Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про погодження Програми з енергозбереження та енергоефективності міста Фастова на 2018-2020 роки
Сб, 23/12/2017 - 10:35 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 15.12.2017 № 519
м. Фастів
Про погодження Програми
з енергозбереження та енергоефективності
міста Фастова на 2018-2020 роки
З метою ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, зменшення їх споживання та втрат в бюджетній сфері та житлово-комунальному господарстві міста, впровадження заходів з енергозбереження через альтернативні та відновлювальні джерела енергії, відповідно до Законів України «Про енергозбереження», «Про альтернативні види палива», «Про альтернативні джерела енергії», розпоряджень Кабінету Міністрів України від 24.07.2013 №1071-р «Про схвалення Енергетичної стратегії України на період до 2030 року», від 01.10.2014 №902-р «Про Національний план дій з відновлюваної енергетики
на період до 2020 року», від 25.11.2015 №1228-р «Про Національний план дій
з енергоефективності на період до 2020 року», від 24.07.2013 №669-р «Про затвердження плану заходів щодо виконання регіональних та місцевих програм підвищення енергоефективності», а також Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017 – 2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 19.05.2017 року №313-14-VII, керуючись пп.1 п.а. ст.27, п.1 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:
на період до 2020 року», від 25.11.2015 №1228-р «Про Національний план дій
з енергоефективності на період до 2020 року», від 24.07.2013 №669-р «Про затвердження плану заходів щодо виконання регіональних та місцевих програм підвищення енергоефективності», а також Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017 – 2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 19.05.2017 року №313-14-VII, керуючись пп.1 п.а. ст.27, п.1 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Погодити «Програмуз енергозбереження та енергоефективності міста Фастова
на 2018-2020 роки» (додається).
на 2018-2020 роки» (додається).
2. Подати на затвердження міської ради «Програму з енергозбереження
та енергоефективності міста Фастова на 2018-2020 роки».
та енергоефективності міста Фастова на 2018-2020 роки».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови
з капітального будівництва Криворога В.Л.
з капітального будівництва Криворога В.Л.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міськвиконкому
від 15.12.2017 № 519
Програма з енергозбереження та енергоефективності міста Фастова
на 2018-2020 роки
1. Загальні положення
Програма з енергозбереження та енергоефективності міста Фастова на 2018-2020 роки (далі – Програма) спрямована на ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів, зменшення їх споживання та втрат в бюджетній сфері та житлово-комунальному господарстві міста, шляхом реалізації технічних, інноваційних рішень, створення економічно привабливих умов для інвестиційних проектів з енергозбереження у даних сферах.
За останні роки для України питання підвищення ефективності, енерговикористання, реалізації політики енергоспоживання, створення й удосконалення енергоринку
та підвищення ефективності функціонування енергетики в цілому набули особливої актуальності і безпосередньо пов’язані з енергобезпекою країни.
та підвищення ефективності функціонування енергетики в цілому набули особливої актуальності і безпосередньо пов’язані з енергобезпекою країни.
Саме тому енергозбереження на державному рівні визнано одним із пріоритетів економічної політики держави. В умовах залежності економіки України від імпорту паливно-енергетичних ресурсів і тенденції зростання цін на енергоносії їх ефективне використання стало нагальною потребою.
Із середини 70-х років минулого століття у світі активно впроваджуються заходи
з енергозбереження, а в Україні, наразі, споживання енергоресурсів у 3-4 рази вище ніж
у Європі. Середнє питоме споживання теплової енергії будівель в Україні в 2 рази вище ніж у країнах Європейського Союзу.
з енергозбереження, а в Україні, наразі, споживання енергоресурсів у 3-4 рази вище ніж
у Європі. Середнє питоме споживання теплової енергії будівель в Україні в 2 рази вище ніж у країнах Європейського Союзу.
Проблема неефективного використання енергоресурсів присутня в усіх секторах економіки Київської області, також у бюджетній сфері та у житлово-комунальному господарстві області. Довгий термін експлуатації призвів до зношеності котельного
та технологічного обладнання, що використовується для теплопостачання. Це, в свою чергу, призвело до надмірних витрат паливно-енергетичних ресурсів, понаднормованих втрат енергії, а отже – до підвищення тарифів та збільшення витрат населення на закупівлю комунальних послуг. Як наслідок, перевитрати паливно-енергетичних ресурсів призвели до збільшення бюджетних видатків та значного підвищення вартості житлово-комунальних послуг.
та технологічного обладнання, що використовується для теплопостачання. Це, в свою чергу, призвело до надмірних витрат паливно-енергетичних ресурсів, понаднормованих втрат енергії, а отже – до підвищення тарифів та збільшення витрат населення на закупівлю комунальних послуг. Як наслідок, перевитрати паливно-енергетичних ресурсів призвели до збільшення бюджетних видатків та значного підвищення вартості житлово-комунальних послуг.
Особливо гострою є проблема енергозбереження для бюджетних організацій.
З одного боку, це обумовлено соціальним значенням цих об'єктів, з іншого боку, наявністю морально застарілого, низькоефективного котельного обладнання та відсутності реалізації енергозберігаючих заходів, що в свою чергу є одними з основних причин дефіциту коштів
у бюджетах усіх рівнів.
З одного боку, це обумовлено соціальним значенням цих об'єктів, з іншого боку, наявністю морально застарілого, низькоефективного котельного обладнання та відсутності реалізації енергозберігаючих заходів, що в свою чергу є одними з основних причин дефіциту коштів
у бюджетах усіх рівнів.
Відсутність системного аналізу контролю за режимами електро- тепло-
та водоспоживання об'єктів не дає змогу точніше прорахувати ефект від впровадження енергозберігаючих заходів.
та водоспоживання об'єктів не дає змогу точніше прорахувати ефект від впровадження енергозберігаючих заходів.
2. Мета, основні завдання та напрямки реалізації Програми
Метою Програми є підвищення рівня ефективності використання енергоносіїв (насамперед блакитного палива) та електроенергії, а також впровадження заходів
з енергозбереження, використовуючи альтернативні та відновлювальні джерела енергії.
з енергозбереження, використовуючи альтернативні та відновлювальні джерела енергії.
Дані заходи стосуються таких ключових секторів інфраструктури міста: соціальної сфери, комунальної, сфери послуг (вуличне освітлення, ТПВ та інше).
Головним завданням Програми є створення економічних і соціальних умов
для забезпечення максимально ефективного та раціонального використання енергетичних ресурсів.
для забезпечення максимально ефективного та раціонального використання енергетичних ресурсів.
Найбільший потенціал в напрямку енергозаощадження має соціальний сектор, а саме будівлі навчально-виховних та освітніх (дитячі садки, школи), оздоровчо-лікувальних, культурно-мистецьких закладів (лікарні, музеї, палац культури і. т.д.). Потрібно також проводити термомодернізацію житлового сектору (приватної та комунальної власності), багатоповерхових будинків,. В першу чергу це стосується зовнішнього утеплення фасадів, заміни покрівлі, заміни віконних та дверних пройомів, утеплення підвальних приміщень, заміна теплопунктів.
Також до пріоритетних напрямків підвищення енергоефективності
та енергозбереження слід віднести:
та енергозбереження слід віднести:
1. У комунальному господарстві – модернізація вуличного освітлення шляхом заміни ламп розжарювання на енергозберігаючі та світлодіодні лампи.
Загальна протяжність мереж зовнішнього освітлення вулиць міста становить приблизно 200 км. Нараховується близько 4800 одиниць світлоточок, з них: 3000 одиниць ламп розжарювання ЛОН 500; 1500 одиниць ртутних ламп ДРЛ -250, 300 одиниць натрієвих джерел світла ДНаТ-150.
Враховуючи величезні витрати електроенергії на забезпечення освітлення, а також значні викиди СО2 в атмосферу (насамперед від ламп розжарювання) необхідно провести модернізацію (заміну) існуючих ламп більш сучасними.
2. Переведення опалення котелень, де це є економічно доцільним і не створює додаткових загроз комфорту мешканцям міста та екології, з природного газу
на альтернативні види палива (пелети, інше).
на альтернативні види палива (пелети, інше).
На даний час в місті функціонує 27 котелень, які працюють на блакитному паливі
та забезпечують теплом будівлі комунальної та бюджетної сфери, будівлі навчально-виховних, освітніх, спортивних, лікувальних, культурних закладів. Вік котелень
(рік введення в експлуатацію) переважно молодий – тільки 4 котельні старші 2000 року,
6 котелень 2000-2002 років, решта 17 котелень не перевищують вік експлуатації - 9 років.
та забезпечують теплом будівлі комунальної та бюджетної сфери, будівлі навчально-виховних, освітніх, спортивних, лікувальних, культурних закладів. Вік котелень
(рік введення в експлуатацію) переважно молодий – тільки 4 котельні старші 2000 року,
6 котелень 2000-2002 років, решта 17 котелень не перевищують вік експлуатації - 9 років.
Необхідно, і є економічно доцільним, котельні, які споживають найбільший об’єм природного газу, перевести на альтернативні види палива, а саме - окреме встановлення (поруч з газовими) твердопаливних котлів з пелетним пальником. Дані заходи дадуть можливість зекономити енергоносіїв (в грошовому виразі) близько 45-60% в рік.
3. У альтернативній енергетиці – розробка проекту будівництва сміттєпереробного комплексу.
Щорічно в місті утворюється близько 22 тис. тон твердих побутових відходів,
і з кожним роком спостерігається тенденція до зростання. Діючий полігон твердих побутових відходів є переповненим.
і з кожним роком спостерігається тенденція до зростання. Діючий полігон твердих побутових відходів є переповненим.
Як варіант виходу із ситуації, що склалась, є будівництво сміттєпереробного комплексу, з урахуванням економічних та екологічних технологій, які відповідають сучасним умовам і вимогам, а саме переробка твердих побутових відходів, використовуючи на даний час найсучаснішу технологію їх утилізації - технологію піролізу – термічне розкладання твердих побутових відходів з виробленням синтез-газу для подальшого його спалювання в когенераційному (або газоелектрогенераційному) устаткуванні
для вироблення електроенергії.
для вироблення електроенергії.
4. У відновлювальній енергетиці – розробка проекту будівництва міні гідроелектростанції на водному ресурсі міста - р. Унава.
На даний час одним з найперспективніших напрямків отримання електроенергії
з використанням відновлювальних джерел енергії є енергія води (водних ресурсів). Враховуючи те, що місто Фастів має водний ресурс (річку Унаву) та вже збудовані дві греблі – даною Програмою передбачається розробка проектубудівництва малої (міні) ГЕС максимальної потужності, яку дозволяють отримати параметри греблі, швидкість течії річки, об’єм та потужність водного потоку.
з використанням відновлювальних джерел енергії є енергія води (водних ресурсів). Враховуючи те, що місто Фастів має водний ресурс (річку Унаву) та вже збудовані дві греблі – даною Програмою передбачається розробка проектубудівництва малої (міні) ГЕС максимальної потужності, яку дозволяють отримати параметри греблі, швидкість течії річки, об’єм та потужність водного потоку.
3. Заходи з енергозбереження та енергоефективності міста Фастова на 2018-2020 роки
№
п/п
|
Назва заходу
|
Виконавці
|
Термін
виконання
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Розвиток та вдосконалення системи енергетичного менеджменту в місті Фастові
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, відповідальна особа з енергетичного
менеджменту міста
|
2018 – 2020
|
2
|
Здійснення щоденного моніторингу споживання енергоносіїв у бюджетній (соціальній) сфері міста
|
Відповідальна особа з енергетичного менеджменту міста, управління освіти, відділи
з питань молоді та спорту, культури та туризму
|
2018 – 2020
|
3
|
Проведення енергетичного аудиту в бюджетних установах міста
|
Сертифіковані компанії (організації)
|
2018 – 2020
|
4.
|
Підвищення енергетичної ефективності будівель бюджетної сфери та багатоповерхових житлових будинків у м. Фастові (утеплення фасадів, покрівлі, підвальних приміщень, заміна старих вікон на енергозберігаючі, реконструкція теплопунктів, вентиляційних систем, тощо)
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, керівники комунальних підприємств, управління освіти, відділи з питань молоді та спорту, культури та туризму, КНП ФМР «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги», управління соціального захисту населення, розпорядники бюджетних коштів
|
2018 – 2020
|
5.
|
Заміна в вуличному освітленні міста ламп розжарювання на сучасні енергозберігаючі лампи
|
Фастівський ККП
|
2018 – 2020
|
6.
|
Модернізація котелень з встановленням обладнання на менш енергоємне
|
КП «Фастівтепломережа», відповідальна особа
з енергетичного менеджменту міста |
2018 – 2020
|
7.
|
Виготовлення проектної документації на будівництво сміттєпереробного комплексу
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, Фастівський ККП
|
2018 – 2020
|
8.
|
Виготовлення проектної документації на будівництво мінігідроелектростанції
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
|
2018 – 2020
|
9.
|
Проведення заходів з популяризації енергозбереження, які спрямовані на формування в суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності (проведення днів сталої енергії, тижнів енергоефективності в місті) та обмін досвідом у сфері енергозбереження шляхом участі в робочих зустрічах, навчальних семінарах, форумах, конференціях, «круглих столах»
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, відповідальна особа з енергетичного
менеджменту міста, залучені організації
|
2018 – 2020
|
10.
|
Встановлення блочної модульної котельні з водогрійними котлами на альтернативному паливі з загальною тепловою потужністю Ǫ= 0,3мВт біля котельні №15 вул. Якубовського,12 (ЗОШ №10) з під’єднанням до насосної групи діючої котельні
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
11.
|
Встановлення блочної модульної котельні з водогрійними котлами на альтернативному паливі з загальною тепловою потужністю Ǫ=0,5мВт з підключенням до насосної групи діючої котельні №16 вул. Гетьманська,41 (ЗОШ №7)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
12.
|
Встановлення блочної модульної котельні з водогрійними котлами на альтернативному паливі з загальною тепловою потужністю Ǫ=0,4мВт або теплового насоса з підключенням до насосної групи діючої котельні №25 вул. Я.Мудрого,44а (ЗОШ №2)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
13.
|
Встановлення блочної модульної котельні з водогрійними котлами на альтернативному паливі з загальною тепловою потужністю Ǫ=0,5мВт з підключенням до насосної групи діючої котельні №30 вул. Л.Толстого, 9 (ЗОШ №1, ДНЗ №1,4)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
14.
|
Встановлення блочної модульної котельні на альтернативному паливі з загальною тепловою потужністю Ǫ=0,25мВт з підключенням насосної групи діючої котельні №22 вул. Васильченка,21 (ЗОШ №3)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
15.
|
Автоматизація блочної котельні з водогрійним котлом на альтернативному виді палива тепловою потужністю Ǫ=0,206 Гкал/год котельні №7 вул. Комарова,6 (ЗОШ №4)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
16.
|
Автоматизація двох водогрійних котлів загальною тепловою потужністю Ǫ=1,2 Гкал/год на альтернативному виді палива в котельні №20 вул. Київська, 57 (КНП ФМР «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»)
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
17.
|
Реконструкція з встановленням блочної котельні з водогрійними котлами загальною тепловою потужністю Ǫ=1,5 Гкал/год на альтернативному паливі з підключенням до теплоенергетичного обладнання діючої котельні №18 пр. Шевченка, 2а
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
18.
|
Реконструкція з встановленням блочної котельні з водогрійними котлами загальною тепловою потужністю Ǫ=1,5 Гкал/год на альтернативному виді палива з підключенням до теплоенергетичного обладнання діючої котельні №19 вул. Г.Прикордонників,1
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
19.9
|
Реконструкція систем теплопостачання окремих квартир (150) з встановленням індивідуального електричного опалення в багатоповерхових будинках в м. Фастові: по вул. А.Саєнка, 2, Г.Прикордонників, І.Ступака, 6, І.Ступака, 13, І.Ступака, 15, І.Ступака, 23, Київська, 7, Соборна, 20, Соборна, 24, Соборна, 28, Строкова, 2, Строкова, 3, Шевченка, 2, Шевченка, 20
|
КП «Фастівтепломережа»
|
2018 – 2020
|
4. Управління, контроль і фінансове забезпечення
реалізації заходів Програми
Управління та контроль за виконанням визначених Програмою заходів покладається на виконавчий комітет Фастівської міської ради.
Джерела фінансування Програми:
- кошти державного бюджету;
- кошти обласного бюджету;
- кошти міського бюджету;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства відповідно до програм їх розвитку;
- гранти, кредити, благодійні внески, інвестиції, кошти фізичних і юридичних осіб, що залучаються шляхом приватизації підприємств житлово-комунального господарства, передачі об’єктів галузі в управління, оренду, концесію;
- кредити вітчизняних та зарубіжних комерційних банків;
- інші залучені кошти, не заборонені чинним законодавством України.
5. Прогнозовані результати реалізації Програми
В результаті реалізації Програми очікується:
- зменшення рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів в енергобалансі міста;
- отримання частки відновлюваних джерел енергії;
- зменшення викидів CO2 в атмосферу;
- забезпечення економії обсягів паливно-енергетичних ресурсів бюджетними установами, за рахунок запровадження відповідних заходів та проектів;
- підвищення комфортності умов проживання в житлових будинках та зменшення витрат домогосподарств на оплату житлово-комунальних послуг, інвестування ними
в енергоефективність власного житла та покращення енергетичних характеристик житлового фонду;
в енергоефективність власного житла та покращення енергетичних характеристик житлового фонду;
- залучення зовнішнього фінансування та європейського досвіду здійснення енергоефективних заходів.
Керуючий справами виконкому Л.О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому