Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Георгій Галиць взяв участь в селекторній нараді керівного складу виконавчої дирекції Фонду та начальників управлінь
Ср, 14/03/2018 - 07:17 | Адміністрація2
Начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць взяв участь у селекторній нараді, яку провів директор виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Євген Баженков.
На нараді розглянуто питання статутної діяльності Фонду, визначено пріоритетні завдання та обговорено проблемні питання в роботі Фонду.
Зокрема, директор Євген Баженков проінформував, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1053 «Про перерахування розміру страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та членам їх сімей» Фонд має в квітні здійснити перерахунок страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей на 20%, при цьому для потерпілих, у яких після проведеного перерахування розмір щомісячної виплати в перерахунку на 100% втрати працездатності складатиме менше мінімальної заробітної плати, має встановлюватись новий розмір щомісячної страхової виплати з урахуванням відсотку втрати працездатності та розміру мінімальної заробітної плати 3200 грн.
З 1 березня 2018 року призупинено всі перевірки використання коштів Фонду страхувальниками, окрім позапланових, які здійснюються за погодженням виконавчої дирекції Фонду за результатами моніторингу заяв-розрахунків (за винятком випадків зняття страхувальників з обліку, перевірки за бажанням страхувальника, за рішеннями судових органів).
Виконавча дирекція Фонду має на меті запровадити нові форми заяви-розрахунку, яку надає страхувальник для проведення фінансування матеріального забезпечення, пропонується створити єдиний документ, яким визначатиметься порядок фінансування страхувальників для проведення виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду.
Надано доручення керівникам управлінь 11 областей, де Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності було впроваджено пілотний проект Єдиного реєстру листків непрацездатності, забезпечити проведення перевірки встановленого програмного продукту в закладах охорони здоров’я, робочих органах виконавчої дирекції Фонду та технічного стану баз даних. За результатами цієї роботи необхідно надати пропозиції щодо можливості обміну інформацією між закладами охорони здоров’я та Фондом, а також стосовно доцільності використання зазначеного Реєстру, достовірності внесених до нього даних та його подальшого впровадження.
Директор виконавчої дирекції Фонду Євген Баженков акцентував, що з 1 січня 2018 року вступив в силу новий Порядок відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду, відповідно до якого впроваджується адресне забезпечення медичною реабілітацією.
Керівникам управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві потрібно покращити роботу щодо забезпечення реабілітаційним лікуванням застрахованих осіб та членів їх сімей. Зокрема, потрібно співпрацювати з кожним закладом охорони здоров’я та головними лікарями і, по можливості, брати участь у засіданнях лікарсько-консультативних комісій.
Також розглянуто та надано доручення з інших питань статутної діяльності виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів.
Фонду соціального страхування України
у Київській області