Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради №ІІ-ХІУ-ІУ від 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями)
Беручи до уваги подання начальника управління житлово-комунального господарства Фастівської ради про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова, затверджених рішенням міської ради №ІІ-XIV-IV від 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями), діючи у відповідності до законів України: «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», Постанова КМУ від 10.12.08 року № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись ст.25, п.44 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до п.2.11.9. розділу 2 – «Забезпечення чистоти і порядку у місті» Правил благоустрою території міста Фастова затверджених рішенням міської ради № ІІ-XIV-IV від 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями), виклавши його у новій редакції:
«Власники (або наймачі, користувачі, у тому числі громадяни, що проживають в приватному секторі, юридичні особи, орендарі, балансоутримувачі, суб’єкти господарської діяльності) джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок зобов’язані щорічно заключати відповідні договори на вивіз сміття з суб’єктами господарської діяльності – переможцями конкурсів по наданню даних видів послуг».
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови - начальника управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради та постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та благоустрою міста.
Цей аналіз підготовлено згідно зі ст. Ст. 1, 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.
Статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території міста, забезпечення в ньому чистоти та порядку за порушення яких передбачена адміністративна відповідальність.
Законом України „Про благоустрій населених пунктів” визначено, що Правила благоустрою території населеного пункту (далі — Правила) — нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою, виконання зазначених правил стосується всіх без винятку суб’єктів господарювання, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян.
У зв’язку з необхідністю застосування Правил благоустрою до всіх категорій юридичних та фізичних осіб ініційовано на розгляд міської ради внесення змін до Правил.
Даним регуляторним актом пропонується розв’язати дану проблему, і внести зміни до п.2.11.9 розділу 2 – «Забезпечення чистоти і порядку у місті» Правил благоустрою території міста Фастова, виклавши його у новій редакції: «Власники (або наймачі, користувачі, у тому числі громадяни, що проживають в приватному секторі, юридичні особи, орендарі, балансоутримувачі, суб’єкти господарської діяльності) джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок зобов’язані щорічно заключати відповідні договори на вивіз сміття з суб’єктами господарської діяльності – переможцями конкурсів по наданню даних видів послуг».
Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети – удосконалення механізму рішення питань пов'язаних із благоустроєм, санітарним станом територій, забезпеченням чистоти, порядку в місті Фастів.
2. Визначення цілей правового регулювання.
Цілями запропонованого регулювання є:
- приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері благоустрою Правил благоустрою території міста Фастова;
- покращення санітарного стану міста;
- врегулювання відносин щодо збирання сміття та дотримання чистоти та порядку на території міста;
- укладення договорів на вивезення твердих побутових відходів всіма категоріями фізичних та юридичних осіб.
3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення визначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу.
В якості альтернативи запропонованого регулювання може розглядатися варіант вирішення проблеми шляхом залишення існуючого становища без змін. Однак, вказаний спосіб не може бути прийнятним оскільки, по-перше, як свідчить практика, такий спосіб не забезпечує необхідного ставлення мешканців міста та суб’єктів господарювання до питань з благоустрою.
Ще одним варіантом може бути залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного вчинення дій, направлених на утримання міста у належному санітарному стані.
Залучення до вказаних дій на добровільній основі не є методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою міста, оскільки такі дії можуть вчинюватися виключно на добровільній основі. Дія такого способу є неефективною.
Прийняття запропонованого регуляторного акта є найбільш прийнятним способом досягнення поставлених цілей.
4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи.
Для розв’язання проблем пропонується застосувати наступні механізми та заходи.
Даний регуляторний акт спрямований на забезпечення постійного підтримання чистоти і порядку, в місті та дієвого контролю органами місцевого самоврядування за виконанням вимог благоустрою міста.
Цей регуляторний акт встановлює:
- учасників правовідносин у сфері поводження з відходами;
- відповідальність за порушення законодавства у сфері поводження з відходами.
Організація прибирання території міської ради базується на тому, що кожна особа зобов’язана укласти договори на вивезення твердих побутових відходів. Відповідно розширюється перелік суб’єктів, на яких покладається відповідальність за зазначене порушення.
Юридичним фактом появи прав і обов'язків у сфері поводження з відходами є редакція Закону України «Про відходи» №187/98-ВР від 18.11.2012року.
Для забезпечення дії даного механізму пропонується застосувати наступні заходи:
• забезпечити вільний доступ та участь у розробці проекту рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV” юридичних та фізичних осіб, можливість надання пропозицій та участь в громадських обговореннях;
• опублікування проекту рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV” в засобах масової інформації. Організація та забезпечення органами місцевого самоврядування методичної допомоги фізичним та юридичним особам з питань благоустрою;
• організація рейдів по перевірці дотримання рішення Фастівської міської ради „Про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова від 29.08.2003 року № ІІ-ХІV-IV”. Притягнення винних осіб до відповідальності.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.
Можливість досягнення цілей регуляторного акту забезпечується у разі добросовісного виконання юридичними та фізичними особами його вимог, а саме: суб’єкти у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів.
Запропонований регуляторний акт покладає обов’язковість виконання його положень всіма юридичними та фізичними особами. На підставі вимог підпункту 4 пункту 1 статті 42 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у порушенні правил благоустрою територій населених пунктів.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
---|---|---|
1
|
2
|
3
|
Органи місцевого самоврядування
|
Упорядкування відносин між усіма суб’єктами у сфері поводження з відходами.
Поліпшення благоустрою, санітарного стану міста.
Створення умов для сталого розвитку міста.
Збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету в вигляді штрафів за порушення правил благоустрою.
|
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та з утриманням відповідних служб, які наділені повноваженнями щодо контролю за дотриманням Правил благоустрою.
|
Юридичні особи та фізичні особи - підприємці
|
Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану та благоустрою.
Упорядкування відносин між суб’єктами у сфері поводження з відходами.
Покращення санітарного стану міста.
|
Витрати на санітарне очищення та благоустрій прилеглих та закріплених територій.
Сплата штрафів у разі порушення або невиконання Правил благоустрою.
|
Населення
|
Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану та благоустрою території міста.
Упорядкування відносин між суб’єктами у сфері поводження з відходами.
Покращення санітарного стану міста.
|
Витрати на оплату послуг з вивезення побутових відходів.
Сплата штрафів у разі порушення або невиконання Правил благоустрою.
|
7. Строк дії акту.
Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений у часі. Зміни до регуляторного акту вноситимуться в разі виникнення змін у чинному законодавстві або у разі потреби.
8. Показники результативності.
Для відстеження результативності цього регуляторного акта, виходячи з цілей державного регулювання, обрано такі показники:
- кількість скарг пов’язаних з благоустроєм та санітарною очисткою територій міста;
- кількість порушень у сфері благоустрою та складених по них протоколів та постанов про притягнення до адміністративної відповідальності;
- розміри надходжень до бюджету міста за порушення правил благоустрою території міста;
- кількість укладених договорів на вивезення твердих побутових відходів;
- кількість приписів про усунення наслідків порушень правил благоустрою;
-порівняння кількості надходжень на вивіз твердих побутових відходів відповідно договорів заключних з мешканцями міста проживаючими в приватному секторі;
- порівняння стану благоустрою міста з попередніми роками.
9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
При проведенні відстеження результативності даного регуляторного акта будуть використовуватися офіційні статистичні дані виходячи із зазначених показників результативності.
№ п/п
|
Захід
|
Відповідальний за виконання
|
---|---|---|
1.
|
Проведення аналізу щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку у місті.
|
Відділ по роботі із зверненнями громадян
|
2.
|
Проведення аналізу щодо кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст.152 КУпАП.
|
Юридичний відділ виконавчого комітету міської ради;
Управління житлово - комунального господарства Фастівської міської ради.
|
3.
|
Проведення аналізу щодо розмірів надходжень коштів до міського бюджету від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою.
|
Фінансове управління виконавчого комітету міської ради.
|
4.
|
Проведення аналізу щодо кількості укладених договорів на вивезення твердих побутових відходів
|
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради
|
5.
|
Проведення аналізу щодо кількості приписів про усунення наслідків порушень правил благоустрою
|
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради
|
6.
|
Порівняння стану благоустрою міста з попередніми роками.
|
Управління житлово- коммунального господарства Фастівської міської ради
|
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Фастівської міської ради
Проект рішення Фастівської міської ради «Про внесення змін до Правил благоустрою території міста Фастова, що затверджені рішенням міської ради №ІІ-ХІV-ІV 29.08.2003 року (із змінами та доповненнями)»
Виконавець заходів з відстеження – Управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради.
Ціль прийняття акта: Покращення санітарного стану міста Фастова.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (10.10.13 -20.10.13р.)
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження – аналіз статистичних даних.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу статистичних даних виходячи із зазначених показників результативності.
Показники результативності:
Для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано показники за 9 місяців 2013 року:
- кількість порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП – 28 шт.;
- кількість укладених договорів на вивезення твердих побутових відходів – 411шт.;
- розмір надходжень коштів до бюджету міста від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою - 23800 грн.;
- кількість приписів про усунення наслідків порушень Правил благоустрою – 1654 шт.
Висновки та рекомендації:
Прийняття даного рішення позитивно вплине на покращення благоустрою території міста.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.
Фастівської міської ради