Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
ПРОГРАМА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ФАСТОВА ДО 2020 року
Вт, 05/12/2017 - 16:42 | Адміністрація2
Додаток
до рішення міської ради
№_______ від
ПРОГРАМА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ФАСТОВА ДО 2020 року
М. Фастів 2017
З М І С Т
|
|
Стор.
|
I.
|
Паспорт Програми зайнятості населення на території м. Фастова до 2020 року
|
|
II.
|
Розширення сфери застосування праці шляхом створення
робочих місць
|
|
III.
|
Надання соціальних послуг державною службою зайнятості
|
|
IV.
|
Показники сприяння зайнятості інвалідів
|
|
V.
|
Заходи щодо поліпшення ситуації зайнятості населення до 2020 року
|
|
VI.
|
Фінансове забезпечення Програми зайнятості населення на території м. Фастова до 2020 року
|
|
VII.
|
Контроль за виконанням Програми зайнятості населення
Фастова до 2020 року
|
|
І. Паспорт Програми зайнятості населення на території м. Фастова
до 2020 року.
Назва Програми:Програма зайнятості населення на території
м. Фастова до 2020 року.
Підстави розробки:
Закон України „Про зайнятість населення”;
Закон України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”;
Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”;
Закон України „Про державну підтримку малого підприємництва”;
Закон України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”;
Закон України „Про державні цільові програми”;
Закон України „Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення впливу світової фінансової кризи на сферу зайнятості населення”;
Указ Президента України від 11.07.2005 № 1073 „Про вдосконалення державного регулювання у сфері зайнятості населення та ринку праці в Україні”;
Указ Президента України від 19.09.2007 № 895 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.09.2007 „Про заходи щодо подолання демографічної кризи та розвитку трудоресурсного потенціалу України”;
Указ Президента України від 12.05.2005 № 779/2005 „Про лібералізацію підприємницької діяльності та державну підтримку підприємництва”;
Указ Президента України від 15.07.2000 № 906/2000 „Про заходи щодо забезпечення підтримки та дальшого розвитку підприємницької діяльності”;
Програма Кабінету Міністрів України „Подолання впливу світової фінансово-економічної кризи та поступальний розвиток”;
Постанова Кабінету Міністрів України № 1057 від 31.08. 2011 « Про затвердження Державної цільової соціальної програми подолання та запобігання бідності на період до 2015 року»;
Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 5.10. 2011 року № 383 „Про розроблення та узгодження проектів територіальних (регіональних) програм зайнятості населення ”;
Розробники Програми: виконавчий комітет Фастівської міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, Фастівський міськрайонний центр зайнятості.
Учасники Програми: виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастівський міськрайонний центр зайнятості, управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, управління економіки виконавчого комітету Фастівської міської ради, управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради, фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради, служба у справах сім'ї та дітей виконавчого комітету Фастівської міської ради, Фастівський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Фастівське відділення Києво – Святошинської ОДПІ ГУ ДФС України в Київській обл., Фастівське об’єднане управління ПФУ в Київській обл., ГУ Держпраці в Київській обл., ПОУ міста, роботодавці та профспілкові організації міста, керівники місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Мета Програми:створення необхідних економічних, організаційно-правових та соціальних умов для забезпечення продуктивної зайнятості населення м. Фастова, раціонального використання його трудового потенціалу, залучення незайнятої частини громадян працездатного віку, у тому числі громадян з обмеженими можливостями, до економічно активної діяльності. Забезпечення стабільного та ефективного розвитку малого підприємництва в місті, підвищення його значення у соціально-економічному житті міста, як одного з основних факторів впливу на формування ринку праці, зниження безробіття, створення нових робочих місць.
Пріоритети Програми: Пріоритетними напрямами зайнятості
населення м. Фастова визначені:
сприяння розвитку підприємництва та самостійній зайнятості населення, збереження і створення робочих місць, збереження трудового потенціалу міста;
розширення сфери застосування праці, сприяння зайнятості населення;
сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту;
регулювання трудових міграцій громадян України, іноземців;
надання соціальних послуг безробітним та профілактика настання безробіття;
регулювання соціально-трудових відносин, використання робочої сили;
подолання незадекларованої праці.
Основними завданнями Програми є:
підвищення ефективності державної політики зайнятості населення, враховуючи пріоритетність:
створення нових високотехнологічних і модернізація існуючих робочих місць;
активізації трудової мобільності населення;
створення сприятливих умов для започаткування та ефективного розвитку малого та середнього бізнесу та самозайнятості населення;
легалізації трудових відносин у малому бізнесі;
подальший розвиток інфраструктури підтримки малого підприємництва, підвищення якості та розширення спектру її послуг;
розвитку системи підготовки висококваліфікованих кадрів для сфери малого підприємництва;
зменшення дисбалансу попиту та пропозиції на ринку праці міста, забезпечення економіки міста робочими кадрами;
сприяння відтворенню та розвитку трудоресурсного потенціалу міста, створення дієвого механізму взаємодії ринку праці та ринку освітніх послуг;
сприяння професійній підготовці та трудовій зайнятості осіб, які потребують додаткового соціального захисту, в т.ч. з обмеженими фізичними можливостями;
подолання незадекларованої праці
Основні принципи Програми:
принцип об’єктивності (Програма розробляється на основі інформації органів державної статистики, органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування);
принцип гласності (доступність для громадськості);
принцип самостійності (полягає в тому, що місцеві органи державної виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень відповідають за розроблення, затвердження та виконання Програми);
принцип рівності (дотримання прав та врахування інтересів органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, суб’єктів підприємницької діяльності, профспілкових організацій, громадян).
Терміни реалізації Програми: до 2020 року.
Обсяг фінансування: цільового фінансування Програми зайнятості населення на території м. Фастова до 2020 року з міського бюджету не передбачено. Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у порядку, визначеному Законом України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, власних коштів підприємств, установ та організацій, коштів інвесторів, Фонду України соціального захисту інвалідів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Очікувані результати:
підвищення рівня зайнятості населення ;
створення за рахунок усіх джерел фінансування протягом трьох наступних років не менше 1200 нових робочих місць;
охоплення протягом трьох років активними заходами сприяння зайнятості (працевлаштування, громадські роботи, професійне навчання) 2840 громадян;
усунення адміністративних бар’єрів для започаткування та розвитку підприємницької ініціативи;
підвищення конкурентоспроможності безробітних на ринку праці шляхом направлення на професійне навчання – 460 осіб;
збільшення рівня охоплення незайнятих громадян профорієнтаційними послугами .
II. Показники професійної підготовки та використання робочої сили
Таблиця 1. Працевлаштування на нові робочі місця
Найменування
показника
|
2014
Звіт
|
2015
звіт
|
2016
очікуване
|
2017
прогноз
|
2018
прогноз
|
2019
прогноз
|
2020
Прогноз
|
1. Працевлаштування на нові робочі місця, осіб – усього
|
790
|
820
|
467
|
468
|
400
|
400
|
400
|
з них:
1.1 юридичними особами
|
450
|
450
|
450
|
450
|
450
|
450
|
450
|
1.2 фізичними особами-підприємцями та іншими фізичними особами – платниками податку з доходів фізичних осіб (включаючи робочі місця для найманих працівників)
|
340
|
370
|
400
|
450
|
400
|
400
|
400
|
2. Працевлаштування на нові робочі місця за видами економічної діяльності, осіб*:
_______________
________________
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3. Чисельність працівників, за яких роботодавцю надається компенсація фактичних витрат по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, осіб - усього
|
36
|
36
|
37
|
37
|
37
|
37
|
37
|
в тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1 працівників у юридичних осіб, усього
|
14
|
14
|
15
|
15
|
15
|
15
|
15
|
за яких компенсовано:
|
|
|
|
|
|
|
|
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3.2 працівників у фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб – платників податку з доходів фізичних осіб, усього
|
20
|
21
|
21
|
22
|
22
|
22
|
22
|
за яких компенсовано:
|
|
|
|
|
|
|
|
50% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
100% суми нарахованого єдиного внеску, осіб
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
III. Надання соціальних послуг державною службою зайнятості
Таблиця 2. Надання соціальних послуг Державною службою зайнятості України
(тис. осіб)
Найменування
показника
|
2014
звіт
|
2015
звіт
|
2016
очікуване
|
2017
прогноз
|
2018
прогноз
|
2019
прогноз
|
2020
Прогноз
|
1. Чисельність осіб, що перебувають на обліку та отримують послуги протягом періоду
|
1491
|
1414
|
1417
|
1419
|
1421
|
1423
|
1425
|
2. Чисельність осіб, які мають статус безробітного
|
1043
|
1002
|
1407
|
1406
|
1406
|
1406
|
1406
|
3. Чисельність працевлаштованих осіб з числа тих, що перебувають на обліку
|
604
|
509
|
510
|
511
|
512
|
512
|
512
|
4. Чисельність працевлаштованих осіб з числа зареєстрованих безробітних
|
289
|
248
|
403
|
426
|
435
|
435
|
435
|
5. Чисельність зареєстрованих безробітних, які проходитимуть професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації
|
139
|
134
|
140
|
142
|
144
|
145
|
146
|
6. Чисельність осіб, залучених до участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру
|
288
|
333
|
325
|
326
|
326
|
327
|
327
|
з них зареєстрованих безробітних
|
285
|
324
|
324
|
325
|
326
|
326
|
326
|
7. Чисельність осіб, яким надано послуги з питань організації підприємницької діяльності та ведення власної справи
|
185
|
102
|
294
|
295
|
295
|
315
|
331
|
з них організували власну справу
|
19
|
13
|
12
|
12
|
13
|
14
|
14
|
IV. Показники сприяння зайнятості інвалідів
Таблиця 3. Показники сприяння зайнятості інвалідів
(осіб)
Найменування
показника
|
2014
звіт
|
2015
звіт
|
2016
очікуване
|
2017
прогноз
|
2018
прогноз
|
2019
прогноз
|
2020
Прогноз
|
1. Чисельність працюючих інвалідів на підприємствах установах та організаціях, згідноіз звітами, поданими до відділень Фонду соціального захисту інвалідів*
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2. Кількість створених робочих місць за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
3. Чисельність інвалідів, що перебувають на обліку в Державній службі зайнятості України
|
44
|
40
|
45
|
45
|
47
|
49
|
51
|
3.1. з нихзареєстровані безробітні
|
43
|
38
|
44
|
44
|
46
|
47
|
50
|
4. Чисельність інвалідів, працевлаштованих за сприяння Державної служби зайнятості України
|
7
|
11
|
14
|
14
|
14
|
14
|
15
|
4.1. з них зареєстровані безробітні
|
7
|
11
|
12
|
13
|
13
|
13
|
14
|
4.1.1 у тому числі отримувачі одноразово виплаченої допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності
|
0
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5. Чисельність інвалідів, залучених до участі у громадських роботах
|
2
|
1
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5.1. з них з числа зареєстрованих безробітних
|
2
|
1
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
6. Чисельність інвалідів, які проходили професійне навчання – усього
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
зокрема за рахунок:
|
|
|
|
|
|
|
|
6.1. коштів Фонду соціального захисту інвалідів
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
6.2. коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
7. Чисельність інвалідів, працевлаштованих строком не менше ніж на два роки на нові робочі місця за направленням Державної служби зайнятості України, за яких роботодавцюнадається компенсаціявитрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів.
|
0
|
0
|
1
|
1
|
1
|
2
|
3
|
8. Чисельність інвалідів, працевлаштованих на підприємства, установи, організації шляхом надання дотацій за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, зареєстрованих у Державній службі зайнятості України як безробітні
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
V. Заходи щодо поліпшення ситуації зайнятості населення до 2020 року.
Найменування заходу
|
Виконавці заходу
|
Термін виконання
|
||
1.Розширення сфери застосування праці та стимулювання
заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць
|
||||
1.1.Вивчати потреби роботодавців у трудових ресурсах. Здійснювати аналіз ринку праці.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.2.Забезпечити організацію та проведення семінарів з роботодавцями з питань роз’яснення законодавства про працю та зайнятість на постійно діючій основі.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.3.Забезпечити ефективне співробітництво органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадян
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.4.Забезпечувати надання інформаційних та консультаційних послуг з питань підприємницької діяльності незайнятому населенню в рамках проведення інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних заходів щодо можливостей започаткування та ведення власної справи
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.5.Сприяти розвитку підприємництва серед безробітних шляхом проведення мотиваційних тренінг-семінарів, організації професійного навчання основам підприємницької діяльності за професіями, що сприяють започаткуванню власної справи та за рахунок одноразової виплати допомоги по безробіттю.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.6.Відстежувати процеси у сфері зайнятості населення, у тому числі створення робочих місць, виконання міської програми розвитку малого підприємництва шляхом проведення моніторингу створення робочих місць, попиту і пропозицій робочої сили на ринку праці
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.7.Продовжувати практику проведення виїзних семінарів із залученням до їх участі представників міської влади, голів комітетів самоорганізації, представників ринкоутворюючих підприємств.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.8.Сприяти забезпеченню тимчасової зайнятості незайнятого населення шляхом організації та проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру. Забезпечувати підвищення ефективності даних робіт шляхом збільшення чисельності осіб, працевлаштованих після участі у цих роботах на постійне робоче місце до 30%.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
1.9.Забезпечити сприятливі умови щодо створення нових робочих місць за рахунок розвитку малого підприємництва та самозайнятості населення
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівсьткої міської ради
|
До 2020 року
|
||
2.Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення
|
||||
2.1.Надавати консультативно-методичну допомогу підприємствам, установам і організаціям у здійсненні професійного навчання кадрів на виробництві. Проводити анкетування підприємств з питання організації професійного навчання персоналу на виробництві.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
2.2.Забезпечити організацію професійного навчання безробітних за укрупненими (інтегрованими) робітничими професіями, які користуються попитом на ринку праці, та під замовлення роботодавців
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
2.3.Сприяти організації роботи з підтвердження результатів неформального навчання за робітничими професіями та одноразового отримання «ваучера» особам віком понад 45 років, страховий стаж яких становить не менше 15 років.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
2.4.Вивчати якість підготовки робітничих кадрів шляхом анкетування роботодавців.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
2.5.Здійснювати аналіз відповідності обсягів та напрямів підготовки робітничих кадрів у професійно-технічному навчальному закладі за державним замовленням відповідно до потреб ринку праці та вживати відповідних регулювальних заходів.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення регулювання трудової міграції.
|
||||
3.1. Забезпечити проведення ярмарок вакансій та постійно діючих міні-ярмарок вакансій.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.2. Забезпечити організацію і проведення інформаційних заходів для різних категорій населення за участю ветеранів праці, майстрів виробничого навчання та висококваліфікованих робітників. Інформаційні матеріали щодо підвищення соціального статусу робітників, популяризації профільних робітничих професій, трудових династій, наставництва у різних галузях економіки, широко висвітлювати у друкованих засобах масової інформації, на місцевому радіо, телебаченні.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.3.Підвищувати мобільність робочої сили шляхом використання високотехнологічних методик пошуку роботи, в тому числі, в нічному режимі.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.4.Створювати оптимальні умови для обслуговування населення, забезпечити громадянам доступність соціальних послуг незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування та актуальної інформації щодо ситуації на ринку праці.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.5.Сприяти зайнятості населення шляхом формування і постійного оновлення банку вакансій та банку осіб, що шукають роботу.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.6.Організувати ефективну роботу мобільних центрів професійної орієнтації, забезпечити виїзне обслуговування населення за місцем проживання, учнівської та студентської молод – за місцем навчання, та створення інформаційного банку випускників загальноосвітніх шкіл, які не працевлаштовані і не навчаються, з метою надання їм допомоги у професійному самовизначенні, професійному навчанні та працевлаштуванні.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.7.Організувати інформаційно-роз’яснювальну та профконсультаційну роботу з незайнятим населенням, здійснювати заходи з професійної переорієнтації вивільнюваних працівників з підприємств, установ та організацій
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.8.Забезпечити дотримання вимог щодо гендерної рівності та коректності заповнення вакансій для жінок і чоловіків, заявлених роботодавцями в службу зайнятості
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.9.Підвищити рівень поінформованості населення про можливі ризики для громадян, які вирішили працювати в інших країнах, шляхом:
-організації та проведення превентивних заходів з питань трудової міграції, протидії торгівлі людьми;
- легалізація трудових відносин;
- наповнення інформаційних куточків в центрах зайнятості інформацією щодо правових основ легальної трудової міграції, ризиків для нелегальних мігрантів та переваг працевлаштування в Україні;
- використання офіційних веб-сайтів;
-розповсюдження друкованої продукції.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
3.10.Забезпечити оперативне висвітлення інформації про результати діяльності центру зайнятості, попит і пропозицію робочої сили, стан ринку праці, обсяги і види надання соціальних послуг, питання професійної орієнтації населення, інноваційні підходи в обслуговуванні громадян у регіональних та місцевих засобах масової інформації, на радіо, телебаченні, Інтернет мережі.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
|
|
|||
4.Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці
|
||||
4.1.Організувати професійну орієнтацію учнівської молоді, в тому числі дітей з особливими потребами, дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків із використанням мобільного центру зайнятості, профорієнтаційних щоденників та терміналів. Інформувати населення через ЗМІ, Інтернет-портали, соціальну рекламу про проведення профорієнтаційної роботи.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.2.Сприяти працевлаштуванню молоді на перше робоче місце шляхом компенсацій єдиного внеску роботодавцям.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.3.Надавати профорієнтаційні послуги соціально незахищеним категоріям незайнятого населення, які потребують додаткових гарантій працевлаштування, для підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці:
- проводити профорієнтаційні заходи для цільових груп населення (молоді, інвалідів, жінок, осіб без професії, випускників загальноосвітніх навчальних закладів);
- забезпечити надання адресних профорієнтаційних послуг соціально вразливим категоріям населення та інвалідам перед направленням їх на професійне навчання.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.4. Працювати з підприємствами міста щодо працевлаштування різних категорій незайнятих громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на рівних конкурувати на ринку праці.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.5.Сприяти зайнятості осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, шляхом компенсацій єдиного внеску роботодавцям
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.6. З метою вирішення питань працевлаштування залучати осіб з інвалідністю до активних форм сприяння зайнятості:
- професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, як за кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, так і за кошти Фонду соціального захисту інвалідів;
- оплачуваних громадських робіт;
- підприємницької діяльності за рахунок виплати одноразової допомоги по безробіттю
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.7.Забезпечити безбар’єрний доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями до центру зайнятості та надання їм повного спектру ефективних соціальних послуг
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
4.8.Забезпечити організацію надання послуг та сприяння у відновленні документів щодо реєстрації місця проживання або перебування та у працевлаштуванні особам звільненим з місць позбавлення волі.
|
Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
5. Використання робочої сили, регулювання соціально-трудових відносин
|
||||
5.1. Проводити роботу щодо легалізації заробітної плати та зайнятості населення та проводити інспекційні відвідування суб’єктів господарювання на предмет дотримання ними норм чинного трудового законодавства
|
Міська комісія з питань дотримання вимог законодавства про працю, легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та трудових відносин з найманими працівниками, ГУ Держпраці в Київській обл. ( за згодою), посадові особи виконавчих органів Фастівської міської ради ( при наявності посвідчення інспектора праці)
|
До 2020 року
|
||
5.2. Забезпечувати соціальний захист та гарантії зайнятості працівників шляхом укладання та реєстрації в установленому порядку колективних договорів на підприємствах усіх форм власності та господарювання
|
Керівники ПОУ, голови профспілкових організацій, УСЗН виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
До 2020 року
|
||
5.3. Надавати консультації та роз’яснення роботодавцям з питань атестації робочих місць та умов праці
|
УСЗН виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
До 2020 року
|
||
5.4. Проведення широкомасштабної інформаційно - роз’яснювальної роботи з роботодавцями щодо детінізації трудових відносин; забезпечення створення належних умов праці; дотримання прав і гарантій працівників
|
УСЗН виконавчого комітету Фастівської міської ради, ГУ Держпраці в Київській обл. ( за згодою)
|
До 2020 року
|
||
5.5. Передбачити при укладанні колективних договорів зобов’язання керівників підприємств щодо збереження робочих місць та підвищення якості робочої сили шляхом підвищення кваліфікації працівників і проведення навчання на виробництві, а також забезпечення державних соціальних гарантій трудящим шляхом обов’язкового перерахування внесків до державних фондів соціального страхування
|
Керівники ПОУ, голови профспілкових організацій, УСЗН виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
До 2020 року
|
||
5.6. Сприяти професійному навчанню та працевлаштуванню випускників шкіл-інтернатів, дитячих будинків, спеціалізованих навчально-виховних закладів, підлітків, які залишили навчання, неповнолітніх, звільнених після відбуття покарання
|
Служба у справах сім’ї та дітей, Фастівський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
||
5.7.Забезпечити ефективне співробітництво органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадян.
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, УСЗН виконавчого комітету Фастівської міської ради, Фастівський міськрайонний центр зайнятості
|
До 2020 року
|
VI.Фінансування Програми
Цільового фінансування Програми зайнятості населення на території м. Фастова до 2020 року з міського бюджету не передбачено. Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у порядку, визначеному Законом України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, власних коштів підприємств, установ та організацій, коштів інвесторів, Фонду України соціального захисту інвалідів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України .
VI. Координація і контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням заходів Програми здійснює управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради ; виконання заходів Програми забезпечує Фастівський міськрайонний центр зайнятості та інші виконавці, що визначені в Програмі, які надають інформацію про хід виконання Програми, щоквартально до відділу з питань праці управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Секретар ради С.А. Ясінський
Теги: Інші новини, Інші джерела