Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проект рішення: Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів
Пн, 14/10/2013 - 22:36 | Admin
Проект
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від №
м. Фастів
Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів
Відповідно до п.п.9 п. а, п. п. 4 п. б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ст. 3 Закону України «Про захист населення від шкідливого впливу шуму, вібрації та інших фізичних факторів», ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», п. 13 Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833, п. 25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.1994 р. № 313 (зі змінами та доповненнями), п. 16 Правил роботи дрібно роздрібної торгівельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв‘язків і торгівлі України від 08.07.1996р. № 369 (зі змінами та доповненнями) виконавчий комітет вирішив:
- Затвердити Порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (додаток № 1).
- Затвердити форму бланка погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (додаток № 2).
- Затвердити форму бланка заяви щодо погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (додаток № 4).
- Дане рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Несторенка О.О.
В.о. міського голови Г.Ф. Поліщук
Додаток № 1
до рішення міськвиконкому
№
від
ПОРЯДОК
Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення,
розміщених на території м. Фастів
РОЗДІЛ 1
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів розроблено відповідно до п. п. 9, п. а, п. п. 4, п. б ст.30 Закону України «про місцеве самоврядування в Україні», п. 13 Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.16.2006р. № 833, п. 25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.1994р. № 313 (зі змінами та доповненнями), п. 16 Правил роботи дрібно роздрібної торгівельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв‘язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369 (зі змінами та доповненнями) та інших нормативних документів, що регламентують торгівельну діяльність та діяльність у сфері послуг.
- Даний Порядок визначає процедуру надання документів та встановлення за узгодженням з власниками зручного для населення режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів.
- Об’єктами благоустрою є сукупність усіх територій міста, що складаються з окремих територій (їх частин) різного цільового призначення, у тому числі територій сільськогосподарського призначення (до їх переведення в інші категорії за міськими функціями), житлової та громадської забудови, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико - культурного призначення, територій промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, іншого призначення. Спеціально відведеним місцем для торгівлі та надання послуг вважається приміщення або його частина (окремо розташованого, вбудованого чи прибудованого), відведена для торгівлі чи надання послуг, місця для торгівлі та надання послуг поза приміщеннями – на майданчиках і вулицях міста, у місцях відпочинку, інше.
- Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг – це документ встановленого зразка, який визначає режим роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг (у тому числі розміщених і в тимчасових спорудах), які розміщені на території м. Фастів.
Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в тимчасових спорудах), видається на кожний об’єкт торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг на підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
РОЗДІЛ 2
ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
Торгова діяльність – ініціативна, самостійна діяльність юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, діяльності по здійсненню купівлі/продажу споживчих товарів та наданню послуг з метою одержання прибутку.
Роздрібна торгівля – сфера підприємницької діяльності по продажу товарів або послуг на підставі усного або письмового договору купівлі-продажу безпосередньо кінцевим споживачам для їх власного некомерційного використання.
Визначення «об’єкти торгівлі» у цьому розділі слід розуміти у такому значенні:
-
торговий центр – група торгових об‘єктів та сфери послуг, зосереджених в одному місці та керованих, як єдине ціле, які за своїми типами, розмірами і місцезнаходженням функціонально відповідають потребам обслуговуваної чи торгової зони.
-
магазини – стаціонарні об‘єкти роздрібного продажу товарів, які займають окремі приміщення або мають торгівельний зал для покупців. Магазин може знаходитися в окремих приміщеннях, будівлях або займати їх частину та можуть бути:
-
за товарною спеціалізацією – продовольчі, непродовольчі, змішані;
-
за товарним асортиментом – спеціалізовані, неспеціалізовані, універмаги, універсами, будинки торгівлі, торгівельні, торгівельно-побутові центри (комплекси);
-
за формами торгівлі - звичайного типу, самообслуговування, торгівлі за зразками, торгівлі за попереднім замовленням, дрібнооптові (для відпуску товарів дитячим, лікувальним та іншим закритим закладам за безготівковим розрахунком), фірмової торгівлі та інші.
-
Оптова база – основне господарське підприємство оптової торгівлі, що здійснює оптові закупівлі та поставки (продаж) товарів і надає торгівельні послуги підприємствам і організаціям роздрібної торгівлі, громадського харчування та іншим суб‘єктам підприємницької діяльності.
-
Склад-магазин – об‘єкт, що має функціональні площі, до яких входять торгівельні та складські площі закритих та напіввідкритих приміщень для зберігання продажу великогабаритних товарів (меблі, будівельні матеріали тощо), а також промислових та продовольчих товарів оптом, дрібним оптом та у роздрібний продаж.
-
Тимчасова споруда торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі-ТС)– одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд та встановлюється тимчасово без улаштування фундаменту. Тимчасові споруди бувають пересувними та стаціонарними:
-
пересувна тимчасова споруда – споруда яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торгівельне обладнання низькотемпературний прилавок, лоток, ємкість, торгівельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
-
стаціонарна тимчасова споруда – споруда, яка має закрите прощення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру має площу до 30 квадратних метрів.
Павільйон торговий – об‘єкт роздрібного продажу товарів, що займає окрему споруду полегшеної конструкції та має торговий зал для покупців.
Кіоск торговий – об‘єкт роздрібного продажу товарів, що займає відокремлене приміщення для організації продажу товарів без доступу в нього покупців.
Палатка торгова – об‘єкт дрібно роздрібної торгової мережі збірно-розбірної конструкції що займає відокремлене торгове місце.
Лоток (торгове місце) – відокремлене, спеціально обладнане місце поза магазином для здійснення роздрібного продажу товарів із додержанням правил торгівельного обслуговування населення та порядку розрахунків із покупцями.
Аптека – заклад охорони здоров‘я, основним завданням якого є забезпечення населення, закладів охорони здоров‘я підприємств, установ та організацій лікарськими засобами шляхом здійснення роздрібної торгівлі.
Аптечний кіоск – структурний підрозділ аптеки, який створюється на підприємствах, установах та організаціях для роздрібної торгівлі лікарськими засобами, що відпускаються без рецептів лікаря.
Кафетерій – заклад ресторанного господарства з асортиментом гарячих та холодних напоїв, бутербродів, соків, булочних, кондитерських виробів, молока та молочнокислих продуктів.
Ресторан – підприємство ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи замовлені і фірмові лікеро-горілчані, тютюнові та кондитерські вироби, з підвищеним рівнем обслуговування у поєднанні з організацією відпочинку.
Бар – підприємство ресторанного господарства з барною стойкою, що реалізує змішані, міцні алкогольні, слабоалкогольні напої, закуски, десерти, мучні кондитерські та булочні вироби, покупні товари.
Кафе – підприємство ресторанного господарства та відпочинку споживачів із наданням обмеженого у порівнянні з рестораном асортименту продукції. Реалізує фірмові, замовлені страви, вироби та напої.
Їдальні – загально доступні або обслуговуючі певний контингент споживачів підприємства громадського харчування, що виробляють та реалізують страви залежно від меню по днях тижня.
Автостоянка – спеціально обладнане місце для паркування автотранспорту, яке визначене на підставі містобудівної документації органом місцевого самоврядування для стоянки автотранспорту, позначене дорожніми знаками згідно з Правилами дорожнього руху, має тверде покриття (асфальт, бетон тощо), розмітку місць стоянки автотранспорту, може мати огорожу, в тому числі тимчасову.
Відеозал – приміщення, пристосоване для показу фільмів на магнітних або електронних носіях через відео проекцію, обладнане кіноекраном та стаціонарно встановленою апаратурою, призначеною тільки для демонстрування (публічного показу) фільмів на магнітних або електронних носіях.
Ринок – створений в установленому порядку на відведеній земельній ділянці за рішенням місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування суб‘єкт господарювання або його відокремлений підрозділ, функціональними обов‘язками якого є надання послуг та створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, що складаються залежно від попиту і пропозиції.
Готель – підприємство будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, складається з номерів, надає готельні послуги, які не обмежуються щоденним заправлянням ліжок, прибирання кімнат та санвузлів.
Автозаправна станція – комплекс споруд для приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів для заправлення автотранспорту.
Сезонна торгівля – мережа роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, яка відкрита для обслуговування населення на певний сезон року та яка не має закритого приміщення для перебування людей.
РОЗДІЛ 3
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПОГОДЖЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ ОБ‘ЄКТІВ ТОРГІВЛІ, РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТА
СФЕРИ ПОСЛУГ
3.1 Для отримання Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), необхідно подати на ім‘я міського голови заяву затвердженого зразка (Додаток № 4 додається) та комплект документів зазначених у розділі 4 даного порядку за встановленою процедурою.
3,2 Заява та документи подаються суб‘єктом господарювання або уповноваженою ним особою, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином, в одному примірнику.
3.3 Розробником проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради , щодо Погодження роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів, визначено відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3.4 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3.5 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється відділом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності виконавчого комітету міської ради та підписується міським головою, першим заступником міського голови у період його відсутності.
3.6 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформлений належним чином, видається відділом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності виконавчого комітету міської ради суб‘єкту господарювання (замовникові) або уповноваженій ним особі, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином.
3.7 Термін дії Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), встановлюється:
- для стаціонарних об‘єктів – необмежений, але не більше терміну дії документів, вказаних у розділі 4 цього Положення.;
- для об‘єктів сезонної торгівлі – 1 рік.
3.8 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформляється та видається суб‘єкту господарювання протягом 30 календарних днів з моменту прийняття заяви.
3.9 Суб‘єкт господарювання (заявник) несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної у заяві та документах, що додаються до неї. Достовірність інформації, наданої суб‘єктом господарювання, може бути перевірена контролюючими та правоохоронними органами в ході планових або позапланових перевірок. У разі встановлення за результатами перевірок факту подання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації – суб‘єкт господарювання несе відповідальність згідно чинного законодавства.
РОЗДІЛ 4
До заяви щодо Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг, додаються документи:
- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
- копія документа, що засвідчує право власності або користування нежитлового приміщення, в якому розміщений об‘єкт торгівлі, ресторанного господарства або сфери послуг (для ТС – відповідний дозвільний документ на її розміщення);
- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує користування або право власності на земельну ділянку на якій розміщений відповідний об‘єкт торгівлі, ресторанного господарства або сфери послуг, згідно ст.. 125,126 Земельного кодексу України, Закону України «Про оренду землі» (крім вищевказаних об‘єктів, які розміщені у нежитлових приміщеннях багатоповерхових житлових будинків).
- Для потенційно небезпечних об‘єктів та у разі використання машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, для об‘єктів де здійснюються ліцензійні види господарської діяльності, додатково надаються:
-
для аптечних закладів - копія паспорта аптеки, аптечного кіоску (у тому числі для юридичних осіб – копія статуту)
-
для суб‘єктів підприємницької діяльності, які здійснюють ліцензійний вид підприємницької діяльності – копія ліцензії на відповідний вид діяльності;
-
для оздоровчих, санаторно – курортних та лікувальних закладів – копії сертифікатів відповідності на готельні послуги та послуги харчування, висновки відповідних контролюючих органів;
-
для об‘єктів господарювання або організацій, які надають туристичні послуги – копія ліцензії відповідного органу на даний вид діяльності;
5) договір про надання послуг з Фастівським ККП;
РОЗДІЛ 5
Порядок погодження режиму роботи кафе
- Режим роботи кафе встановлюється відповідно до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Право здійснювати роботу в нічний час мають суб‘єкти підприємницької діяльності, які
-
своєчасно здійснюють сплату місцевих податків та зборів і не мають заборгованості по сплаті податків від господарської діяльності;
-
своєчасно проводять розрахунки за комунальні послуги та оренду приміщень комунальної власності;
-
забезпечили стан об‘єктів громадського харчування, торгівлі та послуг відповідно до вимог санітарно-гігієнічних, технологічних норм, центральним водопостачанням, каналізацією та правил пожежного нагляду;
-
у відношенні яких не надходило до виконавчого комітету міської ради скарг та заяв мешканців міста, які за результатами перевірки були підтверджені та прийняті відповідні заходи реагування.
5.3 В нічний час (з 22.00 до 07.00) забороняється проводити музичне озвучення прилеглої території до кафе (літній майданчиків), та об‘єктів послуг, гучний спів і викрики відвідувачів, використання піротехнічних засобів.
5.4 Діяльність у нічний час може здійснюватися суб‘єктами господарювання лише при наявності відповідного рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради та з дотриманням п.5.2 цього положення.
5.5 Рішення на здійснення діяльності в нічний час приймає виконавчий комітет міської ради за заявою суб‘єкта господарювання.
5.6 Працівники кафе (літніх майданчиків) та об‘єктів послуг (їх власники) несуть персональну відповідальність: за продаж алкогольних напоїв і тютюнових виробів особам, які не досягли 18-ти річного віку; за дотримання громадського порядку та безпеки відвідувачів протягом усього робочого часу; за порушення тиші в нічний час.
РОЗДІЛ 6
Порядок подовження терміну дії погодження режиму роботи об‘єкту торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
6.1 Для продовження терміну дії Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), необхідно до закінчення терміну його дії подати заяву на ім’я міського голови за встановленою процедурою. До заяви додаються:
- оригінал Погодження режиму роботи, термін дії якого закінчується;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
- копію погодженого документу на земельну ділянку та (або) копію подовженого документу на нежитлове приміщення, згідно якого встановлювався термін дії Погодження режиму роботи.
6.2 Погодження терміну дії Погодження режиму роботи оформлюється на бланку Погодження режиму роботи та підписується міським головою, згідно розділу 3 даного Порядку (затверджений бланк Погодження режиму роботи додається – Додаток №3).
6.3 У випадку закінчення терміну дії Погодження режиму роботи – дане Погодження режиму роботи втрачає силу. Не погодження режиму роботи надається на загальних умовах встановлених даним порядком.
РОЗДІЛ 7
Порядок призупинення дії або анулювання Погодження режиму роботи
7.1 Погодження режиму роботи може бути призупинено в дії або анульовано при порушенні суб‘єктом господарювання умов, які встановлені для розміщення даного об‘єкта. У такому випадку організаційним відділом виконавчого комітету міської ради готується проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про призупинення дії Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС). У рішенні виконавчого комітету Фастівської міської ради встановлюється термін, на який призупиняється його дія для усунення відповідних порушень або приймається рішення про його анулювання.
7.2 Рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про призупинення дії Погодження режиму роботи або його анулювання, надсилається суб‘єкту господарювання, Фастівському РВ ГУ МВС, та у разі потреби в інші установи та організації міста у встановленому порядку.
РОЗДІЛ 8
Прикінцеві положення
8.1 У випадку зміни суб‘єкта господарювання, що здійснює торгівлю або надає послуги у відповідному об‘єкті та якщо при цьому змінюється товарна спеціалізація, оформлюється нове Погодження режиму роботи.
8.2 У подовженні терміну дії Погодження режиму роботи може бути відмовлено разі використання приміщення не за призначенням, систематичного порушення законодавства та у випадках, обумовлених нормативними документами.
8.3 Погодження режиму роботи видається особисто суб‘єкту господарювання або довіреній особі, яка діє на підставі доручення оформленого належним чином.
8.4 Доповнення і зміни до даного Положення можуть бути розглянуті на засіданні виконавчого комітету Фастівської міської ради та затверджені його рішенням.
8.5 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється в двох екземплярах: для суб‘єкта господарювання та виконавчого комітету Фастівської міської ради.
8.6 У випадку втрати Погодження режиму роботи, суб‘єкт господарювання звертається до виконавчого комітету Фастівської міської ради з заявою та копією документів згідно яких було прийнято рішення щодо надання Погодження режиму роботи, яке втрачено. Організаційним відділом виконавчого комітету Фастівської міської ради перевіряються документи та у разі, якщо термін дії втраченого Погодження режиму роботи не закінчився, суб‘єкту господарювання видається Погодження режиму роботи з позначкою «дублікат».
8.7 Суб’єкт господарювання несе відповідальність за відсутність Погодження режиму роботи об’єкта в якому здійснює господарську діяльність згідно з діючим законодавством.
8.8 У разі відсутності Погодження режиму роботи, суб‘єкт господарювання зобов‘язаний отримати зазначене Погодження режиму роботи відповідно до даного порядку.
8.9 Погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщених на території м. Фастів (у тому числі розміщених і в ТС), оформлюється безоплатно.
К/span відповідно до даного порядку.еруючий справами nbsp;Проектli value=/lispanвідповідно до даного порядку. В.О. Васильченко
Додаток № 2
до рішення міськвиконкому
№
від
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Погодження №________
Режиму роботи об‘єкту торгівлі, ресторанного господарства,
Побутового обслуговування та іншого призначення,
розміщеного на території м. Фастів
Видане_______________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім.‘я побатькові ФОП, ідентифікаційний номер)
Місце реєстрації_______________________________________________________ (Юридична адреса юридичної особи, або місце проживання фізичної особи – підприємця)
______________________________________________________________________
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи – підприємця, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної особи або фізичної особи – підприємця № _______________________від___________________________
Тип об‘єкту, спеціалізація__________________________________________________________
______________________________________________________________________
Адреса об‘єкту_________________________________________________________
Загальна площа____________кв. м.; торговельна площа_______________кв. м.
Погоджений режим роботи: щоденно з____________по_______________
перерва з ____________по_______________
вихідний день _________________________
Термін дії погодження __________________________________________________
Суб‘єкт господарювання несе повну відповідальність за виконання норм чинного законодавства, які регламентують господарську діяльність у сфері торгівлі або сфері надання послуг, відповідно до погодженого режиму роботи.
Дата видачі погодження «____» ____________20___р.
Видано згідно рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
№ __________ від _________________р.
Міський голова /підпис/
Додаток № 3
до рішення міськвиконкому
№
від
Вимоги до суб‘єкта господарювання , якому погоджено режим роботи об‘єкту
Суб‘єкт господарювання повинен здійснювати свою діяльність згідно:
- з Законом України «Про захист прав споживачів»;
- з діючим законодавством України та нормативними документами, що регламентують торгівельну діяльність;
- з діючими правилами торгівельного обслуговування;
- з порядком застосування електронно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфери торгівлі та послуг;
- з порядком про видачу «Погодження режиму роботи» на розміщення об‘єкту: з санітарними нормами та правилами; з ветеринорно-санітарними нормами та правилами; з правилами протипожежної безпеки; з правилами охорони праці;
- з вимогами стандартів та нормативно-технічної документації, які пред‘являються до товарів, продукції.
Відповідальність суб‘єкта господарювання за виконання режиму роботи
та контроль за дотриманням його вимог
При порушенні вимог зазначених у Положенні, на підставі актів перевірок, приписів контролюючих органів, «Погодження режиму роботи» підлягає вилученню на строк, встановлений органом, який його видав. У разі повторного або систематичного порушення визначених вимог «Погодження режиму роботи» анулюється органом, який його видав. Забороняється власником «Погодження режиму роботи» використання об‘єктів торгівлі, торгівельно-виробничої сфери та послуг іншими фізичними та юридичними особами, проводити реалізацію товарів і продукції без належно оформленого «Погодження режиму роботи».
Видане «Погодження режиму роботи» повинно знаходитися на місці розміщення об‘єкту в оригіналі.
У разі реорганізації, зміни юридичної особи, місця прописки, найменування господарюючого суб‘єкту, Погодження режиму роботи підлягає перереєстрації за місцем його видачі.
Ознайомлений ____________________
(ПІБ, підпис)
Додаток № 4
до рішення міськвиконкому
№__________
від « __» ___________2013 р.
Міському голові
ЗАЯВА
на погодження режиму роботи
Відповідно до п. . 4 п. б. ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» прошу погодити режим роботи
Назва об‘єкт, режим роботи якого погоджується
________________________________________________________________________________________________
місцезнаходження (адреса) об‘єкта
вид діяльності згідно з КВЕД
у давальному відмінку повне найменування юридичної особи (ім.‘я, по батькові та прізвище фізичної особи –
________________________________________________________________________________________________підприємця) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
дентифікаційний номер ФОП, платника податків та інших обов‘язкових платежів)
(ім.‘я, по батькові та прізвище керівника юридичної особи/ фізичної особи – підприємця/ уповноваженої особи)
(місцезнаходження юридичної особи/місце проживання фізичної особи-підприємця)
Зареєстрований____________________________________________________________
Реєстраційне свідоцтво №__________ від ___________________;
Запропонований режим роботи з _____________до___________;
обідня перерва з _____________до____________;
вихідні дні ___________________________ .
тип об‘єкту, спеціалізація______________________________________________
загальна площа_____________кв. м., в т. ч. торгівельна _______________кв. м.
кількість робочих місць________________________________________________
посадкових місць_____________________________________________________
(для підприємств ресторанного господарства)
Дата відкриття_______________________________________________________
Зобов‘язуюсь дотримуватись вимог законодавства та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність (діяльність у сфері послуг)
________________ _____________________
(телефон/факс)
«__» __________20__р. М.П._______________________
(підпис керівника юридичної особи/ ФОП, уповноваженої особи)
Документи, що додаються до заяви:_________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про захист населення від шкідливого впливу шуму, вібрації та інших фізичних факторів» «Про благоустрій населених пунктів» «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Постанов Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення», від 16.05.1994 р. № 313 «Про затвердження Правил побутового обслуговування населення», наказу Міністерства зовнішніх економічних зв‘язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369 «Правила роботи дрібно роздрібної мережі» та з метою поліпшення торговельного, побутового обслуговування населення міста та захисту прав, інтересів суб’єктів господарювання розроблено проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів».
Окремі підприємства, які розташовані на території міста, припиняють свою діяльність не ставлячи до відома виконавчий комітет міської ради, порушують режим роботи підприємств, змінюють вид діяльності, порушують Закон України «Про захист населення від шкідливого впливу шуму, вібрації та інших фізичних факторів».
Також в деякій мірі є розбіжності в чинному законодавстві з даного питання - Законі України «Про місцеве самоврядування» і нижчезазначених постановах Кабінету Міністрів України.
Підпунктом 4 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
Відповідно до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006р. №833, Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.1996р. №854 (зі змінами), Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002р. №218 (зі змінами), суб’єкти господарювання самі встановлюють режим роботи за погодженням з органами місцевого самоврядування.
2. Цілі прийняття регуляторного акту.
Цілями розробки регуляторного акту «Про затвердження Положення про встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг на території міста Фастів» є :
- встановлення прозорого механізму погодження режимів роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг на території м. Фастів;
- максимальна деталізація всіх процедур встановлення режимів роботи;
- забезпечення сприятливих умов для суб’єктів господарювання під час підготовки та отримання ними документа про встановлення режиму роботи об’єктів сфери обслуговування;
- скорочення витрат часу фізичних та юридичних осіб під час встановлення за погодженням з власниками зручного режиму роботи;
- забезпечення сприятливих умов для відпочинку мешканцям будинків, в яких розташовані об’єкти сфери обслуговування, врахування їх думки при встановленні режиму роботи;
- зменшення кількості злочинів у вечірній та нічний час, що скоєні у стані алкогольного сп’яніння.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.
Для досягнення поставлених цілей пропонуються такі альтернативні способи:
1. Збереження існуючого стану. Приведе до безконтрольного режиму роботи магазинів та сфери обслуговування. Як наслідок приведе до порушення спокою мешканців міста, а також порушення Правил благоустрою території м. Фастів, звернень мешканців міста з скаргами до виконавчого комітету міської ради.
2. Прийняття регуляторного акту. Прийняття регуляторного акту установить чіткі вимоги до підприємців по порядку роботи підприємств, установить однакові вимоги для всіх суб’єктів господарювання та надасть більші можливості для контролю даної сфери виконавчими органами влади на території міста; також зменшить кількість звернень громадян в зв’язку з порушенням чинного законодавства України.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Вказану вище проблему пропонується розв’язати після затвердженням даного рішення, шляхом зобов’язання всіх підприємств торгівлі та побутового обслуговування оформляти погодження режиму роботи об‘єкту торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення, розміщеного на території м. Фастів.
Проектом зазначеного рішення передбачена регламентація дій суб’єктів господарювання, а саме:
- надати перелік документів відповідно додатків до рішення виконавчого комітету міської ради;
- врахувати інтереси громадян при розміщенні об’єктів торгівлі та сфери послуг в житлових будинках, окремих приміщеннях або на прибудованих територіях.
Реалізація такого регуляторного акта забезпечить:
- покращення умов торговельного та побутового обслуговування населення;
- вдосконалення режимів роботи;
- посилення відповідальності виконавчих органів Фастівської міської ради та суб’єктів господарювання з питань обслуговування населення.
Для впровадження цього регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:
1. Винести зазначений регуляторний акт на затвердження виконавчого комітету Фастівської міської ради.
2. Забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом повідомлення про нього в друкованих ЗМІ (газеті «Перемога») та розміщення проекту акту на сайті виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3. Виготовити бланки необхідних документів.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Постійна робота з суб’єктами господарювання приведе до досягнення визначених цілей.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта припускає наведення аналізу вигод та витрат, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється дія цього акта.
Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян та органів місцевого самоврядування, які мають різний характер і соціальний ефект.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акта, наведена таблиця аналізу вигод та витрат.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Суб’єкти господарювання
|
Спрощення процедури отримання документа про погодження режиму роботи, зниження бар’єрів для зайняття підприємницької діяльності, зменшення кількості документів
|
Реалізація не потребує додаткових матеріальних або інших витрат
|
Міська влада
|
Створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності, суб’єктів які зайняті в малому та середньому бізнесі.
Врахування конституційних прав мешканців будинків на відпочинок.
|
Витрат не потребує, тільки витрати для опублікування регуляторного акта
|
Населення міста
|
Покращення якості торговельного, побутового обслуговування населення, можливість впливати на погодження режимів роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг в нічний час.
|
Витрат не потребує.
|
7. Строк дії регуляторного акта.
Даний проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради міської ради « Про затвердження Положення про погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів» є загальнообов’язковим до застосування на території міста та може бути використаний протягом необмеженого терміну.
8. Показники результативності регуляторного акта.
Для даного регуляторного акта було визначено статистичні показники результативності, які безпосередньо пов’язані із цілями та мають числовий вимір. Тобто, цей розділ містить перелік показників, які характеризують наслідки дії регуляторного акта. Саме на підставі порівняння цих показників та отриманих у подальшому даних (при проведенні базового, повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.
Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити такі показники:
1) кількість прийнятих заяв (та документів що додаються до неї), що подає суб‘єкт господарювання для погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування;
2) кількість виданих погоджень на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг, в тому числі в нічний час;
3) кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру;
4) площа об’єктів торгівлі та сфери послуг, яким погоджено режим роботи;
5) кількість звернень громадян з питань порушень режимів роботи.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися протягом усього терміну його дії та за результатами моніторингу відділу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності
Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом.
Відділ з питань дозвільної системи
у сфері господарської діяльності
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення Фастівського виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Положення про порядок погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів»
Виконавець заходів з відстеження –відділ з питань дозвільної системи
у сфері господарської діяльності.
Цілі прийняття акта – врегулювати правові відносини між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та суб’єктами господарювання, що виникають у процесі погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території м. Фастів.
Строк виконання заходів з відстеження – (10.10.13 – 20.10.13) – 10 днів.
Тип відстеження – базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності - ознайомлення з чинним законодавством України: Законами України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про захист населення від шкідливого впливу шуму, вібрації та інших фізичних факторів», «Про благоустрій населених пунктів», Порядком провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення ( затв. постан spanspandiv/spanВизначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта припускає наведення аналізу вигод та витрат, що виникають у різних груп суб/spanspan1) кількість прийнятих заяв (та документів що додаються до неї), що подає субовою КМУ від 15.06.Юридична адреса юридичної особи, або місце проживання фізичної особи rterightfont2006р. № 833), Правилами побутового обслуговування населення (затв. Постановою КМУ від 16.05.1994р. № 313), Правилами роботи дрібно роздрібної торгівельної мережі (затв. наказом Міністерства зовнішніх економічних зв‘язків і торгівлі України від 08.07.1996р. № 369) та ін.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних відділу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації міськвиконкому.
Кількісні значення показників результативності:
- кількість прийнятих заяв (та документів що додаються до неї), що подає суб‘єкт господарювання для погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування;
- кількість виданих документів дозвільного характеру;
- кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру;
- кількість скарг громадян
Період
|
кількість прийнятих заяв та документів що додаються до неї, що подає суб‘єкт господарювання для погодження режиму роботи об‘єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування
|
кількість виданих документів дозвільного характеру
|
кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру
|
кількість скарг громадян
|
01.01.2013 р.- 30.09.2013р.
|
89
|
86
|
3
|
15
|
|
|
|
|
|
Висновки та рекомендації:
регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації положень регуляторного акту призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.
Відділ з питань дозвільної системи
у сфері господарської діяльності