цього Порядку наведені терміни вживаються в наступному значенні:
Пересувні тимчасові споруди сезонної торгівлі – споруди, які не мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей, торговельне обладнання, низькотемпературні прилавки, лотки, палатки, ємкості, торговельні автомати, автомагазини, автокафе, авторозвозки та інші прилади для сезонної роздрібної торгівлі;
Пересувні тимчасові споруди з надання послуг у сфері розваг – пристрій або комбінація пристроїв, які пересувають або спрямовують відвідувача (відвідувачів) заданою траєкторією або в певній зоні з метою розваг, або інші пристрої, які використовуються в місцях дозвілля для розваги населення й активного відпочинку:
- катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду, вежі, дороги, автодроми, катапульти, машинки тощо;
- атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі, тощо);
- водні, у тому числі гірки, спуски, тощо.
- спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути, тощо;
- обладнання дитячих ігрових майданчиків, утому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо.
- видові та ігрові атракціони;
- надувні атракціони, утому числі водні;
- атракціони у яких використовуються тварини;
- лабіринти, кімнати сміху;
- ковзанки, майдани (споруди) з льодовим, сніжним покриттям
- послуги які надаються з використанням тварин, тощо.
Сезонний (літній) торговий майданчик – тимчасовий пункт громадського харчування, який розташовується біля закладу ресторанного господарства чи на визначеному місці;
Договір, щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою –угода укладена між балансоутримувачем об’єкта благоустрою та особою, яка виявила бажання брати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою на території м.Фастів.
Пайова участь (внесок) власників тимчасових споруд (майданчиків) в утримані об’єктів благоустрою – грошовий внесок на фінансування заходів з благоустрою на території міста Фастів (з утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою), який сплачується балансоутримувачу об’єкта благоустрою у грошовому виразі без ПДВ у цінах поточного року на підставі укладеного договору, щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.
Платники пайової участі (внеску) – фізичні особи-підприємці, або юридичні особи, які уклали договір, щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою.
Об’єкти благоустрою - об’єкти визначені ст.13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
1) Територія загального користування:
а) парки (гідропарки, лунопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятники садово - паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сквери та майданчики;
б) пам’ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки,стадіони;
ґ) пляжі;
д) кладовища;
е) інші території загального користування.
2) Прибудинкові території;
3) Територія будівель та споруд інженерного захисту територій;
4) Території підприємств, установ, організацій та закріплені за ним території на умовах договору;
5)інші території в межах населеного пункту.
Терміни, що визначені у цьому Положенні, вживаються у значені встановленому чинним законодавством
1.3. Залучені кошти спрямовуються виключно на фінансування заходів з благоустрою міста Фастів (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою).
1.4. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою залучається з метою:
- надання власникам пересувних тимчасових споруд права на встановлення (розміщення) пересувної тимчасової споруди для здійснення сезонної торгівлі, сезонних (літніх) майданчиків та надання послуг у сфері розваг на території міста Фастів;
- відшкодування витрат бюджету міста Фастів на розширене відтворення об’єктів благоустрою;
- фінансування заходів з благоустрою міста Фастів (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою).
1.5. Цей Порядок застосовується для визначення обсягів Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власників пересувних тимчасових споруд, що встановлюються (розміщуються) на землях комунальної власності у межах міста Фастів.
2. Фактори, що впливають на розмір Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
2.1 Обсяг Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою визначається з урахуванням:
- функціонального призначення пересувної тимчасової споруди;
- площі пересувної тимчасової споруди;
- терміну на який розміщена пересувна тимчасова споруда.
3. Порядок залучення і використання Пайових коштів в утриманні об’єктів благоустрою та укладення договорів:
3.1 Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов’язані з залученням і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою та при оформленні та укладенні договорів на пайову участь (внесків) в утриманні об’єктів благоустрою.
3.2 Повноваження, щодо залучення і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою покладаються на виконавчий комітет Фастівської міської ради.
3.3. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується у грошовій формі. У випадку, якщо пересувна тимчасова споруда з надання послуг у сфері розваг, знаходиться на території балансоутримувача комунального майна, а саме: управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділа культури та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділа з питань молоді та спорту виконавчого комітету Фастівської міської ради, розмір пайового внеску в утриманні об’єкта благоустрою розраховується у співвідношенні: 90% - балансоутримувачу, 10% - до місцевого бюджету.
3.4 Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується суб’єктами господарювання згідно з договором на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та власником пересувної тимчасової споруди на підставі відповідного погодження.
3.5 Розрахунок Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою та підготовка проекту договору з розміщення ПТС як для сезонної торгівлі так і для послуг у сфері розваг здійснюється управлінням економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради, протягом п’яти робочих днів після отримання заяви (додаток 1 до цього Порядку) від власника пересувної тимчасової споруди.
3.6. Договір на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою розглядається та візується юридичним управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради протягом двох робочих днів та передається на підпис міському голові (за його відсутності – уповноваженій особі).
3.6.1. Для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою суб’єкт господарювання, який виявив бажання брати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою, із заявою, додає такі документи:
— реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити);
— копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,
— для фізичних осіб-підприємців - копія паспорта та ідентифікаційного коду;
— схема місця розташування тимчасової споруди із зазначенням площі тимчасової споруди з прив’язкою до місцевості, виконана замовником у довільній формі;
— лист-погодження місця здійснення торгівлі;
— договір з Фастівським комбінатом комунальних підприємств на вивезення побутових відходів та сміття.
Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником (керівником юридичної особи, фізичною особою — підприємцем) або уповноваженою ним особою. Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
3.7. Порядок та терміни сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
3.7.1. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується в повній сумі єдиним платежем або згідно з графіком встановленим у договорі.
3.7.2. Умови сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою визначаються у Договорі.
3.7.3. Кошти Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власник пересувної тимчасової споруди перераховує на бюджетний рахунок міського бюджету м.Фастів, який визначається міським фінансовим управлінням.
3.8. Контроль за виконанням умов діючих договорів про Пайову участь (внесок) здійснюється здійснюється управлінням економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради та комісією з організації торгівлі, розміщення сезонних об’єктів сфери послуг, відпочинку та розваг, розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Фастів.
3.9. Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради, щомісячно здійснює звірку з фінансовим управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради про сплачені кошти у розрізі суб’єктів господарювання.
3.10. Наслідки порушення власником пересувної тимчасової споруди умов сплати Пайової участі (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою та сплати пайової участі (внеску):
3.10.1. У разі прострочення термінів сплати по укладених договорах на пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою:
· власник пересувної тимчасової споруди несе відповідальність згідно з умовами договору на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою;
· погодження місця здійснення торгівлі може бути скасоване.
3.11. Сплата суб’єктом господарювання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою здійснюється не пізніше 7 календарних днів після укладення Договору.
3.12. Використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
3.12.1. Кошти, що надходять від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою, спрямовуються на заходи з благоустрою, утримання, ремонт, реконструкцію та будівництво об’єктів благоустрою м. Фастів.
3.13. Методика розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) пересувних тимчасових споруд:
3.13.1. Розмір Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) пересувних тимчасових споруд (майданчиків) та іншого призначення (завиняткомтимчасовихспоруддляпроведеннягастрольних, розважальнихтарекламнихзаходівнатерміндо 15 діб) (ПУ), розраховується за наступною формулою:
· визначення розміру пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою за 1 квадратний метр площі ПТС;
· визначення площі пересувної тимчасової споруди;
· визначення функціонального призначення пересувної тимчасової споруди;
У випадку змішаного функціонального використання пересувної тимчасової споруди – наявність декількох коефіцієнтів функціональних використань, для розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою використовується більший коефіцієнт.
· визначення терміну, на який встановлюється (розміщується) пересувна тимчасова споруда.
3.14. Розрахунок розміру Пайової участі (внеску) при встановлені (розміщенні) пересувної тимчасової споруди.
3.14.1. Визначення обсягів пайової участі підприємств, установ і організацій і власників пересувних тимчасових споруд, які розміщуються на території об’єкта благоустрою (за винятком тимчасових споруд для проведення гастрольних, розважальних та рекламних заходів на термін до 15 діб), в утриманні цього об’єкта, розраховується за один рік наступною формулою:
ПУрічна = ПзхСбвхКф, де (1);
ПУміс = ПУрічна/ 12 міс. (2);
ПУ = ПУміс. /30дн. × Т. (3).
ПУ – розмір пайової участі;
Пз - загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією, (кв.м);
Сбв - базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки, встановлена рішенням Фастівської міської ради, грн.; (наприклад: станом на 01.01.2017 рік: Сбв = 172,32 грн.*1,433*1,06 (базова індексація) = 261,75 грн.);
ПУміс. - щомісячний розмір пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, (грн.);
Т - термін, на який встановлюється (розміщується) пересувна тимчасова споруда (майданчик), (кількість днів).
Кф – коефіцієнт функціонального використання об’єкта благоустрою, визначений згідно з нижченаведеною таблицею 1;
3.14.1.1 Значення коефіцієнтів відповідно до функціонального використання об’єкта благоустрою (Кф), приймаються згідно з відомостями таблиці 1:
Таблиця 1
Коефіцієнти відповідно до функціонального використання об’єкта благоустрою (Кф)
Функціональне призначення тимчасової споруди, малої архітектурної форми
|
Розмір коефіцієнта
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
Продаж пива
|
1,60
|
Продаж квасу
|
1,50
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,30
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
3.14.2. Розмір пайової участі при встановленні тимчасових споруд для проведення гастрольних, розважальних, рекламних та інших заходів на термін до 15 діб встановлюється в розрахунку за 1 добу та в залежності від загальної площі об’єкта, який встановлюється:
- для проведення розважальних заходів (цирк, пересувні зоопарки, пересувні атракціони тощо) – 1 грн. за 1 кв. м;
- для проведення рекламних та інших заходів – 4 грн. за 1 кв. м.
Загальна сума пайової участі визначається з урахуванням фактичного терміну встановлення (розміщення) пересувної тимчасової споруди (майданчика):
ПУ = Пз × (1 або 4) × Т,
3.14.3. для здійснення торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами з лотків та прилавків під час проведення гастрольних, розважальних, рекламних та інших заходів визначається сума з урахуванням фактичного терміну здійснення торгівлі:
- площею до 6 кв. м – 50 грн./доба;
- площею від 6 до 12 кв. м – 100 грн./доба;
- площею понад 12 кв. м – 150 грн./доба;
3.15. При проведенні розважальних, спортивних та інших заходів за ініціативою міської ради її виконавчого комітету та міського голови пайова участь не сплачується.
4. Строк дії договору на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою встановлюється відповідно до терміну зазначеному в листі-погодженні місця здійснення торгівлі, але не більше ніж на 1 рік.
5. Розмір плати за договором на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою становить платіж, розрахований згідно з пунктом 3.14.1 або 3.14.2, 3.14.3 цього Порядку, що сплачується єдиним платежем або відповідно до графіку протягом строку дії договору.
6. Контроль за своєчасною сплатою пайової участі та виконанням умов діючих договорів про пайову участь здійснюється суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність щодо утримання об’єктів благоустрою та балансоутримувачем.
7. У разі відсутності заборгованості та належного виконання Договору суб’єкт господарювання має переважне право на його переукладення на новий сезон у порядку, визначеному цим рішенням.
8. Платник має право робити благодійні внески та інші відрахування на користь балансоутримувача, які не заборонені чинним законодавством. У разі якщо сума благодійного та іншого внеску перевищує суму розміру пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою, платник звільняється від сплати пайового внеску за відповідними формулами на користь такого внеску.
9. Звільняються від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власники пересувних тимчасових споруд, які розміщують об’єкти на земельних ділянках, що належать їм на праві власності.
10. При здійсненні фінансування заходів з благоустрою на добровільних засадах розмір пайової участі визначається платником самостійно.
Додаток 1 до Порядку визначення обсягів
пайової участі (внеску) власників
пересувних тимчасових споруд для здійснення
сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг
в утриманні об’єктів благоустрою
ЗАЯВА
на укладання договору про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів
Відповідно до розділу ХІІ Правил благоустрою території міста Фастова, прошу укласти договір про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів на пересувну тимчасову споруду (тимчасовий майданчик)для провадження підприємницької діяльності, яка належить
__________________________________________________________________
(повне найменування юридичної особи/ім’я, по батькові та прізвище фізичної особи-підприємця)
_______________________________________________________________________________________________________
(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов’язкових платежів)
_______________________________________________________________________________________________________
(місце знаходження юридичної особи/місце проживання фізичної особи – підприємця контактний номер)
__________________________________________________________________
(контактний телефон)
Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності розміщена за адресою в м.Фастів:_____________________________________________________________________
Характеристики:
1.Тип ________________________________________________________________________
2. Площа ____________________ (квадратних метрів);
3. Режим роботи ___________________________________________________;
4. Термін_________________________________________________________.
Функціональне призначення об’єкта (необхідне виділити):
Функціональне призначення тимчасової споруди
|
Розмір коефіцієнта
|
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
|
Продаж пива
|
1,60
|
|
Продаж квасу
|
1,50
|
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,30
|
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
|
«___»_____________20__р. ______________
(підпис заявника)
Документи, що додаються до заяви (із зазначенням кількості сторінок кожного документа), необхідне виділити:
— копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ________ стор.
|
|
— для фізичних осіб-підприємців копія паспорта та ідентифікаційного коду ________ стор.
|
|
— схема місця розташування тимчасової споруди із зазначенням площі тимчасової споруди з прив’язкою до місцевості, виконана замовником у довільній формі; (відділ містобудування та архітектури) - ________ стор.
|
|
— лист-погодження місця здійснення торгівлі - ________ стор.
|
|
— договір з Фастівським комбінатом комунальних підприємств на вивезення побутових відходів та сміття. - ______ стор.
|
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заповнюється особою, що здійснює прийом заяви:
«___»_____________________201__ р.
(дата надходження заяви)
Реєстраційний номер _________
___________________________________ ____________
(ініціали та прізвище особи, що здійснює прийом заяви) (підпис)