Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового,соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від №
м. Фастів
Про затвердження Порядку визначення обсягів
пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного,
побутового,соціально-культурного чи іншого призначення
в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
З метою забезпечення належного рівня благоустрою міста, установлення правовідносин, пов’язаних з визначенням обсягів пайової участі власників тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою; відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Наказів Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», 12 листопада 2013 року №537 «Про затвердження Типового договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою», керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити Порядок визначення обсягів пайової участі (внеску) власників пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг в утриманні об’єктів благоустрою, що додається.
2. Управлінню економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради організувати роботу:
2.1 з оформлення, видачі, реєстрації договорів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою між виконкомом міської ради та суб’єктами господарювання;
2.2 щодо проведення процедури розрахунків обсягів пайової участі власників тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в утриманні об’єктів благоустрою;
3. Рішення набуває чинності з дати його затвердження.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення виконавчого комітету
№ ___________
від _______________ року
Порядок
визначення обсягів пайової участі (внеску) власників
пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг в утриманні об’єктів благоустрою
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає обсяг пайової участі (внеску) власників пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання послуг у сфері розваг на території міста Фастів з урахуванням впливу безпосередньо на об’єкти благоустрою.
1.2. Для цілей цього Порядку наведені терміни вживаються в наступному значенні:
Пересувні тимчасові споруди сезонної торгівлі – споруди, які не мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей, торговельне обладнання, низькотемпературні прилавки, лотки, палатки, ємкості, торговельні автомати, автомагазини, автокафе, авторозвозки та інші прилади для сезонної роздрібної торгівлі;
Пересувні тимчасові споруди з надання послуг у сфері розваг – пристрій або комбінація пристроїв, які пересувають або спрямовують відвідувача (відвідувачів) заданою траєкторією або в певній зоні з метою розваг, або інші пристрої, які використовуються в місцях дозвілля для розваги населення й активного відпочинку:
- катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду, вежі, дороги, автодроми, катапульти, машинки тощо;
- атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі, тощо);
- водні, у тому числі гірки, спуски, тощо.
- спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути, тощо;
- обладнання дитячих ігрових майданчиків, утому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо.
- видові та ігрові атракціони;
- надувні атракціони, утому числі водні;
- атракціони у яких використовуються тварини;
- лабіринти, кімнати сміху;
- послуги які надаються з використанням тварин, тощо.
Сезонний (літній) торговий майданчик – тимчасовий пункт громадського харчування, який розташовується біля закладу ресторанного господарства чи на визначеному місці;
Договір, щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою –угода укладена між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та особою, яка виявила бажання брати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою на території м.Фастів.
Пайова участь (внесок) власників тимчасових споруд (майданчиків) в утримані об’єктів благоустрою – грошовий внесок на фінансування заходів з благоустрою на території міста Фастів (з утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою), який сплачується до міського бюджету та балансоутримувачу об’єкта благоустрою у грошовому виразі без ПДВ у цінах поточного року на підставі укладеного договору, щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.
Платники пайової участі (внеску) – фізичні особи-підприємці, або юридичні особи, які уклали договір, щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою.
Об’єкти благоустрою - об’єкти визначені ст.13 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
1) Територія загального користування:
а) парки (гідропарки, лунопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятники садово - паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сквери та майданчики;
б) пам’ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки,стадіони;
ґ) пляжі;
д) кладовища;
е) інші території загального користування.
2) Прибудинкові території;
3) Територія будівель та споруд інженерного захисту територій;
4) Території підприємств, установ, організацій та закріплені за ним території на умовах договору;
5)інші території в межах населеного пункту.
Терміни, що визначені у цьому Положенні, вживаються у значені встановленому чинним законодавством
1.3. Залучені кошти спрямовуються виключно на фінансування заходів з благоустрою міста Фастів (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою).
1.4. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою залучається з метою:
- надання власникам пересувних тимчасових споруд права на встановлення (розміщення) пересувної тимчасової споруди для здійснення сезонної торгівлі, сезонних (літніх) майданчиків та надання послуг у сфері розваг на території міста Фастів;
- відшкодування витрат бюджету міста Фастів на розширене відтворення об’єктів благоустрою;
- фінансування заходів з благоустрою міста Фастів (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою).
1.5. Цей Порядок застосовується для визначення обсягів Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власників пересувних тимчасових споруд, що встановлюються (розміщуються) на землях комунальної власності у межах міста Фастів.
2. Фактори, що впливають на розмір Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
2.1 Обсяг Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою визначається з урахуванням:
- функціонального призначення пересувної тимчасової споруди;
- площі пересувної тимчасової споруди;
- терміну на який розміщена пересувна тимчасова споруда.
3. Порядок залучення і використання Пайових коштів в утриманні об’єктів благоустрою та укладення договорів:
3.1 Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини, пов’язані з залученням і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою та при оформленні та укладенні договорів на пайову участь (внесків) в утриманні об’єктів благоустрою.
3.2 Повноваження, щодо залучення і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою покладаються на виконавчий комітет Фастівської міської ради.
3.3. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується у грошовій формі. У випадку, якщо пересувна тимчасова споруда з надання послуг у сфері розваг, знаходиться на території балансоутримувача комунального майна, а саме: управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу культури та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу з питань молоді та спорту виконавчого комітету Фастівської міської ради, розмір пайового внеску в утриманні об’єкта благоустрою розраховується у співвідношенні: 90% - балансоутримувачу, 10% - до місцевого бюджету.
3.4 Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується суб’єктами господарювання згідно з договором на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та власником пересувної тимчасової споруди на підставі відповідного погодження.
3.5 Розрахунок Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою та підготовка проекту договору з розміщення ПТС як для сезонної торгівлі так і для послуг у сфері розваг здійснюється управлінням економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради, протягом п’яти робочих днів після отримання заяви (додаток 1 до цього Порядку) від власника пересувної тимчасової споруди.
3.6. Договір на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою розглядається та візується юридичним управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради протягом двох робочих днів та передається на підпис міському голові (за його відсутності – уповноваженій особі).
3.6.1. Для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою суб’єкт господарювання, який виявив бажання брати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою, із заявою, додає такі документи:
— реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити);
— копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,
— для фізичних осіб-підприємців - копія паспорта та ідентифікаційного коду;
— схема місця розташування тимчасової споруди із зазначенням площі тимчасової споруди з прив’язкою до місцевості, виконана замовником у довільній формі;
— лист-погодження місця здійснення торгівлі;
— договір з Фастівським комбінатом комунальних підприємств на вивезення побутових відходів та сміття.
Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником (керівником юридичної особи, фізичною особою — підприємцем) або уповноваженою ним особою. Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
3.7. Порядок та терміни сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
3.7.1. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою сплачується в повній сумі єдиним платежем або згідно з графіком встановленим у договорі.
3.7.2. Умови сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою визначаються у Договорі.
3.7.3. Кошти Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власник пересувної тимчасової споруди перераховує на бюджетний рахунок міського бюджету м.Фастів, який визначається міським фінансовим управлінням.
3.8. Контроль за виконанням умов діючих договорів про Пайову участь (внесок) здійснюється здійснюється управлінням економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради та комісією з організації торгівлі, розміщення сезонних об’єктів сфери послуг, відпочинку та розваг, розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Фастів.
3.9. Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради, щомісячно здійснює звірку з фінансовим управлінням виконавчого комітету Фастівської міської ради про сплачені кошти у розрізі суб’єктів господарювання.
3.10. Наслідки порушення власником пересувної тимчасової споруди умов сплати Пайової участі (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою та сплати пайової участі (внеску):
3.10.1. У разі прострочення термінів сплати по укладених договорах на пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою:
· власник пересувної тимчасової споруди несе відповідальність згідно з умовами договору на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою;
· погодження місця здійснення торгівлі може бути скасоване.
3.11. Сплата суб’єктом господарювання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою здійснюється не пізніше 7 календарних днів після укладення Договору.
3.12. Використання Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою:
3.12.1. Кошти, що надходять від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою, спрямовуються на заходи з благоустрою, утримання, ремонт, реконструкцію та будівництво об’єктів благоустрою м. Фастів.
3.13. Методика розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) пересувних тимчасових споруд:
3.13.1. Розмір Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при встановленні (розміщенні) пересувних тимчасових споруд (майданчиків) та іншого призначення (за винятком тимчасових споруд для проведення гастрольних, розважальних та рекламних заходів на термін до 15 діб) (ПУ), розраховується за наступною формулою:
· визначення розміру пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою за 1 квадратний метр площі ПТС;
· визначення площі пересувної тимчасової споруди;
· визначення функціонального призначення пересувної тимчасової споруди;
У випадку змішаного функціонального використання пересувної тимчасової споруди – наявність декількох коефіцієнтів функціональних використань, для розрахунку розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою використовується більший коефіцієнт.
· визначення терміну, на який встановлюється (розміщується) пересувна тимчасова споруда.
3.14. Розрахунок розміру Пайової участі (внеску) при встановлені (розміщенні) пересувної тимчасової споруди.
3.14.1. Визначення обсягів пайової участі підприємств, установ і організацій і власників пересувних тимчасових споруд, які розміщуються на території об’єкта благоустрою (за винятком тимчасових споруд для проведення гастрольних, розважальних та рекламних заходів на термін до 15 діб), в утриманні цього об’єкта, розраховується за один рік наступною формулою:
ПУрічна = Пз х Сбв х Кф, де (1);
ПУміс = ПУрічна/ 12 міс. (2);
ПУ = ПУміс. /30дн. × Т. (3).
ПУ – розмір пайової участі;
Пз - загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією, (кв.м);
Сбв - базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки, встановлена рішенням Фастівської міської ради, грн.; (наприклад: станом на 01.01.2017 рік: Сбв = 172,32 грн.*1,433*1,06 (базова індексація) = 261,75 грн.);
ПУміс. - щомісячний розмір пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, (грн.);
Т - термін, на який встановлюється (розміщується) пересувна тимчасова споруда (майданчик), (кількість днів).
Кф – коефіцієнт функціонального використання об’єкта благоустрою, визначений згідно з нижченаведеною таблицею 1;
3.14.1.1 Значення коефіцієнтів відповідно до функціонального використання об’єкта благоустрою (Кф), приймаються згідно з відомостями таблиці 1:
Таблиця 1
Коефіцієнти відповідно до функціонального використання об’єкта благоустрою (Кф)
Функціональне призначення тимчасової споруди, малої архітектурної форми
|
Розмір коефіцієнта
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
Продаж пива
|
1,60
|
Продаж квасу
|
1,50
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,50
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
3.14.2. Розмір пайової участі при встановленні тимчасових споруд для проведення гастрольних, розважальних, рекламних та інших заходів на термін до 15 діб встановлюється в розрахунку за 1 добу та в залежності від загальної площі об’єкта, який встановлюється:
- для проведення розважальних заходів (цирк, пересувні зоопарки, пересувні атракціони тощо) – 1 грн. за 1 кв. м;
- для проведення рекламних та інших заходів – 4 грн. за 1 кв. м.
Загальна сума пайової участі визначається з урахуванням фактичного терміну встановлення (розміщення) пересувної тимчасової споруди (майданчика):
ПУ = Пз × (1 або 4) × Т,
3.14.3. для здійснення торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами з лотків та прилавків під час проведення гастрольних, розважальних, рекламних та інших заходів визначається сума з урахуванням фактичного терміну здійснення торгівлі:
- площею до 6 кв. м – 50 грн./доба;
- площею від 6 до 12 кв. м – 100 грн./доба;
- площею понад 12 кв. м – 150 грн./доба;
3.15. При проведенні розважальних, спортивних та інших заходів за ініціативою міської ради її виконавчого комітету та міського голови пайова участь не сплачується.
4. Строк дії договору на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою встановлюється відповідно до терміну зазначеному в листі-погодженні місця здійснення торгівлі, але не більше ніж на 1 рік.
5. Розмір плати за договором на Пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою становить платіж, розрахований згідно з пунктом 3.14.1 або 3.14.2, 3.14.3 цього Порядку, що сплачується єдиним платежем або відповідно до графіку протягом строку дії договору.
6. Контроль за своєчасною сплатою пайової участі та виконанням умов діючих договорів про пайову участь здійснюється суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність щодо утримання об’єктів благоустрою та виконавчим комітетом Фастівської міської ради.
7. У разі відсутності заборгованості та належного виконання Договору суб’єкт господарювання має переважне право на його переукладення на новий сезон у порядку, визначеному цим рішенням.
8. Платник має право робити благодійні внески та інші відрахування на користь виконавчого комітету Фастівської міської ради та балансоутримувача, які не заборонені чинним законодавством. У разі якщо сума благодійного та іншого внеску перевищує суму розміру пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою, платник звільняється від сплати пайового внеску за відповідними формулами на користь такого внеску.
9. Звільняються від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою власники пересувних тимчасових споруд, які розміщують об’єкти на земельних ділянках, що належать їм на праві власності.
10. При здійсненні фінансування заходів з благоустрою на добровільних засадах розмір пайової участі визначається платником самостійно.
Керуючий справами Л.О.Тхоржевська
Додаток 1 до Порядку визначення обсягів
пайової участі (внеску) власників
пересувних тимчасових споруд для здійснення
сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг
в утриманні об’єктів благоустрою
ЗАЯВА
на укладання договору про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів
Відповідно до розділу ХІІ Правил благоустрою території міста Фастова, прошу укласти договір про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів на пересувну тимчасову споруду (тимчасовий майданчик)для провадження підприємницької діяльності, яка належить
__________________________________________________________________
(повне найменування юридичної особи/ім’я, по батькові та прізвище фізичної особи-підприємця)
_______________________________________________________________________________________________________
(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов’язкових платежів)
_______________________________________________________________________________________________________
(місце знаходження юридичної особи/місце проживання фізичної особи – підприємця контактний номер)
__________________________________________________________________
(контактний телефон)
Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності розміщена за адресою в м.Фастів:_____________________________________________________________________
Характеристики:
1.Тип ________________________________________________________________________
2. Площа ____________________ (квадратних метрів);
3. Режим роботи ___________________________________________________;
4. Термін_________________________________________________________.
Функціональне призначення об’єкта (необхідне виділити):
Функціональне призначення тимчасової споруди
|
Розмір коефіцієнта
|
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
|
Продаж пива
|
1,60
|
|
Продаж квасу
|
1,50
|
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,50
|
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
|
«___»_____________20__р. ______________
(підпис заявника)
Документи, що додаються до заяви (із зазначенням кількості сторінок кожного документа), необхідне виділити:
— копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ________ стор.
|
|
— для фізичних осіб-підприємців копія паспорта та ідентифікаційного коду ________ стор.
|
|
— схема місця розташування тимчасової споруди із зазначенням площі тимчасової споруди з прив’язкою до місцевості, виконана замовником у довільній формі; (відділ містобудування та архітектури) - ________ стор.
|
|
— лист-погодження місця здійснення торгівлі - ________ стор.
|
|
— договір з Фастівським комбінатом комунальних підприємств на вивезення побутових відходів та сміття. - ______ стор.
|
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заповнюється особою, що здійснює прийом заяви:
«___»_____________________201__ р.
(дата надходження заяви)
Реєстраційний номер _________
___________________________________ ____________
(ініціали та прізвище особи, що здійснює прийом заяви) (підпис)
Додаток 2 до Порядку визначення обсягів
пайової участі (внеску) власників
пересувних тимчасових споруд для здійснення
сезонної торгівлі у сфері послуг та розваг
в утриманні об’єктів благоустрою
Типовий договір № ____
про пайову участь (внесок) в утриманні об’єкта благоустрою
міста Фастів
«____»___________20__ року
Виконавчий комітет Фастівської міської ради в особі міського голови ___________________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та іменований далі «Виконком» з однієї сторони, та_____________________________________________________________________,
що діє на підставі ___________________________________________________ __________________________________________________________________ (далі – Замовник), з іншої сторони, разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали даний договір про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів (далі - Договір) про наступне:
І. Предмет Договору
1.1. Замовник має намір розташувати на території м. Фастів тимчасову споруду (майданчик) для провадження підприємницької діяльності__________________________________________________________ __________________________________________________________________, за адресою: _____________________________________________________, що є власністю Замовника на підставі _________________________________ __________________________________________________________________, та погоджується на пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів, які будуть використані (задіяні) для розміщення тимчасової споруди (майданчика) для провадження підприємницької діяльності.
1.2. Площа об’єктів благоустрою м.Фастів , за використання яких здійснюється плата (внесок) за пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою, (згідно з графічними матеріалами із зазначенням бажаного місця розташування тимчасової споруди, виконаними у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів тимчасової споруди (майданчика) з прив'язкою до місцевості, складає ___________ квадратних метрів.
1.3. Відповідно до Договору Замовник зобов’язується взяти пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів та перерахувати на рахунок Уповноваженого органу кошти на їх утримання, призначення платежу: плата за пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів.
1.4. Розмір пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів з розрахунку_______________________________________ гривень.
Щомісячний розмір пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів складає __________________________ гривень за один квадратний метр площі об’єктів благоустрою, які будуть використані (задіяні) для розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
1.5. Плата за пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів здійснюється Замовником: при розрахунку єдиним платежем або за графіком - протягом п’яти робочихднів після підписання Договору.
1.6. За Договором з моменту зарахування, передбачених Договором грошових коштів на пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів, Замовник передає право володіння, користування та розпорядження вказаними коштами Уповноваженому органу.
ІІ. Права та обов’язки Сторін
2.1. Замовник зобов’язується:
2.1.1. Своєчасно оплатити (однією сумою – єдиним платежем або до початку проведення заходу) пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів відповідно до умов Договору.
2.1.2. Забезпечити належне збереження і санітарне утримання тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та прилеглої території з дотримання вимог чинного санітарного законодавства України – санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил та норм, додержання протипожежних вимог, норм, правил пожежної безпеки.
2.1.3.Надавати Виконкому можливість безперешкодного виконання своїх зобов’язань щодо належного утримання території.
2.1.4. Забезпечувати підтримання належного рівня утримання територій об’єкта благоустрою м. Фастів. У разі виникнення загрози або настання надзвичайних ситуацій, пов'язаних з природною стихією (ураган, землетрус, великий снігопад, ожеледиця тощо), сприяти Виконкому у їх попередженні та ліквідації наслідків.
2.2. Замовник має право:
2.2.1. Розміщувати та утримувати тимчасову споруду для провадження підприємницької діяльності згідно з чинним законодавством України.
2.3. Виконком зобов’язується:
2.3.1. Здійснювати заходи з утримання та ремонту об'єктів благоустрою м. Фастів.
2.3.2. Надавати власникам тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, можливості реалізувати свій проект встановлення (розміщення) тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, на території м. Фастів.
2.4. Виконком має право:
2.4.1. Вимагати від Замовника своєчасної оплати пайової участі (внеску) в утриманні об’єкта благоустрою м. Фастів відповідно до умов Договору.
2.4.2. Переглядати розмір плати за пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м.Фастів.
ІІІ. Відповідальність Сторін
3.1. У разі невиконання Замовником умов Договору про пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою м. Фастів щодо перерахування в повному обсязі коштів, Виконком здійснює заходи щодо стягнення вказаних коштів у судовому порядку.
3.2. Замовник у випадку несвоєчасної сплати внеску, передбаченого у розділі І Договору, сплачує пеню в розмірі 120 відсотків облікової ставки НБУ за кожен день прострочення сплати від суми несплаченого платежу.
3.3. Сторони звільняються від часткової чи повної відповідальності за невиконання своїх обов’язків у випадку виникнення обставин непереборної сили, що обмежують у виконанні зобов’язань за Договором та не залежать від волі Сторін, передбачити які було неможливо на момент підписання даного Договору, а саме, війна, військові дії, саботаж, стихійні лиха, громадські заворушення, пожежі, рішення органів державної влади та місцевого самоврядування, інші обставини, що знаходяться поза межею контролю і впливу Сторін.
ІV. Строк дії договору
4.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання ними своїх зобов’язань за ним.
4.2. Строк дії Договору становить з «___» _______________ 20__ року до «___» _______________ 20__ року.
V. Інші умови
5.1. Зміни до цього договору вносяться в установленому законодавством порядку за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання відповідних угод, які є невід’ємною частиною Договору.
5.2. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін, при цьому ініціатор повинен письмово повідомити іншу Сторону за 30 календарних днів, в результаті чого укладається угода про розірвання договору.
5.3. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від Договору неприпустима.
5.4. У разі припинення діяльності або відмови у розміщенні тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності/малої архітектурної форми сплачена сума пайового внеску поверненню не підлягає.
5.5. Усі додатки до Договору підписуються Сторонами і є його невід’ємною частиною.
5.6. Договір складено при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.
VI. Адреси та реквізити Сторін
«Виконком»
Одержувач: (МБ м.Фастів, код 37583261
МФО 821018)
Банк:Фастівське УДКСУ в Київській обл.,
МФО 821018
р/р № 31510968700015
код платежу 24060300
«Інші надходження»
Міський голова _______ ПІБ
М.П.
|
«Замовник»
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Посада, ПІБ, підпис:
__________________/_______________
МП
|
Аналіз регуляторного впливу до
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів»
I. Визначення проблеми
Відповідно до п.2, п. 9 ч.2 ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень виконавчих органів місцевих рад належить функції з організації забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку та залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
Відповідно до ч.4 ст.15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що власник тимчасової споруди торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об'єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов'язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об'єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем.
Законом України «Про благоустрій населених пунктів» (абз.1 ч.1 ст.36) передбачається фінансування заходів з благоустрою населених пунктів, утримання та ремонт об'єктів благоустрою здійснюється за рахунок коштів їх власників або користувачів, а також за рахунок їх пайових внесків, або інших передбачених законом джерел фінансування.
Згідно з п.10 ч.2 ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою належить до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.
Таким чином, після прийняття проекту рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів» суб’єкт господарювання має право укласти договір пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
+
|
|
Держава
|
+
|
|
Суб’єкти господарювання,
|
+
|
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва*
|
+
|
|
II. Цілі державного регулювання
Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту рішення є реалізація повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 10 частини другої статті 10, частина 4 статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів») з питань визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Вирішувати питання щодо залучення юридичних та фізичних осіб – підприємців до добровільного вчинення дій, направлених на участь в утриманні об’єктів благоустрою без наявного рішення з визначення обсягів пайової участі – неможливо
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Рішення створює сприятливі умови для життєдіяльності громадян і суб’єктів господарювання, сприятиме покращенню санітарного стану та мікроклімату міста
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Не є можливим. Оскільки регулювання питання щодо визначення обсягів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою належить до повноважень виконавчих органів міської ради
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Покращення рівня благоустрою, естетичного вигляду та санітарного стану міста
|
Відсутні
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Наявність нормативного акту дозволить утримувати та відновлювати об’єкти благоустрою за рахунок коштів пайової участі їх власників або користувачів. Додаткові кошти від пайової участі сприятимуть покращенню санітарного стану міста, мікроклімату
|
Затрати часу на вивчення даного регуляторного акту.
Матеріальні витрати не передбачаються
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом*
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
|
|
10
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
-
|
-
|
|
|
100
|
*Регулювання стосується суб’єктів МСБ, які матимуть намір розмістити тимчасову споруду торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності. Кількість суб’єктів МСБ, які скористаються своїм правом на розміщення тимчасової споруди невідома. Тому до розрахунку взято кількість тимчасових споруд, які планується встановити на території міста.
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Буде забезпечена прозора та відкрита процедура сплати пайової участі
|
Витрати, пов’язані з виконанням договірних зобов’язань щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за 4-бальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
1
|
Проблема продовжує існувати
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
4
|
Вирішується питання сплати пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
1
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Проблема продовжує існувати
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Прийняття альтернативи забезпечує досягнення встановлених цілей
|
Витрати на сплату розміру обсягів пайової участі
|
Найважливіші аспекти проблеми буде вирішено
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Не прийнятна, адже не вирішує проблемних питань
|
Х
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Єдина можлива альтернатива:
Витрати на сплату розміру обсягів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Головним зовнішнім чинником, який вплине на дію регуляторного акта, є зміни в чинному законодавстві України та стан господарських відносин у місті.
При внесенні змін до норм чинного законодавства або прийнятті нових, буде проведено моніторинг оцінки таких чинників та внесені відповідно зміни чи доповнення до регуляторного акта.
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Х
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Механізмом досягнення поставлених цілей є забезпечення виконання повноважень органів місцевого самоврядування з питання визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою.
Проектом рішення, зокрема, передбачається:
– визначення мети, принципів визначення розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою;
– визначення факторів, що впливають на розмір пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою;
– порядок залучення і використання пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою;
– перелік документів, які подаються суб'єктом господарювання для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою;
– методика розрахунку розміру пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою та інше.
Для впровадження даного регуляторного акту необхідно забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення в засобах масової інформації.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток 1 до Аналізу регуляторного впливу Тест малого підприємництва).
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття. Термін дії запропонованого регуляторного акта невизначений або до внесення змін до законодавства України, прийняття нових нормативних актів. У разі потреби, до цього регуляторного акту вноситимуться зміни.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується
встановити такі статистичні показники:
1. Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта, %
2. Кількість тимчасових споруд, які планується розмістити, од.
3. Кількість наданих заяв для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою
4. Проведення відстеження рівня поінформованості суб’єктів малого підприємництва, %
5. Кількість укладених договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.
6. Розмір надходженнь до міського бюджету від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою), грн.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження проведене на стадії розробки проекту регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності буде проведено через рік після набуття чинності регуляторним актом.
Періодичні відстеження - кожні три роки після прийняття регуляторного акта.
Метод проведення відстеження результативності – статистичний
Вид даних – статистичні дані, опитування.
Цільові групи осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитуванні – суб’єкти господарювання – заявники на отримання дозволу.
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
тел. 6-16-70
Додаток 1
до аналізу регуляторного впливу
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 липня 2017 року по 15 серпня 2017 року.
№ п/п
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Телефонні консультації
|
2
|
Роз’яснено підприємцям розрахунок обсягів пайової участі(внеску), яким в разі неможливості утримувати об’єкт благоустрою самостійно, суб’єкт господарювання має право укласти з виконавчим комітетом ФМР договір щодо пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при розміщенні тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
2
|
Робочі зустрічі
|
1
|
Отримано інформацію щодо базової нормативної грошової оцінки земель
|
3
|
Особисті зустрічі з окремими суб’єктами малого підприємництва
|
3
|
При зустрічах було роз’яснено обсяги пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою
|
4
|
Телефонні розмови
|
2
|
Уточнення інформації щодо витрат суб’єкта господарювання на виконання вимог регулювання
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 10 (одиниць), у тому числі мікропідприємництва;
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків).
Примітка: Регулювання стосується суб’єктів МСБ, які матимуть намір розмістити тимчасову споруду торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності. Кількість суб’єктів МСБ, які скористаються своїм правом на розміщення тимчасової споруди невідома. Тому до розрахунку взято кількість тимчасових споруд, які планується встановити на території міста.
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№ п/п
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за
п’ять років |
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (уточнити)
- Витрати пов’язані з виконанням Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова (сплата коштів пайової участі)
Формула:
ПУрічна = Пз х Сбв х Кф, де
Пз - загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією, (кв.м);
Сбв - базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки, встановлена рішенням Фастівської міської ради, грн.;
Кф – коефіцієнт функціонального використання об’єкта благоустрою, визначений згідно з нижченаведеною таблицею 1;
Примітка. Розрахунок витрат (за перший рік регулювання, за наступний рік та за п’ять років сумарно) – середня величина сплати пайових коштів на одного суб’єкта господарської діяльності
Розрахунково: 5 м2 (усереднений показник загальної площі ТС) х 261,75 грн. (базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки) х 1,3 (усереднений розмір коефіцієнта функціонального використання) =
1 701,37 грн.
|
1 701,37
|
1 701,37
|
8 506,85
|
6
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
|
1 701,37
|
1 701,37
|
8 506,85
|
7
|
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
10
|
||
8
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)
|
17 013,7
|
17 013,7
|
85 068,5
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
*(зп. 3350 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 176, вартість 1 год. = 19,03 грн.)
|
9,515
(0,5 год *19,03)
|
9,515
|
47,575
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
|
0
|
0
|
0
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
|
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
|
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
укладання договору про пайову участь (витрати часу = 0,5 год. на укладання договору; ср. зарплата відп. особи 3350 грн/місяць, 1 год. = 19,03 грн.
Формула 0,5 год.*19,03 грн. = 9,51 грн.)
|
9,515
(0,5 год *19,03)
|
9,515
|
47,575
|
14
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
|
19,03
|
19,03
|
95,15
|
15
|
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
10
|
||
16
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
|
190,3
|
190,3
|
951,5
|
* згідно з інформаціїєю про основні показники діяльності підприємств за 2015 рік головного управління статистики у Донецькій області
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів
малого підприємництва
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості регулювання:
Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв
|
Планові витрати часу на процедуру
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості
суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
|
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
|
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
надання консультаційних послуг суб’єкту;
прийняття та опрацювання звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів;
укладання договору про пайову участь.
(середня зп. 3200 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 176, вартість 1 год. = грн.)
|
1
|
18,18
|
1
(процедури:
Розраховує обсяг та оформлює договір)
|
10
|
181,81
|
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання,
що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
камеральні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
виїзні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акту про порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Разом за рік
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
181,81
|
Сумарно за п’ять років
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
909,05
|
4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ п/п
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий), грн.
|
За п’ять років, грн.
|
1
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
17 013,7
|
85 068,5
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
190,3
|
951,5
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
17 204
|
86 020
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
181,81
|
909,05
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (1+2+3+4)
|
17 385,81
|
86 929,05
|
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта:
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів»
Виконавець заходів з відстеження – управління економіки та міжнародного співробітництва.
Мета прийняття акта: Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів» розроблено з метою залучення власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності до пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою м. Фастів.
Також, цілями цього регуляторного акта є:
– вирішення питань, пов’язаних із визначенням розміру та порядку сплати пайової участі власниками тимчасових споруд, соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою;
– визначення порядку укладання договорів щодо сплати пайової участі.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (07.08.2017-17.08.2017р.).
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження результативності - аналіз статистичних даних.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№
|
Показники результативності
|
2016 р.
|
І півріччя
2017 р.
|
1
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта, %
|
100
|
100
|
2
|
Кількість тимчасових споруд, які планується розмістити, од.
|
-
|
10
|
3
|
Кількість наданих заяв для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою
|
9
|
3
|
4
|
Проведення відстеження рівня поінформованості суб’єктів малого підприємництва, %
|
100
|
100
|
5
|
Кількість укладених договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.
|
9
|
3
|
6
|
Розмір надходженнь до міського бюджету від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою), грн.
|
1983,95
|
12 300
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Відповідно до статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об'єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов'язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об'єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначено, що до повноважень міської ради та її виконавчого комітету належить визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою.
На сьогоднішній день відсутній нормативно-правовий акт у місті Фастові, який би врегульовував порядок та механізм сплати пайової участі визначений у зазначеному законі, порядок укладання договору про сплату пайової участі та перелік суб’єктів сплати пайової участі, механізм відповідної сплати.
Прийняття регуляторного акта дозволить вирішити питання, пов’язані із сплатою пайової участі власників тимчасових споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
тел. 6-16-70