Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
ВЕБ-портал електронних послуг Пенсійного фонду України: швидко, зручно, корисно
Чт, 05/10/2017 - 09:29 | Адміністрація2
Пенсійний фонд надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадянина. Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
• формування запитів на попередню підготовку документів
• можливість подачі скарг
• запис на прийом до фахівців Фонду
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Звернувшись до послуг, які надаватимуться через веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись з умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік тощо.
У Пенсійному фонді України створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Для громадян – це можливість звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Фонду, незалежно від місця проживання, отримати консультацію чи надіслати документи через ВЕБ-портал Пенсійного фонду, подати заяву на перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу, записатись на прийом на певний час до спеціалістів, замовити та отримати документи та довідки.
Запроваджуючи ВЕБ-портал електронних послуг, Пенсійний фонд України якраз і дбав про зручність та доступність для користувачів, адже використання сучасних інформаційних технологій дозволяє значно спростити спілкування пенсіонерів та застрахованих осіб з органами Фонду.
За 5 років функціонування ВЕБ-порталу ПФУ до Фастівського об’єднаного управління надійшло більше 13 тисяч заяв від фізичних та юридичних осіб, що побажали стати його користувачами. Пройшовши нескладну процедуру реєстрації, вони отримали такий статус і сьогодні мають змогу ознайомлюватися з розміщеними на ВЕБ-порталі інформативними матеріалами, а у разі потреби – і використовувати їх з практичною метою. Це дуже зручно і вигідно. Зручно – тому що швидко і доступно, вигідно – тому що отримання такої інформації є безкоштовним.
Долучитись до числа користувачів ВЕБ-порталу електронних послуг можете і Ви. Для цього достатньо лише звернутися до Фастівського об’єднаного управління (м. Фастів, аул. Андрія Саєнка, 10, каб.22), а при наявності електронного цифрового підпису самостійно зайти на веб-портал ПФУ та отримати відповідний код доступу. При собі мати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.
Більш детальну інформацію щодо можливостей інтернет-ресурсу та порядку реєстрації на ньому можна отримати за телефоном (04565) 6-16-40.