Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастові
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 13.07.17 № 262
Про затвердження Порядку теплової ізоляції
та впорядкування розміщення технічних
елементів на фасадах багатоквартирних
житлових будинків в місті Фастові
З метою встановлення на території міста єдиного функціонального механізму щодо теплової ізоляції (опорядження) та впорядкування розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах багатоквартирних житлових будинків та гуртожитків на території міста під час технічного переоснащення, реконструкції, капітального або поточного ремонту, керуючись ст. 31, ч.1 ст. 52 та ч. 6 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком міської ради вирішив:
1. Затвердити Порядок теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастові.
2. Оприлюднити цей регуляторний акт в офіційних засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток до рішення
виконавчого комітету міської ради
№ 262 від 13.07.17
ПОРЯДОК
теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастові
Розділ 1. Загальні положення
1.1 Порядок теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастові (далі - Порядок) встановлює на території міста єдиний функціональний механізм щодо теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків на території міста під час технічного переоснащення, реконструкції, капітального або поточного ремонту.
1.2 Порядок регулює процедуру розгляду питань щодо теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів, а саме виконання робіт з теплової ізоляції зовнішніх огороджуючих конструкцій будинків, заміни вікон, балконних та зовнішніх дверей на фасадах багатоквартирних житлових будинків та гуртожитків, уповноваженими на це балансоутримувачами, правліннями ОСББ, управителями багатоквартирних будинків та відомствами, на балансі яких перебувають такі будинки, взаємодію всіх зацікавлених сторін та контроль даного процесу.
1.3 Результатом дії Порядку є упорядкування підходів до заходів, які він регламентує, цілісність рішень дизайну міського середовища, підвищення енергозбереження та енергоефективності житлового фонду міста та розвиток міської ідентичності.
1.4 Положення Порядку діють на всій території міста Фастова та обов’язкові для застосування усіма юридичними і фізичними особами на території міста незалежно від форм власності і відомчої належності.
1.5 Особи винні у порушенні (недотриманні) вимог Порядку, несуть відповідальність передбачену чинним законодавством України.
1.6 Цей порядок не поширюється на будинки – пам’ятки архітектури, культові, тимчасові та інші, які не є предметом законодавчого регулювання з енергоефективності.
Розділ 2. Терміни та визначення понять
2.1 Балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом.
2.2 Дозвіл на теплову ізоляцію (опорядження), розміщення технічних елементів (пристроїв) - документ виданий уповноваженим на це органом (балансоутримувачем, правлінням ОСББ або відомством, на балансі якого знаходиться будинок), згідно вимог Порядку.
2.3 Замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо виконання робіт з теплової ізоляції (опорядження) фасадів будинку та/або розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах багатоквартирного житлового будинку, гуртожитку.
2.4 Фасад будинку, споруди - зовнішня частина будинку, споруди з усіма елементами від покрівлі до вимощення, за орієнтуванням фасади поділяються на головний, боковий, дворовий.
2.5 Елемент фасаду - конструктивний, декоративний, технологічний елемент на фасаді будинку, споруди, розміщений згідно з проектними рішеннями (карнизи, піддашки, балкони, лоджії, вікна, елементи зовнішнього водовідведення, стики стінових панелей зовнішніх стін, цоколі, приямки, огорожа на даху, тощо).
2.6 Ремонт фасаду - комплекс організаційно-технічних заходів та ремонтно-будівельних робіт щодо усунення незначних руйнувань елементів фасаду будинку, які погіршують естетику міського середовища, загрожують безпеці власників (користувачів) будинків, споруд, приміщень та пересуванню пішоходів.
2.7 Реконструкція фасаду - комплекс заходів, спрямованих на поліпшення архітектурної виразності фасадів будинку, підвищення експлуатаційних теплотехнічних та інших показників, у тому числі трансформація структурної побудови фасаду з улаштуванням нових елементів і деталей (входів, прорізів, рекламних та інформаційних конструкцій тощо).
2.8Реабілітація фасадів - сукупність науково обгрунтованих заходів щодо відновлення культурних та функціональних властивостей фасадів об'єктів культурної спадщини, приведення їх у стан, придатний для використання.
2.9 Реставрація фасадів - сукупність науково обгрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об'єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності.
2.10 Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) - юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна.
2.11 Пам’ятка архітектури – об’єкт культурної спадщини національного або місцевого значення виду архітектури, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, об'єкти архітектури включені до списків (переліків) пам'яток історії та культури відповідно до Закону Української РСР "Про охорону і використання пам'яток історії та культури";
2.12 Паспорт опорядження фасадів – текстові та графічні матеріали що містять інформацію про зовнішній вигляд фасадів будівель та споруд, матеріали якими опоряджуються фасади, їх колір (архітектурне та колористичне вирішення). Паспорт виконують згідно з формами 9 і 10, які наведені у додатку Ф, Ш, Ю ДСТУ Б А.2.4-7:2009 «Правила виконання архітектурно-будівельних креслень». Розробниками є ліцензовані проектні організацій та/або відповідні сертифіковані спеціалісти.
2.13Паспорт пам'ятки - обліковий документ, що містить сукупність наукових відомостей і фактичних даних, що характеризують історію пам'ятки і його сучасний стан.
2.14 До технічних елементів (пристроїв), що розміщуються ззовні на фасадах будинків та споруд є:
2.14.1 пристрої та устаткування інженерного забезпечення будинків та споруд;
2.14.2 пристрої та устаткування засобів зв’язку;
2.14.3 великі радіоприймальні антени, антени супутникового телебачення;
2.14.4 пристрої і устаткування систем опалення, вентиляції та кондиціювання повітря, тощо.
2.14.5 пристрої нічного оформлення та освітлення фасадів будинків та споруд.
2.15 Спеціалізована організація - юридична особа, що відповідно до законодавства має повноваження надавати (виконувати) ті чи інші послуги (роботи).
2.16 Невідповідна теплова ізоляція (опорядження), розміщення існуючих технічних елементів (пристроїв) - теплова ізоляція, (опорядження), розміщення існуючих технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків і споруд з недотриманням вимог Порядку;
2.17 Самочинна теплова ізоляція (опорядження), встановлення технічних елементів (пристроїв) – теплова ізоляція утеплення (опорядження), встановлення технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків і споруд без отримання відповідного дозволу та/або без дотримання вимог Порядку;
2.18 Ушкодження зовнішніх будівельних конструкцій будинків і споруд - ушкодження зовнішніх будівельних конструкцій будинків і споруд, погіршення фізичного стану, зовнішнього вигляду зовнішніх будівельних конструкцій будинків і споруд внаслідок теплової ізоляції (опорядження), розміщення, встановлення та експлуатації технічних елементів (пристроїв) та/або без дотримання вимог Порядку;
2.19 Самочинна зміна зовнішнього виду фасадів будинків і споруд - зміна існуючих фасадів та їх частин (елементів) внаслідок теплової ізоляції (опорядження), пофарбування, облицювання та розміщення будь-яких елементів без погодження таких робіт відповідно до встановленого порядку, а також ушкодження фасадів і їх частин.
2.20 Демонтаж технічних елементів (пристроїв) – демонтаж технічних елементів (пристроїв) з фасадів будинків і споруд власниками цих елементів та/або підприємствами і організаціями, що їх експлуатують, приведення зовнішнього вигляду будинків і споруд у попередній стан, ремонт ушкоджених будівельних конструкцій і фасадів.
2.21 Теплова ізоляція (опорядження) фасадів –– комплекс заходів, спрямованих на скорочення втрат теплоти з приміщеннь, захист будинків від зовнішніх теплових впливів, зниження витрат енергоресурсів при дотриманні параметрів мікроклімату в будинку, які передбачені нормативними документами.
2.22 Термомодернізація – комплекс ремонтно-будівельних робіт, спрямованих на поліпшення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель, показників енергоспоживання інженерних систем та забезпечення енергетичної ефективності будівлі не нижче мінімальних вимог до енергетичної ефективності будівель.
Розділ 3. Обмеження щодо теплової ізоляції (опорядження), розміщення технічних елементів (пристроїв)
3.1 Забороняється:
3.1.1 теплова ізоляція (опорядження), розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на пам’ятках архітектури.
3.1.2 теплова ізоляція (опорядження), розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) з ушкодженням зовнішніх будівельних конструкцій будинків та споруд;
3.1.3 виконання робіт з теплової ізоляції (опорядження), розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на фасадах багатоквартирних житлових будинків та гуртожитків без відповідного дозволу або з відхиленням, згідно до Порядку;
3.1.4 відхилення від умов дозволу (погодження) наданого згідно з Порядком;
3.1.5 розміщення технічних елементів (пристроїв) на головних фасадах будівель та споруд, що мають статус пам’яток архітектури і містобудування, а також бокових фасадах стін, видимих зі сторони вулиць та площ, які розташовані в межах історичних ареалів міста та магістральних вулиць;
3.1.6 встановлення технічних елементів (пристроїв) з кріпленням до цегляних оголовків димовентканалів.
3.2 Обмеження:
3.2.1 встановлення приладів кондиціювання повітря, за межами історичних ареалів міста, а також на покрівлях дозволяється за умови обов’язкового відведення конденсату у внутрішньобудинкові мережі водовідведення, або водостічні труби із наступною герметизацією місця врізки.
3.2.2 встановлення індивідуальних телевізійних антен, антен супутникового телебачення та інше на дахах будинків та споруд дозволяється за умови обов’язкової герметизації місця врізки.
Технічні умови на установку технічних елементів телекомунікаційних мереж на об'єкті погоджується балансоутримувачем об’єкту.
У разі прокладання кабелю для установки технічних елементів телекомунікаційних мереж на об'єкті, замовник робіт отримує ордер на проведення даних робіт.
Розділ 4. Обов'язки власників та користувачів будинків, споруд (їх частин, приміщень) щодо утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів об'єктів
4.1 Роботи по утриманню, ремонту, реконструкції, реставрації, реабілітації фасадів виконуються як планові заходи, позачергово, виходячи з нагальних потреб власника, за його бажанням або примусово, за відповідним розпорядженням органу виконавчої влади.
4.2 Власники і користувачі будинків і споруд (їх частин, приміщень) зобов'язані:
4.2.1 Здійснювати роботи по підтриманню фасадів будинків споруд, їх елементів у належному технічному стані для забезпечення архітектурно-естетичного вигляду та безпеки для пішоходів, мешканців, обслуговуючого персоналу.
4.2.2 Дотримуватися вимог системи оглядів (встановленої наказом Держжитлокомунгоспу від 31.12.91 р. N 135):
1) загальних - весняних та осінніх;
2) позапланових - після стихійних лих та непередбачуваних обставин. При цьому особливу увагу звертати на:
- елементи конструкцій стін;
- декоративно-обличкувальний шар;
- водозахисні покриття дрібних архітектурних деталей і елементів;
- балкони, піддашки, еркери, лоджії, пожежні сходи, систему водовідведення з даху і т. ін.;
- ганки, парадні двері, слухові вікна, вікна сходових кліток, вітрини та рекламу орендованих приміщень, ящики для квітів на зовнішніх площинах фасадів;
- послаблення кріплень, пошкодження та руйнування виступаючих архітектурних деталей;
- наявність тріщин, пошкодження, відшарування та руйнування обличкування, тиньку, фактурного та фарбувального шарів;
- вивітрювання та випадання розчину із швів обличкування та мурування;
- руйнування герметизації стиків панельних та великоблочних будівель;
- сліди підтікань, корозії металевих елементів та плями;
- руйнування і знос металевого покриття та ринв;
- загальне забруднення поверхні стін, вікон, знаків інформаційної служби, вітрин;
- вологісний режим підвальних приміщень будівель і його вплив на стан кладки фундаментів та фасадів будівель.
Власники та користувачі мають вживати заходів по терміновому або плановому усуненню виявлених пошкоджень.
4.2.3 Проводити технічне обслуговування покрівель будівель та споруд, очищення металевих елементів покрівель (жолобів, звисів тощо), а також елементів фасаду від снігу, льоду.
4.2.4 Проводити ремонт елементів фасаду, покрівлі, своєчасне їх фарбування.
4.2.5 Утримувати фасади об'єктів культурної спадщини у належному технічному стані, своєчасно проводити ремонт, фарбування, захищати від пошкодження, руйнування або знищення будь-яких зовнішніх частин будинку, демонтувати самочинне будівництво та переобладнання балконів, прибудови, кондиціонери, супутникові антени, вивіски, рекламоносії, елементи охоронної сигналізації, відеокамери, а також віконні та дверні заповнення, що не відповідають їх первісному матеріалу та малюнку.
4.2.6 На підставі результатів проведених оглядів будинків приймати рішення про необхідність проведення в подальшому детального обстеження фасадів будинків, споруд, або їх окремих елементів, виготовлення проектної або науково-проектної документації на проведення відновлювальних робіт.
4.2.7 При необхідності залучати технічну експертизу для визначення технічного стану та визначення вимог по утриманню, ремонту, реконструкції, реставрації, реабілітації фасадів проведення ремонтів фасадів будинків та споруд на території міста Фастова.
4.2.8 Після оглядів фасадів будинків та споруд виявлені дефекти та пошкодження зазначати в актах оглядів фасадів.
4.3 Фасад пам'ятки, як і саму пам'ятку, її частини та елементи забороняється замінювати, змінювати призначення, робити написи, позначки на ній, на її території та в її охоронній зоні без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.
4.4 Власники і користувачі будинків, споруд, приміщень оформляють паспорти на фасади об'єктів як обов'язкове доповнення до документу, що посвідчує форму власності.
За умов згоди власника орендарі виступають інвесторами проведення робіт з ремонту, реконструкції, реставрації фасадів об'єктів відповідно до договорів оренди.
4.5 У разі, коли власники і користувачі будинків (приміщень) не дійшли згоди щодо прийняття пайової участі у ремонті, реконструкції, реставрації фасаду всього будинку в цілому, проведення робіт по ремонту, реконструкції, реставрації на частині фасаду будинку їм не дозволяється.
Розділ 5. Видача дозволів на теплову ізоляцію (опорядження), розміщення технічних елементів (пристроїв)
5.1 Зовнішня теплова ізоляція (опорядження), розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах багатоквартирних житлових будинків (як в цілому, так і частково) здійснюється виключно з дозволу після погодження відповідних органів (згідно форми – додаток 1 до Порядку).
5.2 Роботи з теплової ізоляції зовнішніх стін фасаду будинків проводяться виключно спеціалізованими організаціями.
5.3 Для отримання дозволу замовник повинен звернутися з відповідною заявою (в заяві відобразити стислу характеристику намірів) до балансоутримувача, правління ОСББ, управителя багатоквартирних будинків, до відомства у якого на балансі знаходиться багатоквартирний житловий будинок, гуртожиток.
5.4 Разом із заявою для отримання дозволу замовником подаються наступні документи:
1) правовстановлюючі документи на об’єкт нерухомого майна;
2) договір на вивіз будівельного сміття;
3) відомості про державну реєстрацію (для юридичних осіб);
4) паспорт громадянина (для фізичних осіб);
5) фотографії будинку (розгортка фасадів в кольорі) який планується утеплювати;
6) пропозиція щодо кольорового рішення утеплення фасаду(ів) - паспорт опорядження фасадів з концептуальним рішенням опорядження будинку в цілому, погоджена відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.
У випадках, коли у проектній документації чи при проведенні будівельно-монтажних робіт на реконструкцію не передбачаються зміни містобудівних умов, фасадів будинку, умов транспортних зв'язків, інженерного забезпечення, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, а також не порушуються вимоги нормативних документів з проектування, погодження проектної документації не проводиться. Вказані роботи погоджуються з організацією, яка обслуговує будівлю.
З органами містобудування та архітектури необхідне погодження у разі:
- зміни колірного рішення фасадів будинків;
- зміни архітектурних рішень, які впливають на характер навколишньої забудови, що склався раніше;
- зміни конструктивних рішень будівлі.
5.5 Заява розглядається протягом семи робочих днів з моменту її реєстрації.
5.6 Дозволи на утеплення (опорядження), розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків та споруд надаються балансоутримувачами, правліннями ОСББ, управителями багатоквартирного будинків та відомствами, на балансі яких перебувають житлові будинки на підставі заяви;
5.7 Балансоутримувач, правління ОСББ, управитель багатоквартирних будинків та відомства, на балансі яких перебувають житлові будинки, визначають тип багатоквартирного житлового будинку, надають замовнику розрахунки утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій, згідно ДБН В.2.6-31:2006 «Конструкції будинків і споруд. Теплова ізоляція будівель» зі зміною, та надають письмовий дозвіл на виконання робіт з утеплення (опорядження) та впорядкування розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах багатоквартирних житлових будинків, гуртожитків (згідно форми - додаток), або аргументовано відмовляють у надані такого дозволу.
5.8 Граничний строк дії відповідного дозволу – шість місяців.
5.9 Відхилення від умов дозволу (погодження) не допускаються.
5.10 На підставі дозволу замовник виконує відповідні роботи згідно погодженої пропозиції (без відхилень), з врахуванням вимог чинного законодавства, без порушень законних прав та інтересів інших громадян, у відповідності до Правил благоустрою території міста Фастова.
5.11 В разі порушення процедури надання дозволу або необґрунтованої відмови в його видачі, відповідальна посадова особа несе дисциплінарну відповідальність, відповідно до чинного законодавства.
Розділ 6. Склад та порядок затвердження проектної документації на ремонт фасадів будинків та споруд
6.1 Проводити ремонт фасадів будинків та споруд необхідно на підставі проектної документації, розробленої в установленому порядку, з урахуванням вимог до будинку або споруди, щодо їх призначення та відповідно з паспортом опорядження фасаду.
6.2 Функції замовника на розробку проектної документації на ремонт виконуються власником будинку, споруди, підприємством, установою, організацією, які мають будинки, споруди на праві повного господарського відання або оперативного управління (далі за змістом - Замовник).
Користувачі та власники частини будинку чи споруди (приміщень) виступають інвесторами на проведення вищезазначених робіт і можуть здійснювати оформлення необхідних документів від імені власника будинку, споруди за його письмовим дорученням.
6.3 Фасади усіх без винятку будинків і споруд підлягають паспортизації:
6.3.1 Користувачі та власники окремих приміщень повинні мати копію паспорта опорядження фасаду з позначенням тієї його частини, яка належить до цих приміщень.
6.3.2 У процесі паспортизації фасадів будинків і споруд визначається архітектурна та естетична цінність фасадів, а також доцільність збереження або термін демонтажу пізніших добудов, прибудов, дообладнання тощо.
6.3.3 Паспорт виконується у 3-х примірниках, один з яких (контрольний) зберігається у відділі містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, два інших - у Замовника (один для підрядника або іншої третьої особи, один без права передачі). Для об'єкта культурної спадщини додатково готується один примірник паспорта фасаду, який зберігається в відповідному органі охорони культурної спадщини.
6.3.4 Паспорт набуває чинності з моменту затвердження на містобудівній раді при відділі містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради і є дійсним за наявності реєстраційного номера у містобудівному кадастрі міста Фастова.
6.3.5 Будь-які зміни у вирішенні фасадів, включаючи заміну опорядження, колористичного рішення, розміщення реклами, елементів інформаційно-комунікаційних систем та технологічного обладнання обов'язково вносяться до архівного примірника паспорта на підставі рішення містобудівної ради.
6.4 Проектна документація на проведення робіт виконується на замовлення замовника відповідними проектними підприємствами, установами, організаціями (інститутами, архітектурними бюро, творчими майстернями) та погоджується в відділі містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради. Проектна документація затверджується Замовником.
6.5 У разі необхідності отримання паспорта фасаду лист-заява подається замовником до власника чи балансоутримувача житлового будинку або ж до відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.
6.6 В разі відсутності у балансоутримувача паспорта опорядження фасадів на житловий будинок, що належить до його відання, замовник може сам розробити паспорт опорядження фасадів, після отримання погодження від відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради за відповідним письмовим зверненням, до якого додаються:
- документ, що посвідчує форму власності;
- відомості про функціональне використання приміщень усіма орендарями та власниками окремих приміщень;
- копії раніше отриманих проектно-дозвільних документів (за наявністю).
Розділ 7. Контроль та відповідальність за порушення Порядку
7.1 Контроль за своєчасним виявленням, попередженням і вжиттям заходів щодо усунення порушень вимог Положення у всіх випадках покладається на балансоутримувачів, правління ОСББ, управителів багатоквартирного будинків, відомства, на балансі яких перебувають багатоквартирні житлові будинки та гуртожитки.
7.2 При проведенні робіт по ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд власником, користувачем будинку або уповноваженою ними особою призначається відповідальна особа, що здійснює функції технагляду.
7.3 У випадках виявлення проведення самочинних робіт, без отримання дозволу, або відхилень від умов дозволу (погодження) балансоутримувачі, правління ОСББ, управителі багатоквартирних будинків, відомства, на балансі яких перебувають багатоквартирні житлові будинки та гуртожитки видають особі, що виконує роботи, припис про негайне зупинення таких робіт та їх приведення до вимог Порядку (отримання дозволу або демонтаж) у місячний термін.
7.4 При самочинному виконанні робіт, або відхиленні від умов дозволу (погодження), а також не реагуванні на вимоги припису (зволікання з усуненням порушень) балансоутримувачі, управителі багатоквартирного будинків правління ОСББ, відомства, на балансі яких перебувають багатоквартирні житлові будинки, гуртожитки надають інформацію про правопорушників до КП ФМР «Фастівський Комбінат комунальних підприємств».
7.5 За результатами перевірки КП ФМР «Комбінат комунальних підприємств» складає протокол про вчинення адміністративного правопорушення та подають його разом з іншими документами на розгляд адміністративної комісії для притягнення фізичної чи юридичної особи до відповідальності за порушення даного Порядку та недотримання правил користування і експлуатації житлового фонду.
7.6 Демонтаж елементів утеплення (опорядження) та/або технічних елементів (пристроїв), перелічених у підпунктах 2.14.1, 2.14.2, 2.14.3, 2.14.4, 2.14.5 здійснюють власники цих елементів (пристроїв) за власний рахунок.
7.7 Примусовий демонтаж елементів (пристроїв) здійснюється на підставі рішення адміністративної комісії. Витрати на примусовий демонтаж технічних елементів (пристроїв) несе юридична чи фізична особа, що вчинила правопорушення. Стягнення коштів за проведені роботи з примусового демонтажу проводиться у передбаченому чинним законодавством порядку.
7.8 Примусовий демонтаж технічних елементів (пристроїв) перелічених у підпунктах 2.14.1, 2.14.2, 2.14.3, 2.14.4, 2.14.5 здійснюються силами балансоутримувачів, правлінням ОСББ, управителями багатоквартирного будинків, відомств, на балансі яких перебувають багатоквартирні житлові будинки, гуртожитки.
Додаток 1 до Порядку теплової ізоляції
та впорядкування розміщення технічних елементів
на фасадах багатоквартирних житлових будинків
в місті Фастові
Дозвіл
На здійснення робіт по тепловій ізоляції (опорядженню) та впорядкуванню розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків на території багатоквартирного житлового фонду м. Фастів
Виданий __________________________________________________________________________________
(П.І.Б. громадянина/найменування юридичної особи)
адреса:________________________________________________________
паспортні дані (код ЄДРПУ):______________________________________
____________________________________________________________________________________
на проведення відповідних робіт за адресою:_____________________________
__________________________________________________________________________________
колір фасаду (його частини) багатоквартирного житлового будинку: ____________________________________________________________________
Дата видачі ____________________________________________________________________
(цифрами та прописом)
Підпис та посада особи, що видала дозвіл
____________________________________________________________________
Керуючий справами виконкому Л.Тхоржевська
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 13.02.2017 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111, тел.6-11-81
13.02.2017 рік
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення виконавчого комітету міської ради
«Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
На даний час актуальним є вирішення питання самовільного розміщення технічних елементів фізичними та юридичними особами на фасадах багатоквартирних житлових будинків, а також питання надмірної концентрації та хаотичності поодинокого утеплення та відсутності механізму утеплення, що перешкоджає формуванню єдиного ансамблю зовнішнього вигляду будинку; відсутності механізму формування єдиного підходу до утеплення будинку.
Врегулювання даного питання, в першу чергу, важливе для власників квартир в житлових будинках міста, адже неодноразовими є випадки пошкодження фасадів, покрівель, балконів, оголовків димовентканалів тощо при утепленні фасадів та розміщенні різноманітних технічних елементів і пристроїв,.
Дана проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки можна передбачити невисоку імовірність відшкодування фізичними та юридичними особами втрат у випадку пошкодження або руйнування конструкцій будинків при самовільному утепленні, встановленні / прокладанні на них технічних елементів, що може значно погіршити стан житлового комплексу міста. Статтею 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування, в тому числі, належить управління об'єктами у сфері житлово-комунальних послуг, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, а також вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів. Водночас, на місцевому рівні не визначеним є порядок теплової ізоляції та встановлення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків.
2. Цілі регулювання
Основною метою запропонованого проекту рішення є врегулювання та визначення порядку розгляду питань теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків, які знаходяться на балансах КП «Фастівська ЖЕК», житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, інших управителів житлових будинків міста.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Альтернативи
|
Переваги
|
Недоліки
|
Залишення усього без змін
|
Відсутні
|
- погіршення стану житлового комплексу міста внаслідок надмірної концентрації та хаотичності поодинокого утеплення та самовільного розміщення на фасадах багатоквартирних житлових будинків технічних елементів;
- відсутність механізму врегулювання питання розміщення технічних елементівна фасадах житлових будинків;
- відсутність механізму формування єдиного підходу до утеплення будинку.
|
Обраний спосіб регулювання
|
- ефективне та раціональне управління житловим комплексом міста;
- наявність Порядку теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті
|
- наявність необхідних погоджень при утепленні та розміщенні технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті
|
4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми
Для розв’язання проблеми пропонується прийняти рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів».
Заходи, спрямовані на розв’язання проблеми:
затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Цілі можуть бути досягнуті, оскільки проектом рішення пропонується:
– визначити обмеження та заборони на встановлення технічних елементів в будинках (наприклад, встановлення технічних елементів з кріпленням до цегляних оголовків димовентканалів);
– встановити порядок отримання погодження на розміщення та встановлення технічних елементів на фасадах багатоквартирних будинків;
– визначити вимоги до теплової ізоляції на будинках;
– визначити відповідальність за порушення порядку теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на будинках;
– затвердити дозвіл на здійснення робіт по тепловій ізоляції (опорядженню) та впорядкуванню розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків на території багатоквартирного житлового фонду м. Фастів
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.
Базові групи інтересів
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
- створення умов для ефективного управління та утримання житлового комплексу міста;
- наявність чіткого та прозорого порядку теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків міста.
|
Відсутні
|
Суб`єкти підприємницької діяльності
|
- наявність чіткого та прозорого порядку теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків міста.
|
- ускладнення процесу встановлення теплової ізоляції та розміщення технічних елементів внаслідок необхідності отримання відповідного погодження управителем будинку та уповноваженими органами;
|
Населення
|
- ефективне та раціональне утримання та управління житловими будинками;
- зменшення випадків пошкодження фасадів, покрівель, балконів, оголовків димовентканалів тощо при утепленні та розміщенні різноманітних технічних елементів і пристроїв.
|
Відсутні
|
7. Строк дії регуляторного акту
Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття. Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений або до моменту внесення змін до Законів України, які можуть суттєво змінювати норми даного регуляторного акту.
8. Показники результативності регуляторного акту
Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта.
передбачається за наступними критеріями:
– кількість поданих заяв фізичними та юридичними особами про надання погодження на утеплення;
– кількість поданих заяв фізичними та юридичними особами про надання погодження на розміщення технічних елементів;
– кількість виданих фізичним та юридичним особам погоджень на утеплення;
– кількість виданих фізичним та юридичним особам погоджень на розміщення технічних елементів.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту
Цільові групи та строки проведення відстеження:
базове відстеження – суб’єкти господарювання до набрання чинності рішення, повторне відстеження – суб’єкти господарювання після набрання чинності рішення.
Рекомендований строк повторного дослідження – 1 рік після набрання чинності рішення.
Для відстеження використовуватимуться дані
Відділ містобудування та архітектури,
6-11-81
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення виконавчого комітету міської ради
«Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів»
Виконавець заходів відстеження – Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта - врегулювання та визначення порядку розгляду питань теплової ізоляції та розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків, які знаходяться на балансах КП «Фастівська ЖЕК», житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, інших управителів житлових будинків міста.
Строк виконання заходів з відстеження– 5 днів (01.02.17 – 05.02.17 рр.)
Тип відстеження заходів– базове.
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.
Аналіз отримання значень показників результативності –
На час проведення даного відстеження значення показників результативності відсутні.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради шляхом аналізу кількості поданих заяв та наданих погоджень.
Кількісні значення показників результативності
Показники
|
2015 рік
|
2016 рік
|
Кількість поданих заяв фізичними та юридичними особами про надання погодження на утеплення
|
-
|
-
|
Кількість поданих заяв фізичними та юридичними особами про надання погодження на розміщення технічних елементів
|
-
|
-
|
Кількість виданих фізичним та юридичним особам погоджень на утеплення
|
-
|
-
|
Кількість виданих фізичним та юридичним особам погоджень на розміщення технічних елементів
|
-
|
-
|
Висновки та рекомендації
Прийняття рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку теплової ізоляції та впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів» надасть змогу встановити порядок отримання погодження на розміщення та встановлення технічних елементів на фасадах багатоквартирних житлових будинків в місті Фастів.
Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Відділ містобудування та архітектури,
6-11-81