Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Олег Нестеренко провів прийом громадян з особистих питань
14 серпня у м.Фастів перший заступник міського голови Олег Нестеренко за участю керівників структурних підрозділів та спеціалістів міськвиконкому провів прийом громадян з особистих питань.
Житель вул. Щербакова порушував питання необхідності облаштування до 1 вересня пішохідного переходу через дорогу в районі Кургану Слави, поки діти підуть до школи. Мешканець багатоквартирного будинку по вул. Соборна, 24 вказував на необхідність ремонту каналізаційних систем у будинку по вул. Соборна, 20, благоустрою ділянки тротуару по вул. Суворова, дотримання правил перевезення пільговиків на автобусному маршруті «Вокзал-К.Маркса».
Колективним було звернення мешканців багатоквартирного будинку по вул. Соборна,20, які скаржилися на неадекватну поведінку хворого сусіда, який наражає на небезпеку інших. Також вони нарікали на порушення громадського спокою на автобусній зупинці, особливо у нічний час.
Окремі фастівчани у своїх зверненнях просили посприяти їм у вирішенні житлових та земельних питань, спорів між сусідами та родичами, влаштувати знайомого у заклад для людей похилого віку.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Окремим заявникам працівниками виконкому дано консультації та роз’яснення.