Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2017 рік
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від_________ м. Фастів №
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті Фастівської міської ради
за 2017 рік
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян О.С.Папко «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2017 рік та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
1. Інформацію «Про стан розгляду заяв і скарг громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за 2017 рік» взяти до відома.
2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли із вищестоящих органів влади, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень, отриманих на урядову телефонну «гарячу лінію», та оперативне вирішення порушених у них питань.
3. Продовжити практику проведення прямих телефонних зв’язків з посадовими особами міськвиконкому, керівниками комунальних підприємств, висвітлення проблем, які порушуються у зверненнях в засобах масової інформації.
4. Посилити відповідальність посадових осіб за виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та контроль за своєчасним і якісним вирішенням питань, порушених у заявах і скаргах громадян.
5. Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
6. Виявляти і усувати причини, що породжують колективні та повторні скарги.
7. Продовжити роботу щодо вдосконалення організації виїзних прийомів громадян за місцем роботи і проживання, домогтися, щоб звернення громадян, їх обґрунтовані скарги вирішувалися на місцях тими службовими особами, до компетенції яких це відноситься, та у відповідності із Законом України «Про звернення громадян».
8. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжити функціонування «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри» в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради.
9. Враховувати в планах соціально-економічного розвитку міста пропозиції і зауваження, висловлені громадянами у листах та під час усних і виїзних прийомів громадян.
10. Провести у квітні поточного року нараду з працівниками управлінь, відділів, служб міськвиконкому щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян.
11. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Міський голова М.В.Нетяжук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2017 рік та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
1. «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в трудових колективах та мікрорайонах міста в 2017 р.» (розпорядження №7 од від 06.01.2017 р).
2. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2017 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження №8 од від 06.01.2017 р.).
3. «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2017 році» (розпорядження №5 од від 06.01.2017 р.)
4. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2017 р.» (розпорядження №6 од від 06.01.2017 р.)
5. «Про організацію виконання в місті Фастові Указу Президента України «109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2017 році» ( розпорядження №4 од від 06.01.2017 р.)
6. «Про затвердження положення про «телефон довіри» виконавчого комітету Фастівської міської ради» (розпорядження № 266 від 11.11.2013 р.)
7. «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії у виконавчому комітету Фастівської міської ради» (розпорядження №267 від 11.11.2013 р.)
8. «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Фастівській міській раді та її виконавчих органах» (розпорядження №7 від 02.01.2013 р.)
Відповідно до розпоряджень №167 від 04.07.2016 р., №260 від 04.10.2017 р., №320 від 20.11.2017 р., №345 від 05.12.2017 р. «Про розподіл основних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником голови, заступниками міського голови, керуючим справами» роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами.
Відділ по роботі із зверненнями громадян створений рішенням сесії №5-ІІ-ІУ від 27 червня 2002 року. Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Для спеціалістів відділу є окреме приміщення, створені умови для відвідувачів. Обладнаний стенд з інформаційно-довідковими матеріалами. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00. Для забезпечення вільного та зручного доступу до приміщення виконавчого комітету осіб літнього віку та осіб з обмеженими можливостями облаштований пандус.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням з керуючим справами виконкому.
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконкому та сесії міської ради.
На засіданні виконкому розглянуто питання :
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради в 2016 році» (рішення №21 від 20.01.2017 р .);
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за перший квартал 2017 р. (рішення №188 від 05.05.2017 р .);
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за перше півріччя 2017 р. (рішення №213 від 13.07.2017 р .);
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2017 р. (рішення №345 від 11.10.2017 р .);
Також звернення громадян розглядаються на розширених апаратних нарадах у міського голови.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова Нетяжук М.В. проводив прийоми громадян.
Аналогічно щотижня у визначені дні ведуть прийом громадян заступники міського голови, керуючий справами виконкому.
Графік прийому вивішений у вестибюлі виконкому, на стенді в приймальні, надрукований у міськрайонній газеті «Перемога», висвітлено на офіційному сайті Фастівської міської ради.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова провів 54 особистих прийомів, з них - 19 виїзних:
18.01.2017 р. – комітет самоорганізації населення Кадлубиця;
01.02.2017 р. – у трудовому колективі управління соціального захисту населення виконавчокго комітету Фастівської міської ради;
15.02.2017 р. - комітет самоорганізації населення Завокзалля;
01.03.2017 р.- у трудововому колективі філії «Рефрежираторна вагонна компанія ПАТ «Українська залізниця»;
22.03.2017 р. – комітет самоорганізації населення Снігурівка;
19.04.2017 р.- комітет самоорганізації населення Казнівка;
03.05.2017р. – у трудовому колективі ТОВ «Фастів-Автотранс», ТОВ «Фастів АВТОТРАНС»;
17.05.2017 р. - комітет самоорганізації населення Заріччя;
07.06.2017 р. - у трудовому колективі Фастівського обєднаного Управління Пенсійного фонду України;
21.06.2017 р. - комітет самоорганізації населення Потіївка;
19.07.2017 р. - комітет самоорганізації населення Фастів-ІІ;
02.08.2017 р. - ТОВ «Київхліб»;
16.08.2017 р. - комітет самоорганізації населення Кадлубиця;
06.09.2017 р. – Фастівська міська лікарня;
20.09.2017 р. - комітет самоорганізації населення Снігурівка;
18.10.2017 р.- комітет самоорганізації населення Завокзалля;
01.11.2017 р. – КП «Міський ринок»;
15.11.2017 р. - комітет самоорганізації населення Казнівка;
20.12.2017 р. - комітет самоорганізації населення Заріччя.
На особистому прийомі головою прийнято 444 звернень, що на 78 звернень меньше ніж за аналогічний період 2016 року.
Всього на особистому прийомі побувало 903 громадян ( 598 питань).
Про проведення прийому громадян повідомляється через голів комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста, голів вуличних комітетів, керівників підприємств.
Всіх громадян уважно вислухано, обговорено шляхи розв’язання піднятих проблем, надані доручення службам міськвиконкому. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувались , по можливості , на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №8 од від 06.01.2017 р . «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2017 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів»
За 2017 рік телефонні зв’язки з населенням провели:
1. Начальник відділу містобудування та архітектури (26.01.2017р.);
2. Секретар Фастівської міської ради Датко Н.І. (23.02.2017р.);
3. Директор КП «Фастівводоканал» (16.03.2017 р.);
4. Начальник управління освіти (20.04.2017 р.)
5. Начальник КП «Фастівська ЖЕК» (18.05.2017 р.);
6. Начальник управління соціального захисту населення (15.06.2017 р.);
7. В.о. начальника служби у справах дітей та сім’ї (20.07.2017 р.);
8. Начальник Фастівського ККП (17.08.2017 р.);
9. Начальник відділу з питань раціонального використання земель (20.10.2017 р.);
10. Начальник відділу житлово-комунального господарства та по роботі зі скаргами громадян (16.11.2017 р.);
11. Директор Центру соціальних служб для молоді (21.12.2017 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 2017 рік надійшло 2745 звернень громадян, що на 7 звернень меньше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Вирішено позитивно - 1052 ;
Дано роз’ярення – 1387;
Звернення, що пересилаються за належністю – 48 ;
Звернення , що опрацьовуються виконавцями – 258 .
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту ( щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 831 , що на 37 звернень більше ніж у вказаний період 2016 року. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей та одиноких матерів, військовослужбовці АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних опареній і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
Станом на 15.12.2017 р. за матеріальною допомогою звернулось 631 громадян (у 2016 році за аналогічний період – 515 громадянин), виплачено 951799 грн. 54 коп (2016 році за аналогічний період - 583581 грн. 47коп. ).
1.
|
Кількість звернень, що надійшли за
2017 рік
|
2745
|
2.
|
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
3120
|
|
У тому числі питання:
|
|
Аграрної політики і земельних відносин
|
349
|
|
Транспорту і зв’язку
|
119
|
|
Соціального захисту
|
831
|
|
Праці і заробітної плати
|
42
|
|
Охорони здоров’я
|
34
|
|
Комунального господарства
|
635
|
|
Житлової політики
|
426
|
|
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
26
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування
|
16
|
|
Екологія та природні ресурси
|
61
|
|
Інші
|
581
|
Колективні звернення, а їх станом за 2017 рік надійшло 205 звернень, ( що на 1 звернення меньше ніж за аналогічний період 2016 року) у них 3064 підписів , питання стосувались:
- щодо вснесення змін у графік маршрутного таксі на маршруті «Заріччя-Вокзал»;
- щодо великої кількості безпритульних собак у місті;
- щодо відновлення роботи світлофорів;
- щодо впорядкування та розміщення дорожніх знаків;
- щодо відновлення пристою примісового зниження швидкості «лежачого поліцейського» по вул.Київська;
- щодо благоустрою вулиць міста;
- щодо заборони торівлі у підземному переході та виході з нього;
- щодо заміни ліфтів;
- щодо забезпечення вул.Європейська централізованим водопостачанням та відвновлення освітлення;
- щодо будівництва скейт-парку для молоді;
- щодо ремонту дороги біля ЗОШ І-ІІІ ст №2 та відновлення освітлення;
- щодо ремонту сцени у Палаці культури;
- щодо шкідливих викидів заводу «Еко-ВТОР»;
- щодо ремонту ліфту по вул.Шевченка,2;
- щодо груфіку руху пасажирських перевезень на Миронівський парк;
- щодо зрізання аварійних дерев на території ЗОШ №4;
- щодо порушення графіку роботи у кафе «ВК»;
- щодо порушення громадського порядку у міському парку ім.Ю.Гагаріна;
- щодо порушення громадського спокою у кальян-барі по вулиці Шевченка,2;
- щодо призначення керівника НВК №7;
- щодо оформлення проекту на опалення у будинку№54 по вул.Соборна;
- щодо облаштування туалету на комунальному ринку;
- щодо встановлення тротуарів по вул.Кулібіна, Зінченка;
- та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 335 звернень, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 276 звернень ;
- Київської обласної державної адміністрації – 59 звернень ;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту.
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань», та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1 працює «Гаряча» телефонна лінія; щоденно та цілодобово за телефоном 6-31-00. В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної міськвиконкому – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером міськвиконкому і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти міськвиконкому відповідно з затвердженим графіком.
Крім того, на всіх підприємствах житлово-комунального господарства створені цілодобові диспетчерські служби.
Працює єдина диспетчерська служба
5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи теплопостачання, можна зателефонувати не тільки до диспетчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися найпростіше. У диспетчерській службі працює три телефони: той, який був досі – 5-42-58, і два додаткові – 5-20-40 та 098-037-05-03.
За цими номерами фастівчанам неодмінно нададуть інформацію про те, чому абонент не отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які перспективи вирішення цієї проблеми.
Для оперативного інформування населення диспетчери «Фастівводоканалу», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та «Фастівтепломережі» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (і, звичайно ж, про планові ремонтні роботи).
Сюди ж фастівчани можуть телефонувати й в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту. Повідомлення буде передане за адресою.
Інформація в разі аварійних ситуацій невідкладно передається заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
Станом на 29 грудня 2017 року на телефон гарячої лінії надійшло 67 звернень громадян, більшість звернень стосувалось питань комунального господарства, а саме: щодо підтоплення стічними водами прибудинкову територію по вул.Ватутіна,20; щодо великої кількості безпритульних собак у місті; щодо ремонту газового котла; щодо розчищення вулиць міста від снігу; щодо обрізання гілок дерев, відновлення роботи ліфту по вул.Миру,32, вул.Шевченка,2, вул.Володимира Великого,1,; нанесення розмітки пішохідний перехід по вул.Київська, порушення графіку раху міського транспорту на маршруті «Вокзал-Заріччя» , відновлення освітлення біля ЗОШ №2, порушення графіку руху у міському транспорті, розчищення вулиці від снігу та інші.
Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через ««Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1; у робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 12.00 та з 13.00 16.00 години, у п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 15.00 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
На сторінках міськрайонної газети «Перемога» друкуються виступи міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, надається інформація про проведення прийомів громадян з особистих питань. Також інформація висвітлюється в місцевому журналі «Наш городок», на офіційному сайті Фастівської міської ради. Надаються консультації юристами виконкому. На сесійних засіданнях депутати міської ради також вирішують питання, які піднімають громадяни міста.
У міськвиконкомі існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
Відповідно до розпорядження міського голови №6од від 06.01.2017 р. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2017 р.» введено щомісячне проведення дня контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян. Станом на 29.12.2017 року робочою групою було здійснено 11 вказаних перевірок, а саме:
- комітет самоорганізації населення Казнівка;
- комітет самоорганізації населення Снігурівка;
- комітет самоорганізації населення Кадлубиця;
- комітет самоорганізації населення Потіївка;
- комітет самоорганізації населення Завокзалля;
- комітет самоорганізації населення Заріччя;
- комітет самоорганізації населення Фастів-ІІ;
- КП «Фастівводоканал»;
- КП «Фастівська ЖЕК»;
- КП ФМР «Фастівське бюро технічної інвентаризації»;
- управління освіти.
За підсумками проведення дня контролю керівник організації що перевіряється звітується на апаратній нараді при міському голові про стан виконання дотримання Закону України «Про звернення громадян». Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень та доручень міського голови щодо розгляду звернень громадян.
Такі форми контролю дали позитивний результат. Служби, які мали заборгованість, відчуваючи посилений контроль з боку міського голови, з відповідальністю віднеслись до розгляду заяв.
Також, з метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх безпосереднього проживання питань, якими вони звертаються до органів місцевого самоврядування створено потсійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Фастівської міської ради ( розпорядження міського голови №4од від 06.01.2017 р. «Про організацію виконання в місті Фастові Указу Президента України «109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2017 році».)
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
- виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
- відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
- відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами виконкому про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
- щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
- розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
- проведення прийомів громадян з особистих питань міським головою, заступниками, керуючим справами за місцем проживання та роботи;
- особистий прийом громадян проводиться у кабінеті міського голови;
- проведення «телефонних» ліній керівниками виконкому, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
- функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
- обстеження житлово-побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
- надання консультативної допомоги;
- відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577-УІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено можливість подання громадянами до виконавчого комітету Фастівської міської ради письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення);
- у громадських приймальнях виконавчого комітету Фастівської міської ради оновлені інформаційні стенди, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян;
- на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування права на звернення до органів місцевого самоврядування», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою усунення недоліків по веденню діловодства затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в міській раді та її виконавчих органах, підприємствах, установах, введено щомісячне проведення днів контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян (розпорядження міського голови № 6од від 06.01.2017 р. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2017 році.);
- проведення навчання з працівниками міськвиконкому, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
- щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, розміщені графіки особистих прийомів, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевстка