Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові
Пн, 20/11/2017 - 12:18 | Адміністрація2
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 20.11.2017 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111,
тел.6-02-14, 6-23-68
20.11.2017 року
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові»
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської радипро «Порядок видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 зі змінами від 16.12.2015 № 1151.
І. Визначення проблеми
Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердженняПорядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові» (надалі Порядок) підготовлений на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» розробленого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України відповідно до частини третьої статті 261 Закону України від 06 вересня 2005р. № 2807-IV «Про благоустрій населених пунктів», яка визначає, що порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів затверджується рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Пунктом 1 частини першої статті 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначено, що на об’єктах благоустрою забороняється виконувати роботи без дозволу (ордеру), якщо обов’язковість його отримання передбачена законом. Типовим порядком встановлюється процедура видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів виконавчим органом сільської, селищної, міської ради на порушення об’єктів благоустрою. Типовий порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою розроблений з урахуванням вимог Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про основи містобудування» та «Про благоустрій населених пунктів». До Типового порядку додається форма дозволу (ордеру) на порушення об’єктів благоустрою та Перелік земляних та/або ремонтних робіт, для виконання яких необхідно отримати дозвіл.
Проблема, що спонукає для прийняття рішення Фастівською міською радою «Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові», полягає в тому, що у зв’язку із недосконалістю чинного законодавства, а саме з розбіжністю постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» та Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06 вересня 2005р. № 2807-IV для врегулювання відносин, які виникають у сфері благоустрою між суб’єктами господарювання, фізичними особами та органами місцевого самоврядування.
Представлений регуляторний акт має нововведення, які необхідні для запобігання виникненню фактів правопорушення у сфері благоустрою міста.
Звертаємо увагу на те, що дія постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» поширюється на юридичних та фізичних осіб-підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт. Питання, щодо проведення аварійних робіт залишилось не охопленим так як і питання щодо проведення робіт фізичними особами. Тому було прийняте рішення про включення фізичних осіб, як таких на яких поширюється дія представленого регуляторного акту. За статистичними даними проведення аварійних робіт становить від 50% - 60% порівняно з іншими земляними та/або ремонтними роботами. Тому в запропонованому регуляторному акті відображено аварійні роботи, як вид земляних робіт, з метою уникнення непорозумінь між суб’єктами господарювання, які проводять роботи, громадою міста та органами місцевого самоврядування, а також з метою уникнення нещасних випадків під час проведення аварійних робіт, в тому числі випадків з летальним наслідком.
З метою уникнення пошкоджень інженерних мереж та запобігання в подальшому конфліктних ситуацій до регуляторного акту в перелік документів на отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою включено надання ситуаційного плану проведення аварійних, земляних та/або ремонтних робіт. У випадку відхилення від проекту проведення аварійних, земляних та/або ремонтних робіт, до КП ФМР «Фастів-благоустрій» необхідно надавати копію ситуаційного плану із зазначенням цих змін.
Наступною ініціативою виконавця даного рішення є доповнення пунктом 2.9 та 2.12 де зазначено про порядок проведення аварійних робіт.
Для забезпечення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля в регуляторному акті обов’язковою умовою для отримання дозволу (ордеру) на порушення об’єкта благоустрою визначено відновлення об’єкту благоустрою.
Це зумовлено тим, що після проведення земляних робіт, в разі неякісного відновлення об’єкту благоустрою, в органів місцевого самоврядування відсутні важелі впливу на суб’єкта господарювання, який проводив роботи.
Ураховуючи викладене, обставини, які склались потребують негайних змін шляхом прийняття проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові».
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
V
|
|
Держава
|
V
|
|
Суб'єкти господарювання,
|
V
|
|
у тому числі суб'єкти малого підприємництва*
|
V
|
|
ІІ. Цілі державного регулювання
Метою проекту рішення є визначення механізму врегулювання питання проведення земляних та/або ремонтних, аварійних робіт на об’єктах благоустрою, отримання документів дозвільного характеру у відповідності до вимог чинного законодавства.
Запровадження єдиних підходів щодо видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів в місті Фастові призведе до повного, справедливого, об’єктивного взаєморозуміння між органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, фізичними особами, які мають намір проводити земляні роботи.
В свою чергу органи місцевого самоврядування та Відділення по контролю за благоустроєм міста КП ФМР «Фастів-благоустрій», матиме змогу оперативно реагувати та здійснювати контроль за об’єктами благоустрою, де ведуться земляні, ремонтні та аварійні роботи.
Громадяни та мешканці міста, при виявленні порушень під час проведення вказаних робіт зможуть отримати інформацію, який вид робіт проводяться, ким та з якою метою, а також до якого часу.
Прийняття цього акта дозволить підвищити ефективність заходів з проведення земляних робіт на об’єктах благоустрою, попереджувати правопорушення у сфері благоустрою та зменшити кількість правопорушень у цій сфері.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
1. Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.
|
- Неврегульованість питання оформлення документів дозвільного характеру.
Спосіб є неприйнятним, оскільки залишаються невирішеними питання видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
|
2. Вирішення визначених проблемних питань шляхом внесення змін до інших рішень Фастівської міської ради
|
- Потребуватиме необґрунтовано підвищених часових та трудових витрат з боку органу місцевого самоврядування.
Спосіб є неприйнятним, оскільки є значно трудомістким, тривалим у часі та не вирішує проблемні питання
|
3. Обраний спосіб (підготовка проекту рішення)
|
- Забезпечує вирішення проблемних питань в повному обсязі.
Спосіб є прийнятним, оскільки удосконалить процедуру видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, забезпечить підвищення якості і ефективності заходів з утримання об’єктів благоустрою, поліпшить загальний стан об’єктів благоустрою міста Фастів.
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
|
||
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
відсутні
|
відсутні
|
Альтернатива 2
|
відсутні
|
процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акту та оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради)
|
Альтернатива 3
|
забезпечення підвищення якості і ефективності заходів з утримання об’єктів благоустрою, поліпшення загального стану об’єктів благоустрою міста Фастів, ясність та прозорість в термінах та меті виконання робіт (земляних, ремонтних, аварійних)
|
процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акту та оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради), опрацювання заяв на видачу дозволу на порушення об’єктів благоустрою, оформлення та видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
|
||
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
відсутні
|
відсутні
|
Альтернатива 2
|
відсутні
|
відсутні
|
Альтернатива 3
|
уникнення нещасних випадків під час проведення аварійних робіт, в тому числі випадків з летальним наслідком, ясність та прозорість в термінах та меті виконання робіт (земляних, ремонтних, аварійних), створення умов сприятливих для життєдіяльності людини, забезпечення відновлення покриття доріг та тротуарів
|
відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
|
|||||
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
|
Альтернатива 1
|
відсутні
|
процедура подання заяви на видачу дозволу на порушення об’єкту благоустрою
|
|
Альтернатива 2
|
відсутні
|
процедура подання заяви на видачу дозволу на порушення об’єкту благоустрою
|
|
Альтернатива 3
|
чіткість, ясність, поетапність проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних), конкретизація прав та обов’язків під час проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних)
|
процедура подання заяви на видачу дозволу на порушення об’єкту благоустрою
|
|
Сумарні витрати за альтернативами
|
Сума витрат, гривень
|
||
Альтернатива 1.
Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")
- витрати на проїзд до робочого органу (2 рази;)
- подача документів до ЦНАП;
- витрати на проїзд до ЦНАП;
- копія викопіювання місця проведення земляних та/або ремонтних робіт;
|
1 година, від 10-16 грн.
- 10 грн.
- 1 година
- 6 грн.
- 0 грн.
|
||
Альтернатива 2.
Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")
- витрати на проїзд до робочого органу (2 рази;)
- подача документів до ЦНАП;
- витрати на проїзд до ЦНАП;
- викопіювання місця проведення земляних та/або ремонтних робіт;
|
1 година, від 10-16 грн.
- 10 грн.
- 1 година
- 6 грн.
- 0 грн.
|
||
Альтернатива 3.
Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")
- витрати на проїзд до робочого органу (2 рази;)
- подача документів до ЦНАП;
- витрати на проїзд до ЦНАП;
- викопіювання місця проведення земляних та/або ремонтних робіт;
|
1 година, від 10-16 грн.
- 10 грн.
- 1 година
- 6 грн.
- 0 грн.
|
ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути такі економічні та політичні фактори: економічна криза, політична нестабільність, зміни у чинному законодавстві. Зазначені фактори впливатимуть на стан утримання об’єктів благоустрою, ефективність діяльності підприємств у цій сфері. Можливість виконання акта з боку органів місцевого самоврядування, а також фізичних та юридичних осіб оцінюється як висока. Механізм повної або часткової компенсації можливої шкоди у разі настання очікуваних наслідків дії акта не розроблявся, оскільки настання будь-яких 3 негативних наслідків, за результатами прийняття запропонованого механізму, не очікується. Контроль та нагляд за додержанням вимог регуляторного акта буде здійснюватися Фастівською міською радою.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
|
2
|
Неврегульованість питання оформлення документів дозвільного характеру
|
Альтернатива 2
|
1
|
Потребуватиме необґрунтовано підвищених часових та трудових витрат з боку органу місцевого самоврядування
|
Альтернатива 3
|
4
|
Забезпечує вирішення проблемних питань в повному обсязі
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1
|
відсутні
|
відсутні
|
важливі та критичні аспекти проблеми залишаються невирішеними
|
Альтернатива 2
|
відсутні
|
процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акту та оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради)
|
існування проблем без змін
|
Альтернатива 3
|
забезпечення підвищення якості і ефективності заходів з утримання об’єктів благоустрою, поліпшення загального стану об’єктів благоустрою міста Фастів, ясність та прозорість в термінах та меті виконання робіт (земляних, ремонтних, аварійних), чіткість, ясність, поетапність проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних), конкретизація прав та обов’язків під час проведення робіт (земляних, ремонтних, аварійних)
|
процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акту та оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради), опрацювання заяв на видачу дозволу на порушення об’єктів благоустрою, оформлення та видача дозволу (ордеру) на порушення об’єктів благоустрою.
|
вирішення всіх проблем та поставлених задач
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
причини відмови - важливі та критичні аспекти проблеми залишаються невирішеними
|
відсутні
|
Альтернатива 2
|
причини відмови - існування проблем без змін
|
відсутні
|
Альтернатива 3
|
перевага обраної альтернативи - вирішення всіх проблем та поставлених задач
|
відсутні
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать роз’яснення визначеної проблеми
Для досягнення мети, визначеної у другому розділі Аналізу регуляторного впливу проектом цього регуляторного акта пропонується затвердити рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові». До проекту рішення надаються додатки.
VІ. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого
регуляторного акта
Реалізація регуляторного акта створить сприятливі умови для отримання документів дозвільного характеру у відповідності до вимог чинного законодавства та зменшити кількість правопорушень у сфері благоустрою населених пунктів.
Можлива шкода від прийняття регуляторного акта не прогнозується.
Витрати
|
Вигоди
|
Держава
|
|
Відсутні.
|
1. Реалізація державної політики у сфері благоустрою населених пунктів.
2. Вдосконалення правової бази на місцевому рівні.
3. Створення умов для отримання документів дозвільного характеру у відповідності до вимог чинного законодавства.
|
Суб’єкти господарювання, що виконують земляні роботи на об’єктах благоустрою
|
|
Витрати робочого часу, необхідного для вивчення вимог регуляторного акта та витрати, пов’язані з дотримання цих вимог.
|
1. Створення умов для підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання.
2. Зменшення кількості правопорушень у цій сфері.
3.Збалансування інтересів між суб’єктами господарювання, що здійснюють земляні роботи на об’єктах благоустрою, виконавчим органом Фастівської міської ради і населенням.
|
Громадяни
|
|
Збільшення витрат часу на вивчення нормативної бази галузі, пов’язаної із виконанням вимог регуляторного акта
|
1. Поліпшення ситуації щодо збереження об’єктів благоустрою міста Фастова.
2. Підвищення рівня благоустрою міста Фастова.
3. Підвищення якості та ефективність заходів з належного утримання об’єктів благоустрою.
|
VІI. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії цього регуляторного акта є необмеженим. Внесення змін до зазначеного регуляторного акту, при змінах в чинному законодавстві або у разі необхідності, здійснюється згідно регламенту роботи Фастівської міської ради.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Після набрання чинності регуляторним актом його результативність визначатиметься такими кількісними показниками:
- кількість поданих заяв на отримання дозволу (ордера) на земляні роботи;
- кількість наданих дозволів (ордерів) на виконання земляних робіт;
- видано попереджень;
- розмір надходжень до місцевого бюджету і місцевого цільового фонду, пов'язаних з дією акта – не прогнозується;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, – середній;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта - на всіх суб’єктів господарювання, які планують проведення земляних робіт на об’єктах благоустрою;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – високий.
ІХ. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведене до набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичне відстеження результативності - один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є КП ФМР «Фастів-благоустрій».
Відділ житлово-комунального господарства,
6-23-68
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові»
Виконавець заходів відстеження – відділ житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради, КП ФМР «Фастів-благоустрій».
Цілі прийняття акта: Запровадження єдиних підходів щодо видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів в місті Фастові призведе до повного, справедливого, об’єктивного взаєморозуміння між органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, фізичними особами, які мають намір проводити земляні роботи.
Строк виконання заходів з відстеження– 5 днів (04.09.17–08.09.17 р.)
Тип відстеження заходів– базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності- вивчення чинного законодавства: Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування». та інших документів чинного законодавства України.
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.
Аналіз отримання значень показників результативності
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є КП ФМР «Фастів-благоустрій».
Кількісні та якісні значення показників результативності
1. Кількісним показником результативності рішення є :
Назва показника
|
2016 р.
|
І півріччя
2017 р.
|
Кількість поданих заяв на отримання дозволу (ордера) на земляні роботи
|
81
|
60
|
Кількість наданих дозволів (ордерів) на виконання земляних робіт
|
81
|
60
|
Видано попереджень
|
43
|
23
|
Кількість складених адміністративних протоколів за порушення правил благоустрою ст.152 КУаАП (шт.)
|
43
|
23
|
Висновки та рекомендації
Прийняття рішення Фастівською міською радою «Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові», розроблено з метою недопущення самовільного проведення земляних робіт, запобігання виведенню з ладу підземних комунікацій та порушенню елементів міського благоустрою та послідуючого його обов’язкового відновлення.
З прийняттям даного регуляторного акта буде створено сприятливі умови для отримання документів дозвільного характеру у відповідності до вимог чинного законодавства та зменшити кількість правопорушень у сфері благоустрою населених пунктів.
Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Відділ житлово-комунального господарства,
(04565)-6-23-68
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
«Про затвердження Порядку видачі дозволів (ордерів) на порушення об'єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові»
З метою впорядкування виконання робіт пов’язаних із порушенням існуючого благоустрою міста та своєчасного його відновлення, недопущення пошкоджень підземних інженерних комунікацій, враховуючи Закони України «Про благоустрій населених пунктів», згідно Правил благоустрою території міста Фастова", затверджених рішенням Фастівської міської ради від 26.05.2016 р. №24-XIII-VII, ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відповідно до рекомендацій з розроблення правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 31.05.2007 № 32, беручи до уваги пропозиції постійних депутатських комісій міської ради, керуючись ст.25, п.22 ч.1ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
вирішила:
1. Затвердити Порядок видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення виконавчого комітету
№_______ від __________
Порядок видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустроюабо відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (ордерів) у місті Фастові
1.Загальні положення
1. 1. Цей порядок встановлює процедуру видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів благоустрою або відмови у їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів та анулювання дозвіл (ордерів).
1.2.Порядок розроблений відповідно до ст.10, ст.10-1,26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування».
1.3 Даний Порядок розроблено з метою недопущення самовільного проведення земляних робіт, запобігання виведенню з ладу підземних комунікацій та порушенню елементів міського благоустрою та послідуючого його обов’язкового відновлення.
Дія цього порядку поширюється на юридичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
2.Порядок видачі дозволу (ордеру)
2.1. Дозвіл (ордер) не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою.
2.2. Дозвіл (ордер) видається відділенням по контролю за благоустроєм міста КП ФМР «Фастів-благоустрій» (надалі – Відділення по контролю) на підставі письмової заяви, протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви.
2.3.Заява подається до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради, відповідною юридичною особою, суб’єктом підприємницької діяльності, фізичною особою (або їх уповноваженим представником), за формою згідно з додатком 1. Надавши копії паспортів та ідентифікаційних кодів - для фізичних осіб, копія витягу з єдиного державного реєстру - для інших осіб.
Якщо заява подається відповідною уповноваженою особою підприємства - наказ (копія наказу) про призначення відповідальної особи на оформлення документів.
До заяви про видачу дозволу (ордеру) на проведення земляних робіт заявник наступні документи:
- ситуаційний план розміщення об’єкта (схематичний план будівництва з визначенням місця виконання робіт або траси прокладання чи ремонту комунікацій з прив’язкою відносно прилеглих вулиць).
- ситуаційний план розміщення об’єкта (схематичний план будівництва з визначенням місця виконання робіт або траси прокладання чи ремонту комунікацій з прив’язкою відносно прилеглих вулиць).
У випадку встановлення додаткових умов на здійснення тимчасового порушення благоустрою законами України та підзаконними нормативно-правовими актами, заявники подають документи, визначені даними нормативно-правовими актами.
На ситуаційний план, Відділенням по контролю, наносять погодження з технічними службами міста і першою наноситься погодження тієї служби, на балансі якої знаходиться відповідна комунікаційна система. Після нанесення траси комунікації (розкопки) проводиться погодження з іншими службами, зазначеними на ситуаційному плані. Перелік організацій для погодження надає відділення по контролю.
2.3. Дозвіл (ордер) надається окремо на кожен об’єкт, за умови відповідності наданої дозвільної та проектної документації законодавчим і нормативним вимогам.
2.4. Види робіт, які не потребують оформлення дозволу (ордера), якщо інше не передбачено розпорядженням міського голови або рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, але потребують завчасного повідомлення КП ФМР «Фастів-благоустрій» :
- встановлення квіткових ваз;
- встановлення дорожніх знаків;
- встановлення декоративних огорож на час проведення масових заходів;
- влаштування мереж зовнішнього освітлення по існуючих опорах;
- фарбування наземних пішохідних переходів, мостів, шляхопроводів;
- встановлення опор без розриття траншей та обмеження руху;
- поточний ремонт у межах червоних ліній;
- роботи по поточному ремонту будівель, споруд без внесення конструктивних змін балансоутримувачами (покрівлі, вимощення та ін.);
- відновлення транспортних огорож 1-ої та 2-ої групи;
- встановлення паркоматів;
- окремі види робіт, що проводяться КП ФМР «Фастів-благоустрій».
2.5.Дозвіл (ордер) видається на термін, передбачений угодою (контрактом) підряду, з врахуванням нормативної тривалості виконання робіт, визначеної на підставі БНіП 1.04.03.85 «Норми тривалості будівництва і заділів в будівництві підприємств, будинків і споруд» у межах терміну дії дозволу Державної інспекції архітектурно-будівельного контролю, а також умов організацій, інтереси яких можуть зачіпатись під час виконання робіт.
2.6.Дозвіл (ордер) на проведення земляних та/або ремонтних робіт визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.
2.7.При прокладанні інженерних мереж поза будівельним майданчиком видається дозвіл (ордер) на тимчасове порушення благоустрою на кожну мережу, за винятком випадків, коли їх прокладання передбачено в одному технічному коридорі.
2.8. У випадку, коли земляні роботи викликають зміну маршрутів руху або графіку руху громадського транспорту, юридична особа, суб’єкт підприємницької діяльності та фізична особа, що їх виконує, зобов’язана повідомити про це населення через засоби масової інформації, провести узгодження з органами поліції та попередити про це суб’єктів господарювання, які надають послуги з пасажирських перевезень не пізніше ніж за 3 доби.
2.9.При порушенні благоустрою у зв'язку з виконанням робіт, аварійних робіт, виконавець робіт зобов'язаний розмістити на місці робіт інформацію про себе, про термін виконання робіт та порушення благоустрою тощо
2.10. При виявленні будь-яких підземних комунікацій, не вказаних на плані, роботи необхідно негайно припинити та із залученням представників зацікавлених організацій вирішити питання про можливість подальшого проведення земляних робіт.
2.11. Для отримання дозволу (ордеру) подається заява юридичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
Дозвіл (ордер) на планові земельні роботи не видаються на зимовий період з листопада по березень місяць включно.
2.12. Експлуатаційні та інші організації, що виконують аварійні роботи, мають право розпочати їх без одержання дозволу(ордера), але зобов’язані його отримати не пізніше 2 - ох робочих днів від початку робіт.
Про початок аварійних робіт необхідно відправити телефонограму до єдиної диспетчерської служби (за номером телефону:04565-5-20-40 або 04565-5-42-58) службі, та зателефонувати службі, яка надає дозвіл (ордер) за тел.04565-5-15-41,04565- 5-13-34. У випадку, якщо протягом вказаного часу дозвіл не буде отримано, такі роботи будуть вважатися самовільними, що тягне за собою накладання штрафу відповідно до ст. 152 КУпАП України «Порушення правил благоустрою території міст та інших населених пунктів».
2.13.У разі неможливості відновлення порушеного благоустрою у зв'язку з погодними умовами, аварійний дозвіл (ордер) переводиться у плановий з визначенням терміну виконання робіт у період сприятливих погодних умов, а виконавець робіт проводить тимчасове відновлення благоустрою доріг і тротуарів у нижньому шарі асфальтовою або бетонною сумішшю з наступним відновленням по типу існуючого покриття в період сприятливих погодних умов.
2.14. Протягом 5-ти днів необхідно погодити дозвіл (ордер) із організаціями, зазначеними у переліку,який наданий відділенням по контролю, а один екземпляр погодженого дозволу (ордеру) передати до Відділення по контролю КП ФМР «Фастів-благоустрій».
Форма дозволу (ордеру) наведена у додатку 2.
2.15. Дозвіл (ордер) видається на проведення робіт, перелік яких наведено у додатку 7.
2.16. Реєстр дозволів (ордерів) проводить Відділення по контролю за благоустроєм, у журналах за формою згідно Додатків 4, 5.
2.17 Відмова у видачі дозвіл (ордеру) видається заявнику в письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу (ордеру).
Підставою для відмови у видачі дозволу (ордеру) є невідповідність поданих документів вимогам законодавства, подання документів у неповному обсязі та виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
У разі усунення заявником причин, що стали
підставою для відмови у видачі дозволу(ордеру),
повторний розгляд документів здійснюється у
строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання
відповідної заяви, документів, необхідних
для видачі дозволу (ордеру) і документів, які
засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі, якщо інше не встановлено законом.
підставою для відмови у видачі дозволу(ордеру),
повторний розгляд документів здійснюється у
строк, що не перевищує п'яти робочих днів з дня отримання
відповідної заяви, документів, необхідних
для видачі дозволу (ордеру) і документів, які
засвідчують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі, якщо інше не встановлено законом.
Відмову у видачі дозволу (ордеру) може бути оскаржено до виконавчого комітету Фастівської міської ради, а також у встановленому законом порядку.
2.18.У випадку, коли підрядна (виконавча) організація за час, який відведено на погодження чи виконання робіт, відмовилась від проведення даних робіт, дозвіл (ордер) здається (з відміткою організації, за якою закріплена територія, на якій передбачалось проведення робіт) до Відділення по контролю за благоустроєм, для проведення обліку та контролю.
2.19.При недотриманні строків закінчення робіт, вказаних в дозволі (ордері), чинність документу продовжується на підставі листа організації з поясненням причин зриву, подання графіка закінчення робіт і перевірки стану справ на об’єкті. Дозвіл (ордер), не продовжений за терміном дії, за умови не виконання роботи, вважається недійсним. Несвоєчасне продовження часу дії дозволу (ордера), тягне за собою адміністративну відповідальність відповідно до ст.152 КУпАП.
2.20.Після закінчення робіт організація (замовник або підрядник), яка виконувала роботи, повинна закрити дозвіл (ордер) у КП ФМР «Фастів-благоустрій» протягом 10-ти днів. Закриття дозволу (ордеру) проводиться КП ФМР «Фастів-благоустрій», після перевірки на місці якості та обсягів відновлення благоустрою території. За результатом перевірки складається акт за формою згідно Додатку 4.
Особи, що приступили до виконання робіт без дозволу на тимчасове порушення благоустрою, зобовязані припинити роботи до отримання дозволу, забезпечити безпечне користування місцем виконання робіт або огородити місце до відновлення благоустрою.
2.21. Особи, що здійснили роботи по тимчасовому порушенні благоустрою зобов'язані відновити благоустрій території до належного стану.
2.22. Особа зобов'язана відшкодувати власнику, користувачу, балансоутримувачу завдані матеріальні збитки, якщо особа не відновила благоустрій, не в повній мірі чи не якісно відновила благоустрій місця/об'єкту, або якщо місце/об'єкт після відновлення прийшли у непридатний для безпечного користування стан протягом року, та (чи) містять ознаки дефектів, а також у разі, якщо внаслідок такого не відновлення завдано збитків третій особі.
Заявник може сплатити КП ФМР «Фастів-благоустрій» вартість робіт по відновленню об’єкта благоустрою, шляхом укладення відповідного договору.
2.23. Підставою для переоформлення дозволу (ордеру) є передача права проведення на об’єктах благоустрою робіт іншій особі або зміна найменування юридичної особи чи прізвища, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця та/або їх місцезнаходження.
2.24.Під час переоформлення дозволу (ордеру) проведення робіт не зупиняється.
Строк дії переоформленого дозволу (ордеру) не
може перевищувати строк дії, зазначений у документі дозвільного
характеру, що переоформлявся.
може перевищувати строк дії, зазначений у документі дозвільного
характеру, що переоформлявся.
2.25. Підставою для видачі дубліката дозволу (ордер)у є його втрата або пошкодження.
2.26. Дозвіл (ордер) може бути анульовано КП ФМР «Фастів-благоустрій» у разі:
- подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання та оригіналу дозволу (ордеру) або його дубліката;
- наявності відомостей про припинення юридичної особи або суб’єкта підприємницької діяльності (фізичної особи – підприємця), що отримали дозвіл.
Відділення по контролю, у разі анулювання дозволу (ордеру), вносить відповідну інформацію до реєстру дозволів (ордерів).
2.27. У разі анулювання дозволу (ордеру) за заявою особи, яка отримала дозвіл (ордер), така особа може отримати новий дозвіл (ордер) відповідно до вимог цього Порядку.
2.28. Дія дозволу (ордера) може бути призупинена при:
- виконанні робіт з порушенням вимог затвердженої проектної документації, містобудівних, будівельних, санітарних екологічних норм і правил;
- виявленні неповноти дозвільних документів відповідних організацій або фальсифікації документів;
- виникненні під час виконання робіт загрози населенню та території;
- порушенні прав суміжних землекористувачів, а також інтересів фізичних та юридичних осіб, що охороняються чинним законодавством;
- виявленні порушень установленого порядку оформлення ордерів, тимчасового призупинення дозвільної документації, на підставі якої було видано ордер;
- невиконанні, недотриманні відповідних приписів щодо благоустрою виданих відділом по контролю за благоустроєм, інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю.
У дозвіл (ордер) у разі його призупинення вноситься відповідна відмітка про дату та причини призупинення.
Відновлення дії дозволу (ордера) виконується на підставі письмового звернення підрядної організації до відділу по контролю за благоустроєм з підтвердженням усунення порушень та гарантією дотримуватись порядку виконання робіт, встановленого цими Правилами.
2.29.Тимчасове призупинення дії дозволу (ордера) не є підставою до продовження (перенесення) терміну його дії.
2.30. Порушення цілісності дорожнього покриття та пішохідних тротуарів після його капітального ремонту заборонено впродовж п’яти років, за винятком проведення ліквідації аварій на інженерних мережах та робіт, технічні умови виконання яких не дозволяють обійти дане дорожнє покриття.
2.31.Порушувати дорожнє покриття доріг, вулиць та шляхів не рекомендується виконувати, якщо є можливість пройти ділянку дорожнього покриття методом проколу.
3. Контроль за видачею дозволів (ордерів)
3.1. Контроль за термінами та якістю виконання відновлювальних робіт здійснює відділення по контролю та балансоутримувач об’єктів благоустрою. На ділянках прибудинкових територій – власники будинків та балансоутримувачі.
Про прийняття робіт з поновлення благоустрою після його відновлення складається акт обстеження про відновлення благоустрою в двох примірниках (один – для відділення по контролю, другий – для суб’єкта господарювання, який отримував дозвіл (ордер) на роботи з благоустрою).
3.2. Відділення по контролю за благоустроєм має право відвідувати місця проведення робіт по відновленню об’єктів благоустрою і у разі виявлення порушень, - надавати попередження за формою згідно Додатку 3
3.2. Щомісячно, до 30 числа поточного місяця відділ по контролю надає звіт відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради за формою, встановленою Розпорядженням міського голови від 28.10.2016 року №271од.
4.Відповідальність
4.1. У разі невиконання умов передбачених даних Порядком, та не відновлення об’єкта благоустрою у строки, передбачені дозвіл (ордер)ом, відповідальні особи притягуються до адміністративної відповідальності відповідно до ст.152 КУпАП.
Сплата штрафу не звільняє особу від обов’язку відновлення пошкоджених об’єктів благоустрою.
Додаток 1
до Порядку
__________________________________________________
(найменування органу якому подається заява) |
Заявник ___________________________________________
(найменування юридичної особи, (та ПІБ представника), __________________________________________________
прізвище ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, фізичної особи та їх __________________________________________________
місцезнаходження, контактний номер телефону) |
ЗАЯВА
Відповідно до статті 261 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” прошу ________________________________________________________________________________
(видати, переоформити, видати дублікат, анулювати (необхідне зазначити)
(видати, переоформити, видати дублікат, анулювати (необхідне зазначити)
дозвіл (ордер) на порушення об’єкта благоустрою ___________________________________________
(назва об’єкта благоустрою
(назва об’єкта благоустрою
_______________________________________________________________________________.
та його місцезнаходження)
та його місцезнаходження)
з метою проведення______________________________________________________________,
(вид земляних та/або ремонтних робіт
(вид земляних та/або ремонтних робіт
________________________________________________________________________________
згідно з додатком 3 до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або
згідно з додатком 3 до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або
________________________________________________________________________________
відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення)
відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення)
_______________________________________________________________________________,
Дозвіл (ордер) від ______ _____________________ 20___ р. № ________ (зазначається у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката) виданий ________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
________________________________________________________________________________
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
________________________________________________________________________________
Додаток: Дозвіл (ордер) або його дублікат (у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката (крім випадків видачі дубліката у зв’язку з втратою).
З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” я,
__________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи) |
___________________________
(підпис) |
|||
даю згоду на оброблення моїх персональних даних.Заявник
|
____________________
(підпис) |
____________________
(ініціали та прізвище) |
|
Примітка. Кожна сторінка цієї заяви засвідчується підписом заявника.
Додаток 2
до Порядку
Державний Герб України
________________________________________________________________________________
(найменування органу , що видає дозвіл (ордер) )
(найменування органу , що видає дозвіл (ордер) )
Д О З В І Л (О Р Д Е Р) № _______________
Дозволяється _______________________________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище,
(найменування юридичної особи, прізвище,
________________________________________________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця,та фізичної особи, їх місцезнаходження)
ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця,та фізичної особи, їх місцезнаходження)
________________________________________________________________________________
проводити_______________________________________________________________________
(вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)
(вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)
________________________________________________________________________________
на об’єкті благоустрою____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________.
(назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)
(назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)
Дозвіл (ордер) діє з ____ _________ 20__ р. до ____ _________ 20__ р.
Особа, якій видано дозвіл (ордер), зобов’язана власними силами привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, сплатити його відновну вартість.
Директор
|
_______________________
(ініціали та прізвище) |
_________________
(підпис) |
____ __________ 20__ р.
Додаток 3
До Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
«___»______________ 20___ р. м.Фастів
Мною, ____________________________________________________________
__________________________________________________________________
Кому:_____________________________________________________________
(П.І.Б. підприємця, керівника підприємства)
в присутності_______________________________________________________
(П.І.Б., посада, місце роботи)
проведено перевірку санітарно-технічного стану території після проведення х робіт (аварійних, земляних та/або ремонтних) __________________________________________________________________
в результаті перевірки виявлено:______________________________________
_____________________________________________________________________________
З метою усунення недоліків, які виявлені під час перевірки, встановлених рішенням виконкому Фастівської міської ради Про Порядок видачі дозволів (ордерів) на порушення об’єктів вимог щодо дотримання належного санітарно-технічного стану території міста, пропонується вжити наступних заходів:
№ п/п
|
Заходи
|
Термін виконання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________Підпис____________________________________________________
(П.І.Б. особи , яка склала припис)
Копію Попередження для виконання отримав: ___________________________________________Підпис_____________
РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК
Дата перевірки
|
Номери невиконаних пунктів
|
Хто проводив перевірку
|
Хто ознайомлений
|
||
П.І.Б.
|
підпис
|
П.І.Б.
|
підпис
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В разі невиконання заходів, вказаних в Попередженні, керівники та відповідальні особа будуть притягнуті до адміністративної відповідальності відповідно до ст. 152 КУпАП.
Примітка:
1) Попередження складається в 2-х примірниках;
2) Для з’ясування обставин порушень та уточнення строків усунення недоліків просимо Вас з’явитися до КП ФМР «Фастів-благоустрій» (вул. Нова,9, тел.: ______________________)
_____________ 20 __ р. о ______ год.
Додаток 4
до Порядку
АКТ
перевірки стану благоустрою після виконання робіт (аварійних, земляних та/або ремонтних)
м. Фастів «___» _________ 20__р.
Мною, __________________________ КП ФМР «Фастів-благоустрій» спільно з __________________________________________________________________ проведена перевірка стану благоустрою після виконання робіт (аварійних, земляних та/або ремонтних) _________________________________________ в м. Фастові, _____________________________в результаті перевірки виявлено:
__________________________________________________________________
Протягом двох років здійснювати контроль та забезпечувати належні технічно - експлуатаційні характеристики відновлених елементів благоустрою.
У разі невиконання робіт з відновлення благоустрою, відповідальні особи будуть притягнуті до відповідальності згідно зі ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Правил благоустрою міста Суми та Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів).
Підписи:
________________
________________
Додаток 5
до Порядку
Журнал реєстрації дозволів на порушення об’єктів благоустрою
№
дозволу
|
Дата
Надходження заяви
|
ПІП керівника (відповідальної особи відповідно до наказу), фізична особа, який/яка отримує дозвіл, адреса, телефон
|
Термін виконання земляних та ремонтних робіт згідно з дозволом
|
Вид земляних та ремонтних робіт, адреса їх проведення
|
Закриття дозволу
|
Дата закриття дозволу
|
|||
|
|
|
Початок
|
Закінчення
|
Продовжено
|
|
ПІП керівника (відповідальної особи відповідно до наказу), фізична особа, який/яка отримує дозвіл, підпис
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 6
до Порядку
Журнал реєстрації аварійних робіт
№ п/п
|
Дата реєстрації
|
Назва організації, що проводить роботи
|
ПІП особи, яка повідомила про початок робіт
|
ПІП особи, яка прийняла інформацію про початок робіт
|
Місце проведення робіт
|
ПІП відповідальної особи за проведення робіт
|
Дата початку робіт
|
Вид аварійних робіт
|
Примітка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 7
до Порядку
ПЕРЕЛІК
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл
1. Земляні або монтажні роботи, не пов’язані з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд.
2. Земляні або монтажні роботи, пов’язані з розриттям дорожного покриття.
3. Роботи, пов’язані з порушенням благоустрою об’єктів зеленого господарства.
4. Роботи, пов’язані з інженерними вишукуваннями.
5. Роботи, пов’язані з археологічними дослідженнями.
6. Улаштування нових та/або заміна існуючих посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням навісу або павільйону.
7. Ремонт та/або улаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, спортивних, дитячих та інших майданчиків.
8. Заміна пошкоджених та застарілих конструкцій опор, ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури.
9. Прокладення, перекладення або заміна водостічних, водопровідних труб та водоприймальних колодязів .
10. Прокладання та проведення ремонту підземних інженерних комунікацій всіх видів.
10. Установлення нових, відновлення, ремонт та заміна існуючих малих архітектурних форм.
11. Відбудова, відновлення зруйнованих частин фундаментів пам’ятників, декоративних скульптур та композицій, елементів обладнання фонтанів та декоративних басейнів із заміною зношених труб та водопровідної арматури фонтанів тощо.
12. Установлення нових та/або ремонт і відбудова пошкоджених споруд і обладнання пляжів (гардеробів, камер схову, пунктів прокату пляжного інвентарю, туалетів, лав, грибків, навісів, альтанок тощо), спортивного та дитячого устаткування.
13. Пробивання отворів, встановлення тимчасових огороджень, рекламних носіїв, кіосків та павільйонів, встановлення будівельних риштувань і захисних огорож під час ремонту фасадів будівель.