Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Вт, 30/01/2018 - 14:59 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РШЕННЯ
Від 24.01.2018 №8
Про затвердження
переліку адміністративних
послуг, які надаються через Центр надання
адміністративних послуг
У зв’язку з внесенням змін до Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-Р від 16.05.2014 року «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та керуючись пп. 4 п. б ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через
Центр надання адміністративних послуг та викласти його в новій редакції (додаток).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №224 від 13.07.2017 р.
3. Оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг протягом 10 днів оприлюднити в міських засобах масової інформації та викласти на Web- сторінці міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до рішення виконкому
№ 8 від «24» ___01__ 2018року
Перелік адміністративних послуг,
які надаються Фастівською міською радою її виконавчими органами та місцевими органами виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
1.
|
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
|
2.
|
Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
|
3.
|
Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди
|
4.
|
Надання дозволу на переведення житлових (нежитлових) приміщень в нежитлові (житлові) та їх реконструкція
|
5.
|
Надання дозволу на перепланування (переобладнання) приміщень у житлових будинках
|
6.
|
Надання рішення про надання (зміну) адреси
|
7.
|
Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування
|
8.
|
Передача земельних ділянок у, власність, постійне користування або оренду (затвердження технічної документації із землеустрою)
|
9.
|
Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд
|
10.
|
Затвердження технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки в оренду і власність відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
11.
|
Припинення права користування земельною ділянкою на умовах оренди та на праві постійного користування
|
12.
|
Поновлення договору оренди земельної ділянки
|
13.
|
Відміна, внесення змін до рішень міської ради та договорів оренди
|
14.
|
Розгляд земельних спорів
|
15.
|
Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення
|
16.
|
Безоплатна передача до комунальної власності територіальної громади м. Фастів нерухомого майна
|
17.
|
Включення до переліку об’єктів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Фастів та підлягають приватизації
|
18.
|
Передача в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
19.
|
Продовження договірних відносин та внесення змін до договорів оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
20.
|
Погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери обслуговування населення
|
21.
|
Погодження місця здійснення торгівлі
|
22.
|
Погодження місця розміщення пересувних атракціонів
|
23.
|
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
|
24.
|
Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських маршрутах загального користування
|
25.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
|
26.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
|
27.
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) оператором ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
|
28.
|
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
|
29.
|
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав
|
32.
|
Надання висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику до державного закладу
|
33.
|
Надання висновку про доцільність побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав
|
34.
|
Утворення прийомної сім’ї
|
35.
|
Утворення дитячого будинку сімейного типу
|
36.
|
Встановлення опіки (піклування) над дитиною
|
37.
|
Видача дозволу на зміну прізвища, ім’я, по батькові дитини
|
38.
|
Надання рішення щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини
|
39.
|
Надання рішення щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто поживає окремо від неї
|
40.
|
Надання рішення про визначення місця проживання малолітньої дитини
|
41.
|
Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав
|
42.
|
Надання погодження щодо додаткової відпустки одинокій матері (батьку), які виховують дитину без участі одного з батьків
|
43.
|
Видача рішення про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності
|
44.
|
Видача рішення про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з полового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини
|
45.
|
Видача дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування, яким мають діти
|
46.
|
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
|
47.
|
Взяття громадян міста на квартирний облік
|
48.
|
Зняття громадян міста з квартирного обліку
|
49.
|
Оформлення та видача ордерів громадянам на житлову площу
|
50.
|
Видача свідоцтва на право власності нерухомого майна
|
51.
|
Надання дозволу на знесення зелених насаджень
|
52.
|
Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
|
53.
|
Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
|
54.
|
Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
|
55.
|
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття
|
56.
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
|
57.
|
Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них
|
58.
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення
|
59.
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням
|
60.
|
Реєстрація громадського об’єднання
|
61.
|
Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
|
62.
|
Видача дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та або статуту
|
63.
|
Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
|
64.
|
Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання
|
65.
|
Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети, цілей, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення
|
66.
|
Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання
|
67.
|
Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
68.
|
Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
69.
|
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
70.
|
Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника
|
71.
|
Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)
|
72.
|
Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
73.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України
|
74.
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
|
75.
|
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
|
76.
|
Реєстрація місця проживання особи
|
77.
|
Зняття з реєстрації місця проживання особи
|
78.
|
Реєстрація місця перебування особи
|
79.
|
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
|
80.
|
Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)
|
81.
|
Оформлення та видача проїзного документу дитини
|
82.
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
83.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
84.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі, частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
|
85.
|
Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
|
86.
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
|
87.
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
|
88.
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
|
89.
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1. витягу з Державного земельного кадастру про:
- землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель;
- земельну ділянку.
2. довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
3. викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
|
90.
|
Видача довідки про:
|
91.
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
|
92.
|
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами угіддями
|
93.
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
|
94.
|
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
|
95.
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів
|
96.
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
|
97.
|
Видача дозволу на спеціальне водокористування
|
98.
|
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
99.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
|
100.
|
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
101.
|
Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт
|
102.
|
Внесення змін до зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт
|
103.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
|
104.
|
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1)
|
105.
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з невизначеними наслідками (СС1) / декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду
|
106.
|
Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покрову (родючого шару грунту) земельної ділянки
|
107.
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою
|
108.
|
Видача рішення про надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
|
109.
|
Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні
|
110.
|
Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів
|
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому