Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про впровадження Автоматизованої системи енергомоніторингу «Київщина енергоефективна» в будівлях бюджетної сфери м. Фастів
Пн, 26/03/2018 - 11:26 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 22.03.2018 № ____89 од_____
м. Фастів
Про впровадження Автоматизованої
системи енергомоніторингу
«Київщина енергоефективна»
в будівлях бюджетної сфери м. Фастів
З метою забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері та житлово-комунальному господарстві міста, успішної реалізації міських програм і проектів з енергозбереження та енергоефективності, відповідно до Закону України «Про енергозбереження», на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів
із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах»
№732-р від 26.04.2017 року, доручення першого заступника голови Київської обласної державної адміністрації Савченка О.І. «Щодо роботи обласної системи енергомоніторингу» №11-22/4073 від 26.09.2017, листа директора департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації Золіна С.О. №01-10/4651 від 06.11.2017 року щодо роботи обласної системи енергомоніторингу АСЕМ «Київщина енергоефективна», керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
із впровадження систем енергетичного менеджменту в бюджетних установах»
№732-р від 26.04.2017 року, доручення першого заступника голови Київської обласної державної адміністрації Савченка О.І. «Щодо роботи обласної системи енергомоніторингу» №11-22/4073 від 26.09.2017, листа директора департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації Золіна С.О. №01-10/4651 від 06.11.2017 року щодо роботи обласної системи енергомоніторингу АСЕМ «Київщина енергоефективна», керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Впровадити Автоматизовану систему енергомоніторингу «Київщина енергоефективна» в будівлях бюджетної сфери міста.
2. Керівникам закладів бюджетної сфери, будівлі яких включені до системиенергомоніторингу «Київщина енергоефективна», забезпечити:
2.1. створення електронної скриньки з доменом gmail.com (google) та надання до відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради паролю доступу до скриньки для можливості імпортування внесених даних до системиенергомоніторингу;
2.2. щоденне внесення відповідальними працівниками підпорядкованих закладів даних про прилади комерційного обліку фактичних показників споживання паливно-енергетичних ресурсів на google – диск створеної електронної скриньки, згідно додатку 1 (додається);
2.3. внесення, в термін до 01 квітня 2018 року, відповідальними працівниками підпорядкованих закладів даних про щомісячні «історичні» ліміти та показники (для кожного енергоресурсу окрема таблиця) за 2015, 2016, 2017 роки та ліміти енергоспоживання будівель на 2018 рік на google – диск створеної електронної скриньки, згідно додатку 2 (додається).
3. Відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології забезпечити обробку, узагальнення, аналіз отриманої інформації та внесення показників приладів комерційного обліку до Автоматизованої системи енергомоніторингу «Київщина енергоефективна». За результатами проведеного аналізу щомісячно звітувати міському голові стосовно економії (перевитрат) енергоносіїв бюджетними закладами міста.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження
№_89 од_ від «_22__» 03__ 2018 р.
Показники споживання паливно-енергетичних ресурсів
_________________________________
(назва закладу)
Дата
|
Об’єкт
(назва закладу)
|
Середньофактична внутрішня температура
у приміщеннях будівлі(ях) під час опалювального періоду, 0С
|
Показники приладів комерційного обліку
у будівлях бюджетної сфери
|
|||
Водопоста-чання,
м3
|
Теплової енергії,
(Гкал)
|
Електричної енергії, (кВт*год)
|
Природного газу, (м3)
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконкому Л.О. Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження
№__89 од_ від «_22__» _03__ 2018 р.
Інформація про щомісячні ліміти та показники споживання енергоресурсів
за 2015, 2016, 2017 та 2018 роки _________________________________
(назва закладу)
Дата
|
Встановлений ліміт
(у фізичних обсягах)
|
Історичні показники ______________
енергоресурс
|
Встановлений ліміт
на 2018 рік
(у фізичних обсягах)
|
|||
Показник
|
Значення
|
Витрачено
|
||||
31.01.2015
|
|
|
|
|
31.01.2018
|
|
28.02.2015
|
|
|
|
|
28.02.2018
|
|
31.03.2015
|
|
|
|
|
31.03.2018
|
|
30.04.2015
|
|
|
|
|
30.04.2018
|
|
31.05.2015
|
|
|
|
|
31.05.2018
|
|
30.06.2015
|
|
|
|
|
30.06.2018
|
|
31.07.2015
|
|
|
|
|
31.07.2018
|
|
31.08.2015
|
|
|
|
|
31.08.2018
|
|
30.09.2015
|
|
|
|
|
30.09.2018
|
|
31.10.2015
|
|
|
|
|
31.10.2018
|
|
30.11.2015
|
|
|
|
|
30.11.2018
|
|
31.12.2015
|
|
|
|
|
31.12.2018
|
|
31.01.2016
|
|
|
|
|
|
|
29.02.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.03.2016
|
|
|
|
|
|
|
30.04.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.05.2016
|
|
|
|
|
|
|
30.06.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.07.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.08.2016
|
|
|
|
|
|
|
30.09.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.10.2016
|
|
|
|
|
|
|
30.11.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.12.2016
|
|
|
|
|
|
|
31.01.2017
|
|
|
|
|
|
|
28.02.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.03.2017
|
|
|
|
|
|
|
30.04.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.05.2017
|
|
|
|
|
|
|
30.06.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.07.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.08.2017
|
|
|
|
|
|
|
30.09.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.10.2017
|
|
|
|
|
|
|
30.11.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.12.2017
|
|
|
|
|
|
|
31.01.2018
|
|
|
|
|
|
|
28.02.2018
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконкому Л.О. Тхоржевська