Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Ще раз про веб-портал
Вт, 06/03/2018 - 16:05 | Адміністрація2
Органи Пенсійного фонду роблять усе для того, щоб зробити зручними, зрозумілими й функціональними сервіси, адресовані не лише пенсіонерам або роботодавцям, а й усім іншим громадянам.
Веб-портал Пенсійного фонду України, виконує дві найважливіші функції.
Перша — надання загальної інформації у сфері соціальних та пенсійних послуг. На веб-порталі розміщено зразки заяв, бланків, інших належних документів для призначення (перерахунку) пенсії, що дає можливість роздрукувати або заповнити їх в електронному вигляді.
І друга — зареєструвавшись на порталі, кожна людина дістає можливість, не виходячи з дому, застосовуючи можливості мережі інтернет, записатися на прийом у зручний для неї час до вибраного керівника; відслідковувати стан своєї облікової персональної картки, правильність і повноту інформації, котру подає через Державну фіскальну службу в ПФУ її роботодавець, і вчасно вимагати від свого роботодавця виправлення допущених помилок, щоб не втратити жодного дня свого страхового стажу під час нарахування (перерахунку) пенсії.
Пенсіонери можуть ознайомитися з розміром пенсії.
У Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді, затвердженому постановою ПФУ від 07.09.2012 р. № 16-1, зазначено умови реєстрації на веб-порталі. Після реєстрації кожен громадянин має можливість вільного доступу до своєї персональної облікової картки та відомостей, що накопичуються з 2000 року із заробітної плати (доходу) за всіма роботодавцями, а пенсіонер, окрім цього, може ознайомитися з пенсійними виплатами.
Щоб стати користувачем електронних сервісів веб-порталу й мати можливість у будь-який час отримувати потрібну інформацію, варто насамперед потурбуватися про те, щоб було дотримано всіх норм чинного законодавства про захист інформації.
Для цього потрібно звернутися із заявою про доступ до веб-порталу в територіальний орган Пенсійного фонду за місцем проживання громадянина, та за місцем реєстрації фізичної особи — підприємця, самозайнятої або юридичної особи.
Після реєстрації заяви співробітником Фонду буде видано реєстраційний номер, який застосовують під час особистої реєстрації на сайті веб-порталу.
То також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ). Ттака послуга доступна тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП).
Під час реєстрації громадянин сам придумує логін і пароль для входу в систему, що є захистом від несанкціонованого доступу іншими користувачами.
Для того щоб самостійно розібратися в особливостях функціонування веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, можна звернутися на його сторінку в мережі Інтернет http://portal.pfu.gov.ua.
Відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем,
електронних реєстрів та захисту інформації