Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Результати проведеного аудиту у відділі культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради
Відповідно п.1.1 Плану роботи відділу внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого комітету Фастівської міської ради на ІІ півріччя 2017 року відділом проведено аудит фінансовий та відповідності відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради за період з 2015, 2016 та завершений звітний період 2017р.
Аудит проведено з 23.10.2017 по 22.12.2017 року. Проект аудиторського звіту вручено 03.01.2018 року.
Аудиторський звіт підписано 27.02.2018 року без заперечень.
В періоді, що підлягав аудиту мали місце фінансові порушення на загальну суму 999604,90 грн., в тому числі що призвели до втрат на суму 404784,71 грн. та інші фінансові порушення, що не призвели до втрат в сумі 594820,19 гривень.
Зокрема аудитом встановлені такі порушення:
- затвердження кошторису та внесення до нього змін з порушенням чинного законодавства, а саме не внесення змін до спеціального фонду кошторису коли загальний обсяг фактичних надходжень до цього фонду разом з обсягом залишків бюджетних коштів на його рахунках на початок року був більший, ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на відповідний рік.
- порушення строків проведення інвентаризації каси
- ведення двох касових книг та внесення недостовірних даних в книгу «Журнал-Головна»
- порушення строків здавання готівкової виручки та як наслідок виникнення понадлімітних залишків готівкових коштів протягом 2015-2017 рр.
-нарахування та виплата заробітної плати (надбавок, премій, матеріальної допомоги на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань) працівникам відділу та структурних підрозділів з порушенням чинного законодавства в загальній сумі 98903,09 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 31977,28 гривень.
- оплата по договорах ЦПХ послуг бухгалтера, виконання яких передбачено положенням про централізовану бухгалтерію та посадовими інструкціями бухгалтерів, внаслідок чого перераховано коштів в сумі 92369,00 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 22943,24 грн.;
- не вірне визначення тарифних розрядів в штатних розписах працівників Палацу культури та включення посади касира, що при обслуговуванні централізованою бухгалтерією є необґрунтованим;
- недотримання порядку нарахування відпускних працівникам протягом 2015 та 2016, що призвело до недоотримання заробітної плати всіма працівниками.
- не проведення інвентаризації розрахунків протягом 2015-2017 років
- не вжиття належних заходів щодо своєчасного стягнення заборгованості (проведення претензійно-позовної роботи)
-внесення недостовірних даних та викривлення щомісячної бухгалтерської звітності внаслідок не відображення дебіторської заборгованості в МО №6 та Звіті про заборгованість за бюджетними коштами" (форма №7м)
-завищення вартості активів по бухгалтерському рахунку 12 «Нематеріальні активи».
-не оприбуткування по бухгалтерському обліку Державних актів на землю.
-ведення первинного обліку основних засобів в картках групового обліку, а не в Інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів, що призводить до недостовірності бухгалтерського обліку.
-не забезпечується присвоєння кожному об'єкту основного засобу інвентарного номеру, що призводить до недостовірності облікових даних та викривлення фінансової звітності.
-ведення облікових регістрів без зазначення необхідних даних, чим не дотримані вимоги законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку.
-неякісне проведення інвентаризації, що призводить до недостовірного обліку майна, викривлення даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
-надання в користування стороннім особам комунального рухомого майна без укладання договорів оренди, що призводить до втрачання доходів, збільшення відсотку зносу, переданих оборотних та необоротних активів та покриття витрат сторонні осіб.
-використання коштів на цілі, що не передбачені розрахунками до кошторисів доходів та витрат (виплата коштів за проведення робіт з поточного ремонту за рахунок коштів, що передбачені на заробітну плату штатних працівників), що призвело до неправомірного використання бюджетних коштів в сумі 146409,32 гривень.
-перерахування коштів за технічний нагляд відповідно до кошторисної документації, а не відповідно до фактично виконаних підрядником робіт на суму 2474,22 гривень.
-безпідставна оплата адміністративних витрат, врахованих в актах виконаних робіт, що виконувались фізичними особами підприємцями, без підтвердження відповідною документацією 7008,56 гривень.
-не оприбуткування по бухгалтерському обліку вторинної сировини (металобрухту), що утворилася від робіт з реконструкції частини системи теплопостачання, проведених ТОВ «Фастів-Інтерм».
-недотримання розпорядження міського голови від 20.09.2016 № 230 «Про погодження документації з сектором капітального будівництва» в частині погодження документації з сектором капітального будівництва
- не вірно здійснений розрахунок калькуляції кошторисної вартості цін на платні послуги міської бібліотеки та палацу культури
- призначення пільг з оплати за навчання в музичній школі, передбачених законодавством, здійснювалося на підставі довідки про склад сім’ї, без надання відповідного посвідчення;
- недоотримання батьківської плати за навчання в музичній школі внаслідок безпідставного надання пільг учням на загальну суму 1900,0 грн.;
- покриття видатків інших сторонніх організацій за рахунок коштів загального фонду та спеціального фонду (власні надходження) бюджету міського Палацу культури;
- протягом 2015-2017рр не здійснювалося розмежування між нарахованою та сплаченою орендною платою та відшкодуванням спожитих комунальних послуг.
- не здійснення протягом 2015-2017 років відновлення касових видатків по загальному фонду за спожиті іншими юридичними та фізичними особами комунальні послуги.
- порушено терміни оприлюднення договорів в системі «Prozorro»;
- не складалися та не подавалися за ІІ та ІІІ кВ. 2016 року звіти про проведення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти;
- не затверджено та не оприлюднено у 2016 році річний план закупівель та додаток до нього;
- не оприлюднення звітів про укладені договори вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис.грн;
- оприлюднення звітів про укладені договори вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис.грн з порушенням строків;
- проведення у 2017 році закупівель робіт без відповідного відображення їх в річному плані закупівель та додатку до нього.
Вище вказане негативно вплинуло на фінансово-економічні показники та відповідно свідчить про необхідність посилення контролю та управлінського реагування.
За результатами аудиту відділу культури і туризму рекомендовано:
- забезпечити проведення претензійно-позовної робити для недопущення втрат доходів структурних підрозділів;
- тендерному комітету дотримуватись вимог законодавства про публічні закупівлі;
- дотримуватися норм чинного законодавства при проведенні нарахування та виплати заробітної плати працівникам структурних підрозділів;
- забезпечити дотримання вимог законодавства при здійсненні готівкових операцій
- розглянути можливість зарахування коштів за надані платні послуги безпосередньо на реєстраційні рахунки відкриті в установах банків
- забезпечити усунення виявлених аудитом порушень та недоліків та не допускати їх в майбутньому;
- внести зміни в колективні договори структурних підрозділів та привести їх у відповідність чинному законодавству
- перерахування коштів за технічний нагляд здійснювати в розмірі визначеному відповідно до фактично проведених підрядником робіт.
- оплату адміністративних витрат, врахованих в актах виконаних робіт, що виконувались фізичними особами підприємцями, здійснювати на підставі підтверджувальних документів.
- забезпечити оприбуткування по бухгалтерському обліку вторинної сировини (металобрухту), що утворилася від робіт з реконструкції частини системи теплопостачання.
- в подальшому забезпечувати виконання розпорядження міського голови від 20.09.2016 № 230 «Про погодження документації з сектором капітального будівництва» погодження документації з будівельних та ремонтних робіт.
- провести інвентаризацію дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- здійснювати відображення дебіторської та кредиторської заборгованості у відповідності до законодавства
- привести у відповідність вартість активів, що обліковуються на бухгалтерському рахунку 12 «Нематеріальні активи»
- забезпечити облік Державних актів на землю відповідно до вимог законодавства.
- для забезпечення правильності обліку земельних ділянок, провести експертну оцінку земель та за експертною вартістю відобразити на балансі установ, якім надано право володіння.
- забезпечити ведення первинного обліку основних засобів відповідно до вимог законодавства
- забезпечити присвоєння інвентарного номеру кожному об’єкту основного засобу
- забезпечити ведення облікових регістрів відповідно до чинного законодавства
- забезпечити проведення інвентаризації відповідно до вимог законодавства.
- забезпечувати надання в користування комунального рухомого майна відповідно до законодавства.
- забезпечити витрачання коштів на цілі, що визначені в кошторисах доходів та видатків.