Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги "
Пт, 08/12/2017 - 16:57 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№11 -ХХХІV -VІІ
від 30.11.2017 року
Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради
"Фастівський міський Центр
первинної медичної (медико-санітарної) допомоги "
На виконання пункту 4.2 рішення Фастівської міської ради Київської області від 30.08.2017 року № 30-ХХХI-VII "Про реорганізацію Комунального закладу Фастівської міської ради "Фастівська міська лікарня" в комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги " діючи відповідно до ч.5 ст.57 Господарського Кодексу України, керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Статут комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги ", що знаходиться за адресою: Київська область, місто Фастів, вулиця Київська, 57. (додається).
2. Уповноважити голову комісії з питань реорганізації комунального закладу Фастівської міської ради "Фастівська міська лікарня" Давиденко О.П. подавати та отримувати від державного реєстратора необхідні документи, пов`язані з державною реєстрацією новоутвореної юридичної особи.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров'я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім'ї та молоді та заступника міського голови з гуманітарних питань.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№11 -ХХХІV –VІІ
від 30.11.2017 р.
СТАТУТ
комунального некомерційного підприємства
Фастівської міської ради
«Фастівський міський Центр первинної медичної
(медико-санітарної) допомоги»
м. Фастів, 2017 рік
1. Загальні положення
1.1. Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» (надалі - Підприємство) є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я, що надає первинну медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення міста Фастова, вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
1.2. Підприємство створено за рішенням сесії Фастівської міської ради від 30.08.2017р. № 30-ХХХІ-VІІ «Про реорганізацію Комунального закладу Фастівської міської ради “Фастівська міська лікарня” в комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги». Є правонаступником усіх прав та обов’язків Комунального закладу Фастівської міської ради “Фастівська міська лікарня”.
1.3. Підприємство засновано на комунальній власності територіальної громади м. Фастова. Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Фастова, від імені якої виступає Фастівська міська рада (надалі - Засновник). Представником засновника є виконавчий комітет Фастівської міської ради ( надалі –орган управління).
1.4. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
1.5. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також рішеннями Фастівської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Фастівської міської ради та розпорядженнями міського голови та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
2. Найменування та місце знаходження
2.1. Найменування:
Повна назва Підприємства - комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
Скорочена назва Підприємства: КНП ФМР «ФМЦПМСД ».
2.2. Юридична адреса: Україна, 08500 Київська обл., м. Фастів, вул.Київська, 57.
2.3. Місце провадження господарської діяльності:
- м. Фастів, вул.Київська, 57 – амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 1;
- м. Фастів, вул. І.Ступака, 21 – амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 2.
3. Мета та предмет діяльності
3.1. Метою діяльності Підприємства є надання медичних послуг населенню для збереження та зміцнення здоров’я населення та інших соціальних результатів без мети одержання прибутку.
3.2. Предметом діяльності Підприємства є здійснення таких видів медичних послуг:
3.2.1. медична практика з надання первинної та інших видів медичної допомоги населенню;
3.3. забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;
3.4. організація надання первинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;
3.5. проведення профілактичних щеплень;
3.6. планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;
3.7. консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;
3.8. взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;
3.9. організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
3.10. проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
3.11. направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;
3.12. участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
3.13. участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;
3.14. участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством;
3.15. участь у визначенні проблемних питань надання первинної медичної допомоги у місті Фастовіта шляхів їх вирішення;
3.16. надання рекомендацій органам місцевого самоврядування щодо розробки планів розвитку первинної медичної допомоги населенню міста Фастова;
3.17. визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
3.18. моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
3.19. забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства;
3.20. зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
3.21. залучення медичних працівників для надання первинної медико-санітарної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи – підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;
3.22. закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;
3.23. координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальна служба, та правоохоронними органами;
3.24. надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;
3.25. надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
3.26. надання будь-яких послуг іншим суб’єктам господарювання, що надають первинну медичну допомогу на території міста.
4. Правовий статус
4.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права і обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном на правах оперативного управління.
4.2. Підприємство організовує свою діяльність відповідно до фінансового
плану, затвердженого органом управління.
4.3. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику.
4.4. Підприємство за погодженням з міським головою визначає свою організаційну структуру, чисельність працівників і штатний розпис.
4.5. Для закупівель товарів, робіт чи послуг Підприємство застосовує процедури закупівель, визначених чинним законодавством.
4.6. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.7. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.8. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в банках, в органах Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.9. Власник та орган управління не відповідають за зобов'язаннями Підприємства, а Підприємство не відповідає за зобов'язаннями власника та органу управління, крім випадків, передбачених законодавством.
4.10. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судовому порядку.
4.11. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
4.12. Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
5. Права та обов’язки
5.1. Підприємство має право:
5.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.
5.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства України.
5.1.3. В рамках своєї компетенції здійснювати міжнародну діяльність відповідно до законодавства України.
5.1.4. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у порядку, визначеному законодавством України.
5.1.5. Здійснювати інші права, що не суперечать законодавству України.
5.2. Підприємство:
5.2.1. Забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством України.
5.2.2. Здійснює оперативну діяльність з матеріально-технічного забезпечення своєї роботи.
5.2.3. Придбає матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб відповідно до законодавства.
5.2.4. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
5.2.5. Здійснює заходи з вдосконалення оплати праці працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи Підприємства, забезпечує своєчасні розрахунки з працівниками Підприємства.
5.3. Підприємство здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством України.
5.4 Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної і бухгалтерської звітності.
5.5. Обов’язки Підприємства:
5.5.1. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
5.5.2. Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я (зі свого напрямку) в місті.
5.5.3. Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
5.5.4. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
5.5.5. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
5.5.6. Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
6. Управління Підприємством та громадський контроль за його діяльністю
6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав засновника, органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.
6.2. Головний лікар (Керівник) Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням Фастівського міського голови за погодженням з Департаментом охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря (керівника), умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
6.3. Поточне керівництво діяльності Підприємства здійснює головний лікар (керівник).
6.4. Головний лікар Підприємства:
6.4.1. Безпосередньо підпорядковується Фастівському міському голові та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Підприємство завдань і здійснення ним своїх функцій.
6.4.2. Діє без доручення від імені Підприємства, представляє його в усіх установах та організаціях.
6.4.3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичних послуг, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги.
6.4.4. Забезпечує контроль за веденням та збереженням медичної та іншої документації.
6.4.5. Розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
6.4.6. Укладає договори, видає доручення, відкриває в установах банків та органах Державного казначейства рахунки тощо.
6.4.7. У межах своєї компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
6.4.8. Подає в установленому порядку органу управління квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства, надає органу управління бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів, за запитом власника та органу управління надає звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду.
6.4.9. Визначає та затверджує організаційну структуру Підприємства, граничну чисельність працівників, штатний розпис, умови оплати праці.
6.4.10. Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера підприємства , інших працівників.
6.4.11. Обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам конкретні розміри посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах, передбачених колективним договором.
6.4.12. Укладає колективний договір з працівниками від імені органу управління.
6.4.13. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
‣ положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
‣ порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
‣ порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
6.4.14. Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
6.4.15. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку
6.4.16. Вирішує інші питання діяльності Підприємства відповідно до законодавства України.
6.5. Директор Підприємства, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Підприємства, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Підприємства у державних органах, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з українськими та іноземними організаціями та фізичними особами.
6.6. У разі відсутності керівника Підприємства або неможливості виконувати
свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника (заступник головного лікаря) чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками.
6.9. Засновник (Власник):
6.9.1. Затверджує статут Підприємства та зміни до нього.
6.9.2. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими
використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному
управлінні, кредитні договори та договори застави.
6.9.3. Погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (надалі – Філії). Такі Філії діють відповідно до положення про них, погодженого із Засновником та затвердженого наказом керівника Підприємства.
6.9.4. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є власністю територіальної громади або спільною власністю (територіальних громад) та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління.
6.9.5. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.
6.9.6. Місцевий орган виконавчої влади укладає з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевого бюджету.
6.10. Орган управління:
6.10.1. Затверджує фінансовий план та контролює його виконання.
6.10.2. Проводить моніторинг фінансової діяльності Підприємства.
6.10.3. Здійснює контроль за фінансовою (бюджетною) та штатною дисциплінами Підприємства.
6.10.4. Здійснює контроль за ефективним використанням та збереженням майна і коштів Підприємства.
6.10.5. Контролює виконання орендарями інвестиційних і технічних програм, якщо такі передбачені договором оренди.
6.10.6. Здійснює інші повноваження, встановлені законодавством.
7. Господарська діяльність
7.1. Підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення та замовлення органу управління, враховувати їх при формуванні фінансового плану, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати фінансовий план.
7.2. Фінансовий план підприємства затверджується органом управління.
7.3. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства можуть проводитися лише за згодою Власника.
7.4. Вартість робіт та послуг, що здійснюються Підприємством, встановлюються відповідно до законодавства.
8. Організаційна структура підприємства
8.1. Структура Підприємства включає:
8.1.1. Адміністративно-управлінський відділ.
8.1.2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.
8.1.3. Лікувально-профілактичні підрозділи - амбулаторії загальної практики сімейної медицини .
8.2. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються керівником Підприємства.
8.3. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його керівником.
8.4. Штатну чисельність Підприємства керівник визначає залежно від обсягу медичної допомоги на підставі фінансового плану Підприємства, погодженого в установленому законодавством порядку та цим Статутом, з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
8.5. Найменування посад у штатному розписі визначається відповідно до національного класифікатора професій України.
9. Майно та порядок утворення статутного фонду
9.1. Майно підприємства є комунальною власністю. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатися закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Власника.
9.2. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законом.
9.3. Джерелами формування майна Підприємства є:
- комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
- кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг) Підприємства;
- цільові кошти;
- кредити банків;
- інші джерела, не заборонені законом.
Статутний фонд підприємства становить: 2 млн 247 тис. 964 грн.
9.4. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію органу управління.
9.5. Підприємство відповідає за своїми зобов'язаннями лише коштами, що перебувають у його розпорядженні. У разі недостатності зазначених коштів власник, в особі Уповноваженого органу управління, несе повну субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями Підприємства в установленому законодавством порядку.
9.6. Порядок розподілу та використання коштів Підприємства, отриманих від здійснення господарської некомерційної діяльності, визначається фінансовим планом, що передує плановому.
10. Повноваження трудового колективу
10.1. Працівники мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань захисту соціально-економічних і трудових прав працівників.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності - вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
10.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
10.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються відповідно до законодавства України.
10.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
10.5. Право укладення колективного договору від імені органу управління надається керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу - Уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу один перед одним не менш ніж один раз на рік.
10.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.
10.8. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
10.9. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку згідно з законодавством України.
11. Контроль та перевірка діяльності
11.1. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.
12. Припинення Підприємства
12.1. Припинення Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням органу управління, а у випадках, передбачених законом України, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
12.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.
12.3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
12.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства.
12.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у встановлені законодавством України строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає всіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Підприємства.
12.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством України порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
12.7. Претензії кредиторів до Підприємства, що ліквідується, задовольняються за рахунок його майна, якщо інше не передбачено законодавством України.
12.8. Якщо вартість майна Підприємства є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, Підприємство ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
12.9. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства України.
12.10. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства України про працю.
12.11. Підприємство є таким, що припинило діяльність, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення діяльності юридичної особи.
Секретар міської ради С.А.Ясінський
Теги: Рішення міської ради