Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Набув чинності Порядок обміну електронними документами
Вт, 21/11/2017 - 07:38 | Адміністрація2
Києво-Святошинська ОДПІ інформує про те, що 15.11.2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» (далі – Наказ № 557), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827, згідно з яким втратив чинність наказ ДПА України від 10.04.2008 № 233 «Про подання електронної податкової звітності».
Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений Наказом № 557 (далі – Порядок), розроблений відповідно до Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис», «Про інформацію», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про телекомунікації», визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб’єктами електронного документообігу.
Зокрема, Порядком визначено, що електронний документообіг – це сукупність процесів створення, подання, приймання, ідентифікації, оброблення, зберігання, використання електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та (у разі необхідності) з підтвердженням факту одержання таких документів.
Електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі договору про визнання електронних документів, що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.
Крім цього, Порядком передбачено нові форми:
- заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів;
- повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису;
- заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів;
- повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів.
Договори про визнання електронних документів, що на день набрання чинності Наказом № 557 є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 14 розділу III Порядку.
З аналогічним роз’ясненням можна ознайомитися на сайті ДФС у рубриці «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» («ЗІР») (http://zir.sfs.gov.ua) або ж у бюлетені Офіційний вісник України № 72 від 15.09.2017 року.
Києво-Святошинська ОДПІ
Теги: Інші новини, Новини ДФCУ