Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, повязаних з наданням адміністративних послугу Центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного
рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 22.04.2016 №195
«Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, повязаних з наданням адміністративних послугу Центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта – Впровадження регулювання проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, збільшення надходження до місцевого бюджету від адміністративного збору за надані адмінпослуги.
Строк виконання заходів з відстеження – 12 днів (08.06.17 – 19.06.17).
Тип відстеження – повторне
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – опитування відвідувачів ЦНАП, щодо необхідності отримання супутніх послуг в приміщенні ЦНАП;
-аналіз надходжень до бюджету коштів від адміністративного збору за надані адмінпослуги, до впровадження надання супутніх послуг в ЦНАП та після впровадження надання супутніх послуг в приміщенні ЦНАП;
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних, опитування відвідувачів ЦНАП.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг міськвиконкому.
Кількісні значення показників результативності:
1) Кількість звернень за отриманням супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг в Центрі надання адміністративних послуг.
2) Кількість наданих супутніх послуг, повязаних з наданням адміністративних послуг.
Показник
|
2014 рік
|
2015 рік
|
2016 рік
|
Кількість наданих супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг
|
-
|
-
|
2654
|
Кількість звернень громадян та суб’єктів господарювання за отриманням супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг
|
-
|
-
|
2654
|
Кількість отримувачів послуг, які згідно соціологічного опитування, бажають отримувати супутні послуги, пов’язані з наданням адміністративних послуг в ЦНАП
|
987
(80%)
|
7508
(92%)
|
7673
(95%)
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призводять до регулювання проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг, створення комфортних та зручних умов щодо отримання адміністративних послуг мешканцями міста та суб’єктами господарювання, дасть змогу збільшити надходження до місцевого бюджету.
В.о. міського голови О.Б.Зикова