Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію та порядок відшкодування цих витрат
Вт, 21/11/2017 - 16:32 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№28 -ХХХІV -VІІ
від 30.11.2017 року
Про затвердження розміру фактичних витрат на
копіювання або друк документів, що надаються за запитами
на інформацію та порядок відшкодування цих витрат
Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити:
1.1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів , що надаються за запитом на інформацію (додаток 1).
1.2 Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів , що надаються за запитом на інформацію (додаток 2).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради №10-ХVIII-VI від 08.12.2011 року «Про встановлення розміру плати на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому Л.О.Тхоржевську.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення міської ради
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються виконавчим комітетом Фастівської міської ради за запитом на інформацію.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі - Порядок), застосовується у випадку, коли виконавчий комітет Фастівської міської радиє належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
· особі у разі надання інформації про себе;
· якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок.
4. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається головним бухгалтером виконавчого комітету Фастівської міської ради.
5. Головний спеціаліст із забезпечення доступу до публічної інформації, у разі необхідності копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більше як 10 сторінок, подає головному бухгалтеру виконавчого комітету Фастівської міської ради заявку на виписку Рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію за формою згідно з додатком 1 до Порядку.
6. На підставі отриманої заявки головний бухгалтер протягом одного робочого дня виписує Рахунок за формою згідно з додатком 2 до Порядку і передає його головному спеціалісту із забезпечення доступу до публічної інформації для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.
Рахунок на відшкодування витрат надається (надсилається) запитувачу в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.
Разом із Рахунком на відшкодування витрат запитувач інформації отримує супроводжуючий лист, де зазначається та обґрунтовується необхідність продовження строку для надання відповіді за запитом на 20 робочих днів.
7. Відповідь на запит надається після отримання документів, що підтверджують повну оплату витрат, пов'язаних з наданням відповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних з наданням відповіді за запитом на інформацію.
У разі ненадходження у визначений законодавством строк (20 робочих днів) документів, що підтверджують повну оплату витрат, запитувачу надається відмова в отриманні відповіді на запит на інформацію.
8.Оплата рахунка на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 2
до рішення міської ради
Р О З М І Р
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається
|
Вартість виготовлення
1 аркуша, грн.
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк )
|
0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк )
|
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,4 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
Примітка. Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
До Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
|
ЗАЯВКА № _____
від «____»______________ 20___ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(назва документа)
Прізвище та ініціали запитувача – фізичної особи, найменування запитувача – юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
|
|
Послуга, що надається
|
Розмір плати
|
Кількість сторінок
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк )
|
0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк )
|
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
|
Кпіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
|
Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,4 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
|
Виконавець:
______________________ __________________ _________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Додаток 2
До Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
|
Надавач послуг ________________________
Реєстраційний рахунок _________________
МФО банку ___________________________
Код за ЄДРПОУ _______________________
Платник: _____________________________________
_____________________________________
РАХУНОК № _________
від «____» __________________ 20____року
для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
(назва документа)
Найменування
|
Вартість виготовлення 1 сторінки, грн.
|
Кількість сторінок
|
Ціна, грн.
|
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
|
|
|
|
РАЗОМ
|
|
|
|
Усього до сплати ________________________________________________
(сума словами)
____________________________________ грн. ___________________ коп.
Керівник:
_______________________ ______________ _________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Виконавець:
_______________________ ______________ _________________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)