Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Запрошення до участі в тендері
Ср, 19/04/2017 - 09:37 | Адміністрація2
Впровадження енергоефективних заходів в навчальних закладах та заходів з заміни ліхтарів вуличного освітлення
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Дошкільний навчальний заклад №6 м. Фастів, вул. Героїв Танкістів 3а. Капітальний ремонт з заміни вікон і зовнішніх дверей, утеплення стін та горищного перекриття, влаштування припливної вентиляції, встановлення теплового насосу для потреб ГВП
Дошкільний навчальний заклад №11 «Дзвіночок», м. Фастів, пров. В. Шестопала (Клубний), 2А. Капітальний ремонт з заміни вікон і зовнішніх дверей, утепленні стін та горищного перекриття, влаштування припливної вентиляції, встановлення теплового насосу для потреб ГВП та ремонту системи опалення
Управління освіти Фастівської міської ради, надалі - «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на оплату за утеплення стін, утеплення горища, заміна вікон та дверей, встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла, встановлення теплового насосу на потреби гарячого водопостачання, модернізація внутрішнього освітлення в ДНЗ№6; утеплення стін, утеплення горища, заміна вікон та дверей, модернізація системи опалення, встановлення ІТП, встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла, встановлення теплового насосу на потреби гарячого водопостачання, модернізація внутрішнього освітлення в ДНЗ№11;
Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами кредиту, націленого на придбання:
- постачання та встановлення матеріалів для ДНЗ №6:
• Утеплення стін (1 396,4 м2);
• Утеплення горища (694,0 м2);
• Заміни вікон (66,58 м2) та зовнішніх дверей (12,46 м2) на енергоефективні;
• Встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла;
• Встановлення теплового насосу на потреби гарячого водопостачання;
• Модернізації внутрішнього освітлення (заміна ламп розжарювання - 75 шт.);
- постачання та встановлення матеріалів для ДНЗ №11:
• Утеплення стін (979,8 м2);
• Утеплення горища (563,0 м2);
• Заміни вікон (98,85 м2) та зовнішніх дверей (5,84 м2) на енергоефективні;
• Модернізації системи опалення;
• Встановлення індивідуального теплового пункту (1 од.);
• Встановлення децентралізованої системи вентиляції з рекуперацією тепла;
• Встановлення теплового насосу на потреби гарячого водопостачання;
• Модернізації внутрішнього освітлення (заміна ламп розжарювання - 244 шт.);
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
• Учасник тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньорічний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 80%;
• Учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять(5) подібних контрактів за останні п’ять років;
• Учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;
• Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;
• у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника.
У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.
Тендери повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 10-ї години 00 хвилин 06.06.2017р., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-ї годині 11.05.17 за адресою м. Фастів, площа Соборна, 1, каб. 109.
Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:
Ганджа Юлія Анатоліївна
Провідний спеціаліст з державних закупівель \
Управління освіти Фастівської міської ради
Адреса: 08500, м. Фастів, площа Соборна, 1, каб. 400
Телефон: (04565) 5-35-72, 097-531-86-99
Факс: (04565) 6-09-23
E-mail: uosvityfastiv@ukr.net
Дата: 19.04.17