Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Повертаючись до питання по ТОВ «Еко-Втор»
На території нашого міста по вул. Кожанське шосе, 4А провадить діяльність підприємство ТОВ «Еко-Втор», яке займається виробництвом поліефірного волокна шляхом переробки
ПЕТ-пляшок. Розмір санітарно-захисної зони підприємства складає 500 м.
ПЕТ-пляшок. Розмір санітарно-захисної зони підприємства складає 500 м.
В журналі «Наш городок» від 27 квітня 2017 року підприємством були опубліковані заява про екологічні наслідки діяльності та заява про наміри щодо будівництва експериментального пункту спалювання відходів виробництва, без відома виконавчого комітету Фастівської міської ради. Одразу на ім’я міського голови почали надходити скарги мешканців, МБО «Екологія-Право-Людина» та депутатів Фастівської міської ради щодо даної публікації.
Разом з тим, керівництву підприємства було наголошено на тому, що оскільки планована діяльність з будівництва експериментального пункту спалювання відходів може негативно впливати на навколишнє середовище, необхідно керуватися Законом України «Про охорону атмосферного повітря», Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.1996 р., а також Державними будівельними нормами України ДБН А.2.2-1-2003 «Проектування. Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд».Останні норми є обов'язковими для органів державного управління, контролю і експертизи, місцевого й регіонального самоврядування, підприємств, організацій і установ незалежно від форм власності і відомчої належності та фізичних осіб, котрі здійснюють свою діяльність у межах України.
Так, відповідно до пункту 1.6 зазначеного ДБН, порядок виконання та підготовки матеріалів ОВНС повинен відповідати загальній технологічній схемі інвестиційного процесу будівництва:
- замовник визначає виконавця ОВНС;
- замовник і виконавець ОВНС складають, погоджують і публікують Заяву про наміри
за встановленою формою, із зазначенням переліку очікуваних впливів планованої діяльності; проводять збір і систематизацію наявних матеріалів про стан навколишнього середовища, середовища життєдіяльності населення і господарської діяльності відповідно до переліку впливів; складають завдання на розроблення матеріалів ОВНС за визначеною формою, з обгрунтуванням обсягів робіт залежно від небезпеки для навколишнього середовища планованої діяльності,
її альтернативи (у тому числі відмови від зазначеної діяльності), варіантів розміщення і стану навколишнього середовища;
за встановленою формою, із зазначенням переліку очікуваних впливів планованої діяльності; проводять збір і систематизацію наявних матеріалів про стан навколишнього середовища, середовища життєдіяльності населення і господарської діяльності відповідно до переліку впливів; складають завдання на розроблення матеріалів ОВНС за визначеною формою, з обгрунтуванням обсягів робіт залежно від небезпеки для навколишнього середовища планованої діяльності,
її альтернативи (у тому числі відмови від зазначеної діяльності), варіантів розміщення і стану навколишнього середовища;
- виконавець ОВНС виконує роботи відповідно до завдання на розроблення матеріалів ОВНС та пунктів 1.7-1.12 даних Норм і за результатами цих робіт готує разом із замовником Заяву про екологічні наслідки діяльності;
- при виконанні ОВНС для видів діяльності й об'єктів, наведених у додатку Е (серед яких
є планована ТОВ «ЕКО–ВТОР» діяльність), замовник або, за його дорученням, виконавець ОВНС через органи місцевої влади інформує населення про плановану діяльність, визначає місце
і порядок проведення громадських слухань, відкритих засідань, збирає звернення громадян, здійснює розгляд та врахування зауважень і пропозицій;
є планована ТОВ «ЕКО–ВТОР» діяльність), замовник або, за його дорученням, виконавець ОВНС через органи місцевої влади інформує населення про плановану діяльність, визначає місце
і порядок проведення громадських слухань, відкритих засідань, збирає звернення громадян, здійснює розгляд та врахування зауважень і пропозицій;
- замовник чи, за його дорученням, генпроектувальник подають матеріали ОВНС у складі проектної документації на узгодження і комплексну державну експертизу відповідно до чинного законодавства.
Після цього підприємством ТОВ «ЕКО–ВТОР» було розміщено повідомлення про наміри щодо будівництва експериментального пункту спалювання відходів виробництва
по вул. Кожанське шосе, 4А у газеті «Перемога» за 18 травня 2017 року. Протягом місяця
від зазначеної дати публікації відділом з питань енергозбереження, енергоефективності та екології здійснювалося приймання зауважень та пропозицій мешканців міста щодо планованої діяльності, для подальшого врахування.
по вул. Кожанське шосе, 4А у газеті «Перемога» за 18 травня 2017 року. Протягом місяця
від зазначеної дати публікації відділом з питань енергозбереження, енергоефективності та екології здійснювалося приймання зауважень та пропозицій мешканців міста щодо планованої діяльності, для подальшого врахування.
Керівництву підприємства було запропоновано спільно узгодити дату, місце та час проведення громадського обговорення планованої діяльності, з метою широкого інформування мешканців та участі всіх бажаючих фастівчан. Виконавчий комітет Фастівської міської ради
не може погодити будівництво експериментального пункту спалювання відходів виробництва
на території ТОВ «ЕКО–ВТОР» по вул. Кожанське шосе, 4А без проведення відповідних громадських обговорень та позитивного висновку державної екологічної експертизи проекту, так як планована діяльність належить до переліку видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Однак, з боку керівництва підприємства не було виявлено зацікавленості
у проведенні громадського обговорення.
не може погодити будівництво експериментального пункту спалювання відходів виробництва
на території ТОВ «ЕКО–ВТОР» по вул. Кожанське шосе, 4А без проведення відповідних громадських обговорень та позитивного висновку державної екологічної експертизи проекту, так як планована діяльність належить до переліку видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Однак, з боку керівництва підприємства не було виявлено зацікавленості
у проведенні громадського обговорення.
Натомість, до виконавчого комітету Фастівської міської ради почали надходити звернення мешканців та громадських організацій міста щодо погіршення стану навколишнього природного середовища в результаті діяльності ТОВ «Еко-Втор», порушення підприємством правил
та порядку утилізації відходів виробництва. Так, розпорядженням міського голови було створено тимчасову робочу групу під головуванням першого заступника міського голови Олени Борисівни Зикової, з метою перевірки фактів, викладених у зверненнях. До складу групи також увійшли представники відділу лабораторних досліджень ДУ «КОЛЦ МОЗУ», районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області, Фастівського відділення поліції, депутатського корпусу, відділів міськвиконкому, інспекції по благоустрою, громадських організацій та громадські активісти. При цьому, підприємство ТОВ «Еко-Втор» було письмово повідомлено про дату та час проведення перевірки дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства, з врученням відповідного листа екологу підприємства. В даному листі було вказано прохання забезпечити надання всієї необхідної документації підприємства, в тому числі у сфері поводження з відходами, та допуск робочої групи до огляду виробничих приміщень і території підприємства. Однак, на час запланованого обстеження робочу групу не було допущено охороною на територію підприємства, що було зафіксовано в акті. Такі дії керівництва підприємства були розцінені робочою групою та представниками громадськості як ігнорування Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи» та ін.
та порядку утилізації відходів виробництва. Так, розпорядженням міського голови було створено тимчасову робочу групу під головуванням першого заступника міського голови Олени Борисівни Зикової, з метою перевірки фактів, викладених у зверненнях. До складу групи також увійшли представники відділу лабораторних досліджень ДУ «КОЛЦ МОЗУ», районний сектор ГУ ДСНС України в Київській області, Фастівського відділення поліції, депутатського корпусу, відділів міськвиконкому, інспекції по благоустрою, громадських організацій та громадські активісти. При цьому, підприємство ТОВ «Еко-Втор» було письмово повідомлено про дату та час проведення перевірки дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства, з врученням відповідного листа екологу підприємства. В даному листі було вказано прохання забезпечити надання всієї необхідної документації підприємства, в тому числі у сфері поводження з відходами, та допуск робочої групи до огляду виробничих приміщень і території підприємства. Однак, на час запланованого обстеження робочу групу не було допущено охороною на територію підприємства, що було зафіксовано в акті. Такі дії керівництва підприємства були розцінені робочою групою та представниками громадськості як ігнорування Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи» та ін.
Тому робочою групою було вирішено:
1) звернутися до Державної екологічної інспекції у Київській області і департаменту екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації щодо перевірки підприємства
ТОВ «Еко-Втор» у зв’язку зі скаргами про порушення екологічного законодавства;
ТОВ «Еко-Втор» у зв’язку зі скаргами про порушення екологічного законодавства;
2) звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області щодо перевірки підприємства ТОВ «Еко-Втор» у зв’язку зі скаргами про порушення екологічного законодавства, визначення небезпечних факторів в результаті діяльності підприємства, а також викидів забруднюючих речовин, які можуть шкідливо впливати на довкілля та здоров’я людей; щодо перевірки фактів відкритого спалювання відходів виробництва, які можуть призвести
до забруднення навколишнього середовища; щодо організації проведення відповідних лабораторних вимірювань на межі санітарно-захисної зони і житлової забудови.
до забруднення навколишнього середовища; щодо організації проведення відповідних лабораторних вимірювань на межі санітарно-захисної зони і житлової забудови.
Відповідні листи, з копіями звернень громадськості, були направлені, та отримано майже аналогічні відповіді про те, що відповідно до статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не передбачено здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання за зверненням органів місцевого самоврядування, а у разі надходження звернення від фізичної особи
з відповідними даними по підприємству – найменування, код ЄДРПОУ, місце провадження діяльності, місцезнаходження юридичної особи, обґрунтування необхідності заходу нагляду
з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують порушення (за наявності), розгляд питання буде поновлено.
з відповідними даними по підприємству – найменування, код ЄДРПОУ, місце провадження діяльності, місцезнаходження юридичної особи, обґрунтування необхідності заходу нагляду
з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують порушення (за наявності), розгляд питання буде поновлено.
Враховуючи надані відповіді, на засіданні міської постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій було розглянуто відповідне питання,
із запрошенням представників Державної екологічної інспекції у Київській області та Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області. Державною екологічною інспекцією
у Київській області запрошення було проігноровано, а від Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області була присутня начальник відділу безпеки середовища життєдіяльності. За результатами розгляду даного питання комісією було вирішено:
із запрошенням представників Державної екологічної інспекції у Київській області та Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області. Державною екологічною інспекцією
у Київській області запрошення було проігноровано, а від Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області була присутня начальник відділу безпеки середовища життєдіяльності. За результатами розгляду даного питання комісією було вирішено:
- розпорядженням міського голови створити робочу групу для вивчення питання можливого забруднення навколишнього середовища в результаті діяльності ТОВ «Еко-Втор»
до 15 жовтня 2017 року, включивши до складу представників Державної екологічної інспекції
у Київській області та Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області
за згодою;
до 15 жовтня 2017 року, включивши до складу представників Державної екологічної інспекції
у Київській області та Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області
за згодою;
- в разі повторного не допуску робочої групи на територію підприємства розглянути
на засіданні міської постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій питання відключення підприємства від електроенергії Фастівським районним підрозділом ПАТ «Київобленерго».
на засіданні міської постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій питання відключення підприємства від електроенергії Фастівським районним підрозділом ПАТ «Київобленерго».
Також хочу проінформувати про те, що відповідно до статей 19, 35 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» виконавчі органи міських рад здійснюють державний контроль у сфері охорони навколишнього природного середовища, а також координують діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста, незалежно від форм власності та підпорядкування.
Окрім того, відповідно до статей 17, 37 Закону України «Про відходи», суб'єкти господарської діяльності зобов'язані надавати органам місцевого самоврядування інформацію про відходи та пов'язану з ними діяльність, оскільки контроль у сфері поводження з відходами здійснюють виконавчі органи міських рад, а первинний виробничий контроль у сфері поводження з відходами здійснюють у межах своєї компетенції виробники відходів. Також особи, винні
в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну
чи кримінальну відповідальність за: порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків; самовільне розміщення чи видалення відходів; порушення правил ведення первинного обліку та здійснення контролю за операціями поводження з відходами (стаття 42).
в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну
чи кримінальну відповідальність за: порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків; самовільне розміщення чи видалення відходів; порушення правил ведення первинного обліку та здійснення контролю за операціями поводження з відходами (стаття 42).