Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»
Пт, 16/02/2018 - 09:09 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 24.01.2018 № 28
м. Фастів
«Про встановлення тарифів
на інвентаризацію нерухомого майна
для Комунального підприємства
Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»
З метою забезпечення належного рівня обслуговування мешканців міста та юридичних осіб, якісного та ефективного надання послуг іншим замовникам, забезпечення рентабельної і беззбиткової роботи комунального підприємства «Фастівське бюро технічної інвентаризації»; відповідно до ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення», згідно з якою Кабінетом Міністрів України визначені повноваження органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін; відповідно до «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Держбуду України від 24.05.2001 №127 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 за № 582/5773 зі змінами та доповненнями, керуючись п. 2 ст. 28, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Встановити тариф ( вартість одної нормо-години у грн. з ПДВ ) на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ» - 108,00 гривень (згідно додатку).
2. Комунальному підприємству Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації» проводити розрахунок вартості всіх виконаних робіт (послуг) у відповідності до встановленого тарифу (вартості 1-ої нормо-години у грн. з ПДВ).
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення
виконавчого комітету
№_28_____
від «_24__» __01_2018 р.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
вартості 1-ої норми часу на роботи та послуги ,що виконуються
КП ФМР «Фастівське БТІ»
1. Середня годинна тарифна ставка виконавця за 2017 рік :
15900,0*12 : 6 : 1986 = 16,01де:
*2650,0 - середньомісячна тарифна ставка виконавця ;
6 - кількість основних працівників з відрядною формою оплати праці;
1986 - норма тривалості робочого часу на 2017 р..
2. Вартість 1-ої години роботи виробничого персоналу БТІ.
(грн./год)
№
|
Статті калькуляції
|
Виконавець
|
1.
|
Основна зар.плата
|
16,01
|
2.
|
Додаткова зар. плата (30%)
|
4,80
|
|
Разом
|
20,81
|
3.
|
Нарахування на зар.плату (22 %)
|
4,58
|
4.
|
Загальногосподарські витрати
(69100,00 :2650 :6 х 16,01)
|
59,58
|
5.
|
СОБІВАРТІСТЬ
|
84,97
|
6.
|
Прибуток (3 %)
(4999,69 : 2650 : 6 х 16,01)
|
5,03
|
7.
|
ОПТОВА ЦІНА
|
90,00
|
8.
|
ПДВ (20%)
|
18,00
|
9.
|
ВІДПУСКНА ЦІНА з ПДВ
|
108,00
|
Головний бухгалтер Царенко М.М.
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 15.12.2017 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111,
тел. 6-02-11
15.12.2017 рік
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»
I. Визначення проблеми
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації» виконує роботи і послуги з технічної інвентаризації, оцінки об'єктів нерухомого майна, що знаходяться у власності фізичних і юридичних осіб, всіх видів землевпорядних робіт і надає довідки та всю необхідну інформацію, що є в наявності архіву підприємства відповідно до Статуту.
Послуги, що надаються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» платні, розмір яких визначається підприємством самостійно, виходячи з розрахункової вартості однієї нормо-години на виконання робіт з урахуванням рентабельності та норм часу, визначених згідно «Збірника норм часу на роботи, що виконуються суб’єктами господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна», затверджених Наказом державного комітету будівництва, архітектури і житлової політики України від 21.11.2003р. №198 (із змінами і доповненнями).
Діючі тарифи на послуги, які надаються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» були затверджена розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації № 5 від 16.01.2014 року. Та на даний час дане розпорядження скасоване і визнано таким, що втратило чинність. На сьогоднішній день минула вартість нормо-години не відповідає фактичній собівартості в результаті підвищення тарифів на енергоносії, паливно-мастильні матеріали, канцелярські та інші товари; оренду та послуги сторонніх організацій.
Для стабілізації стану і недопущення істотного зростання тарифів, комунальне підприємство постійно контролювало розмір витрат. Але в даний час зростання мінімальної заробітної плати в 3,7 рази, відповідно збільшення нарахування на фонд заробітної плати, зростання тарифів на електричну енергію, вартості матеріальних витрат, картриджів, виготовлення бланків, вартості послуг сторонніх організацій подорожчало в середньому в 3 рази. На даний час підприємство вичерпало всі можливі ресурси щодо економії витрат.
Діючий розмір вартості однієї нормо-години на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» є збитковим.
Цей регуляторний акт приймається для розв’язання проблеми приведення тарифів на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації», у відповідність принципам державної регуляторної політики.
Основними групами, на які визначена проблема справляє вплив, є:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
Х
|
-
|
Держава
|
Х
|
-
|
Суб’єкти господарювання (перевізники), в т.ч. суб’єкти малого підприємництва
|
Х
|
-
|
II. Цілі державного регулювання
Основними цілями прийняття даного регуляторного акту є:
- приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства;
- стабілізація фінансового стану та беззбиткова робота підприємства;
- поліпшення якості та скорочення термінів надання послуг, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації»;
- збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних внесків;
- можливість модернізації та комп'ютеризації виробництва, економічного розвитку підприємства;
- поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезчення.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Залишити без змін тариф (вартість 1 нормо-години) – 86,72 грн ( з ПДВ), що встановлена розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації
|
Альтернатива 2
|
Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години) – 108,00 грн (з ПДВ) рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
Не отримує вигод
|
Зменшення відрахувань до державного та місцевого бюджетів, Пенсійного та інших соціальних фондів або відсутність цих відрахувань у зв’язку з банкрутством підприємства.
|
Альтернатива 2. Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
Запропонована вартість однієї нормо-години встановить тариф на роботи та послуги на беззбитковому рівні, що призведе до більшого та стабільного рівня сплати відрахувань до державного та місцевого бюджетів, Пенсійного та інших соціальних фондів.
|
Витрат не зазнає
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
Вартість робіт та послуг залишиться на рівні 2014 року.
|
Збереження існуючої вартості 1 нормо-години матиме негативний вплив на якість надання послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна та інших послуг, що надаються КП «Фастівське БТІ» або зовсім унеможливить надання таких послуг у разі банкрутства підприємства. Можливе скорочення робочих місць на підприємстві. Розміри заробітньої плати не відповідатимуть встановленому державному рівню. Відсутність виплат на додаткове соціально-матеріальне забезпечення.
|
Альтернатива 2.
Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
Підвищиться якість та скоротяться терміни надання послуг КП «Фастівське БТІ», оскільки підприємство матиме змогу надавати послуги оновленими вимірювальними пристроями та за допомогою комп’ютеризованих систем. Збереження робочих місць на підприємстві.
|
Підвищиться вартість робіт та послуг, що дасть змогу КП «Фастівське БТІ» покривати витрати на їх надання необхідної якості та в необхідній кількості.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
*Примітка: Інформація щодо розподілу суб’єктів господарювання на групи в розрізі великих, середніх, малих та мікро- відсутня.
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
Не отримує вигод
|
Погіршення якості надання послуг підприємством, збиткова робота підприємства, скорочення робочих місць, банкрутство підприємства.
|
Альтернатива 2.
Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
В результаті прийняття нового тарифу (вартості 1 нормо-години) на роботи та послуги фінансовий стан стабілізується, підприємство буде платоспроможним. Поліпшення умов роботи виробничого персоналу, модернізація виробництва та підвищення конкурентоспроможності.
|
Витрати, що відносяться до собівартості послуг, враховуються в межах чинного законодавства та з урахуванням норм на їх проведення.
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
1
|
При прийнятті даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати
|
Альтернатива 2. Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
3
|
При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу
|
Альтернатива 2. Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
Встановлення тарифу в економічно обґрунтованому розмірі на ринку послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, забезпечення стабільного та якісного рівня надання послуг, збереження робочих місць та збільшення відрахувань до бюджетів та соціальних фондів.
|
Підвищення витрат на роботи та послуги в межах чинного законодавства та з урахуванням норм витрат на їх проведення.
|
При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
Збереження рівня вартості послуг та робіт на рівні 2014 року.
|
При прийнятті даної альтернативи не буде забезпечено ефективне та безперебійне надання послуг та виконання робіт з інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
|
При прийнятті даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати.
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 2. Встановити новий тариф (вартість 1 нормо-години)
|
Дана альтернатива є економічно обґрунтованою, дає змогу КП «Фастівське БТІ» забезпечити ефективне та безперебійне надання послуг та виконання робіт громадянам в повному обсязі відповідно до потреб.
|
Зміна собівартості робіт та послуг з економічних причин (інфляційні впливи, збільшення мінімальної заробітної плати). У разі зміни зміни з об’єктивних причин собівартості послуг, встановлений тариф (вартість 1 нормо-години) буде переглянуто.
|
Альтернатива 1.
Залишити тариф (вартість 1 нормо-години) без змін
|
Дана альтернатива не є прийнятною, оскільки діючий тариф (вартість 1 нормо-години) не відповідає фактичним витратам підприємства на даний час та не дає підприємству ефективно та безперервно надавати послуги.
|
Відсутність спроможності у наданні послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна КП «Фастівське БТІ» при збільшенні собівартості послуг з економічних причин
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Встановлення нового тарифу (вартості 1-ї нормо-години) на роботи та послуги дозволить у повному обсязі відшкодовувати витрати підприємства з надання послуг та забезпечити рентабельну роботу комунальному підприємству «Фастівське бюро технічної інвентаризації», якісно та ефективно обслуговувати замовників. Враховуючи, що запропонований тариф (вартість 1-ї нормо-години) на роботи та послуги регулюється за допомогою даного регуляторного акта, це дозволить перешкоджати необґрунтованому підвищенню цін на послуги комунального підприємства «Фастівське бюро технічної інвентаризації», своєчасно оцінювати та вносити відповідні зміни до даного рішення з метою створення сприятливих умов для замовників. Застосування економічно обґрунтованого тарифу (вартості 1-ї нормо-години) сприятиме захисту населення та суб'єктів господарювання від монопольних проявів на ринку послуг, недопущенню безпідставного зростання тарифів та здійсненню контролю за правильністю їх формування.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових фінансових, матеріальних та інших витрат ані від органів влади, ані від суб’єктів господарювання.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні та змін розмірів витрат у складі собівартості 1-ї нормо-години на роботи та послуги. Якщо такі зміни призведуть до суттєвого підвищення вартості 1-ї нормо-години на послуги, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації», буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або прийняття нового акта в установленому порядку.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
З метою відстеження результативності даного регуляторного акту визначені наступні показники результативності:
o Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія данного регуляторного акта .
o Кількість замовлень на проведення технічної інвентаризації та виготовлення документації по всім видам землевпорядних робіт, експертній оцінці нежитлового і житлового фондів, виготовленню архівних довідок про технічну характеристику об’єкта нерухомості для нотаріуса, довідок учасникам АТО, заповнення штампів в будинкових книжках та договорам, які укладаються юридичними особами по всім видам робіт та послугам, що виконуються КП ФМР «Фастівським бюро технічної інвентаризації».
o Обсяг робіт по технічній інвентаризації об’єктів нерухомого майна, експертній оцінці нежитлового і житлового фонду, виготовленню архівних довідок до нотаріуса, штампів в будинкові книжки та по всім видам землевпорядних робіт; тис.грн.
o Чисельність працівників на КП ФМР «Фастівським БТІ», чол.
o Розмір надходжень до бюджетів усіх рівнів від сплати всіх видів податків,тис.грн.
Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються у засобах масової інформації.
Таким чином, рівень поінформованості суб'єктів господарювання та громадян міста з основних положень акту очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчого комітету - fastiv-rada.gov.ua у розділі «Регуляторна політика».
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.
Періодичне відстеження результативності буде здійснюватись раз на 3 роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.
При проведенні відстеження результативності даного акта буде проаналізовано дані бухгалтерського і податкового обліку, статистична звітність.
В.о. директора
КП ФМР «Фастівське БТІ» Л.І.Ушакова
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»
Виконавець заходів з відстеження – Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації».
Мета прийняття акту: Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»» розроблено з метою приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства; стабілізації фінансового стану та беззбиткової роботи підприємства; збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних внесків; можливість модернізації та комп'ютеризації виробництва, економічного розвитку підприємства; поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезпечення.
Також, цілями цього регуляторного акта є:
вирішення питань, пов’язаних із визначенням розміру оплати по замовленням на проведення технічної інвентаризації та виготовлення документації по всім видам землевпорядних робіт, експертній оцінці нежитлового і житлового фондів, виготовленню архівних довідок про технічну характеристику об’єкта нерухомості для нотаріуса, довідок учасникам АТО, заповнення штампів в будинкових книжках та договорам, які укладаються юридичними особами по всім видам робіт та послугам, що виконуються КП ФМР «Фастівським бюро технічної інвентаризації».
Строк виконання заходів з відстеження – 4 дні (11.12.17-15.12.17 рр.).
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження результативності - аналіз статистичних даних.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№
|
Показники результативності
|
2015 р.
|
2016 р.
|
2017 р.
(станом на 15.12.2017 р.)
|
1
|
Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (шт.)
|
*
|
*
|
*
|
2
|
Кількість замовлень на проведення технічної інвентаризації та виготовлення документації по всім видам землевпорядних робіт, експертній оцінці, тис. шт.
|
2545
|
1972
|
2059
|
3
|
Обсяг робіт по технічній інвентаризації об’єктів нерухомого майна, експертній оцінці нежитлового і житлового фонду, виготовленню арзівних довідок до нотаріуса, штампів в будинкові книжки та по всім видам землевпорядних робіт; тис.грн.
|
1713,0
|
1893,0
|
2292,4
|
4
|
Чисельність працівників на КП ФМР «Фастівським БТІ», чол.
|
14
|
12
|
11
|
5
|
Розмір надходжень до бюджетів усіх рівнів від сплати всіх видів податків, тис.грн.
|
840,0
|
828,0
|
891,3
|
6
|
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та громадян міста з основних положень акту, %
|
100
|
100
|
100
|
*Примітка: Інформація щодо суб’єктів господарювання на яких поширюється дія даного регуляторного акту - відсутня.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Досягнення поставленої мети у разі ухвалення запропонованого регуляторного акту можливо через обґрунтовану мотивацію суб'єктів господарювання і громадян виконувати встановлені вимоги.
Позитивним чином на дію регуляторного акту може вплинути підвищення економічного і соціального розвитку, в тому числі підвищення підприємницької активності населення, розвитку ринку нерухомості.
Негативним фактором впливу є зменшення платоспроможності споживачів послуг, що призвело до зменшення обсягів надання послуг і в кінцевому рахунку до підвищення рівня собівартості послуг.
Впровадження проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»» не потребує додаткових витрат та коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю та виконанням даного регуляторного акту.
На дію регуляторного акту негативно може вплинути: зменшення замовлень споживачів через економічну кризу; значні темпи інфляції та інші фактори незалежні від підприємства
Після впровадження регуляторного акту очікуєтьсяотримання своєчасних та якісних послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна та збільшення кількості виконаних замовлень.
Встановлення нових тарифів на послуги технічної інвентаризації дозволить стабілізувати фінансово-господарську діяльність підприємства, що в свою чергу надасть можливість підприємствам зменшити збитки та отримати прибуток, за рахунок чого, буде можливо здійснювати розвиток підприємства, поліпшення якості та кількості послуг, що надаються.
У разі прийняття регуляторного акту, виконавчим комітетом Фастівської міської ради буде встановлено тарифи на інвентаризацію нерухомого майна на рівні економічно обґрунтованих витрат, а це, в свою чергу, матиме позитивний вплив на процес стабілізації цінової ситуації на ринку послуг і сприятиме забезпеченню соціальної захищеності населення.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»,
тел. 6-02-11
Теги: Рішення виконкому