Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Протистояти утискам у дитячому середовищі
Пн, 23/10/2017 - 09:13 | Адміністрація3
Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу протягом останніх ста років. Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.
Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.
Особливо небезпечною може стати ситуація, коли дитина потрапляє в ситуацію цькування і в реальному житті, і у віртуальному середовищі. Однією із найгостріших проблем взаємодії дитини з інтернетом є небезпека зіткнення з агресивними нападами, які називають кібер-булінгом. Кібербулінг – це жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити дитину, в яких використовуються інформаційно-комунікаційні засоби: мобільні телефони, електронна пошта, соціальні мережі тощо. Діти часто не розповідають батькам про такі свої негаразди через страх батьківської заборони використання потрібних їм засобів зв’язку, і тому залишаються без необхідної підтримки і допомоги. Ще недавно проблема кібер-булінгу стосувалась лише старших дітей, сьогодні вона охоплює і молодші класи, адже підвищилася доступність мобільного телефону для дітей, а педагогічних зусиль, спрямованих на підготовку дитячих колективів до конструктивної взаємодії з віртуальним світом, сьогодні явно бракує. Це явище набирає в Україні все більших обертів, і вже настав час, говорити про нього, як про одну з найрозповсюдженіших форм насильства –кібертероризм.
Зрозуміло, що це явище має перебувати під особливою увагою практичних психологів та педагогів. Минулого тижня у Фастівському центрі позашкільної роботи відбулося засідання інтервізійної групи практичних психологів міста "Булінг та кібербулінг у дитячому колективі".
На засіданні були присутні 17 практичних психологів ЗОШ, ДНЗ та Фастівського навчально-реабілітаційного центру. На засіданні психологи говорили про найбільш поширені форми булінгу, його наслідки для дітей; обговорювали конкретні проблемні ситуації та ділилися досвідом з психологічної практики, уміннями знаходити шляхи конструктивного вирішення для всіх учасників в ситуації булінгу. Психологи обговорювали важливий напрямок психопрофілактичної діяльності - формування негативного ставлення учнів до булінгу та кібербулінгу, формування навичок толерантного спілкування у закладах освіти, уміння надавати допомогу у складних психологічних ситуаціях.
Модератор групи, психолог ДНЗ № 2 «Ромашка», керівник методичного об’єднання практичних психологів, організовувала комунікативний процес, обмін думками та судженнями, провела тренінгове заняття з теми «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».
Методист з психологічної служби методичного кабінетуОлена Лисенко виступила у ролі консультанта. Обговорила з колегами критерії та показники діагностики булінгу, психологічну допомогу дітям у ситуації булінгу та кібербулінгу.