Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Веб-портал Пенсійного фонду – зручна форма індивідуальних послуг
Пт, 18/08/2017 - 13:43 | Адміністрація2
Веб-портал Пенсійного фонду Україниportal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації: – отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
§ отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
§ формування запитів на попередню підготовку документів можливість подачі скарг
§ запис на прийом до фахівців Фонду
§ отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена:
1. Звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України для оформлення заяви (у разі необхідності, фахівці фонду допоможуть Вам у її заповненні)
Оформити заяву Ви можете удома , зайшовши на сайт : http://portal.pfu.gov.ua в розділ «Нормативні документи» і обравши необхідну форму заяви:
Для громадянина;
Для юридичної особи (страхувальника).
Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду.
Після чого друкується розписка про одержання заяви особою або страхувальником, а також (важливо !!!) «реєстраційний код».
Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємний до моменту закінчення реєстрації!
2. Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Веб-портал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (‘http://portal.pfu.gov.ua) обравши пункт меню «Реєстрація на порталі».
Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі «Вхід».
Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!