Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг (копання могили та поховання померлого)
послуг (копання могили та поховання померлого)
Розглянувши подання Фастівського комбінату комунальних підприємств, щодо затвердження тарифів на ритуальні послуги, керуючись ст.10 Закону України “Про поховання та похоронну справу”, пп.2, п.а, ст.28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Встановити тарифи на надання послуги «Копання могили та поховання померлого» згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету №203 від 21.08.2012 р.
3. Рішення набирає чинності з моменту опублікування.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови – начальника управління житлово-комунального господарства Павловського С.П.
№
|
Назва послуги
|
Од.
вим
|
літній період
(з 01 квітня по 30 листопада)
|
зимовий період
(з 01 грудня по 31 березня)
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Довжина могили,м
|
Довжина могили,м
|
|||||||||
2,4
|
2,0
|
1,6
|
1,1
|
2,4
|
2,0
|
1,6
|
1,1
|
|||
1
|
Копання могили ручним способом (грунт I групи*)
|
грн.
|
357,00
|
250,30
|
175,90
|
83,80
|
619,40
|
433,60
|
302,40
|
149,30
|
2
|
Копання могили ручним способом (грунт II групи**)
|
грн.
|
477,30
|
334,10
|
233,10
|
115,50
|
787,00
|
553,80
|
389,80
|
188,70
|
3
|
Копання могили механізованим способом
(грунт II групи*)
|
грн.
|
264,10
|
215,30
|
161,50
|
99,25
|
389,60
|
307,60
|
231,20
|
126,60
|
**Журавлівське кладовище
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.03р. №1160-ІV, з урахуванням “Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 №308 , який визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради “Про затвердження тарифів на надання ритуальних послуг (копання могили ручним способом та поховання померлого)”.
Проект рішення «Про затвердження тарифів на ритуальні послуги» підготовлений з метою розширення номенклатури послуг і приведення у відповідність тарифів до законодавчої бази.
Проблема, яку необхідно вирішити шляхом ухвалення даного рішення, складається в збалансуванні інтересів, прав і обов’язків нижчевказаних груп, а саме:
- органи місцевого самоврядування (встановлення й узгодження тарифів, здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживача);
- споживачі ритуальних послуг (приведення вартості вказаних послуг до норм законодавства, відповідність номенклатури пропозицій потребам споживачів);
- Фастівський комбінат комунальних підприємств (збільшення реалізації послуг, які передбачені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, затвердженим наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003р. №193).
Основними причинами для перегляду тарифів є:
1. Введення в дію нових видів послуг.
2. Законодавче збільшення рівня мінімальної заробітної плати та відрахувань у соціальні фонди.
3. Незадовільний фінансово – економічний стан Фастівського ККП.
1. Приведення тарифів на ритуальні послуги у відповідність до вимог чинного законодавства та до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
2. Введення в дію ритуальних послуг з урахуванням інтересів населення в отриманні необхідних послуг.
3. Забезпечення відкритості та прозорості структури тарифів для населення міста, покращення фінансового стану підприємства.
В якості альтернативи до запропонованого регулювання можливо розглянути метод залишення усього без змін. У разі здійснення господарської діяльності за діючими тарифами споживач втрачає можливість отримувати послуги копання могили з урахуванням всіх стандартних довжин, а підприємство – збільшити кількість наданих послуг і відповідно реалізацію. Перевагами обраного способу регулювання є можливість надавати ритуальні послуги населенню беззбитково за диференційованими тарифами в залежності від способу надання.
1. Підготовка пропозицій щодо змін тарифів на підставі аналізу діючих тарифів та врахування економічних умов.
2. Надання у засоби масової інформації матеріалів щодо запропонованих змін тарифів.
3. Установлення контролю за виконанням установлених цін.
4. Врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.
Приведення у відповідність з чинним законодавством тарифів на ритуальні послуги, які включені до необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, дотримання типових норм на надання ритуальних послуг визначених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №52 від 03.03.2009 року.
На дію запропонованого регуляторного акта можуть вплинути зміни в чинному законодавстві, підвищення мінімальної заробітної плати.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
---|---|---|
Фастівський комбінат комунальних підприємств
|
Збільшення кількості наданих послуг. Покращення фінансового стану підприємства, відсутність заборгованості по заробітній платі, податкам та зборам.
|
Витрати пов’язані з впровадженням регуляторного акту.
|
Споживачі
|
Відповідність різновидів послуг фактичній потребі споживачів (розмежування ціни послуги в залежності від довжини, групи ґрунту, пори року, способу копання). Стабільність тарифів на ритуальні послуги, відсутність їх необґрунтованого зростання.
|
Витрати на оплату послуг.
|
Місцева влада
|
Стабільна робота Фастівського комбінату комунальних підприємств.
Відсутність скарг на надання послуг.
|
Впровадження проекту рішення не потребує капіталовкладень та виділення коштів з міського бюджету.
|
Термін дії акту не обмежено і залежить від зміни у законодавстві із зазначеного питання та економічних умов у країні.
- кількісні:
1. Надходження коштів за фактично надані послуги;
2. Кількість укладених договорів-замовлень на надання ритуальних послуг;
3. Наявність прибутку від здійснення відповідного роду діяльності.
- якісні:
1. Кількість скарг, що надходять до комбінату комунальних підприємств та до міськвиконкому на якість наданих ритуальних послуг;
2. Своєчасність надання послуг.
Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитися шляхом:
- проведення базового відстеження його результативності на етапі його підготовки.
- проведення повторного відстеження результативності акту через рік після набуття ним чинності.
Відстеження ефективності реалізації регуляторного акта планується здійснювати за допомогою аналізу показників результативності регуляторного акта, фінансово-господарської діяльності підприємства і аналізу офіційних статистичних даних.
Виконавець заходів з відстеження – відділ економіки та соціально-економічного розвитку Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта:
1. Приведення тарифів у відповідність до законодавчої бази та до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
2. Встановлення вартості надання ритуальних послуг з урахуванням інтересів населення в отриманні необхідних послуг.
3. Відкритість та прозорість структури тарифів для споживачів. Покращення фінансового стану підприємства.
Строк виконання заходів з відстеження – до набрання чинності
Тип відстеження – базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності:
Вивчення фінансово-економічних показників діяльності підприємства згідно аналізу фактичних витрат та обсягів наданих послуг за попередній період.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
В ході аналізу встановлено незадовільний фінансово – економічний стан підприємства – збитки за 2012 рік становлять 372 тис. грн. Кількість фактично наданих послуг майже на 20% менша за кількість зареєстрованих поховань.
Фактори, що впливають на збільшення собівартості затвердженої послуги:
- законодавче збільшення рівня мінімальної заробітної плати;
- збільшення відрахувань на соціальні заходи в зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати;
- збільшення вартості матеріальних та енергетичних ресурсів.
Висновки та рекомендації: В разі прийняття регуляторного акта на 7% підвищиться вартість послуги на копання могили довжиною 2,4 м однак, розшириться і номенклатура аналогічних послуг, що надаються підприємством за нижчими цінами.
Як результат очікується збільшення реалізації з даного виду послуг і поліпшення фінансового стану підприємства.
Рекомендовано проект регуляторного акта винести на розгляд виконкому.