Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Звіт
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта
рішення Фастівської міської ради «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради» №27/1-LXV-V від 20.05.2010р.»
Виконавець заходів з відстеження – відділ з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Мета прийняття акта: збільшення надходжень до міського бюджету.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (20.06.17 - 30.06.2017р.)
Тип відстеження – періодичне.
Метод одержання результатів відстеження – аналіз статистичних даних.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації відділу раціонального використання земель, фінансового управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Рік
|
Загальна площа земельних ділянок, га
|
Річна сума орендної плати, грн.
|
Порівняння річних сум орендної плати до попереднього періоду, грн.
|
2012
|
38,84435
(26.9185га нові+поновлення)*
|
7 126 354,27
(ю6450565,81 + ф675788,46)
|
+ 355107,78
|
2013
|
38,2041
(27,095га нові+поновлення)*
|
7 034 526,25
(ю6,346136,29 + ф688385,96)
|
-91828,02
|
2014
|
23,2104
(17,7293га нові+поновлення)*
|
7 427 466,74
(ю6784717,43 + ф642749,31)
|
+ 392940,49
|
2015
|
21,5604
(6,2598 га нові+ поновлення)*
|
7 616 940,22
(ю 6847528,33 + ф 769 411,89)
|
+ 189 473,48
|
2016
|
20,6252
(14,855 га нові+поновлення)*
|
10 353 926,60
(ю 9 118 620,40 + ф 1 235 306,25)
|
+2 736 986,38
|
Позначки: ю- юридичні особи; ф- фізичні особи.
*Договори оренди, які укладені в поточному році (нові) і поновлені.
Висновок та рекомендації:
Регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін чи доповнень.
Прийняття даного регуляторного акта і реалізація його положень сприяє збільшенню надходжень до місцевого бюджету, встановленню економічно обґрунтованих коефіцієнтів підвищення для встановлення орендної плати за землю, диференціації ставок в залежності від функціонального призначення земельної ділянки.
Перший заступник міського голови О.Б.Зикова