Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування в місті Фастові
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від _______ № ______
м.Фастів
Про затвердження Положення про конкурсний
комітет з визначення перевізників пасажирів
автомобільним транспортом загального
користування в місті Фастові
З метою належної організації та проведення конкурсу з визначення автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», керуючись пп.12, п.а ч.І ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити Положення про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування в місті Фастові (додаток 1).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Зикову О.Б..
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
№___ від ______________
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним
транспортом загального користування в місті Фастові
1. Загальні положення
1.1. Положення про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування в місті Фастові, віднесених до компетенції Фастівської міської ради (далі – Положення) розроблене на основі Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».
1.2. Положення визначає загальні організаційні засади діяльності конкурсного комітету, а також основні завдання, права та обов'язки його членів.
1.3. Поняття, що використовуються в Положенні, мають таке значення:
Конкурсна пропозиція - умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;
Конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування в місті Фастові (надалі конкурсний комітет) – постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
Організатор перевезень (далі Організатор) – виконавчий комітет Фастівської міської ради;
Конкурс – конкурентний спосіб надання права на перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах), оборотному рейсі (рейсах) загального користування;
Об’єкт конкурсу – автобусний маршрут (маршрути), загального користування, оборотний рейс (рейси);
Перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі.
Робочий орган (далі робочий орган) - підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу;
Умови конкурсу - встановлені організатором (обов'язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу;
1.4. Конкурсний комітет у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, Наказами Міністерства інфраструктури України, рішеннями Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради та цим Положенням.
2.Основні завдання, права та обов’язки членів конкурсного комітету
2.1. Основними завданнями конкурсного комітету є проведення конкурсів, розвиток конкурентного середовища, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та визначення на конкурсних засадах автомобільних перевізників, які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
2.2. Конкурсний комітет має право:
– у разі необхідності, тимчасово залучати до організації забезпечення підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету відповідних фахівців та експертів за їх згодою згідно чинного законодавства України;
– на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;
– приймати рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника згідно чинного законодавства України;
– реєструвати у журналі обліку подані на конкурс документи;
– подавати пропозиції Організатору з питань удосконалення міської мережі пасажирського автомобільного транспорту загального користування;
– у разі необхідності проводити робочі засідання, на яких розглядаються звернення керівників державних установ, суб'єктів господарювання, мешканців міста з питань організації пасажирських перевезень у місті та покращення їх якості та своєчасного розгляду звернень;
2.3. Конкурсний комітет зобов'язаний:
– дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів
– організовувати проведення конкурсів у відповідності до чинного законодавства України та затверджених Організатором Положень та Умов;
– публікувати оголошення про проведення конкурсів у місцевій пресі та офіційному ВЕБ-сайті міста Фастова;
– забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсів, створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об’єкта конкурсу;
– надати роз’яснення щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізникам-претендентам в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів;
– брати участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів;
– визначати переможців конкурсів серед перевізників на право здійснення пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування відповідно до чинного законодавства України та умов проведення конкурсу;
3. Склад та повноваження членів конкурсного комітету
3.1. Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.
Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.
3.2. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Національної поліції, територіального органу з надання сервісних послуг МВС та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.
3.3. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 23 цього Порядку органів та організацій.
Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.
3.4. Голова конкурсного комітету:
- головує на засіданнях конкурсного комітету;
- підписує протокол засідання конкурсного комітету;
- оголошує перерву у засіданні конкурсного комітету;
- здійснює інші повноваження і несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
3.5. Заступник голови конкурсного комітету:
- виконує усі повноваження голови конкурсного комітету у випадку його відсутності;
- здійснює усі повноваження і несе відповідальність, передбачену для члена конкурсного комітету.
3.5. Секретар конкурсного комітету:
- відповідає за стан діловодства конкурсного комітету, зокрема оформляє, підписує протокол засідання конкурсного комітету та подає його на підпис голові конкурсного комітету;
- доповідає конкурсному комітету матеріали по кожному претенденту;
- здійснює повноваження (окрім права голосу) і несе відповідальність, передбачену для члена конкурсного комітету;
- після підписання протоколу готує витяги із нього та надсилає претендентам на їх запит рішення конкурсного комітету про визначення переможця та претендента, який зайняв друге місце;
- здійснює облік і звітність про роботу конкурсного комітету, веде документацію конкурсного комітету.
3.6. Член конкурсного комітету:
- бере участь в засіданнях конкурсного комітету з правом ухвального голосу;
- надає конкурсному комітету інформацію, яка необхідна для розгляду пропозицій претендентів та визначення переможця при проведенні конкурсу;
- несе відповідальність за достовірність наданої ним інформації;
- бере участь в обговоренні, розгляді, оцінці та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів;
- має право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів;
- у разі незгоди із прийнятим конкурсним комітетом рішенням має право на відображення в протоколі засідання конкурсного комітету окремої думки;
- зобов'язаний дотримуватися норм законодавства, цього Положення, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
4. Організація роботи
4.1. Конкурсний комітет здійснює виконання покладених на нього завдань шляхом розгляду питань на відкритих та закритих частинах засідання.
4.2. Засідання конкурсного комітету є правомочним для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішень, якщо на ньому присутні не менше половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника.
4.3. У разі, якщо конкурсний комітет виконує функції робочого органу, напередодні проведення конкурсу, але не менше як за десять робочих днів, представники конкурсного комітету, у складі голови, заступника та секретаря конкурсного комітету, проводять підготовче засідання, на якому:
- відкривають конверт (пакет) з позначкою «№1»;
- перевіряють наявність в кожному конверті усіх передбачених документів згідно з чинним законодавством та умовами проведення конкурсу;
- реєструють у журналі обліку подані на конкурс документи;
Достовірність інформації викладеної у документах перевіряється Організатором або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
4.4. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіо або відеозапис, що долучається до конкурсної документації.
У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.
У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендент конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
4.6. На закритій частині засідання конкурсного комітету можуть бути присутні тільки голова, заступник, секретар та члени конкурсного комітету.
4.7. У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом, є підставою для визначення переможця конкурсу.
4.8. Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.
У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.
4.9. Всі рішення конкурсного комітету приймаються шляхом голосування простою більшістю голосів під час закритої частини засідання. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності заступника голови конкурсного комітету).
4.10. Розгляд конкурсних пропозицій проводиться конкурсним комітетом у наступному порядку:
4.10.1. У відкритій частині засідання:
- відкриваються конверти з конкурсними заявами;
- складаються списки претендентів по кожному об’єкту конкурсу;
- приймаються заяви, клопотання та додаткові документи від претендентів. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
4.10.2. У закритій частині засідання:
- оцінюється повнота та відповідність поданих претендентом документів конкурсним вимогам;
- розглядаються подані додатково клопотання, заяви, документи та приймається по них відповідні рішення;
- приймається рішення про допуск чи не допуск претендента до конкурсу;
- розглядається нарахування балів по кожному претенденту та затверджується рішенням конкурсного комітету;
- рішенням конкурсного комітету визначається переможець та претендент, який посів друге місце.
4.11. При необхідності, для дачі пояснень, в закритій частині засідання конкурсного комітету може бути запрошено представника претендента.
4.12. Рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується претендентам під час конкурсу.
4.13. Рішення Конкурсного комітету про недопущення до участі у конкурсі, визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується на відкритому засіданні Конкурсного комітету із запрошенням на нього усіх претендентів.
4.14. Під час проведення конкурсу представники Організатора та
органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну
відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
4.15. Рішення конкурсного комітету у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписують голова та секретар конкурсного комітету і подається організатору.
4.16. Конкурсна документація, протокол засідання конкурсного комітету передаються секретарем конкурсного комітету після проведення конкурсу для подальшого зберігання в установленому порядку у секторі торгівлі та транспорту виконавчого комітету Фастівської міської ради.
4.17. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом 30 днів з дня її надходження.
4.18. Визначені замовником умови проведення конкурсу є обов'язковими для конкурсного комітету та його учасників.
4.19. Для розгляду організаційних та інших питань своєї діяльності Конкурсний комітет може проводити окремі засідання.