Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2017/2018 навчального року в м.Фастові
Ср, 19/07/2017 - 13:18 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 13.07.2017 № 263
Про заходи щодо підготовки
та організованого початку
2017/2018 навчального
року в м.Фастові
Відповідно до Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 777 «Про затвердження Положення про освітній округ» (зі змінами), розпоряджень Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2019 року», від 03.04.2017 № 275-р «Про затвердження середньострокового плану пріоритетних дій Уряду до 2020 року та плану пріоритетних дій Уряду на 2017 рік», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 22.06.2017 № 337 «Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2017/2018 навчального року в Київській області» та з метою забезпечення організованого початку 2017/2018 навчального року, керуючись підпунктом 1,2 пункту а статті 32 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
1. Затвердити заходи щодо підготовки та організованого початку 2017/2018 навчального року в м.Фастові (додаток 1).
2. Управлінню освіти, іншим структурним підрозділам виконавчого комітету Фастівської міської ради, навчальним закладам міста забезпечити виконання зазначених заходів.
3. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради профінансувати управління освіти в межах коштів, передбачених на утримання закладів освіти.
4.Створити моніторингову групу для оперативного аналізу стану підготовки навчальних закладів міста до організованого початку нового навчального року та підготовки рекомендацій щодо розв”язання виявлених проблем (додаток 2).
5.Створити тимчасову комісію з перевірки стану готовності закладів освіти до нового навчального року (додаток 3).
5.1.Комісії здійснити перевірку стану готовності приміщень закладів освіти до нового навчального року до 22.08.2017 р.
6.Управлінню освіти:
6.1. Подати інформацію про хід виконання заходів департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації до 01 серпня, 01вересня, 01 жовтня та 01 листопада 2017 року.
6.2.Ознайомити причетних осіб з даним рішенням.
7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Давиденко О.П.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
від 13.07.2017 № 263
З А Х О Д И
щодо підготовки та організованого початку
2017/2018 навчального року в м.Фастові
1. Продовжити роботу щодо приведення мережі навчальних закладів у відповідність до освітніх потреб. Забезпечити розроблення та затвердження в установленому порядку планів оптимізації мережі. Забезпечити функціонування базових закладів.
Управління освіти
До 15 серпня 2017 року.
2. Провести у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах звітування керівників про виконану у 2016/2017 навчальному році роботу на загальних зборах педагогічних колективів за участю представників батьківських комітетів, рад та піклувальних рад навчальних закладів.
Керівники закладів освіти
До 15 серпня 2017 року.
3. Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646 „Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку”, вжити відповідних заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання.
Упавління освіти,
Керівники ЗНЗ
До 05 вересня, 05 грудня 2017 року
4. Провести організований набір учнів до 1-х і 10-х класів, забезпечити ефективне комплектування всіх класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Керівники ЗНЗ
До 31 серпня 2017 року.
5. На виконання ст.5 Закону України „Про охорону дитинства”, ст.21 Закону України «Про загальну середню освіту» забезпечити організацію безкоштовного харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах та учнів 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім´ям».
Міськвиконком,
Управління освіти,
Керівники ЗНЗ
До 05 вересня 2017 року
6. Забезпечити раціональне та безпечне використання шкільного автобуса та його технічне обслуговування. Вжити заходів щодо підвезення дітей до місць проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань та у зворотньому напрямку.
Управління освіти
Протягом навчального року.
7. Забезпечити медичний супровід учасників навчально-виховного процесу шляхом обслуговування їх працівниками закладів охорони здоров’я.
КЗ «ЦПМСД»
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 01 вересня 2017 року.
8. Продовжити роботу зі створення умов для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (дітей з вадами фізичного та психічного розвитку, в тому числі дітей-інвалідів).
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 15 серпня 2017 року.
9. Забезпечувати архітектурну доступність приміщень навчальних закладів міста для дітей з особливими потребами.
Керівники закладів освіти
Протягом року.
10. Організувати доставку підручників для учнів 9-х класів з КЗ КОР «Сервісно-ресурсний центр». Здійснити міжшкільний перерозподіл підручників, отриманих за державним замовленням, з урахуванням контингенту учнів.
Управління освіти
Керівники ЗНЗ
До 15 серпня 2017 року
11. Вжити заходів щодо розширення мережі дошкільних груп в закладах освіти, впроваджувати різні форми дошкільної освіти, забезпечити повне охоплення дітей старшого дошкільного віку організованими формами дошкільної освіти.
Управління освіти
Завідувачі ДНЗ
До 21 серпня 2017 року.
12. Вжити організаційних заходів щодо забезпечення навчальних закладів міста педагогічними кадрами та створення належних умов для педагогічної діяльності.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 01 вересня 2017 року
13. Забезпечити науковий та навчально-методичний супровід навчально-виховного процесу. Організувати роботу міських базових закладів.
Управління освіти
Міський методичний кабінет
До 01 вересня 2017 року.
14. Забезпечити проходження медичного огляду працівниками та учнями навчальних закладів відповідно до чинного законодавства України.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 30 серпня 2017 року.
15. Здійснити комплексні роботи щодо підготовки приміщень та будівель навчальних закладів до початку 2017/2018 навчального року та отримати відповідні акти.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 15 серпня 2017 року.
16. Забезпечити згідно з договорами своєчасне проведення розрахунків за спожиті енергоносії, вжити заходів для погашення у повному обсязі заборгованості з їх оплати.
Міськвиконком
Управління освіти
До 01 жовтня 2017 року.
17. Провести комплекс заходів з підготовки навчальних закладів до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 навчального року та забезпечити стовідсоткову готовність до опалювального сезону.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 01 вересня 2017 року.
18. Забезпечити навчальні заклади твердим паливом в обсягах, необхідних для їх безперебійного функціонування в осінньо-зимовий період. Здійснити перевірку приладів обліку тепла і газу.
Управління освіти
До 01 жовтня 2017 року.
19. Провести підготовку енергогосподарств та енергетичного обладнання навчальних закладів, відповідно до вимог Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Київській області, до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 навчального року з урахуванням Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року №71, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 березня 2007 року за №197/13464.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
До 15 вересня 2017 року.
20. Вжити заходів для створення безпечних умов праці та навчання для учасників навчально-виховного процесу, забезпечити виконання вимог пожежної безпеки.
Управління освіти
Керівники навчальних закладів
До 15 серпня 2017 року.
21. Продовжити роботу щодо оформлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками, відведеними навчальним закладам.
Управління освіти
Керівники навчальних закладів
Протягом року.
22.Передбачити кошти на придбання комп’ютерної техніки, шкільних меблів.
Управління освіти
До 30 липня 2017 року.
23. Провести міську конференцію педагогічних працівників. Залучити до участі в її роботі керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, громадських організацій.
Управління освіти
25-30 серпня 2017 року.
24. Організувати святкування Дня знань у навчальних закладах міста.
Управління освіти
Керівники закладів освіти
01 вересня 2017 року.
25. Забезпечити підготовку вчителів на основі компетентнісного підходу до запровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
Управління освіти
Міський методичний кабінет
липень-грудень 2017 року.
26. Узагальнити інформацію про виконання цих заходів.
01 серпня, 01 вересня, 01 жовтня,
01 листопада 2017 року.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
від 13.07.2017 № 263
Склад
моніторингової групи для оперативного аналізу стану підготовки навчальних закладів до організованого початку нового 2017 /2018 навчального року та підготовки рекомендацій щодо розв'язання виявлених проблем
Єриш Н.Л.
Члени групи:
Вдовенко І.А.
Даниленко Л.М.
Хмельницька Т.В.
Вешта В.О.
|
- начальник управління освіти, керівник групи.
- заступник начальника управління освіти,
- головний спеціаліст управління освіти,
- завідувач міським методичним кабінетом,
- спеціаліст І категорії з питань безпеки життєдіяльності учнів та працівників закладів освіти міста.
|
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
від 13.07.2017 № 263
Склад
комісії з перевірки готовності закладів освіти
до нового 2017/2018 навчального року
Голова комісії:
Давиденко О.П. – заступник міського голови;
Члени комісії:
Єриш Н.Л.
Вдовенко І.А.
Маркович І.В.
Скорубська Т.Б.
Калениченко О.В.
Бромірський В.О.
Скурська Л.М.
|
- начальник управління освіти;
- заступник начальника управління освіти;
- провідний фахівець відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Фастівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області;
- завідувач відділення організації санітарно-гігієнічних досліджень Фастівського МРВЛД;
- начальник Фастівського РС ГУ ДСНС України в Київській області;
- начальник відділу містобудування та архітектури з питань капітального будівництва та житлово-комунального господарства;
- депутат Фастівської міської ради, голова постійної комісії з питань охорони здоров´я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім´ї та молоді.
|
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому