Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Інноваційний зміст роботи з обдарованими учнями
Сб, 03/03/2018 - 12:27 | Адміністрація3
2 березня в НВК «Ліцей - ЗОШ І-ІІІ ст. №2» відбувся семінар-практикум заступників директорів та керівників шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів «Кейс-технології в роботі з обдарованими учнями». Методист міського методичного центру Горчинська Лідія Миколаївна познайомила його учасників з принципами, формами, методами і прийомами практичного застосування інноваційної технології та її перевагами. Вчитель-методист ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Цвібель В.С. поділилась досвідом роботи щодо дослідницької діяльності молодших школярів та її результатами. Заступник директора Олійник Людмила Миколаївна розповіла про участь дітей у різноманітних конкурсах і олімпіадах, розкрила перед учасниками семінару-практикуму інноваційні засади організації роботи из обдарованими учнями. Керівник методичного об’єднання Кучеренко Марія Миколаївна презентували систему роботи з обдарованими учнями початкової школи у своєму навчальному закладі.
Інтелектуальну гру «Найрозумніший» з учнями 4-их класів підготували і провели старшокласники, що є свідченням дотримання наступності між школою І і ІІ, ІІІ ступенів у розвитку дитячої обдарованості. Особливе значення у реалізації шкільної програми «Обдарована дитина» мають традиційні предметні тижні, під час яких діти мають можливість проявити свої найкращі якості і уподобання. Пропедевтичну роль у розвитку природничо-математичної обдарованості дітей відіграє науково-педагогічний проект «Росток», який упроваджується в цьому освітньому закладі вже більше 10 років.