Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
В КП "Фастівська ЖЕК" дотримуються вимог законодавства щодо звернення громадян
Ср, 15/11/2017 - 16:11 | Адміністрація2
На понеділковій апаратній нараді начальник комунального підприємства «Фастівська ЖЕК» Микола Савочка розповів присутнім про роботу із зверненнями громадян за 11 місяців 2017 року.
Микола Миколайович повідомив, що до КП «Фастівська ЖЕК» протягом 2017 року надійшло 255 заяв, а на особистому прийомі побувало 39 громадян. Аналіз звернень громадян показав, що найбільша кількість питань, які турбують фастівчан, стосуються ремонту покрівлі; ремонту каналізаційних мереж; облаштування прибудинкової території; роботи ліфтів; створення ОСББ; ремонту місць загального користування; надання кімнат у гуртожитку; ремонту фасадів будинку; заміни водопровідних мереж; зрізання сухих аварійних дерев на прибудинкових територіях; залиття квартир та затоплення підвальних приміщень; тарифів на комунальні послуги.
Микола Савочка також нагадав присутнім, що в місті працює цілодобова диспетчерська служба, куди громадяни можуть звернутися за телефонами: 5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03.
Кількість заявок які надійшли до цілодобової диспетчерської служби: всього 6802, з яких стосувалися
- ремонту ліфтів – 2352;
- ремонту електрообладнання – 1637;
- загальнобудівельних робіт – 385;
- ремонту сантехнічного обладнання – 2226;
- роботи інших служб забезпечення життєдіяльності – 202.