Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Програма
Додаток
до рішення міської ради
№8-ХХХІ-VII
від 26.07.2017 року
ПРОГРАМА
РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
в місті Фастові на 2017-2018 роки
Фастів - 2017 рік
ВСТУП
Процес інтеграції України в європейське співтовариство потребує нових підходів до використання економічного, людського та природно-ресурсного потенціалу, що забезпечує досягнення нового рівня ефективності, конкурентоспроможності економіки та якості життя населення.
Підприємницька діяльність є фундаментом економічного розвитку, вирішення соціальних проблем, подолання бідності та покращення рівня життя мешканців м. Фастова.
Державна політика розвитку малого та середнього підприємництва на місцевому рівні реалізується за допомогою цільових Програм розвитку малого і середнього підприємництва.
Сьогодні саме з малим та середнім підприємництвом держава пов’язує надію на швидкі позитивні структурні зміни в економіці, вихід з економічної кризи та створення умов для розширення впровадження ринкових реформ.
Програма розвитку малого і середнього підприємництва в м. Фастів на 2017-2018 роки (далі - Програма) розроблена з урахуванням Законів України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва», «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва України», «Про державні цільові програми», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», а також урахуванням Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації регіональних та місцевих програм розвитку малого і середнього підприємництва, затверджених наказом Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 18.09.2012 № 44.
Прогнозні розрахунки показників розвитку малого і середнього підприємництва розроблені на підставі даних головного управління статистики у Київській області, управління статистики в Фастівському районі, Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, Фастівського міськрайонного центру зайнятості, центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Таким чином, зазначена Програма спрямовує зусилля органів місцевої влади на створення сприятливих умов для ефективного функціонування підприємницького сектору міста.
1. ХАРАКТЕРИСТИКА
Програми розвитку малого і середнього підприємництва
в м. Фастів на 2017-2018 роки
1.
|
Загальна характеристика регіону:
|
||
|
Площа території (тис. км кв.)
|
43,15кв.км
|
|
|
Кількість населення (тис. чол.)
|
47,097
|
|
|
Специфіка
|
З орієнтацією на сферу послуг
|
|
2.
|
Дата затвердження Програми
(найменування і номер відповідного рішення)
|
|
|
3.
|
Головний замовник Програми:
Головний розробник Програми:
Співрозробники:
|
·Фастівська міська рада;
·Управління економіки та міжнародного співробітництва;
·Структурні підрозділи виконавчого комітету Фастівської міської ради, установи та організації міста Фастів
|
|
4.
|
Мета Програми
|
Створення стимулюючих умов для активізації та сталого розвитку МСП у м. Фастів, підтримка та розвиток підприємницької ініціативи, об’єднання зусиль міської влади та суб’єктів малого і середнього бізнесу у подоланні бар’єрів та перешкод підприємництву, покращення ресурсного забезпечення МСП міста
|
|
5.
|
Перелік пріоритетних завдань Програми:
|
- формування сприятливих умов для започаткування та ефективного провадження підприємницької діяльності;
- підтримка ділової та інвестиційної активності, створення умов для розвитку добросовісної конкуренції на ринку товарів та послуг;
- впровадження ефективних фінансових механізмів підтримки малого та середнього бізнесу;
- вдосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
- забезпечення продуктивної зайнятості населення шляхом створення нових робочих місць, самозайнятості;
- розвиток сучасної інфраструктури підтримки малого і середнього бізнесу;
- стимулювання підприємницьких ініціатив за рахунок власних фінансових, майнових, трудових, інтелектуальних ресурсів;
- ресурсне та інформаційне забезпечення.
|
|
6.
|
Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми в динаміці змін цільових показників:
|
Дані станом на початок дії Програми
|
Очікувані показники
(прогноз)
|
|
Кількість діючих суб’єктів МСП / кількість суб’єктів МСП на 10 тис. чол. населення (од.)
|
69
|
77
|
|
Чисельність працюючих у суб’єктів МСП (осіб)
|
6017
|
7042
|
|
Кількість фізичних осіб – підприємців (осіб)
|
3049
|
3105
|
|
Питома вага суб’єктів МСП у загальному випуску продукції регіону (%)
|
25
|
35
|
|
Надходження до бюджетів від суб’єктів МСП (тис. грн.)
|
296802, 03
|
356225,39
|
|
Кількість об’єктів інфраструктури підтримки суб’єктів МСП (од.)
- бізнес-центри
- бізнес-інкубатори
- індустріальний парк
- небанківські установи
- фонди підтримки підприємництва
інші (центр зайнятості)
|
0
1
2
1
1
|
1
1
5
1
1
|
|
Кількість підприємців, що пройдуть підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації (осіб)
|
80
|
198
|
|
Кількість створених робочих місць (од.)
|
467
|
1025
|
7.
|
Терміни і етапи реалізації Програми
|
2017 – 2018 роки
|
|
8.
|
Перелік цільових проектів і підпрограм.
Виконавці:
|
• Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності
• Впровадження регуляторної політики
• Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка
• Ресурсне та інформаційне забезпечення
• Формування сучасної інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва
• Вдосконалення системи підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрового потенціалу
• Розвиток міжнародного співробітництва
|
|
9.
|
Джерела фінансування Програми
|
Кошти виконавців
|
|
10.
|
Система організації контролю за виконанням Програми
|
Організацію виконання Програми здійснює виконавчий комітет Фастівської міської ради, її структурні підрозділи спільно з територіальними органами центральних органів виконавчої влади.
Структурні підрозділи ВК ФМР,
Києво-Святошинська об’єднана державна податкова інспекція головного управління ДФС у Київській області, Фастівська міжрайонна прокуратура, Державні наглядові та контролюючі органи, Фастівський міськрайонний центр зайнятості, відповідальні за здіснення запланованих заходів, забезпечують реалізацію заходів Програми в повному обсязі та у визначені строки.
Моніторинг, порівняльний та систематичний аналіз здійснює управління економіки та міжнародного співробітництва ВК ФМР, та інформує КОДА не пізніше ніж до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом. Підведення підсумків з виконання Програми здійснюється на засіданнях ФМР, або координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
|
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Програма підтримки малого і середнього підприємництва (далі – МСП) у місті Фастові на 2017-2018 роки (далі – Програма) розроблена управлінням економіки та міжнародного співробітництва Фастівської міської ради.
Законодавчим та методичним підґрунтям для її розроблення є Закон України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва», інші чинні законодавчі та нормативно-методичні документи, якими регламентовано питання розвитку підприємництва.
Найвагоміша соціальна роль підприємництва полягає у його здатності до пошуку та прийняття швидких і масштабних економічних рішень, створювати нові робочі місця в умовах зміни економічної ситуації, проте він є вразливим до будь-яких кризових явищ і тому повинен бути в зоні особливої уваги держави.
Відсутність послідовної державної політики щодо підтримки МСП, відсутність механізмів впливу сектору МСП на органи влади та рішення, що ними приймаються є одними з головних проблем сталого розвитку МСП і тому потребує особливої уваги до себе зі сторони місцевої влади.
Малий і середній бізнес міста, який забезпечує левову частку податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів, на сьогодні потребує особливої уваги міської влади та визнання його ролі, як основного джерела наповнення міста доходами.
Тому зусилля міської ради та її виконавчих органів повинні бути спрямовані на всебічну підтримку потреб МСП, захист його прав та інтересів шляхом реалізації відповідних заходів.
2. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є створення стимулюючих умов для активізації та сталого розвитку МСП у м. Фастів, підтримка та розвиток підприємницької ініціативи, об’єднання зусиль міської влади та суб’єктів малого і середнього бізнесу у подоланні бар’єрів та перешкод підприємництву, покращення ресурсного забезпечення МСП міста.
3. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ, ЗАХОДІВ
Забезпечення успішної реалізації мети Програми протягом її дії можливе за умови виконання завдань та заходів за напрямками:
1. Підвищення взаємної довіри між міською владою та суб’єктами МСП міста Фастова:
- постійний моніторинг економічного середовища та проблемних питань задля усунення бар’єрів та перешкод у діяльності МСП міста;
- підвищення якості обслуговування та інформування малого і середнього підприємництва Фастова з боку державних органів, установ та об’єктів інфраструктури підтримки бізнесу тощо;
- збільшення прогнозованості та ефективності політики у сфері оподаткування, регулювання та підтримки МСП;
- підвищення ефективності реалізації регуляторної політики у сфері господарської діяльності.
2. Підвищення конкурентоспроможності місцевого бізнесу:
- підвищення ефективності та інноваційності малого і середнього підприємництва Фастова;
- профорієнтація та освітня робота, спрямовані на підготовку широкого кола спеціалістів у галузі економіки та підприємництва;
- покращення рівня кваліфікації персоналу;
- налагодження співпраці та партнерських зв’язків між організаціями за кордоном, науковими організаціями тощо.
3. Покращення ресурсного, інформаційного та фінансово-кредитного забезпечення малого і середнього підприємництва міста:
- надання ресурсної та майнової підтримки бізнесу;
- покращення інформаційного (консультаційного та освітнього) середовища для МСП в Фастові.
4. Врахування соціального аспекту в розвитку малого і середнього підприємництва:
- покращення рівня соціальної відповідальності місцевого бізнесу;
- залучення безробітних до ведення підприємницької діяльності;
- підтримка молодіжних підприємницьких ініціатив.
5. Сприяння розширенню ринків збуту:
- залучення МСП до участі у виставкових заходах, конкурсах, в т.ч. за кордоном.
6. Сприяння розвитку самоврядності у секторі МСП та ролі громадських об’єднань підприємців:
- долучення громадських організацій підприємців міста до участі у роботі дорадчих органів міської ради;
- розгляд ініціатив та пропозицій громадських організацій підприємців щодо поліпшення бізнес-клімату міста на засіданнях дорадчих органів міської ради.
Передбачається, що їх реалізація всіма учасниками дозволить досягнути планового результату щодо втримання стійких позицій розвитку малого і середнього бізнесу у м. Фастові.
Водночас, слід зазначити, що реалізація більшості заходів не потребує фінансування з місцевого бюджету, а реалізуватиметься з інших джерел (коштів фондів, самих учасників та виконавців, тощо) та у межах кошторисів витрат.
4. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Реалізація завдань та заходів Програми, як наслідок, дозволить:
- збільшити кількості діючих МСП та кількість фізичних осіб-підприємців з відповідним рівнем підготовки;
- скоротити кількість МСП, що припиняють свою діяльність;
- збільшити суми надходжень від МСП до бюджетів всіх рівнів;
- збільшити рівень інвестиційної привабливості міста;
- підвищити рівень взаємної довіри між міською владою та МСП.
5. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, громадських об’єднань підприємців щодо виконання та реалізації завдань і заходів Програми здійснює управління економіки та міжнародного співробітництва Фастівської міської ради.
Контроль за виконанням Програми та цільовим використанням коштів здійснюється управлінням економіки та постійною комісією з питань підприємницької діяльності, інвестицій, міжнародних зв’язків, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі Фастівської міської ради.
Учасники Програми відповідно до компетенції забезпечують:
- безумовне виконання передбачених Програмою заходів у визначені терміни;
- інформування управління економіки та міжнародного співробітництва про хід виконання Програми щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом.
Управління економіки та міжнародного співробітництва Фастівської міської ради узагальнену інформацію щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, подає департаменту економіки Київської обласної державної адміністрації.
6. СТАН РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНЦТВА У м. ФАСТІВ ТА АНАЛІЗ ПРОГРАМИ ЗА 2015-2016 РІК
Однією із форм державної підтримки сфери малого та середнього бізнесу є програмний підхід. У місті Фастові, як і у попередні роки, реалізується Програма підтримки малого та середнього підприємництва у м. Фастів на 2015-2016 роки, затверджена рішенням міської ради №1-LXIV-VI від 23.04.2015 року.
Результатом проведеної роботи виконавчих органів міської ради є забезпечення виконання заходів щодо збільшення кількості суб'єктів малого підприємництва, збільшення надходжень до бюджету, створення нових робочих місць.
Розвиток малого і середнього підприємництва в місті – один із важливих факторів підвищення життєвого рівня мешканців міста, сталого економічного зростання, створення нових робочих місць, структурної перебудови та зміцнення економіки міста.
З метою підтримки малого та середнього бізнесу в місті Фастові активно працює та продовжує допомагати підприємцям Центр надання адміністративних послуг Фастівської міської ради (далі – ЦНАП).
Станом на 01.01.2017 рік призначено 4 адміністратори та 1 начальник-адміністратор. Центр надання адміністративних послуг в місті Фастові облаштоване відповідно до вимог чинного законодавства та працює за зручним графіком. Розміщені стенди для висвітлення вищезазначеного переліку адміністративних послуг для більш зручного надання інформації мешканцям міста.
За 2016 рік ЦНАП надано 7570 адміністративних послуг (з них відмов 242) та надано 2335 консультації (у 2015 році - надано 7640 адміністративних послуг (з них відмов - 468) та надано 2394 консультації).
Задля підвищення рівня довіри до органів місцевого самоврядування ЦНАП розширив перелік послуг, що в свою чергу засвідчить про ефективну роботу Центру та якість надання послуг.
У зв’язку з набранням чинності 1 січня 2016 року нової редакції Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», спрямованих на забезпечення децентралізації та демонополізації сервісів у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості й передачу цих функцій місцевим органам влади, органи місцевого самоврядування отримали додаткові повноваження.
Так, 29.01.2016 Фастівською міською радою прийнято рішення № 22-VIII-VII «Про внесення змін до рішення міської ради № 6-VI-VII від 24.12.2015 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату та її виконавчих органів на 2016 рік», яким здійснення повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців було передано до Фастівської міської ради.
У процесі здійснення регуляторної діяльності Фастівською міською радою, її структурними підрозділами забезпечується дотримання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на всіх етапах підготовки проектів регуляторних актів. Стосовно кожного прийнятого регуляторного акту послідовно здійснюється відстеження його результативності. Так, за 2016 рік – було прийнято 9 регуляторних актів, а за аналогічний період 2015 року прийнято 7 регуляторних актів.
Для ефективного використання суб’єктами підприємницької діяльності наявних ресурсів постійно оновлюється база інвестиційних проектів, які пропонується для продажу або передачі в оренду господарюючим суб’єктам.
За останніми даними Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області станом на 01.10.2016 року по місту Фастів зареєстровано 4199 суб’єктів господарювання, що на 177 платників податків менше ніж в аналогічному періоді минулого року (01.10.2015 року - 4376).
Зменшення суб’єктів підприємницької діяльності відбувається головним чином за рахунок зменшення кількості зареєстрованих фізичних осіб-підприємців (за рахунок закриття власної справи).
Кількість платників податків, які припинили діяльність протягом 2016 року становить 476 чоловік, що на 491 осіб менше ніж в минулому році.
- юридичних осіб – 83( 01.01.2016 року – 30);
- фізичних осіб – 393(01.10.2016 року – 937 );
Кількість фізичних та юридичних осіб, що зареєструвались протягом звітного періоду 2016 року становить 334 осіб, що на 92 особи більше ніж в аналогічному періоді минулого року.
- юридичних осіб – 77( 01.01.2016 року – 81);
- фізичних осіб – 257(01.01.2016 року – 345).
Кількість зареєстрованих суб’єктів господарювання по м.Фастів
Найменування
|
Кількість, од.
|
|
Зареєстровано станом на 01.10.2016, всього
|
||
Юридичні особи
|
753
|
|
Фізичні особи підприємці
|
3049
|
|
приватні підприємства
|
194
|
|
підприємства державні,казенні,комунальні
|
14
|
|
Дочірні підприємства
|
11
|
|
Фермерські господарства
|
1
|
|
Інші підприємства
|
22
|
|
Акціонерні товариства
|
11
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю
|
463
|
|
Товариство з додатковою відповідальністю
|
0
|
|
Повні товариства
|
1
|
|
Кооперативи
|
0
|
|
Об’єднання підприємств
|
1
|
|
Кредитні спілки
|
0
|
|
Споживчі товариства, спілки споживчих товариств
|
0
|
|
Організації, установи,заклади
|
0
|
|
Політичні партії
|
2
|
|
Громадські організації
|
2
|
|
Релігійні організації
|
2
|
|
Благодійні організації
|
50
|
|
Профспілки
|
36
|
|
Інші організації та об’єднання громадян
|
108
|
|
До бюджетів усіх рівнів за 2016 рік забезпечено всього надходжень у сумі 296802,03 тис.грн., що на 59423,36 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року (2015 рік - 356225,39 тис.грн.).
В ході проведення заходів щодо висвітлення питань впровадження податкового законодавства, спеціалістами Фастівського відділення Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області платникам податків особисто та в телефонному режимі, в межах своєї компетенції, надавались консультації по питанням декларування, оподаткування, тощо.
У рамках реалізації заходів програми підтримки малого підприємництва та середнього підприємництва на 2015-2016 роки та відповідно до «Програми зайнятості населення міста Фастів до 2017 року» бажаючим займатися підприємницькою діяльністю щодо можливостей започаткування та ведення власної справи, надаються інформаційно-консультаційні послуги, проводяться семінари: “Як розпочати свій бізнес?”, “Від бізнес-ідеї до власної справи”, семінари з питань організації зеленого туризму.
Протягом періоду дії Програми проведено 18 семінарів з питань орієнтації на підприємницьку діяльність, в яких прийняло участь 196 безробітних, 3 безробітних підвищували кваліфікацію за навчальною програмою «Організація підприємницької діяльності» та 1 був працевлаштовані шляхом надання одноразової виплати допомоги для організації підприємницької діяльності.
Постійно проводиться моніторинг потреб роботодавців у робочій силі.
За 2016 рік звернулися 239 роботодавців та надали 1026 вакансій (станом на 01.01.2016 рік 898 вакансій), з них для укомплектування державною службою зайнятості - 1018 вакансій (станом на 01.01.2016 рік 890 вакансій). Укомплектовано протягом 2016 року за направленням служби зайнятості - 651 вакансій (2015 рік 543). Бажаючим займатися підприємницькою діяльністю щодо можливостей започаткування та ведення власної справи, надаються інформаційно-консультаційні послуги, проводяться семінари: “Як розпочати свій бізнес?”, “Від бізнес-ідеї до власної справи”, семінари з питань організації зеленого туризму. Протягом звітного періоду проведено 18 семінарів з питань орієнтації на підприємницьку діяльність, в яких прийняло участь 196 безробітних.
За період з 01.01.2016 року по 01.01.2017 року, на території міста Фастова створено 467 нових робочих місць проти 573 створених нових робочих місць минуло звітного періоду.
Конкурентоспроможність безробітних підвищується шляхом професійного навчання під конкретне замовлення роботодавців за укрупненими (інтегрованими) робітничими професіями, які користуються попитом на ринку праці. Протягом 2016 року усього навчалось 80 безробітних громадян, 70 шляхом стажування та під конкретне замовлення роботодавців. Після проходження навчання 77 безробітних працевлаштовано.
Аналіз стану розвитку малого і середнього підприємництва в місті Фастові свідчить, що головними проблемами розвитку підприємництва є:
- недостатність власних обігових коштів для розвитку бізнесу, відсутність кредитних та інвестиційних ресурсів;
- недостатність надання кредитно-фінансової допомоги суб’єктам господарювання;
- недостатність законодавчої та нормативної бази для сталого розвитку підприємництва;
- значні адміністративні бар’єри при здійсненні підприємницької діяльності;
- нерозвиненість інфраструктури підтримки малого підприємництва.
Підсумовуючи наведене, слід зазначити, що спостерігаються об’єктивні чинники, які стримують розвиток підприємництва, особливо це викликано політичною та економічною нестабільністю в країні. Зменшення кількості замовлень, ріст цін на енергоресурси, неможливість оформлення кредитних ліній для розвитку підприємницької діяльності призвело до зниження фінансово-господарської активності підприємців, скорочення чисельності працюючих та значного зниження доходів.
Крім того, суттєвою проблемою для суб’єктів малого підприємництва є своєчасність отримання достовірної інформації (від правової до маркетингової), необхідної для раціональної організації та ведення бізнесу.
Розділ 7 - в приєднаному файлі
8. Очікувані результати ефективності реалізації Програми
Розробка Програми розвитку малого і середнього підприємництва в місті Фастові на 2017-2018 роки здійснювалася з урахуванням проблемних питань, які існують на місцевому рівні, спрямована на їх вирішення та підвищення ролі малого і середнього бізнесу у соціально-економічному розвитку міста, ефективності підприємницької діяльності та створення соціальної стабільності.
Особлива увага приділена заходам, які сприятимуть мінімізації згортання підприємницької діяльності та вивільнення працівників, зайнятих у малому і середньому бізнесі, розвитку ринкової інфраструктури, забезпеченню рівноправних умов для здійснення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання усіх форм власності та зростанню економічної привабливості підприємницького середовища в місті.
Реалізація програмних заходів сприятиме зростанню загальної кількості зайнятого населення та скороченню рівня безробіття, збільшенню податкових надходжень від діяльності суб’єктів малого і середнього підприємництва, підвищенню конкурентоспроможності місцевих товаровиробників, рівня правової та економічної обізнаності, забезпеченню малого і середнього бізнесу кваліфікованими кадрами та створенню умов для самореалізації.
Очікувані результати Програми:
· ефективна прозора регуляторна політика;
· співпраця на умовах партнерських відносин між владою та бізнесом;
· оптимізація дозвільної системи;
· розвиток малих і середніх підприємств у виробничій сфері діяльності, підвищення їх конкурентоздатності;
· покращення інформаційного і ресурсного забезпечення суб’єктів бізнесу;
· підвищення професійного рівня та удосконалення кадрового потенціалу.
Критерії ефективності Програми:
· зростання чисельності зайнятих на підприємствах малого і середнього бізнесу;
· збільшення кількості підприємств у виробничій сфері та обсягів реалізованої суб’єктами малого і середнього підприємництва продукції (робіт, послуг);
· збільшення надходжень від діяльності суб’єктів малого і середнього бізнесу до бюджету міста;
· підвищення рівня прибутковості малих і середніх підприємств;
· приріст робочих місць;
· зростання рівня заробітної плати у сфері підприємництва.
Очікувані (прогнозні) показники ефективності реалізації заходів Програми
№
|
Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми
|
Вихідні дані на початок дії Програми
|
2017
|
2018
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4
|
|
Кількість малих підприємств, одиниць
|
330
|
350
|
370
|
|
Кількість малих підприємств на 10 тис. осіб наявного населення, одиниць
|
69
|
73
|
77
|
|
Кількість фізичних осіб підприємців
|
3049
|
3077
|
3105
|
|
Кількість юридичних осіб-підприємців
|
1150
|
1201
|
1251
|
|
Кількість фермерських господарств
|
1
|
1
|
1
|
|
Питома вага суб’єктів у загальному випуску продукції регіону, %
|
25
|
30
|
35
|
|
Надходження до бюджетів усіх рівнів тис.грн.
|
296802, 03
|
306545,1
|
356225,39
|
|
Кількість об’єктів інфраструктури підтримки суб’єктів МСП:
- бізнес-центри
- бізнес-інкубатори
- індустріальний парк
- небанківські установи
- фонди підтримки підприємництва
- інші (центр зайнятості)
|
0
0
1
2
1
1
|
1
1
1
4
1
1
|
1
1
1
5
1
1
|
|
Кількість громадських об`єднань суб’єктів підприємництва
|
2
|
3
|
3
|
|
Кількість підприємців, що пройдуть підготовку перепідготовку та підвищення кваліфікації (осіб)
|
80
|
139
|
198
|
|
Кількість створення робочих місць
|
467
|
746
|
1025
|
Секретар міської ради Датко Н.І.