Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку виконавчого комітету Фастівської міської ради
Фастівська міська рада
Київської області
Виконавчий комітет
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 04.08.2017 № 200-од
м.Фастів
Про облікову політику та організацію
бухгалтерського обліку виконавчого
комітету Фастівської міської ради
Керуючись частиною 8 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. № 996-ХІV, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі – НП(С)БО), Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, який введено в дію наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 р. № 1203, Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59, Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 125 «Зміни облікових оцінок та виправлення помилок», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 грудня 2010 року № 1629 з метою забезпечення єдиної системи бухгалтерського обліку, що будується на бюджетній класифікації,встановити такі положення облікової політики виконавчого комітету Фастівської міської ради:
1. Основні положення:
1.1. Основні завдання обліку:
- організація систематичного контролю за виконанням кошторису видатків;
- ведення касових і фактичних видатків окремо за кожним видом надходжень загального та спеціального фондів;
- організація обліку в розрізі кодів бюджетної класифікації;
- дотримання суворої відповідності обліку і звітності до вимог нормативних документів;
- контроль за дотриманням фінансової дисципліни, ефективного використання та збереження грошових коштів та матеріальних цінностей;
- ведення бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.
1.2. Ведення бухгалтерського обліку у виконавчому комітеті Фастівської міської ради здійснювати фінансово-господарським відділом виконавчого комітету Фастівської міської ради під керівництвом начальника відділу, головним бухгалтером.
1.3. Обов’язки начальника фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради визначаються посадовою інструкцією, розробленою відповідно до вимог п. 7 ст. 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 року № 996.
1.4. Склад фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради встановлюється згідно зі штатним розписом, а обов’язки кожного працівника регламентується відповідними посадовими інструкціями.
1.5. Формою бухгалтерського обліку виконавчого комітету Фастівської міської ради є меморіально-ордерна з використанням програмного комплексу (програм ІС-ПРО, АІС «Місцеві видатки», M.E. Doc та ін.) для обліку записів господарських операцій в облікових регістрах із забезпеченням їх збереження на електронних носіях інформації та в паперовому вигляді.
1.6. Підставою для відображення операції в бухгалтерському обліку виконкому міської ради є первинний документ, який фіксує факт здійснення операції та складається під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів відбувається відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV, Положення про документальне забезпечення записів бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88, інших нормативних документів.
Забороняється працівникам фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради приймати для обробки документи, які оформлені з порушенням вимог нормативних документів. Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та недостовірність відображених у них даних покласти на посадових осіб виконавчого комітету Фастівської міської ради, які склали та підписали первинні документи. Первинні документи підлягають обов'язковій перевірці (в межах компетенції) особовим складом працівників, які ведуть бухгалтерський облік, за формою та змістом (перевіряється наявність в документі обов'язкових реквізитів, відповідність господарської операції діючому законодавству в сфері бухгалтерського обліку, логічна ув'язка окремих показників). У разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства цей документ повертається виконавцю. До окремого рішення начальника фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради такі документи не приймаються відділом до виконання.
1.7. Перелік осіб, яким надано право підпису бухгалтерських та фінансових документів, затверджується розпорядженням міського голови. Зазначені особи несуть відповідальність за достовірність таких документів та своєчасність їх складання.
Право підпису первинних документів з руху товарно-матеріальних цінностей надається особам, що одержали цінності.
1.8. Видатки виконавчого комітету Фастівської міської ради здійснювати відповідно до рішення Фастівської міської ради про міський бюджет на поточний рік, в тому числі з врахуванням внесених до бюджету змін, та інших рішень Фастівської міської ради та виконавчого комітету Фастівської міської ради.
1.9. Матеріально-відповідальними особами виконавчого комітету Фастівської міської ради визначаються особи, з якими підписані відповідні договори про матеріальну відповідальність.
2. Організація бухгалтерського обліку:
2.1.При веденні бухгалтерського обліку та складанні фінансової звітності фінансово-господарський відділ виконавчого комітету міської ради:
2.1.1. Проводить вимірювання й узагальнює всі господарські операції, веде бухгалтерський облік відповідно до:
- Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі – НП(с)БОДС);
- Робочого плану рахунків бухгалтерського обліку розпорядника бюджетних коштів, складеного на основі Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2013 року № 1203, що наводиться в додатку 1 до цього розпорядження;
- Порядку відкриття аналітичних рахунків до субрахунків Робочого плану рахунків, наведеного в додатку 2 до цього розпорядження;
- Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 29 грудня 2015 року № 1219.
2.1.2. Складає квартальну і річну фінансову звітність в єдиній грошовій одиниці – гривні відповідно до НП(с)БОДС.
2.2. Оформлення та ведення касових операцій здійснювати відповідно до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637.
Одержана готівка витрачається суворо за цільовим призначенням.
Розрахунок ліміту залишку готівки в касі здійснюється відповідно до законодавства.
2.3. Відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, з метою раціонального використання транспортних засобів та для обліку витраченого пального при роботі автотранспорту використовувати у роботі виконавчого комітету Фастівської міської ради бланки подорожнього листка службового автомобіля згідно з додатком 3 до цього розпорядження. Списання пального здійснювати на підставі подорожніх листів за фактичною витратою, але не більше встановлених норм витрат, які передбачені для автомобілів, що знаходиться на обліку.
2.4. Згідно зі статтями 244 - 250 Цивільного кодексу України та з метою підтвердження повноважень осіб на здійснення господарських операцій виконавчого комітету міської ради використовувати бланк довіреності згідно з додатком 4 до цього розпорядження.
2.5. Виплата заробітної плати працівникам виконавчого комітету Фастівської міської ради за першу половину місяця в розмірі не менш як за фактично відпрацьований час проводиться в період з 10-го по 22-ге число, за другу половину місяця — до першого числа наступного місяця. Термін здачі табеля обліку робочого часу за місяць — до 20-го числа поточного місяця.
2.6. Дозволяється тимчасово до отримання платіжних карток працівниками та новоприйнятих працівників здійснювати отримання коштів через касу виконавчого комітету Фастівської міської ради за видатковими касовими ордерами або платіжними відомостями.
2.7. Заробітна плата працівникам виконавчого комітету Фастівської міської ради за час відрядження виплачується з дотриманням вимог ст. 121 КЗпП України в розмірі не менше середнього заробітку. Якщо заробітна плата в місяці відрядження в розрахунку на день буде більше, ніж середня заробітна плата, то дні відрядження оплачуються як звичайні робочі дні.
2.8. Дозволяється в разі службової необхідності, в тому числі і термінового направлення у відрядження, направляти у службові відрядження особовий склад без виплати авансу.
2.9. Відповідальними за підготовку, укладення та оформлення проектів договорів, додатків до них (специфікацій, рахунків, видаткових накладних тощо) щодо надання послуг, придбання товарно-матеріальних цінностей, виконання робіт призначаються працівники, начальники структурних підрозділів та відповідні начальники служб, у віданні яких є предмет договору. Договори укладаються з урахуванням вимог Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. № 436-ІV, Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-ІV, Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VІ, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ. До надання на затвердження проектів договорів зазначені посадові особи обов'язково повинні погодити їх з фінансово-господарським відділом виконавчого комітету Фастівської міської ради. Контроль за виконанням умов договору та розрахунків за ними покладається на начальників структурних підрозділів та служб, у віданні яких буде предмет договору.
2.10. Начальник фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради щодо роботи з договорами несе відповідальність в межах бюджетного законодавства.
2.11. До складу основних засобів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) складає більше 6000,00 грн. без урахування податку на додану вартість.
Одиницею обліку основних засобів є об’єкт основних засобів.
Придбані (створені) основні засоби зараховуються на баланс установи за первісною вартістю.
Матеріальні активи, які були віднесені до складу основних засобів до дати набрання чинності НП(С)БО 121 «Основні засоби», обліковувати як основні засоби до їх вибуття (списання) з обліку виконавчого комітету Фастівської міської ради.
До складу інших необоротних матеріальних активів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких не перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) складає до 6000,00 грн. включно без урахування податку на додану вартість.
2.12. Встановити, що ліквідаційну вартість об’єктів основних засобів установлює комісія виконавчого комітету Фастівської міської ради, при введенні об’єкта в експлуатацію або у разі, коли залишкова вартість об’єктів основних засобів дорівнює нулю, враховуючи вимоги Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. N 1202.
2.13. Основні засоби в установі обліковуються за місцем їх зберігання (місцезнаходження) та у фінансово-господарському відділі виконавчого комітету Фастівської міської ради за інвентарними номерами.
2.14. Об'єктом амортизації є вартість, яка амортизується. Нарахування амортизації здійснюється відповідно до розділу IV НП(С)БО в державному секторі 121 "Основні засоби". У виконавчому комітеті Фастівської міської ради проводити нарахування амортизації (зносу) на основні засоби за прямолінійним методом на систематичній основі шляхом її нарахування на річну дату балансу не пізніше 31 грудня звітного року. Знос, нарахований у розмірі 100 відсотків вартості на основні засоби, не може бути підставою для їх списання.
Для визначення строків корисного використання груп основних засобів приймати Типові строки корисного використання груп основних засобів, які визначені в НП(С)БО та в додатку 1 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб'єкта державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11.
Типові строки корисного використання нематеріальних активів визначені в НП(С)БО та в додатку 2 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб'єкта державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015р. №11.
Термін корисного використання матеріальних активів, які не визначені в Типових строках корисного використання груп основних засобів встановлюються по аналогічних об’єктах або визначається при їх введенні в експлуатацію.
2.15. Документальне оформлення прийняття, переміщення, вибуття основних засобів здійснювати за типовими формами, які визначені наказом Міністерства фінансів України від 13.09.2016 р. № 818. Також при списанні та передачі можуть складатися акти довільної форми із зазначенням вичерпної інформації щодо їх кількісних та вартісних показників і причин вибуття (списання).
Кожному необоротному активу при прийнятті їх на бухгалтерський облік надавати інвентарний номер, який має дев’ять знаків, з яких перші чотири визначають номер субрахунку обліку, п’ятий - підгрупу та останні чотири знаки - порядковий номер предмета в підгрупі. Для субрахунків, які не поділені на підгрупи, п’ятий знак позначається нулем. Інвентарний номер зазначається на об'єкті маркером або іншим способом. Коли інвентарний об'єкт у своєму складі має декілька елементів, то на кожному з них вказується інвентарний номер основного об'єкта.
Відповідальність за нанесення інвентарних та номенклатурних номерів покласти на матеріально-відповідальних осіб.
2.16. Усі витрати на придбання, виготовлення, реконструкцію, модернізацію необоротних матеріальних і нематеріальних активів до моменту їх введення в експлуатацію накопичувати на рахунку 13 з відкриттям відповідних субрахунків. Введення в експлуатацію необоротних активів оформлювати, використовуючи "Акт прийняття-передачі основних засобів", типова форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.09.2016 р. № 818.
2.17. Проведення переоцінки основних засобів здійснювати в разі, коли розмір відхилення залишкової вартості основних засобів від їх справедливої вартості перевищує поріг суттєвості в розмірі 10 %. Підставою для проведення переоцінки є розпорядження міського голови з визначенням порядку та строків її здійснення.
Переоцінка вартості основних засобів, які мають 100 % зносу, здійснюється на підставі розпорядження міського голови. При цьому сума переоцінки при нульовій залишковій вартості додається до його первісної (переоціненої) вартості об'єкта без зміни суми його зносу.
2.18. В якості визначення одиниці обліку запасів використовувати їх найменування.
2.19. Оцінку запасів при їх вибутті (внаслідок їх використання, передачі або іншого вибуття) проводити за методом ідентифікованої собівартості з припущенням, що запаси використовуються за тією вартістю, за якою вони надходили до виконавчого комітету Фастівської міської ради (відображені у бухгалтерському обліку).
2.20. Аналітичний облік запасів здійснювати з використанням форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.09.2016 р. № 818 або інших актів довільної форми з зазначенням вичерпної інформації щодо кількісних та вартісних показників.
2.21. Інвентаризацію коштів та майна, розрахунків та інших статей балансу виконавчого комітету Фастівської міської ради здійснювати, враховуючи Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879.
Інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності виконавчого комітету Фастівської міської ради. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. При цьому забезпечуються:
- виявлення фактичної наявності активів та перевірка повноти відображення зобов’язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів;
- установлення лишку або нестачі активів шляхом зіставлення фактичної їх наявності з даними бухгалтерського обліку;
- виявлення активів, які частково втратили свою первісну якість та споживчу властивість, застарілих, а також матеріальних та нематеріальних активів, що не використовуються, невикористаних сум забезпечення;
- виявлення активів і зобов’язань, які не відповідають критеріям визнання.
Проведення інвентаризації є обов’язковим у випадках, передбачених пунктом 7 Положення. Для проведення інвентаризації у виконавчому комітеті Фастівської міської ради розпорядженням міського голови створюється інвентаризаційна комісія. Інвентаризація активів та зобов’язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу.
Право визначення непридатності матеріальних цінностей і встановлення неможливості або неефективності проведення відновлювального ремонту, а також оформлення необхідної документації розпорядженням міського голови може бути надано щорічній інвентаризаційній комісії.
3. Відповідальними за ведення бухгалтерського обліку у виконавчому комітеті Фастівської міської ради визначити:
3.1. Відповідно до п. 3 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV та розпорядження міського голови«Про розподіл обов'язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому» відповідальність за стан бухгалтерського обліку та фінансової звітності у виконавчому комітеті Фастівської міської ради покладається – на керуючого справами виконкому.
3.2. Начальник фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради в межах бюджетного законодавства є відповідальним за:
- забезпечення дотримання установлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання в установлені строки фінансової, бюджетної та іншої звітності;
- відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- перевірки, візування документів, що є підставою для приймання та видачі товарно-матеріальних цінностей та коштів, а також розрахункових, кредитних та фінансових зобов'язань, господарських договорів;
3.3. Відповідальність працівників фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради за здійснення проведених господарських операцій визначається в межах бюджетного законодавства.
4. Усі посадові особи та працівники виконавчого комітету міської ради зобов’язані безумовно виконувати вимоги начальника фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради, які випливають з Положення про фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради, його Посадової інструкції та цього розпорядження.
5. Дане положення застосовувати з 1 січня 2017 року.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження
від 04.08.2017 року
№ 200-од
Робочий План рахунків
бухгалтерського обліку виконавчого комітету Фастівської міської ради
Розділ 1.Балансові рахунки
|
|||||
Клас1.Нефінансові активи
|
|||||
10
|
Основні засоби
|
||||
|
101
|
Основні засоби та інвестиційна нерухомість розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1010
|
Інвестиційна нерухомість
|
||
|
|
1011
|
Земельні ділянки
|
||
|
|
1012
|
Капітальні витрати на поліпшення земель
|
||
|
|
1013
|
Будівлі, споруди та передавальні пристрої
|
||
|
|
1014
|
Машини та обладнання
|
||
|
|
1015
|
Транспортні засоби
|
||
|
|
1016
|
Інструменти ,прилади,інвентар
|
||
|
|
1018
|
Інші основні засоби
|
||
11
|
Інші необоротні матеріальні активи
|
||||
|
111
|
Інші необоротні матеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1112
|
Бібліотечні фонди
|
||
|
|
1113
|
Малоцінні необоротні матеріальні активи
|
||
|
|
1114
|
Білизна, постільні речі,одяг та взуття
|
||
|
|
1115
|
Інвентарна тара
|
||
|
|
1116
|
Необоротні матеріальні активи спеціального призначення
|
||
|
|
1118
|
Інші необоротні матеріальні активи
|
||
12
|
Нематеріальні активи
|
||||
|
121
|
Нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1211
|
Авторське та суміжні з ним права
|
||
|
|
1212
|
Права користування природними ресурсами
|
||
|
|
1214
|
Права користування майном
|
||
|
|
1216
|
Інші нематеріальні активи
|
||
13
|
Капітальні інвестиції
|
||||
|
131
|
Капітальні інвестиції розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1311
|
Капітальні інвестиції в основні засоби
|
||
|
|
1312
|
Капітальні інвестиції в інші необоротні матераільні активи
|
||
|
|
1313
|
Капітальні інвестиції в нематеріальні активи
|
||
14
|
Знос (амортизація ) необоротних активів
|
||||
|
141
|
Знос(амортизація ) необоротних активів розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1411
|
Знос основних засобів
|
||
|
|
1412
|
Знос інших необоротних матеріальних активів
|
||
|
|
1413
|
Накопичена амортизація нематеріальних активів
|
||
|
|
1414
|
Знос інвестиційної нерухомості
|
||
15
|
Виробничі запаси
|
||||
|
151
|
Виробничі запаси розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1511
|
Продукти харчування
|
||
|
|
1513
|
Будівельні матеріали
|
||
|
|
1514
|
Паливно-мастильні матеріали
|
||
|
|
1515
|
Запасні частини
|
||
|
|
1516
|
Тара
|
||
|
|
1517
|
Сировина і матеріали
|
||
|
|
1518
|
Інші виробничі запаси
|
||
18
|
Інші нефінансові активи
|
||||
|
181
|
Інші нефінансові активи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
1811
|
Готова продукція
|
||
|
|
1812
|
Малоцінні та швидкозношувані предмети
|
||
|
|
1816
|
Інші нефінансові активи
|
||
Клас 2. Фінансові активи
|
|||||
21
|
Поточна дебіторська заборгованість
|
||||
|
211
|
Поточна дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
2110
|
Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом
|
||
|
|
2111
|
Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари,роботи,послуги
|
||
|
|
2113
|
Розрахунки за авансами,виданими постачальникам,підрядникам за товари,роботи і послуги
|
||
|
|
2114
|
Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування
|
||
|
|
2115
|
Розрахунки з відшкодування завданих збитків
|
||
|
|
2116
|
Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами
|
||
|
|
2117
|
Інша поточна дебіторська заборгованість
|
||
22
|
Готівкові кошти та їх еквіваленти
|
||||
|
221
|
Готівкові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
2211
|
Готівка у національній валюті
|
||
|
|
2212
|
Готівка в іноземній валюті
|
||
|
|
2213
|
Грошові документи у національній валюті
|
||
|
|
2214
|
Грошові документи в іноземній валюті
|
||
|
|
2215
|
Грошові кошти в дорозі у національній валюті
|
||
|
|
2216
|
Грошові кошти в дорозі в іноземній валюті
|
||
23
|
Грошові кошти на рахунках
|
||||
|
231
|
Грошові кошти на рахунках розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
2311
|
Поточні рахунки в банку
|
||
|
|
2312
|
Інші поточні рахунки в банку
|
||
|
|
2313
|
Реєстраційні рахунки
|
||
|
|
2314
|
Інші рахунки в Казначействі
|
||
|
|
2315
|
Рахунки для обліку депозитних сум
|
||
27
|
Дебіторська заборгованість за внутрішніми розрахунками
|
||||
|
271
|
Дебіторська заборгованість за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
2711
|
Дебіторська заборгованість за внутрішніми розрахунками
|
||
29
|
Витрати майбутніх періодів
|
||||
|
291
|
Витрати майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
2911
|
Витрати майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів
|
||
Клас 5. Капітал та фінансовий результат
|
|||||
51
|
Внесений капітал
|
||||
|
511
|
Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів
|
|||
|
|
5111 Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів
|
|||
52
|
Капітал у підприємствах
|
||||
|
521
|
Капітал у підприємствах розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
5211
|
Капітал у підприємствах у формі акцій
|
||
|
|
5212
|
Капітал у підприємствах в іншій формі участі у капіталі
|
||
|
|
5213
|
Капітал у частках (паях)
|
||
53
|
Капітал у дооцінках
|
||||
|
531
|
Капітал у дооцінках розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
5311
|
Дооцінка (уцінка) необоротних активів
|
||
|
|
5312
|
Дооцінка (уцінка) інших активів
|
||
54
|
Цільове фінансування
|
||||
|
541
|
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
5411
|
Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів
|
||
55
|
Фінансовий результат
|
||||
|
551
|
Фінансовий результат розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
5511
|
Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду
|
||
|
|
5512
|
Накопичені фінансові результати виконання кошторису
|
||
Клас 6. Зобов’язання
|
|||||
62
|
Розрахунки за товари, роботи та послуги
|
||||
|
621
|
Розрахунки за товари, роботи та послуги розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6211
|
Розрахунки з постачальниками та підрядниками
|
||
|
|
6212
|
Розрахунки із замовниками за роботи і послуги
|
||
|
|
6214
|
Розрахунки за одержаними авансами
|
||
63
|
Розрахунки за податками і зборами
|
||||
|
631
|
Розрахунки за податками і зборами розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6311
|
Розрахунки з бюджетом за податками і зборами
|
||
|
|
6312
|
Інші розрахунки з бюджетом
|
||
|
|
6313
|
Розрахунки із загальнообов’язкового державного соціального страхування
|
||
64
|
Інші поточні зобов’язання
|
||||
|
641
|
Інші поточні зобов’язання розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6412
|
Розрахунки з депонентами
|
||
|
|
6413
|
Розрахунки за депозитними сумами
|
||
|
|
6414
|
Розрахунки за спеціальними видами платежів
|
||
|
|
6415
|
Розрахунки з іншими кредиторами
|
||
|
|
6416
|
Розрахунки за страхуванням
|
||
65
|
Розрахунки з оплати праці
|
||||
|
651
|
Розрахунки з оплати праці розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6511
|
Розрахунки із заробітної плати
|
||
|
|
6512
|
Розрахунки з виплати стипендій, пенсій, допомоги та інших трансфертів населенню
|
||
|
|
6514
|
Розрахунки з працівниками за безготівковими перерахуваннями на рахунки з вкладів у банках
|
||
|
|
6515
|
Розрахунки з працівниками за безготівковими перерахуваннями внесків за договорами добровільного страхування
|
||
|
|
6516
|
Розрахунки з членами профспілки за безготівковими перерахуваннями сум членських профспілкових внесків
|
||
|
|
6517
|
Розрахунки з працівниками за позиками банків
|
||
|
|
6518
|
Розрахунки за виконавчими документами та інші утримання
|
||
|
|
6519
|
Інші розрахунки за виконані роботи
|
||
66
|
Зобов’язання за внутрішніми розрахунками
|
||||
|
661
|
Зобов’язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6611
|
Зобов’язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів
|
||
67
|
Забезпечення майбутніх витрат і платежів
|
||||
|
671
|
Забезпечення майбутніх витрат і платежів розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6711
|
Довгострокові забезпечення майбутніх витрат і платежів
|
||
|
|
6712
|
Поточні забезпечення майбутніх витрат і платежів
|
||
69
|
Доходи майбутніх періодів
|
||||
|
691
|
Доходи майбутніх періодів розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
6911
|
Доходи майбутніх періодів
|
||
Клас 7. Доходи
|
|||||
70
|
Доходи за бюджетними асигнуваннями
|
||||
|
701
|
Бюджетні асигнування розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7011
|
Бюджетні асигнування
|
||
71
|
Доходи від реалізації продукції (робіт,послуг)
|
||||
|
711
|
Доходи від реалізації продукції (робіт,послуг) розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7111
|
Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)
|
||
72
|
Доходи від продажу активів
|
||||
|
721
|
Доходи від продажу активів розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7211
|
Доходи від реалізації активів
|
||
73
|
Фінансові доходи
|
||||
|
731
|
Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7311
|
Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів
|
||
74
|
Інші доходи за обмінними операціями
|
||||
|
741
|
Інші доходи за обмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7411
|
Інші доходи за обмінними операціями
|
||
75
|
Доходи за необмінними операціями
|
||||
|
751
|
Доходи за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
7511
|
Доходи за необмінними операціями
|
||
Клас 8. Витрати
|
|||||
80
|
Витрати на виконання бюджетних програм
|
||||
|
801
|
Витрати розпорядників бюджетних коштів на виконання бюджетних програм
|
|||
|
|
8011
|
Витрати на оплату праці
|
||
|
|
8012
|
Відрахування на соціальні заходи
|
||
|
|
8013
|
Матеріальні витрати
|
||
|
|
8014
|
Амортизація
|
||
81
|
Витрати на виготовлення продукції (надання послуг,виконання робіт)
|
||||
|
811
|
Витрати розпорядників бюджетних коштів на виготовлення продукції (надання послуг,виконання робіт)
|
|||
|
|
8111
|
Витрати на оплату праці
|
||
|
|
8112
|
Відрахування на соціальні заходи
|
||
|
|
8113
|
Матеріальні витрати
|
||
|
|
8114
|
Амортизація
|
||
|
|
8115
|
Інші витрати
|
||
82
|
Витрати з продажу активів
|
||||
|
821
|
Витрати розпорядників бюджетних коштів з продажу активів
|
|||
|
|
8211
|
Собівартість проданих активів
|
||
|
|
8212
|
Витрати пов’язані з реалізацією майна
|
||
83
|
Фінансові витрати
|
||||
|
831
|
Фінансові витрати розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
8311
|
Фінансові витрати
|
||
84
|
Інші витрати за необмінними операціями
|
||||
|
841
|
Інші витрати за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
8411
|
Інші витрати за необмінними операціями
|
||
85
|
Витрати за необмінними операціями
|
||||
|
851
|
Витрати за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
|
8511
|
Витрати за необмінними операціями
|
||
Розділ 2. Позабалансові рахунки
|
|||||
Клас 0. Позабалансові рахунки розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів
|
|||||
01
|
Орендовані основні засоби та нематеріальні активи
|
||||
|
011
|
Орендовані основні засоби розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
013
|
Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
02
|
Активи на відповідальному зберіганні
|
||||
|
021
|
Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів
|
|||
03
|
Бюджетні зобов’язання
|
||||
|
031
|
Укладені договори(угоди,контракти) розпорядників бюджетних коштів
|
|||
04
|
Непередбачені активи
|
||||
|
041
|
Непередбачені активи розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
043
|
Тимчасово передані активи
|
|||
05
|
Непередбачені зобов’язання ,гарантії та забезпечені дані
|
||||
|
051
|
Гарантії та зобов’язання надані розпорядникам бюджетних коштів
|
|||
|
053
|
Непередбачені зобов’язання розпорядників бюджетних коштів
|
|||
06
|
Гарантії та забезпечення отримані
|
||||
|
061
|
Гарантії та забезпечення отримані розпорядників бюджетних коштів
|
|||
07
|
Списані активи
|
||||
|
071
|
Списана дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів
|
|||
|
073
|
Невідшкодовані нестачі і втрати від псування цінностей розпорядників бюджетних коштів
|
|||
08
|
Бланки документів суворої звітності
|
||||
|
081
|
Бланки документів суворої звітності розпорядників бюджетних коштів
|
|||
09
|
Передані (видані) активи відповідно до законодавства
|
||||
|
091
|
Передані (видані) активи відповідно до законодавства розпорядників бюджетних коштів
|
Керуючий справами Л.О.Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження
від 04.08.2017 року
№ 200-од
Порядок відкриття аналітичних рахунків
1. Порядок відкриття аналітичних рахунків (далі — Порядок) регламентує відкриття на балансі виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі — Виконком) аналітичних рахунків до субрахунків Робочого плану рахунків бухгалтерського обліку розпорядників бюджетних коштів, а також встановлює правила їх кодування.
2. Порядок відкриття аналітичних рахунків базується на вимогах Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI (далі — БК), рішень про місцевий бюджет, Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2013 № 1203 та Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219, національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правових актів, що регулюють бюджетні відносини в Україні.
Порядок спрямований на деталізацію в аналітичному обліку інформації про кошти, грошові документи, розрахунки (у т. ч., що виникають за внутрішньовідомчою передачею активів, придбаних коштом загального чи спеціального фонду), доходи та витрати, доходи та витрати майбутніх періодів (у т. ч. в іноземній валюті), витрати на оплату праці, амортизацію та матеріальні витрати з метою забезпечення складання фінансової та бюджетної звітності згідно з вимогами законодавства у розрізі кодів бюджетної класифікації та видів коштів (окремо за загальним та спеціальним фондами й видами коштів спеціального фонду).
3. Кодування аналітичних рахунків до субрахунків Робочого плану рахунків проводиться в такому порядку:
3.1. Для ідентифікації груп витрат, здійснених Виконкомом у процесі діяльності, груп доходів, отримуваних ним як джерела покриття цих витрат, аналітичним рахункам присвоюється:
- п’ята цифра (знак ) коду:
«0» -загальний фонд бюжету ;
«1» -спеціальний фонд бюджету надходження від плати за послуги;
«2» - спеціальний фонд інші джерела власних надходжень ;
«3»-фінансування спеціального фонду бюджету;
Ч- за іншими надходженнями з державних цільових фондів, зокрема за нарахованими допомогами і компенсаціями громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи тощо;
Фс- за іншими надходженнями з державних цільових фондів, зокрема за нарахованими сумами допомоги у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю тощо.
3.2.Коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затверджені наказом Мінфіну від 02 грудня 2014 року N 1195, вводяться до структури аналітичного рахунку 6-ою цифрою коду рахунків аналітичного обліку по порядку:1,2,3 і т.д.
Кожній наступній відкритій бюджетній програмі виконавчого комітету Фастівської міської ради присвоюються наступний порядковий номер.
Керуючий справами Л.О.Тхоржевська