Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РШЕННЯ
Про затвердження
переліку адміністративних
послуг, які надаються через Центр надання
адміністративних послуг
У зв’язку з внесенням змін до Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-Р від 16.05.2014 року «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та керуючись пп. 4 п. б ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через
Центр надання адміністративних послуг та викласти його в новій редакції (додаток).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №224 від 13.07.2017 р.
3. Оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг протягом 10 днів оприлюднити в міських засобах масової інформації та викласти на Web- сторінці міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до рішення виконкому
№ від «__» _______ 2018року
Перелік адміністративних послуг,
які надаються Фастівською міською радою її виконавчими органами та місцевими органами виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
1.
|
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
|
2.
|
Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
|
3.
|
Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди
|
4.
|
Надання дозволу на переведення житлових (нежитлових) приміщень в нежитлові (житлові) та їх реконструкція
|
5.
|
Надання дозволу на перепланування (переобладнання) приміщень у житлових будинках
|
6.
|
Надання рішення про надання (зміну) адреси
|
7.
|
Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування
|
8.
|
Передача земельних ділянок у, власність, постійне користування або оренду (затвердження технічної документації із землеустрою)
|
9.
|
Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд
|
10.
|
Затвердження технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки в оренду і власність відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
11.
|
Припинення права користування земельною ділянкою на умовах оренди та на праві постійного користування
|
12.
|
Поновлення договору оренди земельної ділянки
|
13.
|
Відміна, внесення змін до рішень міської ради та договорів оренди
|
14.
|
Розгляд земельних спорів
|
15.
|
Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення
|
16.
|
Безоплатна передача до комунальної власності територіальної громади м. Фастів нерухомого майна
|
17.
|
Включення до переліку об’єктів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Фастів та підлягають приватизації
|
18.
|
Передача в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
19.
|
Продовження договірних відносин та внесення змін до договорів оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
20.
|
Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери обслуговування населення
|
21.
|
Погодження місця здійснення торгівлі
|
22.
|
Погодження місця розміщення пересувних атракціонів
|
23.
|
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
|
24.
|
Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських маршрутах загального користування
|
25.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
|
26.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
|
27.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) оператором ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
|
28.
|
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
|
29.
|
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав
|
32.
|
Надання висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику до державного закладу
|
33.
|
Надання висновку про доцільність побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав
|
34.
|
Утворення прийомної сім’ї
|
35.
|
Утворення дитячого будинку сімейного типу
|
36.
|
Встановлення опіки (піклування) над дитиною
|
37.
|
Видача дозволу на зміну прізвища, ім’я, по батькові дитини
|
38.
|
Надання рішення щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини
|
39.
|
Надання рішення щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто поживає окремо від неї
|
40.
|
Надання рішення про визначення місця проживання малолітньої дитини
|
41.
|
Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав
|
42.
|
Надання погодження щодо додаткової відпустки одинокій матері (батьку), які виховують дитину без участі одного з батьків
|
43.
|
Видача рішення про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності
|
44.
|
Видача рішення про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з полового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини
|
45.
|
Видача дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування, яким мають діти
|
46.
|
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
|
47.
|
Взяття громадян міста на квартирний облік
|
48.
|
Зняття громадян міста з квартирного обліку
|
49.
|
Оформлення та видача ордерів громадянам на житлову площу
|
50.
|
Видача свідоцтва на право власності нерухомого майна
|
51.
|
Надання дозволу на знесення зелених насаджень
|
52.
|
Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
|
53.
|
Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
|
54.
|
Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
|
55.
|
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття
|
56.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
|
57.
|
Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них
|
58.
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення
|
59.
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням
|
60.
|
Реєстрація громадського об’єднання
|
61.
|
Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
|
62.
|
Видача дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та або статуту
|
63.
|
Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
|
64.
|
Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання
|
65.
|
Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети, цілей, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення
|
66.
|
Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання
|
67.
|
Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
68.
|
Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
69.
|
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
70.
|
Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника
|
71.
|
Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)
|
72.
|
Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
73.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України
|
74.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
|
75.
|
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
|
76.
|
Реєстрація місця проживання особи
|
77.
|
Зняття з реєстрації місця проживання особи
|
78.
|
Реєстрація місця перебування особи
|
79.
|
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
|
80.
|
Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)
|
81.
|
Оформлення та видача проїзного документу дитини
|
82.
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
83.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
84.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі, частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
|
85.
|
Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
|
86.
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
|
87.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
|
88.
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
|
89.
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1. витягу з Державного земельного кадастру про:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель;
- земельну ділянку.
2. довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3. викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
|
90.
|
Видача довідки про:
|
91.
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
|
92.
|
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами угіддями
|
93.
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
|
94.
|
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
|
95.
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів
|
96.
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
|
97.
|
Видача дозволу на спеціальне водокористування
|
98.
|
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
99.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
100.
|
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
101.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
102.
|
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт
|
103.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
|
104.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1)
|
105.
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду
|
106.
|
Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покрову (родючого шару грунту) земельної ділянки
|
107.
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою
|
108.
|
Видача рішення про надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська