Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін до ч.1 п.8 Положення про Громадську комісію по житловим питанням при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Сб, 23/12/2017 - 10:38 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 15.12.2017 № 522
м. Фастів
Про внесення змін до ч.1 п.8 Положення
про Громадську комісію по житловим питанням
при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Відповідно до рішення Фастівської міської ради № 26-ХХХІV-VІІ від 30.11.2017 року «Про внесення змін в рішення міської ради від 29.12.2016 р. №1-ХХІІ-VІІ «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», виникла необхідність внесення змін до Положення про Громадську комісію по житловим питанням при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету № 184 від 22.05.2015 року, прийняте відповідно до пунктів 6, 7, 8 частини б статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Житлового кодексу Української РСР, пункту 3 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими Постановою Ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 р. N 470 (зі змінами), виконавчий комітет вирішив:
1.Внести зміни до ч.1 п.8 Положення про Громадську комісію по житловим питанням при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, та викласти її в наступній редакції: «головою Комісії призначається заступник міського голови, до повноважень якого належить вирішення житлових питань, секретарем - завідувач сектору житлової політики, квартирного обліку , розподілу житла, та з питань гуртожитків і ОСББ» (додається).
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань капітального будівництва.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення виконкому
№ 522 від 15.12.2017
ПОЛОЖЕННЯ
про Громадську комісію по житловим питанням
при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
1.Положення про Громадську комісію по житловим питанням при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (далі – Положення) розроблено відповідно до пунктів 6, 7, 8 частини б статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 22 Житлового кодексу Української РСР, пункту 3 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими Постановою Ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 р. N 470 (зі змінами).
2.Громадська комісія по житловим питанням при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (далі – Комісія) у своїй роботі керується Житловим кодексом Української РСР, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими Постановою Ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 р. N 470 (зі змінами), окремими актами Президента України, центральних органів державної виконавчої влади, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету.
3.Це Положення визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади Комісії, а також права, обов'язки та відповідальність її членів.
4.Комісія є постійно діючим органом при виконавчому комітеті міської ради.
5. В разі персональних змін у складі комісії новопризначені працівники входять до її складу за посадами; в разі відсутності членів комісії у зв’язку з відпусткою, хворобою чи з інших поважних причин, у роботі комісії беруть участь особи, які виконують їх обов’язки.
6.Комісія створюється з метою реалізації функцій і повноважень виконавчого комітету міської ради з обліку та розподілу житла в місті, вирішення інших питань, пов'язаних із забезпеченням громадян житлом та з метою забезпечення громадського контролю і додержання гласності та прозорості при розподілі житла.
7.Формою роботи Комісії є її засідання, які скликаються за пропозицією голови Комісії, який веде засідання комісії:
-у разі відсутності голови Комісії його обов'язки виконує заступник голови Комісії;
-для прийняття рішень необхідна присутність на засіданні дві третини кількості членів Комісії;
-рішення приймаються простою більшістю голосів і викладаються у протоколі, який підписується головою та секретарем Комісії;
-у разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним;
-усі питання, які вирішує Комісія, розглядаються в порядку черговості і в порядку надходження документів до Комісії.
8.Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради:
-головою Комісії призначається заступник міського голови, до повноважень якого належить вирішення житлових питань, секретарем – завідувач сектору житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ виконавчого комітету міської ради;
-до складу Комісії можуть входити (за їх згодою) представники громадських організацій, депутати міської ради та жителі міста.
9.Відповідно до статті 52 Житлового кодексу Української РСР рішення Комісії у встановленому порядку затверджуються рішенням виконавчого комітету міської ради.
На підставі рішення виконавчого комітету міської ради громадяни беруться на квартирний облік, знімаються з квартирного обліку, громадянам видаються ордери на жилі приміщення.
10.Основними завданнями Комісії є розгляд документів та матеріалів з таких питань:
-облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов;
-розподіл та надання відповідно до законодавства житла, що належить до комунальної власності;
- видача ордерів на заселення жилої площі в будинках комунальної власності міста;
-розподіл та надання відповідно до законодавства службового житла;
- надання дозволу про виведення квартир з числа службових;
-приєднання суміжних приміщень, кімнат;
-затвердження рішень підприємств, установ, організацій, які самостійно ведуть квартирний облік щодо зарахування громадян на квартирний облік, розподіл та надання відповідно до законодавства житла, що належить державним та комунальним організаціям, надання службових квартир;
-розгляд спірних питань, вирішення яких не передбачено чинним житловим законодавством України.
11.Комісія зобов’язана:
-розглядати звернення громадян, підприємств, установ, організацій з питань що належать до її компетенції;
-інформувати про результати своєї діяльності виконавчий комітет міської ради;
-рекомендувати виконавчому комітету міської ради приймати рішення щодо питань, розглянутих на засіданні Комісії.
12.Основними функціями Комісії є:
-дотримання вимог чинного законодавства при вирішені питань надання житла громадянам;
-дотримання принципів соціальної справедливості, гласності та прозорості при розподілі житлової площі;
-вироблення єдиного підходу виконавчого комітету міської ради в питаннях квартирного обліку та надання житла громадянам.
13.Комісія має право:
-отримувати від органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї зобов’язань;
-у межах своєї компетенції приймати рішення щодо питань, зазначених у пункті 9 цього Положення;
-надавати роз'яснення в межах своєї компетенції щодо застосування чинного законодавства України з питань обліку і розподілу та закріплення житла в місті, вирішення інших питань, пов'язаних із забезпеченням громадян житлом.
14.Голова Комісії:
-організовує роботу і проводить засідання Комісії;
-визначає функції кожного члена Комісії;
-приймає рішення про скликання засідань Комісії;
-представляє Комісію у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування;
-за рішенням голови Комісії можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі розгляду питань.
15.Секретар Комісії:
-інформує членів Комісії про місце і час проведення засідань;
-готує матеріали до засідання Комісії;
-оформляє протоколи засідань;
-якщо секретар Комісії відсутній на засіданні, то голова доручає іншому члену Комісії тимчасово виконувати функції секретаря.
16.Члени Комісії мають право:
-брати участь в усіх засіданнях Комісії та прийнятті рішень;
-ознайомлюватися з усіма матеріалами, що підлягають розгляду на засідання Комісії;
-на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань Комісії.
Члени комісії виконують свої функції на громадських засадах.
17. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснює виконавчий комітет міської ради.
Керуючий справами .О.Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому