Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта
рішення Фастівської міської ради «Про Порядок складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств»
від 29.01.2016 року №13-VIII-VII
1. Виконавець заходів відстеження – Відділ доходів фінансового управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
2. Цілі прийняття акта –удосконалення правового регулювання господарських відносин між органами місцевої влади та підприємствами комунальної власності, врегулювання питання організації процедури складання та виконання фінансових планів підприємствами комунальної власності, забезпечення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств, зменшення кількості збиткових підприємств, зменшення адміністративних витрат комунальних підприємств.
3. Строк виконання заходів з відстеження – Повторне відстеження проводиться через 1 рік після набуття чинності регуляторного акту, рішення чинне з 29.01.2016 року, період відстеження. 4 дні (06.03.2017 – 10.03 2017 рік)
4. Тип відстеження заходів – повторне
5. Заходи які були виконані з відстеження результативності- вивчення чинного законодавства : Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №205 від 02.03.2015 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки»,
6. Метод відстеження результативності – Для проведення періодичного відстеження використовувався статистичний метод одержання результатів.
7. Аналіз отримання значень показників результативності – Відстеження результативності прийняття регуляторного акта проведено на підставі отриманих від підприємств комунальної власності:
- проектів фінансових планів на 2016 та 2017 роки;
- звітів про виконання фінансових планів за 2016 рік.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності:
Щодо кількісних та якісних показників, то зазначеними показниками є Доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, витрати що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, розмір прибутку (збитку) від фінансово-господарської діяльності, розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта.
№
|
Назва комунального підприємства
|
Доходи,що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування
(2016 рік)
|
Витрати, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування
(2016 рік)
|
Розмір прибутку (збитку) від фінансово-господарської діяльності
(2016 рік)
|
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і
державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта (2016 рік)
|
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на
яких поширюватиметься дія акта |
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або
фізичних осіб з основних положень акта |
1.
|
КП ФМР «Фастівводоканал»
|
20382265,77 грн.
|
24713441,89 грн.
|
-4331176,12 грн.
|
3494233,83 грн.
|
Населення-15452 осіб,
Бюджет -78 Госпрозрахункові - 366
|
Зміст регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
2.
|
КП «Фастівський міський ринок»
|
1 019 523,43 грн.
|
907 422,65 грн.
|
112 100,78 грн.
|
313 141,00 грн.
|
180 абонентів
|
Зміст регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
3.
|
Фастівська житлово-експлуатаційна контора
|
12 688 958,70
|
12 947 416,06
|
-258 457,36
|
5 084 003,00
|
абонентів 8289
|
Зміст регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
4
|
КП ФМР «Фастівське БТІ»
|
1892848,48
грн.
|
1636978,60
грн
|
255869,88
грн .
|
859174,20
грн
|
Населення-3477
|
Зміст регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
5.
|
КП «Фастівтепломережа»
|
18029573,47 грн
|
20857318,62 грн.
|
-2827745,15 грн.
|
3674086,80 грн
|
Населення- 236
Бюджет- 45
Госпрозрахункові – 7
|
Зміст регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
6.
|
Фастівський комбінат комунальних підприємств
|
15710921,00
|
16495114,00
|
-784193,00
|
701000,00
|
Населення- 14659
Бюджет- 14
Госпрозрахункові- 179
|
Зміст регуляторного акта розміщеного на офіційному сайті Фастівської міської ради
|
9. Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимого акта.
Виконання вимог регуляторного акта не потребує від суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких він поширюється додаткових витрат не передбачених законодавством України.
Висновки та рекомендації Прийняте рішення Фастівською міською радою "Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств " надає змогу ефективно використовувати комунальне майно та фінансові ресурси комунальних підприємств.
До чинників, що негативно впливають на фінансовий стан комунальних підприємств, належать:
1.значна питома вага адміністративних щодо своєчасного складання, погодження та затвердження своїх фінансових планів.
2.витрат в собівартості послуг;
3.виплата додаткової заробітної плати на комунальних підприємствах (організаціях), які мають збитки від фінансово-господарської діяльності;
4.непрогнозована політика цін на енергоносії, паливно-мастильні матеріали;
5.ускладнена та довготривала система розгляду і встановлення тарифів;
6.складна процедура проведення тендерів для здійснення основної діяльності підприємств та проектів їх розвитку і модернізації.
Ступінь досягнення цілей регуляторного акту - задовільна, так як показники діяльності підприємств комунальної власності знаходиться під контролем засновника.
Перший заступник міського голови О.Б.Зикова