Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового,соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
Функціональне призначення тимчасової споруди, малої архітектурної форми
|
Розмір коефіцієнта
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
Продаж пива
|
1,60
|
Продаж квасу
|
1,50
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,50
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
Функціональне призначення тимчасової споруди
|
Розмір коефіцієнта
|
|
Продаж хлібобулочних виробів
|
1,00
|
|
Продаж пива
|
1,60
|
|
Продаж квасу
|
1,50
|
|
Продаж інших продовольчих товарів
|
1,50
|
|
Продаж зоологічних товарів
|
1,30
|
|
Продаж квітів та садово-городнього інвентарю
|
1,60
|
|
Продаж іграшок та товарів для дітей
|
1,40
|
|
Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії
|
1,20
|
|
Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів
|
1,50
|
|
Інше функціональне призначення (літні майданчики біля закладів ресторанного господарства, тощо)
|
1,20
|
|
— копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ________ стор.
|
|
— для фізичних осіб-підприємців копія паспорта та ідентифікаційного коду ________ стор.
|
|
— схема місця розташування тимчасової споруди із зазначенням площі тимчасової споруди з прив’язкою до місцевості, виконана замовником у довільній формі; (відділ містобудування та архітектури) - ________ стор.
|
|
— лист-погодження місця здійснення торгівлі - ________ стор.
|
|
— договір з Фастівським комбінатом комунальних підприємств на вивезення побутових відходів та сміття. - ______ стор.
|
|
«Виконком»
Одержувач: (МБ м.Фастів, код 37583261
МФО 821018)
Банк:Фастівське УДКСУ в Київській обл.,
МФО 821018
р/р № 31510968700015
код платежу 24060300
«Інші надходження»
Міський голова _______ ПІБ
М.П.
|
«Замовник»
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Посада, ПІБ, підпис:
__________________/_______________
МП
|
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
+
|
|
Держава
|
+
|
|
Суб’єкти господарювання,
|
+
|
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва*
|
+
|
|
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Вирішувати питання щодо залучення юридичних та фізичних осіб – підприємців до добровільного вчинення дій, направлених на участь в утриманні об’єктів благоустрою без наявного рішення з визначення обсягів пайової участі – неможливо
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Рішення створює сприятливі умови для життєдіяльності громадян і суб’єктів господарювання, сприятиме покращенню санітарного стану та мікроклімату міста
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Не є можливим. Оскільки регулювання питання щодо визначення обсягів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою належить до повноважень виконавчих органів міської ради
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Покращення рівня благоустрою, естетичного вигляду та санітарного стану міста
|
Відсутні
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Наявність нормативного акту дозволить утримувати та відновлювати об’єкти благоустрою за рахунок коштів пайової участі їх власників або користувачів. Додаткові кошти від пайової участі сприятимуть покращенню санітарного стану міста, мікроклімату
|
Затрати часу на вивчення даного регуляторного акту.
Матеріальні витрати не передбачаються
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом*
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
|
|
10
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
-
|
-
|
|
|
100
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Буде забезпечена прозора та відкрита процедура сплати пайової участі
|
Витрати, пов’язані з виконанням договірних зобов’язань щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за 4-бальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
1
|
Проблема продовжує існувати
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
4
|
Вирішується питання сплати пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
1
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Проблема продовжує існувати
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Прийняття альтернативи забезпечує досягнення встановлених цілей
|
Витрати на сплату розміру обсягів пайової участі
|
Найважливіші аспекти проблеми буде вирішено
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
Існуюча ситуація, тобто залишення все без змін та відмова від впровадження запропонованого регулювання
|
Не прийнятна, адже не вирішує проблемних питань
|
Х
|
Альтернатива 2
Затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
Єдина можлива альтернатива:
Витрати на сплату розміру обсягів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова
|
Головним зовнішнім чинником, який вплине на дію регуляторного акта, є зміни в чинному законодавстві України та стан господарських відносин у місті.
При внесенні змін до норм чинного законодавства або прийнятті нових, буде проведено моніторинг оцінки таких чинників та внесені відповідно зміни чи доповнення до регуляторного акта.
|
Альтернатива 3
Розв'язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів
|
Не відповідає нормам діючого законодавства
|
Х
|
малого підприємництва (М-Тест)
№ п/п
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультацій, осіб
|
Основні результати консультацій (опис)
|
1
|
Телефонні консультації
|
2
|
Роз’яснено підприємцям розрахунок обсягів пайової участі(внеску), яким в разі неможливості утримувати об’єкт благоустрою самостійно, суб’єкт господарювання має право укласти з виконавчим комітетом ФМР договір щодо пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою при розміщенні тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою м.Фастів
|
2
|
Робочі зустрічі
|
1
|
Отримано інформацію щодо базової нормативної грошової оцінки земель
|
3
|
Особисті зустрічі з окремими суб’єктами малого підприємництва
|
3
|
При зустрічах було роз’яснено обсяги пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою
|
4
|
Телефонні розмови
|
2
|
Уточнення інформації щодо витрат суб’єкта господарювання на виконання вимог регулювання
|
№ п/п
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за
п’ять років |
1
|
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0
|
0
|
0
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
|
0
|
0
|
0
|
5
|
Інші процедури (уточнити)
- Витрати пов’язані з виконанням Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд в утриманні об’єктів благоустрою міста Фастова (сплата коштів пайової участі)
Формула:
ПУрічна = Пз х Сбв х Кф, де
Пз - загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією, (кв.м);
Сбв - базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки, встановлена рішенням Фастівської міської ради, грн.;
Кф – коефіцієнт функціонального використання об’єкта благоустрою, визначений згідно з нижченаведеною таблицею 1;
Примітка. Розрахунок витрат (за перший рік регулювання, за наступний рік та за п’ять років сумарно) – середня величина сплати пайових коштів на одного суб’єкта господарської діяльності
Розрахунково: 5 м2 (усереднений показник загальної площі ТС) х 261,75 грн. (базова нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки) х 1,3 (усереднений розмір коефіцієнта функціонального використання) =
1 701,37 грн.
|
1 701,37
|
1 701,37
|
8 506,85
|
6
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
|
1 701,37
|
1 701,37
|
8 506,85
|
7
|
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
10
|
||
8
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)
|
17 013,7
|
17 013,7
|
85 068,5
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
||||
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
*(зп. 3350 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 176, вартість 1 год. = 19,03 грн.)
|
9,515
(0,5 год *19,03)
|
9,515
|
47,575
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
|
0
|
0
|
0
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
|
0
|
0
|
0
|
12
|
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
|
0
|
0
|
0
|
13
|
Інші процедури (уточнити)
укладання договору про пайову участь (витрати часу = 0,5 год. на укладання договору; ср. зарплата відп. особи 3350 грн/місяць, 1 год. = 19,03 грн.
Формула 0,5 год.*19,03 грн. = 9,51 грн.)
|
9,515
(0,5 год *19,03)
|
9,515
|
47,575
|
14
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
|
19,03
|
19,03
|
95,15
|
15
|
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
10
|
||
16
|
Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
|
190,3
|
190,3
|
951,5
|
Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв
|
Планові витрати часу на процедуру
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості
суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
|
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
|
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
надання консультаційних послуг суб’єкту;
прийняття та опрацювання звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів;
укладання договору про пайову участь.
(середня зп. 3200 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 176, вартість 1 год. = грн.)
|
1
|
18,18
|
1
(процедури:
Розраховує обсяг та оформлює договір)
|
10
|
181,81
|
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання,
що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
камеральні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
виїзні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акту про порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Разом за рік
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
181,81
|
Сумарно за п’ять років
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
909,05
|
№ п/п
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий), грн.
|
За п’ять років, грн.
|
1
|
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
17 013,7
|
85 068,5
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
190,3
|
951,5
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
17 204
|
86 020
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
181,81
|
909,05
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (1+2+3+4)
|
17 385,81
|
86 929,05
|
№
|
Показники результативності
|
2016 р.
|
І півріччя
2017 р.
|
1
|
Збір інформації щодо кількості суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта, %
|
100
|
100
|
2
|
Кількість тимчасових споруд, які планується розмістити, од.
|
-
|
10
|
3
|
Кількість наданих заяв для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою
|
9
|
3
|
4
|
Проведення відстеження рівня поінформованості суб’єктів малого підприємництва, %
|
100
|
100
|
5
|
Кількість укладених договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.
|
9
|
3
|
6
|
Розмір надходженнь до міського бюджету від сплати Пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою), грн.
|
1983,95
|
12 300
|