Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Школа резерву керівних кадрів управління освіти закінчила навчальний рік
Пт, 28/04/2017 - 11:32 | Адміністрація2
27 квітня 2017 року в ЗОШ I-III ст.№1 відбулося заключне в цьому році заняття слухачів школи резерву керівних кадрів «Формування іміджу сучасного навчального закладу».
В роботі семінару взяли участь старший викладач кафедри філософії управління Академії неперервної освіти Бутник Віктор Григорович, методист міського методичного кабінету Світлана Петрівна Чиженко, директор школи Давиденко В’ячеслав Анатолійович, заступники директора з навчально-виховної та виховної роботи, слухачі міської школи резерву керівних кадрів (22 особи).
Теоретичний аналіз компетентнісного підходу до формування іміджу сучасного навчального закладу розкрила в своєму виступі методист С.П.Чиженко. «Освітній заклад та роль керівника у формуванні іміджу навчального закладу» - такою була тема виступу директора ЗОШ I-III ст.№1 Давиденка В.А.
Розкриваючи основи менеджменту в освіті, В.Г.Бутник відмітив, що для позитивного іміджу організації важливим є перехід від авторитарно-дисциплінарного до демократичного стилю управління. Це відбувається за рахунок демократизації процесів управління, коли спілкування керівника з колективом - це рівноправне спілкування: «Я роблю це не тому, що боюся покарання, а тому, що знаю цілі колективу,солідарний з ними і на рівні з усіма педагогами несу відповідальність за їх реалізацію».
В другій частині семінару присутні мали змогу ознайомитися з напрямками і результатами національно-патріотичного виховання в школі (заступник з виховної роботи Кайдаш Т.Ю.), роботою туристичного гуртка (керівник Воробйова А.Г.), роботою шкільного музею історії школи (керівник Бублик Т.І.); та відвідали урок математики в 4 класі, де впроваджується науково-педагогічний проект «Росток» (учитель Дубас В.А.).
Підводячи підсумки роботи семінару, методист С.П.Чиженко відмітила, що необхідність формування позитивного іміджу загальноосвітнього навчального закладу в сучасних соціально-економічних умовах постає дуже гостро для кожної школи будь-якої форми власності. Це пов'язано з тим, що з кожним роком зростає конкуренція між загальноосвітніми навчальними закладами.
Створення позитивного іміджу освітньої організації підвищує ефективність діяльності навчального закладу, дає можливість більш повно задовольнити потреби громади в отриманні якісних освітніх послуг.
За інформацією управління освіти