Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про відділ управління персоналом виконавчого комітету Фастівської міської ради та її виконавчих органів
Пн, 16/04/2018 - 07:22 | Адміністрація2
Проект
Фастівська міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення
про відділ управління персоналом виконавчого
комітету Фастівської міської ради
та її виконавчих органів
Враховуючи рішення міської ради від 08 .02. 2018 року №15-ХХХVІІ -VІІ «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016року №1-ХХІI-VII «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів », відповідно до пункту 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про відділ управління персоналом виконавчого
комітету Фастівської міської ради (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№_________________
від ___________2018 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ управління персоналом виконавчого
комітету та Фастівської міської ради та її виконавчих органів.
І. Загальні положення
1.1. Відділ управління персоналом виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом апарату виконавчого комітету міської ради (далі – виконавчий комітет).
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами та організаційно-розпорядчими документами. У питаннях організації і застосування методики проведення кадрової роботи та державної служби відділ управління персоналом керується також відповідними рекомендаціями Головдержслужби, Мінпраці, Мін'юсту, Пенсійного фонду України та рішеннями Фастівської міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
1.3. Відділ підпорядковується міському голові, координує роботу керуючий справами виконавчого комітету.
1.4. Положення про відділ затверджується міською радою за поданням керуючого справами виконавчого комітету.
1.5. Відділ управління персоналом має свою печатку. Відповідальність за користування печаткою, штампами та їх зберігання несе начальник відділу.
ІІ. Основні завдання
2.1. Реалізація державної політики, в межах прав, обов’язків та своїх повноважень у сфері служби в органах місцевого самоврядування та з питань кадрової роботи.
2.2. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з питань кадрового забезпечення Фастівської міської ради та виконавчого комітету.
2.3. Підбір кваліфікованих кадрів для їх ефективного використання.
2.4. Організація підготовки пропозицій для прогнозування розвитку персоналу, організація заохочення працівників до службової кар'єри, забезпечення їх безперервного навчання.
2.5. Документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.
ІІІ. Функції
3.1. Організовує забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в апараті органу виконавчої влади на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління органу виконавчої влади (далі – підпорядковані установи) і разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить керівнику органу пропозиції щодо її вдосконалення.
3.2. Разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади та підпорядкованими установами розробляє річні плани роботи з кадрами, визначає щорічну та перспективну потребу в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування та керівників підпорядкованих установ, забезпечує укладання відповідних угод із закладами освіти.
3.3. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб органів місцевого самоврядування, а також керівників підпорядкованих установ.
3.4. Проводить роботу з резервом кадрів апарату органу виконавчої влади, а також здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву в структурних підрозділах органу виконавчої впади та підпорядкованих йому установах, вносить керівнику органу пропозиції щодо її вдосконалення;
3.5. Вносить рекомендації керівнику відповідного органу виконавчої влади про зарахування до кадрового резерву службовців при плануванні періодичного переміщення по службі (ротації).
3.6. Вивчає разом з іншими підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті органу виконавчої влади, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування та проходженням служби, ознайомлює із Загальними правилами поведінки посадової особи місцевого самоврядування, контролює добір і розстановку кадрів в апараті органу виконавчої влади та підпорядкованих установах;
3.8. Приймає від претендентів на посади посадових осіб відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
3.9. Розглядає та вносить керівнику органу пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;
3.10. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників органів виконавчої влади та керівників підпорядкованих установ;
3.11. Планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи посадової особи, періодичне переміщення його по службі у цьому органі виконавчої влади;
3.12. Оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок; обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників апарату;
3.13. Готує на розгляд матеріали та документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
3.14. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
3.15. Своєчасно готує документи щодо продовження терміну перебування на службі та призначення пенсій працівникам;
3.16. Здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;
3.17. Оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової працездатності; готує документи для відрядження працівників ;
3.18. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату органу виконавчої влади та штатного розпису, контролює розроблення посадових Інструкцій у структурних підрозділах органу виконавчої влади та в підпорядкованих йому установах;
3.19. Здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов'язків, а також контролює проведення цієї роботи у підпорядкованих установах;
3.20. Забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання працівників апарату;
3.21. Разом з іншими структурними підрозділами здійснює контроль в апараті органу виконавчої влади та підпорядкованих йому установах за дотриманням Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та інших актів законодавства з питань кадрової роботи ;
3.22. Здійснює облік військовозобов'язаних і призовників та бронювання військовозобов'язаних в апараті органу виконавчої влади;
3.23. Проводить разом з іншими підрозділами роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління органу виконавчої влади, а також бере участь у здійсненні організаційних заходів з перевірки виконання умов та показників контрактів;
3.24. Забезпечує планування службової кар'єри та аналізує ефективність роботи персоналу;
3.25. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів);
ІV. Права
4.1. Перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування в апараті органу виконавчої влади та в підпорядкованих йому установах;
4.2. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб органу виконавчої влади та підпорядкованих йому установ документи, необхідні для виконання покладених на відділ управління персоналом функцій;
4.3. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи, що проводяться в органі виконавчої влади та підпорядкованих йому установах, скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу управління персоналом;
4.4. Вносити керівнику органу виконавчої влади пропозиції з питань удосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності служби в органах місцевого самоврядування.
4.5. Покладення на відділ управляння персоналом обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування , не допускається.
V. Відповідальність
5. Начальник відділу та головний спеціаліст Відділу управління персоналом несе відповідальність за:
5.1. Невиконання обов'язків, передбачених цим Положенням та посадовими інструкціями .
5.2. Надання недостовірної інформації за несвоєчасність підготовки та подання до відповідних державних органів встановлених звітів.
5.3. Порушення вимог щодо забезпечення конфіденційності інформації та розголошення відомостей, що становлять комерційну таємницю.
5.4. Несвоєчасне і неякісне виконання розпоряджень та доручень міського голови, що належать до компетенції відділу, згідно повноважень та обов'язків.
VI. Керівництво
6.1. Відділ управління персоналом очолює начальник відділу. У разі його відсутності його обов'язки виконує головний спеціаліст відділу.
6.2. Структура, чисельність працівників та Положення про відділ управління персоналом затверджуються відповідно до законодавства і мають забезпечувати якісне виконання покладених на кадрову службу завдань і функцій.
6.3. Працівники відділу призначаються і звільняються з посади відповідно до чинного законодавства.
6.4. На посади керівника відділу управління персоналом, спеціалістів призначаються особи з відповідним рівнем кваліфікації згідно з Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців.
6.5. Відділ управління персоналом у місцевих органах виконавчої влади підпорядковується керівнику органу виконавчої влади або за рішенням керівника - одному з його заступників.
VІІ. Взаємовідносини (зв'язки) з іншими підрозділами
7.1. Відділ управління персоналом взаємодіє:
7.1.1. З усіма структурними підрозділами – з питань:
- розроблення стратегії в галузі управління персоналом і кадрової політики та контролю за їх виконанням;
- визначення потреби в кадрах, формування штатного розпису;
- добору, розстановки кадрів, розвитку персоналу.
7.1.2. З юридичним відділом – з питань дотримання законодавства про працю;
7.1.3. З загальним відділом – з питань організації кадрового діловодства, підготовки номенклатури справ відділу;
7.1.4. Відділ управління персоналом передає до фінансово-господарського відділу копії розпоряджень про прийняття на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення з роботи, встановлення окладів, надбавок, відпусток тощо.
Секретар міської ради С.А.Ясінський