Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ виконавчого комітету Фастівської міської ради
Пт, 29/12/2017 - 15:07 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 26-ХХХV -VІІ
від 23.12.2017 року
Про затвердження Положення про сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ виконавчого комітету Фастівської міської ради
Відповідно до рішення Фастівської міської ради № 26-ХХХІV-VІІ від 30.11.2017 року «Про внесення змін в рішення міської ради від 29.12.2016 р. №1-ХХІІ-VІІ «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», та відповідно до п.4 ст. 54, керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ виконавчого комітету Фастівської міської ради (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності житлово-комунального господарства і розвитку місцевого самоврядування та на заступника міського голови з питань капітального будівництва.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 26-ХХХV -VІІ
від 23.12.2017 року
Положення
про сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла,
питань гуртожитків і ОСББ виконавчого комітету
Фастівської міської ради
1.Загальні положення
1.1. Сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, який підпорядковується заступнику міського голови з питань капітального будівництва, створюється міською радою у межах затвердженої нею структури і загальної чисельності працівників.
1.2. Сектор утворено для організації обліку громадян міста, які згідно житлового законодавства України потребують поліпшення житлових умов, для організації роботи по придбанню квартир, обліку та розподілу побудованого житла та житла поточного звільнення, перевірки та надання допомоги підприємствам і організаціям, які ведуть самостійний квартоблік, в організації та веденні квартобліку та розподілу житла, з метою забезпечення реалізації повноважень виконавчого комітету Фастівської міської ради у частині житлового забезпечення громадян, реалізації Закону України «про забезпечення реалізації прав мешканців гуртожитків», з питань створення ОСББ в місті Фастові.
1.3. У своїй роботі сектор керується Конституцією і Законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної, міської, рад, Указами Президента України, розпорядчими документами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, облдержадміністрації, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, а також цим Положенням.
2. Основні завдання
2.1. Реалізація повноважень виконавчого комітету Фастівської міської ради у сфері житлової політики.
2.2. Організація обліку громадян міста, які згідно житлового законодавства України потребують поліпшення житлових умов, організація роботи по придбанню квартир, обліку та розподілу побудованого житла та житла поточного звільнення, перевірка та надання допомоги організаціям, які ведуть самостійний квартирний облік, в організації та веденні квартобліку та розподілу житла у відповідності з житловим законодавством.
2.3. Реалізація повноважень виконавчого комітету Фастівської міської ради у сфері житлового законодавства стосовно обміну жита, приватизації квартир у будинках, які відносяться до комунальної власності Фастівської міської ради, кімнат у гуртожитках, а також в частині відселення громадян із ветхих, аварійних будинків , розподілу незаселеного житла, забезпечення своєчасного заселення житла відповідно до рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради, допомога в реалізації прав мешканців багатоповерхових будинків у створенні об’єднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ).
3. Функції
Відповідно до покладених завдань сектор:
3.1.Веде та зберігає всю документацію, що надходить до сектору.
3.2.Проводить списання та знищення документів, термін зберігання яких минув.
3.3.Проводить заселення будинків (квартир), що належать до комунальної власності, у встановленому порядку після засідань виконавчого комітету, і прийняття відповідних рішень.
3.4.Разом із членами громадської комісії при виконавчому комітеті Фастівської міської ради проводить обстеження житлових умов громадян в разі потреби і згідно заяв громадян.
3.5.Проводить оформлення документів (квартирних справ) у частині постанови на квартирний облік громадян міста, вносить зміни, доповнення до квартирних справ.
3.6.Проводить перереєстрацію квартирної черги, оформлює стенди черговиків, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради.
3.7. Оформлює документи і здійснює бронювання жилих приміщень.
3.8. Відповідно до плану роботи сектору готує місячні, квартальні, піврічні звіти.
3.9. Перевіряє ведення квартирного обліку в установах, організаціях, підприємствах, які самостійно здійснюють ведення квартирного обліку.
3.10. Здійснює прийом громадян по наданню консультацій по житловим питанням, питанням приватизації кімнат у гуртожитках та з питань створення ОСББ.
3.11. Веде Єдиний державний реєстр громадян, які перебувають на квартирному обліку в місті Фастів.
3.12. Перевіряє надані документи і передає їх на розгляд громадської комісії по житловим питанням при міськвиконкомі, веде протоколи засідань громадської житлової комісії.
3.13. Готує проекти рішень на засідання виконавчого комітету, міської ради по питаннях, що входять до компетенції сектору.
3.14. Проводить роботу з відселення громадян із ветхих, аварійних будинків.
3.15. Вивчає і розглядає звернення, заяви та скарги громадян, що надходять до міської ради, її виконавчого комітету з питань, віднесених до компетенції сектору, робить висновки по них, у разі необхідності готує відповіді заявникам та вищестоящим органам влади. Забезпечує виконання документів, які надходять до сектору у встановлений законодавством термін.
3.16. Надає методичну та консультативну допомогу установам, організаціям та підприємства міста, які самостійно здійснюють квартирний облік щодо питань житлового законодавства.
3.17. Організовує та бере участь у нарадах з головами багатоквартирних будинків, головами кооперативів щодо переваг створення ОСББ.
3.18. Виконує інші функції, що випливають з покладених на сектор завдань.
3.19. Контролює додержання черговості і житлового законодавства України при розподілі житла адміністраціями та профспілковими комітетами підприємств і організацій міста, які ведуть самостійний квартоблік і готує пропозиції виконкому з цього питання.
3.20. Веде облік житла збудованого за рахунок коштів виконкому і житла поточного звільнення в місті і готує пропозиції виконкому по розподілу цього житла серед перебуваючих на квартобліку згідно черговості.
3.21. Веде облік службового житла та жита, призначеного для відселення, житлового фонду підприємств і організацій міста і контролює законність його використання.
3.22. Оформляє і видає ордери на житлові приміщення.
3.23. Здійснює видачу громадянам довідок по питаннях квартобліку та витягів із рішень протоколів засідання комісій.
3.24. Веде облік громадян, які мають право на отримання житла із житлового фонду соціального призначення.
3.25. Веде облік соціального житла та здійснює контроль за його використанням.
3.26. Веде облік громадян, які виявили бажання вступити до житлово-будівельного кооперативу.
3.27. Діяти в межах повноважень, наданих відповідно до ст. 31-60 Житлового кодексу України, ст. 47 Конституції України та ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншого законодавства.
3.28. Контролювати правильність постановки на квартирний облік та розподілу житлової площі по організаціях міста у відповідності з житловим законодавством.
3.29. Одержувати безкоштовно від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4. Права
Для виконання покладених завдань та визначених функцій має право:
4.1.Робити запити у організації та установи міста, виконавчі комітети інших населених пунктів щодо надання інформації для вирішення житлових питань громадян, які звертаються до виконавчого комітету Фастівської міської ради.
4.2.Сектор у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Фастівської міської ради, а також з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності і підпорядкування, об’єднанням громадян у межах покладених на нього завдань відповідно до цього Положення.
4.3.Звертатись до керівництва виконавчого комітету міської ради із пропозиціями щодо поліпшення роботи сектору.
4.4.На повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників, громадян (Закон України від 07.06.2001 р. № 2493-14)
5. Відповідальність
Завідувач сектору несе персональну відповідальність за:
5.1.Своєчасне і якісне виконання покладених обов’язків та доручень керівництва.
5.2.Дотримання обмежень, передбачених законодавством про державну службу.
5.3.Правильне і своєчасне оформлення документів, що виходять з сектору.
5.4.Достовірність поданих довідок і звітів до вищестоящих органів.
5.5.Дотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни.
5.6.Дотримання інструкцій з охорони праці, протипожежної безпеки.
6. Організаційні питання
6.1.Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду за конкурсом та звільняється міським головою.
6.2. За кваліфікаційними вимогами завідувач сектору повинен мати вищу освіту та стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 3 років.
6.3. За відсутності завідувача сектору у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами його обов’язки виконує інший працівник за розпорядженням міського голови. 6.4.Службові обов’язки завідувача сектору визначаються посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою.
Секретар міської ради С.А.Ясінський
Теги: Рішення міської ради