Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам м. Фастова
Ср, 21/02/2018 - 17:45 | Адміністрація2
Фастівська міська рада
Київської області
Виконавчий комітет
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 16.02.2018 № 54 од
м. Фастів
Про надання одноразової матеріальної допомоги
громадянам м. Фастова
Розглянувши звернення громадян міста Фастова Кочубей К.П., Кочубей Ю.М., Ковальчук В.М., Кирилюк С.М., Коваля О.Є., Мазуренко К.В., Погребного Г.І., Савчук О.В., Матвієнко К.С., Васильєвої Н.Б., Мельніченко В.П., Коляденко Л.В. Шпортко О.П., Піскун І.А., Горовенко Т.А., Знайди В.І., Чудіної І.О., Чистяк О.Ф., Яременко О.В., враховуючи важкий матеріальний стан громадян, пропозиції робочої групи з надання одноразової матеріальної допомоги (протокол № 2 від 15.02.2018 р.), керуючись рішенням Фастівської міської ради №15-ХХХV-VІІ від 23.12.2017 року «Про міський бюджет на 2018 рік», рішенням №8-VІ-VІІ від 24.12.2015 року «Про міську комплексну Програму «Турбота» на 2016-2020 роки», п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.Надати матеріальну допомогу вищеназваним громадянам в розмірі:
1. Кочубей Катерині Петрівні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
2. Кочубей Юрію Миколайовичу, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
3. Ковальчуку Володимиру Михайловичу, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
4. Кирилюк Світлані Миколаївні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
5. Погребному Григорію Івановичу, що проживає за адресою*** – 1000 грн. (одна тисяча гривень);
6. Ковалю Олексію Євгенійовичу, що проживає за адресою: *** – 700 грн. (сімсот гривень);
7. Мазуренко Катерині Василівні, що проживає за адресою: *** – 700 грн. (сімсот гривень);
8. Савчук Ользі Вікторівні, що проживає за адресою: *** – 700 грн. (сімсот гривень);
9. Матвієнко Катерині Степанівні, що проживає за адресою: *** – 1000 грн. (одна тисяча гривень);
10. Васильєвій Наталії Борисівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
11. Мельніченку Володимиру Петровичу, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
12. Коляденко Любові Василівні, що проживає за адресою: *** – 700 грн. (сімсот гривень);
13. Шпортко Олені Петрівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
14. Піскун Ірині Анатоліївні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
15. Горовенко Тетяні Анатоліївні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
16. Знайді Валентині Іванівні, що проживає за адресою: *** – 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень);
17. Чудіній Іванні Олександрівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
18. Чистяк Оксані Федорівні, що проживає за адресою: *** – 700 грн. (сімсот гривень);
19. Яременко Олені Вікторівні, що проживає за адресою: *** – 3000 грн. (три тисячі гривень);
Всього: 35500 грн. ( тридцять п’ять тисяч п’ятсот гривень)
2. В.о. начальника фінансово-господарського відділу, головного бухгалтера Калакутській В.Є. здійснити виплату матеріальної допомоги готівкою за рахунок коштів міського бюджету.
Міський голова М.В. Нетяжук