Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта
рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг в м. Фастові»
№19-ХLVI-VI від 28.11.2013р.
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг міськвиконкому (ЦНАП).
Цілі прийняття акта – створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження – (06.11.17 – 16.11.17) – 10 днів.
Тип відстеження – періодичне
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних
.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг міськвиконкому.
Кількісні значення показників результативності:
Період
|
Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
Кількість звернень суб’єктів за отриманням адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
Кількість адміністративних послуг, наданих через ЦНАП
|
З 01.12.2014 по 31.12.2014 р.
|
95
|
179
|
115
|
2014 р.
|
95
|
1378
|
1127
|
З 05.01.2015 по 31.01.2015 р.
|
95
|
760
|
564
|
2015 р.
|
95
|
7438
|
7340
|
З 05.01.2016 по 31.01.2016 р.
|
95
|
528
|
493
|
2016 р.
|
98
|
7679
|
7534
|
З 05.01.2017 по 31.01.2017 р.
|
100
|
837
|
799
|
Висновки та рекомендації
Внаслідок прийняття даного регуляторного акта було досягнуто певні цілі, а саме: збільшилась кількість звернень до ЦНАП за отриманням адміністративних послуг.
В зв’язку зі змінами в чинному законодавств, а саме внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», які були внесені постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 року №652 «Про внесення змін до Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», даний регуляторний акт має бути скасований.
Тому, розроблений новий проект рішення:«Про затвердження нової редакції Регламенту центру надання адміністративних послуг» для розгляду та затвердження.
Перший заступник міського голови О.Б.Зикова